Hauka on vittuuntunut.

hauka.äärrsh

Varoituksen sana. Älä sijoita mua kehopalstalle tai mihinkään muuhun nuorten palstalle löylykauhajuttuines!
Hauka nimi on vain tätä palstaa varten.

Mulla on krapula ja en nyt jaksa mitään. Olokin on surumielinen, kun taas tuli vähän töpättyä.

Kuka tämä mustamaalaaja on? Siihen on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko se on alkopalstan vakkarit tai sit se toinen vaihtoehto, mitä en halua edes ajatella.
Kolme tuoretta nimimerkkiä liitty vahvasti tähän peliin.
Muistutan, olen tyhmempi, miltä näytän!!!

21

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahaa

Tissu vitun narsistihintti pitää itseään jatkuvasti esillä, nyt haukana. Vitun hintti jää aina kiinni.

• hauauauauaka

Jaahas... tissuko täällä spämmä vai?
        koita nyt ystävä rakas päättää kuka on tissu.

• tappakaa_haukatissu

Syö paskaa homo.

• hauvauka.hauka

Rakkaus ja kehopalsta on täynnä noita kikkaa mua, oon 12v. Siis onko noi trolleja vai ovatko teinit todella noin sinisilmäisiä? Siellähän voi olla ihan kuka tahansa luurin toisessa päässä. Kaipaan luotsitoimintaa takaisin. Pulinoissa oli esimerkilliset luotsit.

Taisin havaita erään kommentin jossa puhuttiin säärien sokeroinnista ja miehille tarkoitetusta sheiveristä.... Nimimerkki viittasi vahvasti yhteen kestohäirikköön.

• pedoautomaatti

Juu, sinä vitun pedohintti niitä lapsia siellä vonkaat. Asia on kyllä jo tiedossa.

• hauka.EN_KADU

Miksi? Miksi teet näin? Miksi tuhoat vieraita palstoja nimimerkilläni?
        Noh,,, eipähän minun ip-osoite joudu estolistalle.

Jatkan sinun häiriköintiä sopivalla hetkellä,,, hähähää,,, sitähän sä kiukuttelet!

Nyt keskitytään valvontaan ja tallentamaan kaiken mahdollisen.

• hrthtb
        hauka.EN_KADU kirjoitti:

Miksi? Miksi teet näin? Miksi tuhoat vieraita palstoja nimimerkilläni?
        Noh,,, eipähän minun ip-osoite joudu estolistalle.

Jatkan sinun häiriköintiä sopivalla hetkellä,,, hähähää,,, sitähän sä kiukuttelet!

Nyt keskitytään valvontaan ja tallentamaan kaiken mahdollisen.

Työnnä sinä hintti nyrkki persereikääsi.

• hauka.EN_KADU

En muuten työnnä!

Tämä viedään loppuun saakka. Et silti tule saamaan mitään tietoja vaikka kaappaisit tilini. Olen ollut kaukaa viisas ja tulen aina olemaan. Trust no one, pätee tähänkin.

Nyt vaan tarkkailen ja tallennan kaiken.

Penis.

• jtjyuj
        hauka.EN_KADU kirjoitti:

En muuten työnnä!

Tämä viedään loppuun saakka. Et silti tule saamaan mitään tietoja vaikka kaappaisit tilini. Olen ollut kaukaa viisas ja tulen aina olemaan. Trust no one, pätee tähänkin.

Nyt vaan tarkkailen ja tallennan kaiken.

Penis.

Siinähän tallennat vitun hinttiautomaatti, mulla on jo riittävät tiedot.

• hauka654.0

Järkyttävää... Jollain loispummilla on aikaa. Jatkakaa olkaa hyvä.

• hauka.juntti

• Ettekö te nyt osaa käyttäytyä mitenkään ei voi olla niin vaikeaa?

• Oulun.hauka

Siis mitä vittua sä teet!!!!!!
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13860585/viiltelyyn-teria
      Tämä on vakava aihe ja sinä saatanan kusipää vedät pistespämmiä koko palstan tayteen?????

MIKÄ VITTUA SUA VAIVAA????

Minä tuhosin trollisi, en muuta ja SINÄ SAATANAN HOMO tuhoat viattomia palstoja???!!!!!

...surettaa... ja vihastuttaa!

• Vornhen

No joko olet selvittänyt kuka se on

• Nyt loppui häiriköinti,,, Olen vitun tosissani dudes,,, Ilmoittelen kaikki viestit YP:lle,,, saatana kyllästynyt tähän häiriköintiin,,, taas seinään potkaisin toisella jalalla kun vitutuskäyrä nousi,,, tais murtua toinenkin varvas vittu,,, käyttäytykää ja asiallista keskustelua aikaan tai meikä näpäyttää,,, saatana olen nyt tosissani,,,

• Todista olevasi luotsi.

• En missään vaiheessa ole sanonut että meikä olisi luotsi,,, Työskentelen sivariluotsina ja ilmoittelen kaikki asiattomat viestit YP:lle,,, YP päättää napsahtaako porttikieltoa,,, vai mitä,,, Nyt täytyy pussiin hengitellä kun pannaria meinaa tulla,,,
        Vaya con dios,,,

• Tissufani

Väitit feikkitissu useaan otteeseen saavasi luotsinpaikan. Onko mennyt muisti ja toimintasi piti alkaa 1.1.

• hauka.kalastaja

Ollaan hiljaa, että saadaan kalaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2481
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2090
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1932
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1763
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1538
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1082
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1059
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      920
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      905
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      868
    Aihe