Teuvo kirjoitti tänään """ Kun Saatanan palvelijat Jeesuksen tappoivat, salli Jumala sen tapahtua, koska Jeesuksen veri meni ennakkomaksuna Saatanalle.
Sen tähden Jeesus siihen vedoten pystyy ostamaan valittunsa vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta . Kuten minutkin osti 31.1.1988, ja silloinkin taivaassa laulettiin:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."""""
Teuvo on itse perkele valehtelussaan ja Pyhän Hengen pilkassaan. Minunko pitäisi tuntea syyllisyyttä että katkaisin ystävyyden häneen, ystävyyden joka oli pelkkää ystävyyteni hyväksikäyttöä.
Lisäksi hän väittää minua opetuslapsekseen, ihmistä joka koko ajan koetin opettaa Teuvoa Totuuteen rakkauteen ja itsensähillintään.
Muistakaa että Teuvo on yhtä paha kuin on perkele enkeleineen ja hänellä kuten perkeleelläkään Pyhää henkeä herjanneena aamunkoittoa tule olemaan, ainoastaan kammottava tuomion odotus. On aivan sanoin kuvaamattoman lapsellista kehottaa Teuvoa pannukseen, kun hänen kohdallaan sellaiseen ei mahdollisuutta ole.
Teuvo tuo kauhistuttava valehtelija ja kadotettu
20
79
Vastaukset
- Älä.välitä.herjauksista
Devoitin todistus koskien T.Sunia ja tämän (siis TS:n) herjauksia on mitä suurimmassa määrin aiheellinen ja oikeutettu ja perusteltu.
Devoit-nimimerkin käyttäjälle toivotan Jumalan Siunausta ja kaikkea hyvää tälle alkaneelle vuodelle 2016.
Pysy lujana uskossasi Teuvon herjauksista huolimatta. Jumala vahvistaa niitä, jotka turvaavat Häneen ja siihen armoon, joka on ilmestynyt Kristuksessa Jeesuksessa.- MinäkinToivotanItselleni
MinäkinToivotanItselleni nimimerkin käyttäjälle toivotan Jumalan siunausta ja kaikkea hyvää tälle alkaneelle vuodelle 2016
Nimimerkille "Älä Välitä herjauksista" toivotan myös Jumalan Siunausta ja kaikkea hyvää tälle vuodelle 2016. Kuten myös muille palstalaisille mukaan luettuna vainolaiseni joka luulee minut tuntevansa valheellisten törkyjuorujen perusteella. sekä unohtamatta myöskään Teuvopoloista.
Minun osa on olla valheenpaljastajana Teuvon suhteen siinäkin suhteessa että kaikki näkevät minkälainen saatanallinen viha- iva- ja -pilkka Teuvon sisällä on. Tämä kaikki käy imi siinä kun Teuvo jalopeuran lailla raivoaa minulle, silloinkin kun en ole paikalla.
Aloituksessa siteeraamaani Teuvon valheeseen kommentoin vielä että Teuvon tappioksi luulema Jeesuksen ristinkuolema oli lopullinen tappio saatalalle, eikä voitto niin kuin Teuvo valehtelee. Murskatun vihollisen kanssa Jumala ei neuvottele, saatika käy kauppaa.- Tuttuadevoittia
" Devoit 19.12.2008 18:47
Hoitokokoisterroria osasi ei-vl tahokin hyväksikäyttää. Esim ei-vl naapurimme kyttäsi ikkunamme
alla ja raportoi tietonsa TANSSIPAIKALLA vanhoillislestadiolaisille.
Nämä vl;t sukulaisia muuten, olivat sellaisia että päivällä seuroissa ja illalla tansseissa.
Kummallista, ettei heitä hoidettu.."
Koska devoitti tuttuun tapaansa väittää kommentin valheeksi, lisään tuohon hänen rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa, "devoitin totuuteen" perustuvan linkin.
http://aijaa.com/PaTg6q
- Pitkäänpalstalla
Ilman Devoitin sisäpiirin tietoa Teuvon pimeästä puolesta palstalaiset eivät voisi tietää, miten asiat ovat. Tosin Teuvo omalla käytöksellään ja kirjoittelullaan on paljastanut hyvin paljon, mikä hän on miehiään. Hyvä niin.
Olisi Teuvon kupla puhjennut ilman minuakin, Teuvon valheitten paljastuksessa on monimoni tehnyt hyvää työtä. Muutaman mainitakseni tulee mieleen KariHenrik,m12,alkuperäinenraimo ja semper, joka on ristiriitainen persoona tosin itsekin ja te muut palstalaiset myöskin. Turhaan Teuvo on valheen taloaan rakentanut kun Herra ei ole sitä huonetta pystyttänyt.
- Hiemantotuutta
Harvassa ovat Teuvon kaltaiset miehet tässä maailmassa:
Joh. 15:19
Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.- Lainalaisuus
Teuvo kylvää vihaa. Niitto on kylvön mukaista.
- Teuvotekeemitäosaa
Ja Teuvo osaa vihata niin maan per.. siis perusteellisesti. Hänestä saatana sai luotettavan konepistoolimiehen taisteluunsa.
- Saahansilläjulkisuutta
Devoit kirjoitti:
Etpä omalla nimelläsi uskaltanut tuota valheellista itsekehua laittaa Teuvo.
Sinäpä pistit rekisteröidyllä nimimerkilläsi tuollaisen mainoksen itsestäsi
https://aijaa.com/Gum4u3 Tuskin tuollaisella jutulla kukaan toinen kehtaisi retostella.
- Taustat.hyvin.tunteva
Maailmassa on lukemattomia eksyttäjiä. On isoa eksyttäjää ja on pientä eksyttäjää. Teuvo on eksyttäjien pienimmästä päästä, hän on sellainen mikromussuttaja.
Mutta sinun henkilökohtaisessa kokemuspiirissäsi, Devoit, tuo ilkeä herjaaja on ison luokan peto. Se on kaiken kohtuuden nimessä sanottava. Tärkeintä nyt kuitenkin on: olet päässyt irti hänen eksyttävästä vaikutuksestaan. Kiitos Jumalalle!
Annetaan himoeksyttäjän rämpyttää paholaisen herjakielillä oman herransa virsiä.
Aikansa rämpyttää, Teuvo. Lopulta tulee hänelle tilinteon aika Jumalan edessä.
Roomalaiskirje 14:12 Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.- Jumalatuomitseeoikein
Totta. Pahimmatkin demonit hiljentyvät aikanaan. Niin myös pikkudemonit.
- Luulotiedonväärti
Älykäs ihminen ei ikinä sano tuntevansa henkilöä ja taustojaan pelkästään ilkeiden juorujen perusteella edes koskaan näkemättä ihmistä. Mutta voiko Sunilla ollakaan älykästä kannattajaa?
- teuvoa.10v.seurannut
Raamattua lukenut ja Sanaan uskova kristitty voi Teuvo Sunin kirjallisen tuotannon perusteella vuorenvarmasti todeta, että kyseessä on totaalisesti eksynyt ihminen.
Sunin itse omalla rekisteröidyllä nimimerkillään kirjoittamat tuhannet ja tuhannet viestit eivä jätä mitään tulkinnan varaa siihen, onko mies kuuliainen Jumalan Pojan evankeliumille, vai eikö ole. Ainoa oikea ja sataprosenttisen erehtymätön vastaus on: Suni on täydellisesti hylännyt Sanan ilmoituksen ja evankeliumin totuuden.
Juorut voivat olla mitä tahansa. Samoin voi henkilö kasvotusten tavattaessa olla kuinka korrekti tai edustava tahansa. Juoruihin tai ulkokuoreen EI pidä luottaa.
Mutta kirjallinen tuotos, mustaa valkoisella tuhansia kertoja vahvistettuna, siitä näkee jokainen lukutaitoinen VÄISTÄMÄTTÄ, että Suni on Jumalan Sanan kieltäjä.
Ei tarvitse olla ruudinkeksijän älykkyyttä. Riittää aivan yksinkertainen ymmärrys ja totuuden kuuliaisuus sen toteamiseen, että palstalla asuu saatanallinen eksyttäjä, jonka rekisteröity nimimerkki on TeuvoSuni. - Luulotiedonväärti
teuvoa.10v.seurannut kirjoitti:
Raamattua lukenut ja Sanaan uskova kristitty voi Teuvo Sunin kirjallisen tuotannon perusteella vuorenvarmasti todeta, että kyseessä on totaalisesti eksynyt ihminen.
Sunin itse omalla rekisteröidyllä nimimerkillään kirjoittamat tuhannet ja tuhannet viestit eivä jätä mitään tulkinnan varaa siihen, onko mies kuuliainen Jumalan Pojan evankeliumille, vai eikö ole. Ainoa oikea ja sataprosenttisen erehtymätön vastaus on: Suni on täydellisesti hylännyt Sanan ilmoituksen ja evankeliumin totuuden.
Juorut voivat olla mitä tahansa. Samoin voi henkilö kasvotusten tavattaessa olla kuinka korrekti tai edustava tahansa. Juoruihin tai ulkokuoreen EI pidä luottaa.
Mutta kirjallinen tuotos, mustaa valkoisella tuhansia kertoja vahvistettuna, siitä näkee jokainen lukutaitoinen VÄISTÄMÄTTÄ, että Suni on Jumalan Sanan kieltäjä.
Ei tarvitse olla ruudinkeksijän älykkyyttä. Riittää aivan yksinkertainen ymmärrys ja totuuden kuuliaisuus sen toteamiseen, että palstalla asuu saatanallinen eksyttäjä, jonka rekisteröity nimimerkki on TeuvoSuni.Olen samaa mieltä Teuvosta absolut, mutta Tuo joka koskaan Devoitia näkemättä väittää tuntevansa hänet. Onko hän älykäs?
- Onononononon
Luulotiedonväärti kirjoitti:
Olen samaa mieltä Teuvosta absolut, mutta Tuo joka koskaan Devoitia näkemättä väittää tuntevansa hänet. Onko hän älykäs?
Omasta mielestään hirvittävän älykäs.
- Nostetaanpa
Ylös.
Miksi sinä valehtelet? Kun jatkuvasti hoet hänet kadottaneesi, ja kuitenkin herjaat häntä jatkuvasti.
Jos joku kirjoittaa vaikkapa vain pari sanaa totuutta, sinä ulvot: "SE ON TEUVO PUSKASSA."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721