Tuoko mikään rahtifirma tms Espanjasta

ArtsiKoo

Liikkuuko autorekkoja Espanjassa. Mulle pitäisi tuoda pari autoa sieltä.

Kusetusta ei kannata yrittää olen autoja tuonut kymmenittäin.

14

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enensimmäistäkäänootuonu

      Luulen että kaveri joka on tuonut kymmeniä autoja, omaa näkemyksen siitä mistä autoille kannattaa kyytiä kysellä. S24 ei se paikka ole.

      • ArtsiKoo

        Vaan kun ei. Olen tuonut yleensä saksasta vain. Täältä on aiemminkin löytynyt hyviä kontakteja.
        Miksi muuten kommentoit?? Oletkos ...


    • FIN-DE-FIN
      • ArtsiKoo

        Satasen kulut?


      • ArtsiKooOikea

        Tuo satasen vastaus ei ole minun kirjoittama.
        Onko Sinulla ALV rekisteröity yritys? En tee ollenkaan harmaata taloutta.


      • FIN-DE-FIN

        Ei ole harmaata taloutta jos tuo tullessaan auton! Mutta jos haluat niin vastaus: ON!


      • eitäävetele
        FIN-DE-FIN kirjoitti:

        Ei ole harmaata taloutta jos tuo tullessaan auton! Mutta jos haluat niin vastaus: ON!

        Sulla on jokin asenneongelma tai hermojen hallinnassa jotakin .. feelua. En halua työskennellä sun kanssa.


      • FIN-DE-FIN
        eitäävetele kirjoitti:

        Sulla on jokin asenneongelma tai hermojen hallinnassa jotakin .. feelua. En halua työskennellä sun kanssa.

        Hauskin trolli mitä olen vähään aikaan nähnyt! Saat 10 Pistettä :D OIkeasti oli hauska! :-)

        Odotellaan että oikea henkilö vastaa...


    • Miksi_yleensä

      tuoda Espanjasta mitään? Saksalaisissa keskusteluissa valitetaan kovasti siirtokilpien saamisen vaikeutta millään järkevällä työpanoksella. Autot siellä taitavat olla vähän halvempia kuin Saksassa jolloin nuukimmat tietysti kiinnostuvat auringonpolttamista ja vähälle huollolle jääneistä rempuloista.

      • akakak

        Vanha ruosteeton klassikkoauto kiinnostaa. Saa olla auringonpolttama. Siis nyt puhutaan yli 25v vahoista autoista


    • Veli_Puustinen

      Espanjassa autoihin kuuluu jo ensimmäisen viikon päästä pari klommoa, ja niistä ei kukaan välitä :-) Sielä autolla liikutaan paikasta e paikkaan l, eikä ne ole mitään naapurien kateutusvälineitä kuten täällä Suomessa näyttää joskus olevan. Epsanjasta saa täysin toimivan ja luotettavan pikkuritsan Micra KA tms, jopa alle satasella. Suomalaiset jobbarit myy sielä kalliita romuja.

    • Kysymallä

      Rokkikone/Tampere
      Moottoripyörä 850e
      Mönkijä 850e
      Skootteri/Mopo 650e
      Polkupyörä 130e
      Henkilöauto alle 4,5 metriä 2300e, yli 4,5m alkava 0,5m 300e. Lisäksi nostomaksu Espanjassa 100e

      Olikohan vuosi 2011 tai 2010kun tuotin kaksi vesiskootteri Suomeen, firmaa en muista mutta Turenkiin tulivat ja 1400€ kappale. Ilmoitus löytyi Espanjassa ilmestyvästä suomalaisten nettilehdestä.

      • ArtsiKoo

        Ihan kiinnostava. Eli tuota noin 2.5 tonnin hintaa pitää nyt sitten alkaa suhteuttamaan hakureissun kokonaiskustannuksiin. Kiitos.


    • 314

      Vastaan, vaikka on jo aika vanha.
      Onhan Bilbaosta jopa laivayhteys Suomeen.
      Varustamo on Finnlines Oyj.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe