Hienoa, että nuoret Leijonat näyttivät tason olevan yhtä korkealla kuin miesten Leijonissakin !!!
Taso on korkealla Suomen jääkiekossa
11
178
Vastaukset
- CalleRundqvist
Mitennii yhtä korkealla? Se on korkeammalla kuin miesten taso ja erittäin hyvä asia . vastaavaa ei ole ollut miesmuistiin
- Hockey1
Miesten saapaisiin kyllä vielä matkaa,miesten peleissä fyysinen voima ihan eri tasolla.
- seonhokiase
Hockey1 kirjoitti:
Miesten saapaisiin kyllä vielä matkaa,miesten peleissä fyysinen voima ihan eri tasolla.
Fysiikka on toki miesten puolella hieman parempi, mutta eiköhän se suurin ero tule kuitenkin kokonaisvaltaisessa pelaamisessa,
- 10-17
Kunpa olisi sivistyksen ja käytöstapojen taso yhtä korkea, mutta kun ei.....
Kaukalollinen keskenkasvuisia juntteja vaan!- torivalvoja
Asutaanko teillä päin jossain kaukalossa vai?
- Ei_Vastaus_Mihinkään
torivalvoja kirjoitti:
Asutaanko teillä päin jossain kaukalossa vai?
Olipas nokkela vastaus...
- torivalvoja
Pakko myöntää, että pidin sitä itsekin melko tiiviinä ja jäntevänä heijastuksena. Mitä siis vielä mussutat?
- torivalvoja
...Oma kommenttisi oli perustelematon ja koettuihin tosiasioihin nähden täysin vastakkainen parjausyritys varustettuna vielä hyvällä syrjivällä yleistyksellä. Eli aika keskenkasvuista ja junttimaista, sivistymätöntä ja huonokäytöksistä tekstiä läpikotaisin. Mitä tuosta nyt muuta voisi sanoa?
- Yksi_kymysys
Eikö voitaisi järjestää ottelu, jossa vastakkain olisi aikuisten ja junioreiden maajoukkueet?
- torivalvoja
Ei varsinaisesti.
Ehkä Suomessa pelaavista pelaajista koottu juniorimaajoukkue ja miesten A-maajoukkue voisivat pelata jonkin (hyväntekeväisyys-?)ottelun, jos joku järjestäisi sellaisen?
U20-maajoukkueethan ovat pelanneet harjoituspelejä divisioonajoukkueita vastaan aiemmin. Siinä ehkä pelitasot kohtaavat sopivammin tosipelissä kuin junnu- ja A-maajoukkueen välillä. - Hockey1
Tosiasia on että U20-Joukkue ei pärjää edes Mestiksen voittajalle,tasoero fyysisesti ihan eri tasoa.18-vuotiaan kiekkoilijan fyysiset ominaisuudet on aivan naurettavia verrattaessa 30-vuotiaan liiga tai mestis pelaajan ominaisuuksiin.Tänne kirjoittajat ei ole itse ikinä pelannut jääkiekkoa tai vaan katsoo hidastuksia televisiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791