Hauka on vittuuntunut.

hauka.äärrsh

Varoituksen sana. Älä sijoita mua kehopalstalle tai mihinkään muuhun nuorten palstalle löylykauhajuttuines!
Hauka nimi on vain tätä palstaa varten.

Mulla on krapula ja en nyt jaksa mitään. Olokin on surumielinen, kun taas tuli vähän töpättyä.

Kuka tämä mustamaalaaja on? Siihen on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko se on alkopalstan vakkarit tai sit se toinen vaihtoehto, mitä en halua edes ajatella.
Kolme tuoretta nimimerkkiä liitty vahvasti tähän peliin.
Muistutan, olen tyhmempi, miltä näytän!!!

21

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahaa

      Tissu vitun narsistihintti pitää itseään jatkuvasti esillä, nyt haukana. Vitun hintti jää aina kiinni.

      • hauauauauaka

        Jaahas... tissuko täällä spämmä vai?
        koita nyt ystävä rakas päättää kuka on tissu.


    • tappakaa_haukatissu

      Syö paskaa homo.

    • hauvauka.hauka

      Rakkaus ja kehopalsta on täynnä noita kikkaa mua, oon 12v. Siis onko noi trolleja vai ovatko teinit todella noin sinisilmäisiä? Siellähän voi olla ihan kuka tahansa luurin toisessa päässä. Kaipaan luotsitoimintaa takaisin. Pulinoissa oli esimerkilliset luotsit.

      Taisin havaita erään kommentin jossa puhuttiin säärien sokeroinnista ja miehille tarkoitetusta sheiveristä.... Nimimerkki viittasi vahvasti yhteen kestohäirikköön.

      • pedoautomaatti

        Juu, sinä vitun pedohintti niitä lapsia siellä vonkaat. Asia on kyllä jo tiedossa.


      • hauka.EN_KADU

        Miksi? Miksi teet näin? Miksi tuhoat vieraita palstoja nimimerkilläni?
        Noh,,, eipähän minun ip-osoite joudu estolistalle.

        Jatkan sinun häiriköintiä sopivalla hetkellä,,, hähähää,,, sitähän sä kiukuttelet!

        Nyt keskitytään valvontaan ja tallentamaan kaiken mahdollisen.


      • hrthtb
        hauka.EN_KADU kirjoitti:

        Miksi? Miksi teet näin? Miksi tuhoat vieraita palstoja nimimerkilläni?
        Noh,,, eipähän minun ip-osoite joudu estolistalle.

        Jatkan sinun häiriköintiä sopivalla hetkellä,,, hähähää,,, sitähän sä kiukuttelet!

        Nyt keskitytään valvontaan ja tallentamaan kaiken mahdollisen.

        Työnnä sinä hintti nyrkki persereikääsi.


      • hauka.EN_KADU

        En muuten työnnä!

        Tämä viedään loppuun saakka. Et silti tule saamaan mitään tietoja vaikka kaappaisit tilini. Olen ollut kaukaa viisas ja tulen aina olemaan. Trust no one, pätee tähänkin.

        Nyt vaan tarkkailen ja tallennan kaiken.

        Penis.


      • jtjyuj
        hauka.EN_KADU kirjoitti:

        En muuten työnnä!

        Tämä viedään loppuun saakka. Et silti tule saamaan mitään tietoja vaikka kaappaisit tilini. Olen ollut kaukaa viisas ja tulen aina olemaan. Trust no one, pätee tähänkin.

        Nyt vaan tarkkailen ja tallennan kaiken.

        Penis.

        Siinähän tallennat vitun hinttiautomaatti, mulla on jo riittävät tiedot.


      • hauka654.0

        Järkyttävää... Jollain loispummilla on aikaa. Jatkakaa olkaa hyvä.


      • hauka.juntti

    • Ettekö te nyt osaa käyttäytyä mitenkään ei voi olla niin vaikeaa?

      • hauka...........5

        Alf.


      • haukan.pää.räjähtää

    • Oulun.hauka

      Siis mitä vittua sä teet!!!!!!
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13860585/viiltelyyn-teria
      Tämä on vakava aihe ja sinä saatanan kusipää vedät pistespämmiä koko palstan tayteen?????

      MIKÄ VITTUA SUA VAIVAA????

      Minä tuhosin trollisi, en muuta ja SINÄ SAATANAN HOMO tuhoat viattomia palstoja???!!!!!

      ...surettaa... ja vihastuttaa!

    • Vornhen

      No joko olet selvittänyt kuka se on

    • Nyt loppui häiriköinti,,, Olen vitun tosissani dudes,,, Ilmoittelen kaikki viestit YP:lle,,, saatana kyllästynyt tähän häiriköintiin,,, taas seinään potkaisin toisella jalalla kun vitutuskäyrä nousi,,, tais murtua toinenkin varvas vittu,,, käyttäytykää ja asiallista keskustelua aikaan tai meikä näpäyttää,,, saatana olen nyt tosissani,,,

      • Todista olevasi luotsi.


      • En missään vaiheessa ole sanonut että meikä olisi luotsi,,, Työskentelen sivariluotsina ja ilmoittelen kaikki asiattomat viestit YP:lle,,, YP päättää napsahtaako porttikieltoa,,, vai mitä,,, Nyt täytyy pussiin hengitellä kun pannaria meinaa tulla,,,
        Vaya con dios,,,


      • Tissufani

        Väitit feikkitissu useaan otteeseen saavasi luotsinpaikan. Onko mennyt muisti ja toimintasi piti alkaa 1.1.


    • hauka.kalastaja

      Ollaan hiljaa, että saadaan kalaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe