Tuoko mikään rahtifirma tms Espanjasta

ArtsiKoo

Liikkuuko autorekkoja Espanjassa. Mulle pitäisi tuoda pari autoa sieltä.

Kusetusta ei kannata yrittää olen autoja tuonut kymmenittäin.

14

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enensimmäistäkäänootuonu

Luulen että kaveri joka on tuonut kymmeniä autoja, omaa näkemyksen siitä mistä autoille kannattaa kyytiä kysellä. S24 ei se paikka ole.

• ArtsiKoo

Vaan kun ei. Olen tuonut yleensä saksasta vain. Täältä on aiemminkin löytynyt hyviä kontakteja.
        Miksi muuten kommentoit?? Oletkos ...

• FIN-DE-FIN
      • ArtsiKoo

Satasen kulut?

• ArtsiKooOikea

Tuo satasen vastaus ei ole minun kirjoittama.
        Onko Sinulla ALV rekisteröity yritys? En tee ollenkaan harmaata taloutta.

• FIN-DE-FIN

Ei ole harmaata taloutta jos tuo tullessaan auton! Mutta jos haluat niin vastaus: ON!

• eitäävetele
        FIN-DE-FIN kirjoitti:

Ei ole harmaata taloutta jos tuo tullessaan auton! Mutta jos haluat niin vastaus: ON!

Sulla on jokin asenneongelma tai hermojen hallinnassa jotakin .. feelua. En halua työskennellä sun kanssa.

• FIN-DE-FIN
        eitäävetele kirjoitti:

Sulla on jokin asenneongelma tai hermojen hallinnassa jotakin .. feelua. En halua työskennellä sun kanssa.

Hauskin trolli mitä olen vähään aikaan nähnyt! Saat 10 Pistettä :D OIkeasti oli hauska! :-)

Odotellaan että oikea henkilö vastaa...

• Miksi_yleensä

tuoda Espanjasta mitään? Saksalaisissa keskusteluissa valitetaan kovasti siirtokilpien saamisen vaikeutta millään järkevällä työpanoksella. Autot siellä taitavat olla vähän halvempia kuin Saksassa jolloin nuukimmat tietysti kiinnostuvat auringonpolttamista ja vähälle huollolle jääneistä rempuloista.

• akakak

Vanha ruosteeton klassikkoauto kiinnostaa. Saa olla auringonpolttama. Siis nyt puhutaan yli 25v vahoista autoista

• Veli_Puustinen

Espanjassa autoihin kuuluu jo ensimmäisen viikon päästä pari klommoa, ja niistä ei kukaan välitä :-) Sielä autolla liikutaan paikasta e paikkaan l, eikä ne ole mitään naapurien kateutusvälineitä kuten täällä Suomessa näyttää joskus olevan. Epsanjasta saa täysin toimivan ja luotettavan pikkuritsan Micra KA tms, jopa alle satasella. Suomalaiset jobbarit myy sielä kalliita romuja.

• Kysymallä

Rokkikone/Tampere
      Moottoripyörä 850e
      Mönkijä 850e
      Skootteri/Mopo 650e
      Polkupyörä 130e
      Henkilöauto alle 4,5 metriä 2300e, yli 4,5m alkava 0,5m 300e. Lisäksi nostomaksu Espanjassa 100e

Olikohan vuosi 2011 tai 2010kun tuotin kaksi vesiskootteri Suomeen, firmaa en muista mutta Turenkiin tulivat ja 1400€ kappale. Ilmoitus löytyi Espanjassa ilmestyvästä suomalaisten nettilehdestä.

• ArtsiKoo

Ihan kiinnostava. Eli tuota noin 2.5 tonnin hintaa pitää nyt sitten alkaa suhteuttamaan hakureissun kokonaiskustannuksiin. Kiitos.

• 314

Vastaan, vaikka on jo aika vanha.
      Onhan Bilbaosta jopa laivayhteys Suomeen.
      Varustamo on Finnlines Oyj.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1073
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      162
      997
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe