Kankusta duo/ Active food supplements (APUA!!)

typeränuorinainen

Apua!
Menin sitten uteliaana lukemaan laihdutusvalmiste Kankusta Duosta ja tilasin sen..
Selväksi on käynyt, että koko tuote on silkkaa humpuukia (keskustelupalstat), mutta nyt pelottaa, että kyseessä onkin kestotilaus, jota on hirveän vaikea perua!

Onko kellään kokemuksia tästä?

Maksoin tuotteen tilisiirrolla.
Vähän aikaa sitten sain spostin, että joku heiltä ottaa yhteyttä ja kyselee jotain tilaukseen liittyen..?

Mitä teen !

137

21883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luintilaamatta

      Olihan siinä puhelinnumero Helsingin suuntaan josta olis voinut tilatakin tuotetta.... kysele sieltä tarkemmin.

      • Foonatar

        Siihen numeroon minäkin yritin soittaa mutta yllätys yllätys oli epäkunnossa.Tilasin 109€ tarjouksen joka on netissä ja postissa mulla odottaa 149€ lähetys sitä miten se näin muuttui olen yrittänyt selvittää tuloksetta. Olkaa varovaisia.


      • Kiloile

        Kyllähän tuo nimikin jo panee ajattelemaan - Kankusta Duo - eikö tuo ole sama kuin Perseestä Kolmisin?


      • Kielipoliisi6969

        Tarkoitat kai perseestä kaksin


      • Lihavax
        Foonatar kirjoitti:

        Siihen numeroon minäkin yritin soittaa mutta yllätys yllätys oli epäkunnossa.Tilasin 109€ tarjouksen joka on netissä ja postissa mulla odottaa 149€ lähetys sitä miten se näin muuttui olen yrittänyt selvittää tuloksetta. Olkaa varovaisia.

        itse ilmoituksen luin,niin nyt olenkin muka tuotteen tilannut.


      • Lihonnut
        Lihavax kirjoitti:

        itse ilmoituksen luin,niin nyt olenkin muka tuotteen tilannut.

        Itse eilen luin mainokset, toivottavasti ei ensiviikolla tupsahda postista ilmoitusta et on tullut tuolta kyseiseltä firmalta paketti. En nimittäi muutakuin tehnyt luin mainoksen. Jos tulee käänytän se takaisin heti. Tuo mainos voi sisältää jonkun ohjelman joka hakee käyttäjän koneelta tiedot ja oletkin jo tilaaja vaikka et ole tilannut mitää.


      • Jaanus
        Kiloile kirjoitti:

        Kyllähän tuo nimikin jo panee ajattelemaan - Kankusta Duo - eikö tuo ole sama kuin Perseestä Kolmisin?

        Duo kyllä viittaisi kakkosta, kahta tai duettoa, eli kahden henkilön musiikkiesitys.


      • Anonyymi
        Jaanus kirjoitti:

        Duo kyllä viittaisi kakkosta, kahta tai duettoa, eli kahden henkilön musiikkiesitys.

        Mulla ainakin paino putosi, ja lähti jenkkakahvat.


    • kehvetti

      Ite tilasin myös. En oo noutanu postista viel. Mietin myös samaa onko kyseessä joku Ansa vaikkakin sivulta tilasin yhden ja ei sitovuudesta ollut mitään mainintaa missään. Kerro jos selviää mitä.

      • kehvetti

        Itse yritin kyseiseen numeroon soittaa. Useasti mutta ei sieltä vastattu


      • kyrpiii
        kehvetti kirjoitti:

        Itse yritin kyseiseen numeroon soittaa. Useasti mutta ei sieltä vastattu

        Laittaistko sen numeron tähän, kun en itse löydä mistään. Tänään tuli paketti postiennakolla, vaikka peruin tilauksen, ja kun tilasin ei tällaista maksuvaihtoehtoa ollutkaan.
        Jotain koijausmeininiä tuolla puljulla on.


      • idiootti2

        Itse kokeilin tuotetta marras ja joulukuussa. Tulos painoa lisää 2 kG. Kävin myös verikokeissa, ei mitään kolestrolin alenemista, eli täyttä huijausta. Samaa tutetta myydään Sloveniassa hintaa 37 euroa.


      • mokh

        Täyttä huijausta tämä Kankusta Duo.kokeilin maaliskuussa,eikä minkäänlaista vaikutusta.Eikä siinä vielä kaikki,kun noudin pakkauksen sen mukana oli kirje jossa sanottiin .että tämä on vasta esilääkikitys eikä vaikuta painon pudotukseen.Vasta toinen kuuri pudottaa painoa ja kolmas pitää pudotetun painon.Elikkä TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!!! ps.hintakaankaan ei pitänyt paikkaansa,piti olla 109 mutta postiennakko 159.


      • Vararengas

        Menin halpaan, paino noussut 2,5 kg ja maha niin helvetin kipeä


      • Voi_pyhä_yksinkertaisuus

        Eihän tähän voi muuta sanoa kuin että tyhmyydestä sakotetaan. Idiooteilta rahat pois!


      • Jaskapekka

        Sen "tarjouksen" lopussa on himmeällä säännöt. Säännöissä ei kerrota mitään asiaa ja lopussa todetaan, että sääntöjä voidaan muuttaa milloin vain. En löytänyt mistään mainintaa onko 109 € purkkihinta, vaiko kuukauden jäsenmaksu tms. Myöskään purkin riittävyydestä ei säännöissä ole mainintaa. Kallistuisin huijaus-sanan puoleen.


      • jari123456ii

        Jumankauta te ootte kaikki hölmöjä, hävettää kuulua samaan rotuun.


      • Motiaatiota.odotellessa

        Minä 72 kilonen laihdutin heti vuodenvaihteesta, jätin kaljan ja viinerit ja leivän pois. Kahdessa viikossa putosi 5 kg. Oloni on hurjan hyvä, vielä 2-3 kg tavoite ja sitten 65 kilossa pysyminen.

        lameti 12.1.2018 10:17 kirjoitti että 2 kuukaudessa 5 kg. Sellainen putoaa jo helpolla, jos yleensä motivoituu laihdutukseen.
        Taitaa tuo olla "uusi mainos" jotta voi taas huijattuja huijata.

        Ja painonpudottajille. Opetelkaa syömään aina vain pieni määrä, oli ruoka mitä tahansa, vain 2-3 dl kerralla. Ja vettä ruokailujen välillä.
        Ja, apteekissa on virallista lääkettä joka polttaa rasvaa ja lääkäriltä saa sitä vahvempana. Mutta aina pitää olla oma motivaatio ja sopiva elämäntilanne ainakin kuukausi eteenpäin.


      • jälkiviisas

        Jos tulee lisää ja et halua åälä ota vastaan vaan palautat ja pyydät postilta kuitin että oot palauttanut. Meillä ei ole pakko-osto lakia


      • sandra1953
        kehvetti kirjoitti:

        Itse yritin kyseiseen numeroon soittaa. Useasti mutta ei sieltä vastattu

        Minä epäilen tuotettta.Tilasin itse ja maksuolisi ilmoiyuksen mukaan pitänyt maksaa kortilla.Mutta kun tuote saapui tänne tilattuna, maksu olisikin ollut käteisenä.Sitten minulle soitti virolainen nainen,joka kiljui käteismaksusta.


    • typeränuorinainen

      Puhelinnumerot:
      Suomi: 358 9 42599123

      Itse kokeilin soittaa tuohon numeroon, mutta eihän siellä tietenkään kukaan vastannut..

      Paniikissa yöllä laitoin sähköpostia suomeksi ja englanniksi, että haluan perua tilauksen. Ei oo ainakaan vielä kukaan vastannut, eikä myöskään soittanut koko tilauksesta, vaikka sähköpostissa niin mainittiinkin.

      Kyllä nyt hirvittää.. Päivitelkää toki tilannettanne! Etenkin jos saatte selville, onko kyseessä joku kestotilaus.

      • kyrpiii

        Eipä vastaa minullekkaan, muusiikit jylläs, sitten hetken hiljaisuus ja yhteys poikki. Mutta minulla on dokumentit tallella, en ole sopinut mitään kenenkään kanssa.

        Tällaista sähköpäostia tuli tuolta firmalta:

        Kiitos tilauksesta verkkosivustollamme
        Tilauksen yksityiskohtia ja laskua voit katsoa joka hetkessä verkkosivustollamme:
        Maksutapa, jonka valitsit, on: Ennakkomaksu

        Olkaa hyvää ja maksa
        Asiakaspalvelija soittaa sinulle kohta vahvistaakseen tilauksesi yksityiskohtia.
        Terveisin,
        Active Food Supplements -tiimi

        En ole valinnut mitään maksutapaa, ei ole kukaan ottanut yhteyttä. Peruin heti tilauksen kun sain tämän sähköpostin. Nyt on kuitenkin paketti postiennakolla heattavissa postista, vaikka tosiaan kyseistä maksutapaa ei ole koko sivustolla.

        Soitin tuttavalleni, joka on rikoskomisario johtavana talousrikostutkijana.
        Itselleni sain neuvon pitää sähköpostit tallessa, ja käydä postissa sanomassa, että en ole tällaista tilannut, pyytää palauttamaan sen, ja todistus palautuksesta.
        Jos sieltä jotain vielä sen jälkeen tulee, niin voi netissä tehdä tutkintapyynnön asiasta poliisille. Muuten voi unohtaa koko asian.

        Tämä oli nyt vaan minun tapahtuma. Mutta olkaa tarkkana näitten firmojen kanssa.


      • tyhmyri

        Sama juttu, en tilannut mitään ja posti on ilmoittanut minulle lähetyksestä, jonka käyn palauttamassa ja otan siitä kuitin. Sain tämän neuvon parilta juristilta.


      • kehvetti

        Miten onnistui palautus. Pitikö maksaa saitteko jonkun todistuksen Nord post kertokaahan.


      • hyväuskoinen

        Minäkin täytin tietojani.Pieni järjen ääni varoitti luottokortin käytöstä.Suljin sivun,ei mitään tallenna,tilaa, tai lähetä toimintoa. Seuraavaksi puhelu johon en ollut vastannut ja sähköposti. Sitten olikin jo paketti postissa. Tyhmyydestä sakotetaan,ajattelin. Nyt on kohta purkki puolillaan ja ainoa mikä on vähentynyt rahan lisäksi,on jäljellä oleva elinaika.


      • Hidalga

        Kävin läpi kehuvien kommenttien antajat. Sellaisia henkilöitä ei Facebookista löytynyt ollenkaan. Arvasin, että tämä on aivan silkkaa pötyä. Älkää ihmeessä uskoko näitä nettihöpötyksiä.


      • Yksimikrosiru
        hyväuskoinen kirjoitti:

        Minäkin täytin tietojani.Pieni järjen ääni varoitti luottokortin käytöstä.Suljin sivun,ei mitään tallenna,tilaa, tai lähetä toimintoa. Seuraavaksi puhelu johon en ollut vastannut ja sähköposti. Sitten olikin jo paketti postissa. Tyhmyydestä sakotetaan,ajattelin. Nyt on kohta purkki puolillaan ja ainoa mikä on vähentynyt rahan lisäksi,on jäljellä oleva elinaika.

        Mihinkään tarjous ansoihin ei kannata vastata. Minulta meni tililtä vuoden lopussa tämän alussa kortti piti kuolettaa-


      • R10293

        TALLINNASSA MAKSAA 38€


      • sirkkalam

        minä selailin kans sivuja ja täytin tiedot että tilaan mutta koskaan en painanut lähetä tilaus. eilen tuli että paketti lähetetään 24 tunnin kuluessa !!!!!!!!!! laitoin viestiä takaisin etten koskaan laittanu tilausta eteen päin. tuliki viesti ettei sähköposti mennyt perille !!!!!!!!


    • Entilannutmitään

      Minulle kävi samoin kuin sinulle, matkahuoltoon ovat laittaneet. Mitään en ole maksanut, mutta siellä se paketti on. Mitenkähän on jos ei käy ollenkaan, palauttavatkohan automaattisesti lähettäjälle. Firman numeroon en ole yrittänyt soittaa, kun ei voi tietää mitä maksaa puhelu jos vastaavat. Laitan viestiä kuluttajaneuvontaan ja kysyn miten toimia.

      • kyrpiii

        Puhelu on normaalihintainen, ei ollut tullut lisäkuluja rajaton pakettiin. Itsekkin ajattelin, että tietysti joku kympin minuuttitaksa siellä. Tosiaan Siwaan minullekkin se paketti tuli, eikä postiin. Luuriin vaan läpsähti postnordin koodi, että paketti on noudettavissa 86€.


    • kehvetti

      Kuluttajaneuvontaan yhteyttä vaan.

    • tyhmyri

      Onko joku lunastanut paketin? Ite menin lunastamaan paketin...

      • kankkulankaivoon

        kankusta duo on mitätön petkutustuote minulla oli 15 kg ylipainoa tavoite oli pudottaa 10 kg kolmenkuukauden kuurilla tulos oli että olin lihonut 3 kg ja maksoi maltaita haittoina oli ylä verenpaineeni laski 134 - 116 toista en suosittele terveys niillä menee nim.petetty köyhtyjä


      • masaimies62v

        Minä tilasin ja maksoin etukäteen ja nyt on sama summa matkahuollossa 109€ pitäisi maksaa uudelleen . En varmaan maksa ja laitoin että teen rikosilmoituksen poliisille. puhelimeen 3584573973622.


      • Santtu189

        Katsoin tuotetta ja luin netistä. Ennen mitään tilauksen hyväksymistä, tai maksutavan valintaa, luurin ikkuna sammui ja ikkuna sulkeutui. NYT TULI SPOSTIIN VIESTI. tuote lähetetään postissa. Vaikken ole tilannut ja maksanut. Heti kun paketti ilmestyy postiin. Palautan sen ja sposti tallessa ja palautuspaperi talteen.

        Ärsyttää suunnattomasti. Kun en ole hyväksynyt koko tilausta. Kertokaa omia kokemuksianne että pääsemme tästä kiusasta irti.


    • typeränuorinainen

      Kyrpii: Toivottavasti homma on tuolla tavalla taputeltu! Oikein itellä harmittaa, että menin maksamaan nuo heti, kun tuli spostiin se sähköposti.. No, tietääpä jatkossa.

      Vieläkään ei ole kukaan muuten vastannut mitään. Sähköpostiin oli vaan ilmestyny tämmönen:

      "This is an automatically generated Delivery Status Notification.
      THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
      YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
      Delivery to the following recipients has been delayed.
      [email protected]"

      Varmaan noudan paketin postista, kun menin sen jo maksamaan ja pyydän palauttamaan takaisin lähettäjälle.

      • typeränuorinainen

        Siis sähköpostiin tullut viesti*


      • kyrpiii
        typeränuorinainen kirjoitti:

        Siis sähköpostiin tullut viesti*

        Kävin siwassa, ja kaupan täti sanoi, jätä paketti tänne lähtee 2 viikon päästä takaisin lähettäjälle automaattisesti, niin minun nimi ei jää mihinkään järjestelmiin toimitusten suhteen.
        Katellaan tuleeko tulevaisuudessa vielä paketteja. Jossain toisaalla oli ketju tästä samasta asiasta muutaman vuoden takaa, ja huijarifirmaksi paljastui silloin.
        Varmaan löytyy jos jaksaa googlettaa, minen ennää jaksa vaivata päätäni tän enempiä.


      • kehvetti

        Sama juttu nordpostilla palautuu itekseen.


      • hölmöläinen
        kyrpiii kirjoitti:

        Kävin siwassa, ja kaupan täti sanoi, jätä paketti tänne lähtee 2 viikon päästä takaisin lähettäjälle automaattisesti, niin minun nimi ei jää mihinkään järjestelmiin toimitusten suhteen.
        Katellaan tuleeko tulevaisuudessa vielä paketteja. Jossain toisaalla oli ketju tästä samasta asiasta muutaman vuoden takaa, ja huijarifirmaksi paljastui silloin.
        Varmaan löytyy jos jaksaa googlettaa, minen ennää jaksa vaivata päätäni tän enempiä.

        moi!
        onko kellään tullut lisä paketteja tilaamatta sen eka paketin jälkeen? vaikka ei oliskaan noutanut sitä eka lähetystä? olis kiva tietää kun meinasin jättää myös hakematta sen ekan siinä toivossa ettei sitoudu mihinkään jatkotilauksiin.


    • Beete

      Täältä saa APUA...???
      tässä on yhteystiedot, ja jokainen voi päätellä millaista apua on tarjolla?

      Yhteys verkkopalvelun ylläpitäjään:
      (tuotetta, hintaa ja toimitusta koskevat kysymykset)
      Global Group LTD
      STe 1156 Bp 303
      Anjouan, Mutsamudu
      Comoros

      Sähköposti: [email protected]

      Puhelinnumerot:
      Suomi: 358 9 42599123

      Yhteys maksuoperaattoriin:
      (maksujärjestelmää ja luottokortteja koskevat kysymykset, muut kysymykset)

      Global Group LTD
      STe 1156 Bp 303
      Anjouan, Mutsamudu
      Comoros
      Sähköposti: [email protected]

    • HuiJari

      Aijaa, Anjouan Mutsamudu sehän on heti siinä Madagaskarin länsipuolella, sinne vaan asioita selvittelemään:)

    • 360

      Mäkin tilasin ja ekan tabletin nielasin tänään. Kuukauden kuuri 68€. Toivottavasti on tehokas painonpudottaja. Rahat takas takuu on vaikka olis syöny koko pakkauksen.

      • Hemi77

        Luuletko tosissasi että saat vielä rahasi takaisin?!!;)


      • Epäilemisiin

        Mistä tiedät mitä ne pillerit on ? Jos on henki pois niin eipä sitä ole rahoja takaisin pyytelemässä....


    • Åååpå

      Millä sivustolla tämä oli myytävänä?

      • KatsoaiempijuttuGB

        Sivusto oli tarjouskeskus.com ja juttu näyttää olevan samaa huijausta kun oli aiemmin Garcinia Basicsin kanssa, jossa luottokortteja veloitettiin ja irtipääsi huijauksesta korkeintaan luottokortin mitätöimisellä. . .


      • höynäytetty

        riittääkö se että mitätöi kortin, sillä mä tein niin heti kun tajusin että kyseessä on kusetus??


      • kyrpiii

        Itse menin sinne mainosbannerin kautta http://www.tilannehuone.fi sivuston mainosbannerin kautta, ei ollut tabletissa blokkausohjelma päällä.


      • kyrpiii

        Tulipas mainosbannereita sitten kunnolla :D... mainosbanneri, mainosbanneri, mainosbanneri, mainosbanneri, mainosbanneri anteeksi lievä sekoaminen, mainosbanneri.


    • Johny74

      Kysessä on kestotilaus, kuolettakaa luotokortit ennen seuraavaa laskua. Samoilta sivuilta saa nyt muuten halpaan hintaan vihreää teetä;9 pistin ison tilauksen sisään:)

      • hölmöläinen

        moi, kuoletin kortin ja laitoin eka avaamattoman paketin takaisin reklamaation kera ja laitoin myös spostia etten halua enää jatkotilauksia. en tiedä riittääkö se?


    • älyhoijätti

      jaaha....Tänään menin paketin noutamaan ja kiltisti maksoin 86e. Mitähän sitten lienee ostin kun tätäkin viestiketjua lukee :( Voi perkele!! Ja ei ois ollu yhtään ylimääräistä euroa tällaiseen... Johonkin Puolaan tuli yhteystiedot... Hieno homma!!! Suomeeko ne siellä puhuu???

    • typeränuorinainen

      Noniin..
      Yrityksistä huolimatta ei näköjään tilauksen peruminen onnistunut. Tänään tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa. Prkle!
      Jääkööt sinne postiin, kahden viikon päästä lähtee avaamattomana lähettäjälle.

      • kyrpiii

        Ollos mielesi huoleton Neiti nuori :)... Elämä jatkuu edelleen.


      • typeränuorinainen

        Mm.. :/ Kunhan pääsis eroon koko hommasta


    • onkokokemusta

      Mielenkiinnosta haluaisin tietää onko ketään joka on näitä pillereitä syönyt?
      Onko minkäänlaisia vaikutuksia havaittavissa?
      Ovatko vain lumetuotetta, vai olisiko siinä sittenkin jotakin esim. aineen vaihduntaan liittyvää sisältöä?

    • Epätoivoiskee

      Tämmöisen vastauksen sain sähköpostiin kun uhkasin poliisilla ...
      Terve!

      Reklamaation hyväksymisen vaatimus on lähettää pakkaus omalla kustannuksellaan postitse osoitteeseen:

      PaluupostinLogistiikakeskus
      Reverse Logistics LLC.
      ul. Chłodna 64
      00-872 Warszawa
      POLAND

      Pakettiin on lisättävä asianmukainen ilmoitus, joka sisältä:

      Tilaajan tiedot:
      - Nimi, sekä sukunimi
      - Osoite johontuote oli toimitettu
      - sähköpostiosoite

      Sen lisäksi ilmoitukseen on lisättävä tiedot siitä kuinka monta purkkia asiakas palauttaa ja listanpalautetuista tuotteista.

      Lopuksi pitäälisätä tiedon hoidonaloituksen ja päättämisenpäivämäärästä sekä siitä miten hoito oli edennyt ja hoidon
      tuloksista.

      Pyydämmemyösmäärittelemään haluatkorahan palautuksen vai tuotteen vaihtamiseen johoinkin toiseen.

      Reklamaatioon on myöslisättvä tilinumeroSWIFT ja IBAN muodossa jaluettavissa oleva allekirjoitus.

      Jos sinulla on lisää kysymyksiä, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä sähköpostitse

      Terveisin,

      Active FoodSuplemets tiimi


      MITÄ TEEN??????

      • epätoivoiskee

        Kannattaakohan tuonne noita Swiftejä tai Ibaneita laittaa oikein allekirjoituksen kanssa?????


      • Paikallista

        Tuli 20,6 , ei voinut Sivassa ? Onhan tehty vaikeaksi , eilen tuli tänään ei voida palauttaa? Kun palauttaa ei voinut , kun ei ollut palautus koodia ,tänään eräs posti piste auki, Vein sinne ,maksoin 21,80 ja perille toimitus ja voin seurata miten se kulkee, lähetys tuli Vantaan osoitteeseen ,josta oli minulle lähetetty, Puolaan lähetin että menee Vantaalle ja sieltä tuli nyt tietoa menee 3 - 4 päivää kun käsittelevät asiani ,onkohan kikka jolla ,saavat rahaa pidettyä tilillään.E Li nyt olen tehnyt mitä sinulle on neuvottu ,laitoin vaan sinne mistä tuli eli Vantaalta!

        Maanantaina Visa ja pankki saavat selvittää maksetun raha milloin se on minulla , se on taas varmaan oma tarinansa,minusts tuntuu että tulee. ,kun asia on jo kuluttaja asiamiehen sähkö pisteissä , ja kaikki menee sinne , myös lehtiä kannattaa infoida, ja kyllä Nämä sivut missä mainoksia on ,voisivat painostaa ,rehellisenpään toimintaan!
        Minulla on sellainen käsitys , että moni joka menee halpaan , nuolee hiljaa haavnsa , niin Näissä tapauksissa, kuin jopa ,ikkuna,putki, hormiremontteissa,joissa mm vanhukset maksaa 9 - 10 tonnia € ja paikkakunnan ammattilaiset tekee myös siististi, samoista tarvikkeista 4,5 - 5,5 tonnia euroissa .sillä erolla Mummo ja Vaari tekisivät vähän muutakin ,läheltä seurannut, kovaa hommaa mm Talouslehti kirjoitti ,että eräillä ," putkiedustajilla " ei moraali kestänyt ottivat lopputilin !
        Eli onhan noita joka lähtöön ,ikävä kyllä!


      • Varoe

        Rahat tuli 15.7,viitaten edelliseen !
        Asian hoiti Suomi Euroopan kuluttaja keskuksessa Johanna K.
        Kiitos hänelle, POstimaksu jäi maksettavaksi.


      • kielotie

        juuri samojen tekijöiden annoin huiputtaa itseäni rahaa meni 96 euroo ,kun palautin lähetyksen siksi että tapletteja purkissa oli vaan puolet luvatusta.onneks en syönyt yhtään ,tiedä mitä sontaa ne olis ollut.rahoja ei tullut takaisin ,väittivät sähköpostilla,että en ole palauttanut purkkia,vaikka minulla kuitti siitä.eikö kukaan saa näitä huijareita kiinni, nehän tienaa miljoonia,ja kun ei ole mitään firmaa,niin rahat menee yksityistilille.palautus meni puolan osoitteeseen varsovaan.ja harmittaa,kun annoin vielä pankkitilin numeron,millonkahan ne keksii,miten tili tyhjennetään.


      • Viskisieppo

        Moi.tilasin kymmenen purkkia hyviä olivat aamukahvin kanssa.


      • Juoppojukka
        Viskisieppo kirjoitti:

        Moi.tilasin kymmenen purkkia hyviä olivat aamukahvin kanssa.

        Mutta tten kanssa olivat vielä maukkaampia; alan käyttääkin noita sokerin sijaan...


    • varokaahuijausta

      Mainosbannerissa pyörii uusi huijaus nimellä Garcinia Cambogia, joka on samaa paska hölynpölyä kun tämä Kankusta Duo. Siinä on samat jutut keskustelupalstalla mutta uudemmilla päivämäärillä, siis silkkaa huijausta !

      • varoituksensanoja

        Laitoin siihen keskusteluun varotuksen niin se poistettiin melko pian... Siinä jutussa se sama henkilö on laihtunut 17 kg Garcinia Gambociallakin kun Kankusta Duolla, aikaa vakuuttavaa vai mitä :))))


      • Tosiasiat
        varoituksensanoja kirjoitti:

        Laitoin siihen keskusteluun varotuksen niin se poistettiin melko pian... Siinä jutussa se sama henkilö on laihtunut 17 kg Garcinia Gambociallakin kun Kankusta Duolla, aikaa vakuuttavaa vai mitä :))))

        Totuus tuossa , meidän kirjoitukset poistetaan, omat kirjoittelemassa !


      • kielotie
        varoituksensanoja kirjoitti:

        Laitoin siihen keskusteluun varotuksen niin se poistettiin melko pian... Siinä jutussa se sama henkilö on laihtunut 17 kg Garcinia Gambociallakin kun Kankusta Duolla, aikaa vakuuttavaa vai mitä :))))

        juuri tämä sama tuote minulla palautin täyden purkin kun siinä oli vaan puolet tilaamastani maksoi 96 euroo vaikka 120 tapletti luvattiin 60 euroo ,ei olepalautettu rahoja,en kuulemma ole palauttanut mitään ,vaikka on kuitti.onneksi sentään en alkanut syömään niitä.eikö näitä nettikauppoja kukaan valvo.


    • typeränuorinainen

      Huh, ei oo paketin palautuksen jälkeen kuulunut ko firmasta (ainakaan vielä!) mitään :)

      • ISOpöljäX

        palautettu 19012016 postista en maksanut tilatessa ei vielä oo kuulunut mitään kai purkki mennyt takaisin ootellaan mitä tuleman


    • HÖLMÖILYÄ

      ALLA MINUN TARINANI LYHENNETTYNÄ:
      Tilaisin Facebookin evästeestä tarjoushintaan 50% alella, eli 55 eurolla.
      Kun tilaus lähti, summa olikin 63 e.
      Ilmoitettua soittoa ei kuulunut, sen sijaan tuotetta tarjottiin saman päivän aikana samaan erikoishintaan. Onneksi en tilannut.
      Tuote tuli Siwaan, jota jouduin etsimään kauan. Hinta olikin 86,00 euroa eli 31 euroa enemmän kuin se, jolla sitä markkinoittiin. Kuitissa luki Bussiennakko. Olisi pitänyt olla lunastamatta varsinkin, kun jotkut kapselit maistuvat homeelta.

      Saatuani kapselit reklamoin hintaa ja samalla halusin varmistuksen, ettei kyseessä ole jatkotilaus. Sain vain tylyn vastauksen, että olen tilannut tuotteen normaalihintaan 86 e. Jatkuvuudesta en ole saanut vielä palautetta.

      SÄILYTTÄKÄÄ SÄHKÖPOSTIT JA JA MAHDOLLISET PUHELINYHTEYDET.
      Kun meitä saattaa olla paljonkin, niin entä jos täytämme netistä saatavan KULUTTAJANVALITUSLOMAKKEEN.
      En tiedä, mihin kapselit voisi lähettää tutkittavaksi niiden sisällön varmistamiseksi (homeenmakua ym.).

      • Sitäsyötiin

      • Kuluttajasuoj
        Sitäsyötiin kirjoitti:

        Linkki toiseen keskusteluun aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14155209/suoranaista-valetta

        Itsellenikin tuli mieleen, että kuluttaja-asiamies ja ns. ryhmäkanne voisi tulla kyseeseen? https://fi.wikipedia.org/wiki/Ryhmäkanne

        Eivät vastaa puhelimeen, eivätkä sähköpostiin? Olen lähettänyt pyhjän purkin Dr Farin tuotteesta lähetyksen mukana saamaani Puolan Varsovan osoitteeseen.

        Kirjoitin myös tuohon toiseen Suomi 24 keskusteluun suoranaista valhetta ,lue sieltä lisää. Kertomus seuraavasti:. Tuli 19.5 ja maksoin sivaan , mutta kun kävin ao sivuilla ja eräs tuttavani kertoi käyttäneensä kuukauden ja ei laihtunut .
        Kertoi vaikeuksia saada rahoja takaisin jolloin päätin palauttaa Vantaalle ,josta tuli.
        Sekä ilmoitin Puolaan logista keskukseen ,ao palautuksen ja vaadin rahoja 159€ takaisin , ei moneen viikkoon tullut , vastauksia, ilmoitin asiasta Suomen kuluttaja keskukseen ,lupasivat ottaa asian hoitoon, lähetin sinne kirjeen ENGLANNIKSI ja vaatimuksen TAKUUTODISTUKSEN mukaisen rahojen palauttamiseen.
        Meni lähes kuukautta ,rahat tuli 15.7.2016 , kiitos Suomen ja Puolan kuluttaja keskusten toiminnan.Ihmettelen miksi Siva ei ottanut hoitaakseen palautusta ,vaikka olisin maksanut postimaksun,ihmettelen miksi mm Suomi 24 sallii mainostaa tuotteita,joissa on harhaanjohtavan markkinoinnin piirteitä sekä etämyynninVastaista toimintaa,eikä palautus asiakirja ole säännöksien mukainen!
        Onko joku laihtunut,onko joku muu palauttanut ja saanut rahat , kertokaa, monia kiinostaa ,moni on myös varmaan epäonnistunut laihdutuksessa ja TAKUUTODISTUKSEN mukaiseen palautus asiaan ei ollut aikaa,tai muuta syytä,vaan on heitetty purkki roskikseen ? Kerro jos olet tehnyt , voit viellä ottaa purkin ja palauttaa ja saada rahat takaisin!


    • Sidukkanorsu

      Ravintoterapeutti Ville Kettunen on nero!

    • Mie_arvasin

      Onko joku saanut rahojaan takaisin lähettämällä tyhjän purkin tuonne Puolaan? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn. Itse en ole jaksanut ainakaan vaivautua, koska epäilen suuresti, että sieltä mitään irtoaa, korkeintaan tulee tyhjä purkki takaisin laskun kera.

      Homma haisi jo tilatessakin niin pahasti, että kaikki on tallessa kuvankaappauksina koneella. Mutta tuskin noista mitään hyötyä on. Rahat takaisin muka... hah.

      • Olihansoppa

        Dr FARIN TAKUUTODISTUKSEN MUKAISESTI SAIN RAHAT TAKAISIN 15.7 , kun taistelin lähes 2 kuukautta , eri läjän s-posteja . PUOLAAN lähetin ja Suomen Euroopan kuluttaja keskukseen ja sieltä sain avun , lopullisen sopimuksen hoito Puolan vastaavan virasto henkilö toimesta onnistui.
        Palautuksen tein Vantaalle Postnord oy n osoitteeseen , vaikka pikku lappu olisi ohjannut Puolaan logista keskukseen,sinne lähetin tiedot ja Euroopan kuluttaja keskukseen , eli TAKUUTODISTUKSEN mukaisesti sain rahat, postimaksun Vantaalle,jouduin maksamaa ,olikohan 16.9 euroa,se siitä.


    • Eii

      Huijausfirma!Varokaa!

    • gbj

      Tilasin asiakas palvelusta , siellä mies ääni kehotti tilaamaan enemmän kerrallaan ja minähän tilasin. koska muka sain halvalla 150 kpl ,hintaan 163e .Kiloja ei tippunut yhtään. Aiheuttivat vain vatsavaivoja. Sitten minä olen yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostilla ja puhehelimella ,ilman mitään tulosta. Varokaa tätä Huijaus firmaa ! Tämä pitää antaa lakimiehen tehtäväksi!

      • Rahatsain

        SUOMEN KULUTTAJA KESKUS,ON OIKEA VALITUS PAIKKA.


    • Ttpekp

      Tilasin tammikuussa purkin ja maksoin luottokortilla. Purkki tuli parin päivän päästä . Söin purkin ja laihduin 4...5 kiloa.
      Minulla ei ole tullut lisäpurkkeja eikä laskuja.
      En silti suosittele tätä kellekään enkä tule enää koskaan tilamaan tälläisillä mitään, onhan luontaistuotekauppoja ja apteekkeja olemassa.

    • Huijausta

      Varokaa nyt hemmetissä tällaisia tuotteita. Valkomulperin lehtiä kasvatetaan perhosten toukkien ravinnoksi. Jos tuote tulee Kiinasta, niin siinä on varmasti niin paljon raskasmetalleja ja muita ilmansaastejäämiä että elimistö varmasti kärsii niistä. Tuollaisen täysin valvomattoman firman jannut varmaan jauhaa niihin pillereihin kaiken maailman homeitiöitä sisältäviä siankärsimöitä. Pahimmillaan näistä voi saada munuaisvian ja maksatulehduksen.

    • perutaan

      Voi hitto! Tilasin juuri tänään aamupäivällä. Onneksi postiennakolla, en ole maksanut mitään. En siis nouda pakettia ollenkaan niin se palautetaan automaattisesti lähettäjälle.

      Valkomulperi kyllä tutkitusti lisää aineenvaihduntaa mutta ehkä sitä voi ostaa luontaistuotekaupasta ihan sellaisenaan ja kokeilla.

    • Haistakaa

      Ilmoitin tämän hölmöilyni kuluttaja asiamiehelle , jo etukäteen tiedoksi , purkki palautuu niinkuin tarjous kertoo voi palauttaa jos ei ,laihdu, en Aijo laihtua vaikka siltä näyttäisi ,söisin sen verran paljon ,eihän Tässä sitä kielletä ,vaan sanotaan, jos kun ei laihdu tai muuten on tyytymätön ja nyt ole tosiaan kun Luin jutut ja kun tänään tuli , tuo Puolan yhteystiedot päräytti kellot soimaan, mikä on homman nimi,siis huijaus , soitin Visalle ja Osuuspankki kortti ja tili heti poikki ,voi helvetti ja hinta oli 107 euroa en katsonut kun laitoin kortin maksuksi , ja kun oli tuo palautus oikeus , jo 10 kg olisi totta ,ei Ois haitannut tuo maksamaan !

    • Paikallista

      Kuluttaja asiamies jari@suurla ,sinne yhteys ryhmä kanne!
      Pankkitili ja Visa vaihtoon!
      Palautus sinne mistä tulikin .
      Sähköpostilla ,tietoa ei tarvitse selitellä vaan palautetta ettei hyväksy ,tuotetta ja maksua ,koska on harhaanjohtavaa markinointia ja etämyynnin säännösten vastaista myyntiä ,Älkää hyvät ihmiset maksako ,tämän laatuinen huijaus ei muuten lopu.
      Kyllä myös Tämä mainos sivujen omistaja saisivat parantaa moraalisen , mm Suomi 24 ja oliko se Fonneca ,mikä se oli?
      Sekä mediassa saisi olla viikoittain , yrityksistä ,jotka markkinoinnissa höynäyttävät mm vanhuksia niin Puh myynnissä , kotitunkeutumista pahimmillaan ja näillä sivuilla ,
      Onneksi tietoa saa, mutta kyllä on Kai päätettävä ,ettei tilaa mitään ,eikä laske ketään tekemään ".ilmaistarjousta" ja ulko oven pieleen lappu : kerjääminen ja KAUPUSTELU kielletty ,niinkuin ennen vanhaan oli ainakin kerrostaloissa.

    • åå5

      Tämä on täysin huijaus firma. Tilasin söin ne ohjeiden mukaan ilman mitään tulosta! Eikä rahoja ole tullut takaisin olen taistellu puoli vuotta asian kanssa! Varokaa!

      • Rahattakaisin

        SUOMEN KULUTTAJA KESKUS,ON OIKEA PAIKKA ,TAKUUTODISTUKSEN MUKAISELLE RAHOJEN PALAUTUS VAATIMUKSELLE MM DR FARIN TUOTTEELLE.


    • 1Liisa

      Tänään kävin Sivasta hakemassa oman purkkini ja yhtäkkiä lasku olikin 67 €,joku tarjoushan tämä piti olla.Sain edeltävänä viikkona textarin ja samasta numerosta oli yritetty ottaa yhteyttä .Varmaan ihan puppua koko homma,ja täytyy toivoa että uusia purkkeja ei ilmesty postilaatikkoon jatkossa.Joukkokanne kuulostaa ihan asialliselta.

    • bigfatboyandhappy

      Noissa mainoksissa on FB:ssä olevien nimet ja kuvat ja kokemukset.Muuten hyvä mut profiilit on feikkejä.Tarkastakaa ite...

      • yks.petetty.lissu

        Yritin myös klikata noita FB-kommenteissa olevien henkilöiden kuvia/ja nimiä, niin ei niistä pääse muualle, kuin takaisin mainokseen??


    • liisiliivi

      Tilasin tuotetta ja ole syönyt 2 kk, lihoin 5kg ja kolestrolit päin prinkkalaa.
      Olen tyhmä kun näihin uskon.

    • typeränuorinainen

      Palaan asiaan näin vuoden jälkeen, olen viestiketjun aloittaja;

      "Tilasin" siis nuo pillerit, sähköpostiin tuli ~50e lasku, jonka tietysti paniikissa menin maksamaan ja saman tien laitoin sähköpostilla ties mitä oikeudella uhkaamisviestejä vaikka ja millä kielellä.
      Pian tuli ilmoitus, että paketti on noudettavissa ja en sitä koskaan käynyt hakemassa.
      Minulla juttu jäi tähän, en ole tuon jälkeen kuullut ko firmasta yhtään mitään, onneksi.

      VAROKAA, koko juttu on täyttä huijausta.
      Olen onnellinen, että selvisin tästä noinkin vähällä.

      • Pidetäänrahoistammekiini

        Kiitos sinulle viestiketjun aloittaja ,korjaan nimerkiksi " ihananuorinainen," sopii kai.
        Itse menin kesällä 2016 tilaamaan dr farin purkin , ja heti huomasin että on samanlaista huijausta Virolaisen xellim oy: n laihdutustuote ,siitä kuluttaja asiamies on varoittanut , ja tämä dr farin joka tulee Puolasta , on samaa harhaanjohtavaa markinointia ,joka näkyy jatkuvan jonkun " tohtorin " mainostamana ,ihmettelen , nyt kun jo vuosi on tääläkin palstalla varoitettu. !
        Minä sain rahani takaisin Euroopan Kuluttaja keskukseen otettuani yhteyttä ,josta olen tänne myös kirjoitellut , eli älkäämme uskoko näihin ulkomaalaisiin posti tarjouksiin , missään tuotteessa , on parempi ostaa oman asuinpaikan kaupoista,niin tuoetteet kuin palvelut , etenkin vanhukset olkas varovaisia ,näitä mukavia nuoria puhujia ja liian hyviä tarjouksia pitää välttää.mm ao tuotteissa joissa summat on viellä pieniä , kun esim. Remonteissa puhutaan tuhansista tai jopa kymmenistä tuhansista euroista ( mm ikkuna , putki , hormi ynm remontit )


    • RMummeli

      Sama tuote Virosta 19 euroa, tilasin uteliaisuttani. Ei toimi mulla niinkuin joskus käyttämäni CLA, jota saa joka ruokakaupasta. Jos on antanut kortin tiedot velottaavat joka kuukausi ja eroaminen vaatii työtä. Vuosia sitten mulla kokemus opetti ja MasterCard maksoi velotuksen takaisin. Ei ollut tilauksessa pienelläkään räntillä jatkositoumuksista.

    • Tarjanita

      Hei!
      Ei mummielestä oo jatkuva tilaus.
      ÄLKÄÄ tilatko, humpuukia!! Oon syöny kohta kaikki kapselit ja kilon (!!!) oon laihtunu.

    • PRKLmitäskeidaa

      Hieno sivusto, googlen automaatti täyttää itestään ja kohta olenkin jo tilannut tuotteen. Ei muuta kuin peruutus ilmoitusta ja jos ei mene jakeluun ollaa kuluttaja-asiamiehen kautta yhteydessä.
      Saas nähä kui käy. =P

    • enymmärräx

      Mä en pysty ymmärtämään, kuinka näinkin monta ihmistä menee koukkuun tällaiseen huijaukseen! Eikö teille jo terve järki sano, että millään pillereillä EI PYSTY laihtumaan? JOS sellainen pilleri tosiaan olisi olemassa, olisi se jo laajasti käytössä esim. lääketieteessä, eikä maailmanlaajuista lihavuusongelmaa olisi olemassa. Mutta onhan tämä huijareiden paratiisi, kun kaikista varoituksista ja ennakkotapauksista HUOLIMATTA, pitää itse jokaisen mennä mokaamaan ja huomata joutuneensa huijatuksi. Em vaan pysty ymmärtämään tällaista suurta typeryyttä ja yksinkertaisuutta!

      • Ounounou

        Kyllä tyhmiä näköjään riittää :D


    • Kankusta

      Vaikuttaa tosi hyvältä tuotteelta. Mistä tätä saa tilata? Olen erittäin kiinnostunut eikä minulla ole rahasta kiinni!

    • mosse90

      Mistä näitä kepillä hämmennettäviä oikein piisaa.jo kaukaa näkee että on pelkkä kusetus.huonolla suomen kielellä kirjoitettu.ei kunnollisia yhteystietoja.
      Ja näkyy joku vielä mennyt maksamaankin.lähetystä ei pidä mennä vastaanottamaan,ei jää todisteita lunastamisesta.ja jos (kun) alkaa tippua laskuja tai uhkailuja niin tehkää rikosilmoitus.

    • näinikkää

      Itse en uskaltaisi käyttää nettipillereitä, kun ei tiedä mitä ne todelliduudessa sisältää.
      Voip saada maksansa pilalle pahimmassa tapauksessa.
      Johan nuo kovat laihdutuslupaksetkin kertoo, että täyttä huijausta. Jos ei myöskään ole kunnon yhteystietoja, niin viimeistään pitäisi hälytyskellojen soida.

    • OmatElintavatKuntoon

      Onhan se selvää, että kankusta (lue: perseestä) kaikki tälläiset ihmepillerit. Jos joku tällainen ihmepilleri avun lihavuuteen toisi, olisihan lääketiedekin jo ottanut konstin käyttöönsä. - Omat elämäntavat kannattaa tarkistaa ensin ja hakea ohjausta niiden hallintaan ihan kotimaan terveydenhuollosta. Itsekin tässä yritän ryhdistäytyä asiassa.

      • voisentään

        Huh, olin juuri tilaamassa mutta onneksi aloin lukea näitä - no, säästyivät mummelin pienet eläke-eurot huijareilta. Kiitos teille nuorille, että jaksatte pitää puolenne, keskustella asioista ja näin auttaa muitakin!


    • huijaustaon

      Jokainen joka on joskus laihduttanut tietää ettei edes kuuudessa 10 kiloa lähde ellet ole todella lihava tai huippu urheilija jolla painonvedot. Nuo on kylläö hyvittavia nuo kuvat ulkomaalaisista ihmisistä jotka on nimetty tyyliin: Tarja, Minna ja Matti. Voiko joku olla niin pihalla ettei näistä kuvista ja nimistä ymmärrä ett sivusto on ihan kuin suoraan kummelin sketsistä peräisin. Ja mainitaan joku sertifikaatti=)) jep jep...Vastaavia huijauksia on ollu iät ja ajat ja tulee jatkossakin olemaan.

      • ÄlkääHaksahtako

        Huvittava on myös huijaustuotteen nimi.

        Kankusta - kas kun ei Perseestä! :DD


    • Keskivartalolihava

      IHMISET hyvät. Muistakaa, että jos Jokinen asia tuntuu uskomattomalta, se on sitä! Tässä "perseestä duo" kapseleissa sama juttu. Aina kannattaa miettiä, miksei lääkärit paranna ihmisiä näillä ihmepillereillä vaikka nämä NÄYTTÄÄ olevan tieteellisesti testattuja.
      Uskon että olette kaikki oikeasti älykkäämpiä kuin nuo mainokset. Jos epäilys edes käväisee mielessä, se on hälytyskello joka pitäisi laukaista pakene efektin.

      Zemppiä huijatuille ja kiitos että kirjoititte kokemuksenne tänne, varoittamaan muita.

    • a93393

      Olipa siinä tietoa kerrakseen, en kuitenkaan ollut tilaamassa, sillä tiedän ettei mitään hokkuspokkus konstia ole. Olen seurannut sivusta kirjoituksia mielenkiinnolla, ja havainnut, ettei kansa kovin helpolla käänny jos on saanut päähänsä, että tällainen ihmelääke on olemassa. TOIVON KUITENKIN, että järki lopulta voittaa ja estetään tällaiset rahastukset.

    • tyh-mä

      Minäkin menin tähän lankaan. Satuin onneksi olemaan tarpeeksi nopea ja peruutin tilauksen heti muutaman minuutin päästä sen tekemisestä. Lähetin heille sähköpostiviestin että haluan peruuttaa tilauksen ja heti seuraavana päivänä sain vastauksen. Pyysivät antaa heille tilinumeroni rahojen palautukseen ja niin tein. Otin ensin yhteyttä Euroopan kuluttajavirastoon kysyen onko tämä turvallista ja siellä sanoivat että kannattaa tehdä niinkuin pyydettiin ja jos ei rahoja ei ala kuulua niin pitää ottaa heihin uudestaan yhteyttä. Nyt sitten odottelen rahojen palautusta, saa nähdä miten käy.

    • tyhäm

      Onko kellään se edes vaikuttanut positiivisesti?

      • Kokäres

        Tänään hain pilleripurkin ja sen hinnaksi tuli 159 euroo ite en kyllä tätä tilausta ole tehnyt vaan minun poikani 😦luin tarkemmin paperin, ja yllätys siellä sitten olikin!tämä purkki on vasta alku,pitää tilata vielä 2 purkkia hinta vaan 412euroa!!😨siis niinkuin täällä kirjoitetaan,täyttä huijausta koko paska...voi helvetti😲pakko taistella tämä asia loppuun! !


    • törkeys

      Humpuukkia, täysin kankusta eli hanurista! Paino senkun nousee vain!

    • Rikollista

      Selvää huijausta! Miksei moista tuotemarkkinointia saa pois netistä? Älkää lunastako moista lähetystä, se huijaa jo tilausta tehdessä, että tilaus olisi tehty, vaikka ei painaisikaan lähetä kenttää ja vaikka tilausrivit ovat vaillinaisia niin jo tulee vahvistus tilauksesta!

    • huiputettu

      Kankusta duo forte on täydellistä huijausta. Internetissä ilmeistyi tuo mainos, jossa luvattiin rahat takaisin, jos aine ei auta laihtumaan.
      Minäkin tilasin sitä yhden pakkauksen 107 euroa. Ei auttanut yhtään laihtumaan. Nyt on tarkoitus palauttaa purkki ja vaatia raha takaisin. Voi olla vaikea tehtävä, sillä annettu puhelinnumero 358923170554 ei vastaa. Lähetys tuli matkahuollon kautta enkä huomannut siinä lähettäjän nimeä enkä osoitetta.

    • huiputettu

      Tässä Kankusta duo forten paketissa oli kuva Pekka Korhosesta , joka sanoi olevansa Laihdutusta edistävän kuurisi asiantuntija. On pitänyt Helsingissä omaa Vastaanottoa 17 vuoden ajan.
      Antoi puhelinnumeron 358923170554

    • Vai_mitä

      Kiitos näistä tiedoista ja - nauruista! Tämä saa minut pysymään kaukana.
      Tosin olen nuorempana tilannut lehtien kautta, eivätkä auttaneet.
      Nykyisin en luota edes apteekin tuotteisiin, kun sielläkin huijataan.

    • Kusetusta

      Huijausta nämä kankusta duo , dr farin Puolasta .Aijemmin Virosta xellim laihdutus pillerit .
      Jos joku viellä erehtyy tilamaan ja maksamaan ,vain ilmoitus lähettäjälle ja purkin palautus ,jos ei ole tyytyväinen ,jos ei rahat palaudu ja laiihtuminen oli humpuukkia .
      Ilmoitus Euroopan Kuluttaja Keskukseen,sieltä saa avun rahojen takaisin palautukseen .

    • höpelö

      Totta on. Kankusta duo forte on täyttä huijausta, jolla rahastetaan herkkäuskoisia. Lupaavat palauttaa rahat takaisin, jos laihtumista ei tapahdu, kun lähettää purkin takaisin. Kokeili aivan testimielessä, mutta tahoja en ole vielä saanut takaisin, enkä varmasti koskaan.. Lähetyksessä oli jonkin asiantuntijan Pekka Korhosen kuvakin.
      Yrittäkää kysellä osoitteesta [email protected] . Puhelinnumerokin on, jos vain vastaavat. 358923170554.
      Nyt on taas netissä uusi mainos ihmeaineesta, jolla laihtuu parissa viikossa jopa 10 kg tekemättä mitään muuta kuin ottamalla joka aamu yhden tableti ihmeainetta.

    • Kalju_Pitkätukka

      Ei helekutti! Vaimolle pölähti tuotteen mainos ja vedet silmissä naurettiin. Tultiin siihen tulokseen, että tämä on kepponen, ns. bullshit-testi.

      Näemmä ei ole vaan aito huuhaatuote.

      Olen mykistynyt, kuinka kukaan mainoksen lukenut voi ottaa sen vakavasti.

    • Hehhehvaan

      Amerikasta pukkaa näitä taikapilleri mainoksia yhtenään markkinoille. Kysymys kuuluukin, että
      miksi siellä lyllertää yks maailman lihavin kansa, jos nämä kyseiset tuotteet toimisi, niin miksi.

    • voiminua

      Tilasin toissa päivänä tuotteen. Sitten luin sieltä ihan lopusta, ihan vaaleaa tekstiä. Se sai minut todella epoäilemään koko asiaa. Eli lopussa asiaa, että ne ihmiset, jotka kehuivat laihtumistaan, niin heidän nimet ja kuvatkin ns tekaistuja. Suojellaan näin ihmisen henkilötietoja jne. Ja kuvatkin voi olla tekaistuja. Että jos luulet tuntevasi kyseisen ihmisen, ei varmaan sama keneksi luulet yms. Miksi ihminen, joka onnessaan asiasta, voi täysillä ja omalla nimellä/kuvalla kertoa asiaansa. Nyt olen perunut tilaukseni, jo kolme eri kertaa. Ei vastausta. Vaan kun lähetys tulee tuonne lähimpään Matkahuoltoon, en nouda lähetystä. Onneksi aioin maksaa vasta, kun haen lähetyksen. Katotaan nyt, mitä hakematta jättämisestä seuraa.! Ollaan tarkkoina, rakkat ihmiset näiden huijareiden kanssa!

    • Peräpäänvahti

      Juu, Thaikkulasta saa noita 3€ purkki ja toimii ihan yhtä hyvin.

    • 10kgliikaa

      Näin ilmon ajattelin että liian hyvä ollakseen totta. Ja näinhän se on. Kannattaa aina tutkia ja vertailla: kun netissä myydään kaikkea höpöä.

    • feikkinen

      Tein juuri ensitilauksen osoitteellani:

      Vale Huijaus

      Petospolku 69
      00200 Helsinki
      Suomi
      [email protected]
      35846xxxxxxxx

      Tilauksen päivämäärä:2017-09-30
      Tuotteen nimi (tarjous):Etuklubi, kuponki
      Tilauksen arvo:197 €

    • soitin

      ei ole kestotilaus.

    • Zukor

      En kokeile ko. tuotetta, koska oma LCHF-dieetti puree loistavasti.
      Nälkää en ole potenut ja paino pudonnut kahdessa viikossa 2,5kg. Aluksi kevyt ummetus on tasapainotettu parina iltana Luxoberon lääketipoilla. Siis ei muuta kuin hiilarit pois / minimiin (LowCarbohydrate) ja rasvoja / läskiä kohtuudella (HighFat).
      Aajattelen nyt jatkaa LCHF-dieettiä 6kuukautta, maaliskuun 2018 loppuun.

    • Jure22

      En tiedä mutta Puolassa 36 euroa purkki. Mutta jos oikein uskoo !!!

    • klopo

      Tilasin kahden kuukauden annoksen Kankusta Duota josta maksoin 187,00 euroa. Sain vain yhden
      kuukauden annoksen. mihin se toisen kuukauden annos jäi?

      • veijo76309863

        klopo

        Viimeinen idiootti ei ole vielä syntynyt


    • veijo9876378963

      Varning för bantningpreparatet KankustaDuo, helt oseriöst företag med säte i Polen.
      Telefonnumret är inte registrerat på något företag.
      Du kan köpa exakt samma kapslar på White1one för 250:- och då får du 60 kapslar.
      På KankustaDuo får man bara 30 kapslar (vilket inte står någonstans) om man betalar 1547:-, sedan blir man erbjuden att köpa till samma mängd för extrapriset 1.370:-, totalt 2.917:-
      Dom är alltså 2.667:- dyrare än exakt samma kapslar som finns his White1one
      Det dom inte talar om är att varje leversans är 30 tabletter - kriminellt
      Dom lovar pengarna tillbaka i sin annons men det är bara lögner då du inte kan nå företaget.

      kokeile käännösmoottoria

    • fotoshopattu
    • 131442

      Typeröin ja tilasin Kankusta duo pillereitä - täyttä humpuukia - maistui koneöljyltä eikä mitään tehoa - maksoi200 euroa purkki ja sain sen satasella. Joku ulkomaalainen nainen sönkötti kiitokset tilauksestani. Siis humpuukia. Tuomo Kotkaniemi

    • Piiti

      Onko tuo kestotilaus. Ei luulis kun ei missään mainittu. Rupeeko siitä jokakuukausi tulemaan pilleri purkki. Osaako joku kertoo?

      • Humpuukia

        Juu ihan humpuukia koko pillerit. Ei ole paino tippunut gramman grammaa. Vahingosta viisastuu.


    • Puhelinmyyjävuosia

      Samanlaisia kuin kaikki puhelinmyyntifirmat olen itse myynyt puhelinmyyntinä vitamiinejä ja hohto tuotteita. Mitään kliinist näyttöä ei ole toimivuudelle. Kaikissa sama trikki terveet elämäntavat ja tuotteet on lume tasoo.


      Ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa.

      Syökää terveellisesti lopettakaa hölmöt tuotteet eli ei ole oikotietä onneen.

    • JohnnyTang

      Suomi24:lle kelpaa mikä tahansa mainosraha? , tuo kankusta duo mainos on jo monta kertaa ollut tälläkin terveys sivulla mainoksena sivun oikeassa puolessa .

    • Kokemustämäkin

      Älä vastaanota lähetystä, palautuu kyllä lähettäjälle säilytysajan umpeutuessa.

    • Anonyymi

      Kasikymppinen äitini tutustui netissä magneettipohjallisiin, ja postiin tuli paketti vaikka keskeytti tilauksen ennen maksua. Taustalla Global Group Ltd. eli toiminta jatkuu erinäisin huijauksin. Älkää ihmeessä tilatko mitään ihmetuotteita netistä! Pahimmassa tapauksessa ravintolisät sisältävät myrkyllisiä aineita, ja vähimmillään rahat menevät.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe