Tuoko mikään rahtifirma tms Espanjasta

ArtsiKoo

Liikkuuko autorekkoja Espanjassa. Mulle pitäisi tuoda pari autoa sieltä.

Kusetusta ei kannata yrittää olen autoja tuonut kymmenittäin.

14

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enensimmäistäkäänootuonu

Luulen että kaveri joka on tuonut kymmeniä autoja, omaa näkemyksen siitä mistä autoille kannattaa kyytiä kysellä. S24 ei se paikka ole.

• ArtsiKoo

Vaan kun ei. Olen tuonut yleensä saksasta vain. Täältä on aiemminkin löytynyt hyviä kontakteja.
        Miksi muuten kommentoit?? Oletkos ...

• FIN-DE-FIN
      • ArtsiKoo

Satasen kulut?

• ArtsiKooOikea

Tuo satasen vastaus ei ole minun kirjoittama.
        Onko Sinulla ALV rekisteröity yritys? En tee ollenkaan harmaata taloutta.

• FIN-DE-FIN

Ei ole harmaata taloutta jos tuo tullessaan auton! Mutta jos haluat niin vastaus: ON!

• eitäävetele
        FIN-DE-FIN kirjoitti:

Ei ole harmaata taloutta jos tuo tullessaan auton! Mutta jos haluat niin vastaus: ON!

Sulla on jokin asenneongelma tai hermojen hallinnassa jotakin .. feelua. En halua työskennellä sun kanssa.

• FIN-DE-FIN
        eitäävetele kirjoitti:

Sulla on jokin asenneongelma tai hermojen hallinnassa jotakin .. feelua. En halua työskennellä sun kanssa.

Hauskin trolli mitä olen vähään aikaan nähnyt! Saat 10 Pistettä :D OIkeasti oli hauska! :-)

Odotellaan että oikea henkilö vastaa...

• Miksi_yleensä

tuoda Espanjasta mitään? Saksalaisissa keskusteluissa valitetaan kovasti siirtokilpien saamisen vaikeutta millään järkevällä työpanoksella. Autot siellä taitavat olla vähän halvempia kuin Saksassa jolloin nuukimmat tietysti kiinnostuvat auringonpolttamista ja vähälle huollolle jääneistä rempuloista.

• akakak

Vanha ruosteeton klassikkoauto kiinnostaa. Saa olla auringonpolttama. Siis nyt puhutaan yli 25v vahoista autoista

• Veli_Puustinen

Espanjassa autoihin kuuluu jo ensimmäisen viikon päästä pari klommoa, ja niistä ei kukaan välitä :-) Sielä autolla liikutaan paikasta e paikkaan l, eikä ne ole mitään naapurien kateutusvälineitä kuten täällä Suomessa näyttää joskus olevan. Epsanjasta saa täysin toimivan ja luotettavan pikkuritsan Micra KA tms, jopa alle satasella. Suomalaiset jobbarit myy sielä kalliita romuja.

• Kysymallä

Rokkikone/Tampere
      Moottoripyörä 850e
      Mönkijä 850e
      Skootteri/Mopo 650e
      Polkupyörä 130e
      Henkilöauto alle 4,5 metriä 2300e, yli 4,5m alkava 0,5m 300e. Lisäksi nostomaksu Espanjassa 100e

Olikohan vuosi 2011 tai 2010kun tuotin kaksi vesiskootteri Suomeen, firmaa en muista mutta Turenkiin tulivat ja 1400€ kappale. Ilmoitus löytyi Espanjassa ilmestyvästä suomalaisten nettilehdestä.

• ArtsiKoo

Ihan kiinnostava. Eli tuota noin 2.5 tonnin hintaa pitää nyt sitten alkaa suhteuttamaan hakureissun kokonaiskustannuksiin. Kiitos.

• 314

Vastaan, vaikka on jo aika vanha.
      Onhan Bilbaosta jopa laivayhteys Suomeen.
      Varustamo on Finnlines Oyj.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe