Otin siis pillerin 7h tapahtuneesta, kun kortsu repesi. Menkat alkoi sitten kuuden päivän päästä pilleristä ja kohta kaks viikkoa kestänyt. Normaalit menkat alkais ihan kohta siis muutaman päivän sisään. Onko normaalia? Kai voin ainakin olla varma etten raskaaksi tullut ja sehän on pääasia. Pakkauksessaki sanottiin että hormoonipommihan se on eli voi olla kierto sekasin pidemmänki aikaa. Omia kokemuksia tänne ja semmosta! :-)
Norlevo jälkiehkäisy
norlevo
4
85
Vastaukset
- lueuudelleen
Pakkauksessa sanottiin, että kierto voi olla sekaisin pidemmän aikaa. Miksi vuoto ihmetyttää sinua?
Pakkauksessa sanotaan, että vuodosta huolimatta, pitää tehdä raskaustesti. Vuoto ei kerro yhtään mitään jälkiehkäisyn onnistumisesta. - näämänkäpälä
Klamydia?
- epätieto
paljon tos ehkäisys on aika
- eiwie
Saisiko saman suomeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174