Hammas poistettu - ei kipua

Minulta poistettiin maanantaina taaimmmainen poskihammas ylhäältä (oli aikojen saatossa ja juurihoitojen tuloksena niin hauras että viimeisen lohkeamisen jälkeen sitä ei ollut enää järkeä paikata). Luin etukäteen paljon juttuja hampaiden poistosta ja pelkäsin kovia jälkisärkyjä.

Alue puudutettiin tosi hyvin ja poisto ei tuntunut ollenkaan (hammas lähti onneksi kokonaisena). Puudutus lakkasi illalla ja otin yhden Burana 600 mg:n. Nukuin koko yön hyvin, ei minkäänlaisia tuntemuksia. Tiistaiaamuna otin toisen Burana 600 mg:n ja sen jälkeen en ole ottanutkaan kun ei kertakaikkiaan mitään kipua tunnu.

Koska tykkään stressata kaikesta niin nyt sitten mietin sitä että onko normaalia että joillakin ihmisillä ei niitä jälkikipuja tulekaan ollenkaan? Vai onko tämä vain jotain tyyntä myrskyn edellä ja kohta alkaa koskea niin hemmetisti?
2<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

voi mennä pahemmaksi

Äänestä

Minulla oli sama tilanne noin vuosi sitten. Työkaverit pelottelivat hirveästi kuinka tuskallista se tulee olemaan. Odottelin kauhuissani rusahdusta kun puudutuspiikki isketään. Hölmistyin täysin kun tyttö sanoi, että hammas on poistettu ja hän vielä vähän putsailee. En tajua miten se puuduskin tehdään nykyään kun en sitäkään tuntenut. Yhden Burana 600:n varoiksi otin mutta eipä olisi tarvinnut. Ei edes turvotusta tullut jälkeenpäin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Stressaaja kirjoitti:

Minulta poistettiin maanantaina taaimmmainen poskihammas ylhäältä (oli aikojen saatossa ja juurihoitojen tuloksena niin hauras että viimeisen lohkeamisen jälkeen sitä ei ollut enää järkeä paikata). Luin etukäteen paljon juttuja hampaiden poistosta ja pelkäsin kovia jälkisärkyjä.

Alue puudutettiin tosi hyvin ja poisto ei tuntunut ollenkaan (hammas lähti onneksi kokonaisena). Puudutus lakkasi illalla ja otin yhden Burana 600 mg:n. Nukuin koko yön hyvin, ei minkäänlaisia tuntemuksia. Tiistaiaamuna otin toisen Burana 600 mg:n ja sen jälkeen en ole ottanutkaan kun ei kertakaikkiaan mitään kipua tunnu.

Koska tykkään stressata kaikesta niin nyt sitten mietin sitä että onko normaalia että joillakin ihmisillä ei niitä jälkikipuja tulekaan ollenkaan? Vai onko tämä vain jotain tyyntä myrskyn edellä ja kohta alkaa koskea niin hemmetisti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu