Yybeetä trollaava ätmi

Fun_Berman

Haluaisi olla osa yybeen elämää. Mutta ei ole eikä tule ja se kovin kismittää ätmiä ja näkyy palstalla :-)

25

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Son_of_Odins

      Ätmit kuten monte, Runontaja, Lääkelehtinen ja hullu-ukko on siirretty Sinkut-palstalle. Menköön sinne ulsemaan.

      • hitsirunoilija

        Hitsin hitsi. Nyt mä vasta tajusin, ettei susta tullut edes ätämiä. Olet samassa jamassa mitä rukkilaisten kokelaat, alokastakin alemalla tasolla


    • Salama.Mcqueen

      Entäs yybeetä puolustelevat ätmit. Jos yybee itse viitsisi sanoa voisivat nekin painua ******, luulen. Ei tämä niin vakavaa ole tämä virtuaali maailma, että pitäisi täällä heilua muita puolustelemassakaan aamustaa iltaan. Hankkikaa elämä, kumpikin puoli.

      • hitsirunoilija

        Palstatrolli rauhoittuu nyt. Se ettei yb vastaa sinulle toivomallasi tavalla, ei tarkoita etteikö yb vastaisi joihinkin kirjoituksiisi.
        Virtuaalitrollaus ei ole trollille vakavaa.


    • munkkirunoilija

      Ai että trolli ei saa suhdetta yb:n kanssa ja se kismittää ätämejä?
      Kuvittelet itsestäsi liikoja.

    • Selvästi joku on totaalisen ihastunut yb:iin. Valitettavasti se ei saa vastakaikua, joten jatkaa yb:n kiusamista ja riekkumista palstalla, että saisi edes pikkuisen huomiota. Todella tahditonta ja surkeata trollaamista.

      • suojautukaa

        Anemiaan voi kuolla. Mikseivät ihmiset voisi puollustautua tappavaa anemiaa vastaan! yb levittää anemiaa!


      • suojautukaa kirjoitti:

        Anemiaan voi kuolla. Mikseivät ihmiset voisi puollustautua tappavaa anemiaa vastaan! yb levittää anemiaa!

        Höpönhöpön sun juttujas. Ei pidä paikkaansa. Oletko sinä palstan riidankylväjä?


      • suojautukaa
        tosi..typy kirjoitti:

        Höpönhöpön sun juttujas. Ei pidä paikkaansa. Oletko sinä palstan riidankylväjä?

        Jos sinulla on kylmä ja minulla ei niin kylvätkö riitaa?


      • suojautukaa kirjoitti:

        Jos sinulla on kylmä ja minulla ei niin kylvätkö riitaa?

        Anteeksi, en ymmärtänyt asiayhteydesta erotettua kysymystä.


      • Ei kai nyt sentään ihastunut, mutta kovasti toimeton ja trollattavan puutteessa. Ja kun itsekin olin toipilaana ja jämähdin eilen trollattavaksi, niin nyt saamme taas kärsiä etusivun "anemiasta" :D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään ihastunut, mutta kovasti toimeton ja trollattavan puutteessa. Ja kun itsekin olin toipilaana ja jämähdin eilen trollattavaksi, niin nyt saamme taas kärsiä etusivun "anemiasta" :D

        Katselin ja lueskelin noita ketjuja. Näytti se aika tiukasti takertuvan sinuun. Näin ulkopuolisen silmin se vaikuttaa selvältä ihastumiselta.
        Kun trollilla ei ole mitään kunnollista materiaalia saatavilla, niin faktojen puutteessa, jostainhan sen on keksittävä jutunjuurta. Vaikka sitten tyhjästä. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Katselin ja lueskelin noita ketjuja. Näytti se aika tiukasti takertuvan sinuun. Näin ulkopuolisen silmin se vaikuttaa selvältä ihastumiselta.
        Kun trollilla ei ole mitään kunnollista materiaalia saatavilla, niin faktojen puutteessa, jostainhan sen on keksittävä jutunjuurta. Vaikka sitten tyhjästä. :)

        No ehkä hetken huumaa, tuli vaikutelma, että trolli ei ollut ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ;)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No ehkä hetken huumaa, tuli vaikutelma, että trolli ei ollut ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ;)

        Olkaamme onnellisia, ettei trollin idiotismi leviä palstalla pisaratartuntana. Näin tautisena aikana ei mistään voi olla liian varma.
        Riittävä välimatka (ja off-nappula) pitää meidät kaikki turvassa. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Olkaamme onnellisia, ettei trollin idiotismi leviä palstalla pisaratartuntana. Näin tautisena aikana ei mistään voi olla liian varma.
        Riittävä välimatka (ja off-nappula) pitää meidät kaikki turvassa. :)

        Sano älä muuta. Tällaiseen vimmaan ei palstatrolli ole ennen yltänyt.. vai olisiko niin, ettei aikoihin :'D


      • pikku.vinkki
        sxth kirjoitti:

        Sano älä muuta. Tällaiseen vimmaan ei palstatrolli ole ennen yltänyt.. vai olisiko niin, ettei aikoihin :'D

        Puhukaa miehen logiikasta älkääkä palstatrolleista.


      • pikku.vinkki kirjoitti:

        Puhukaa miehen logiikasta älkääkä palstatrolleista.

        Sitä vartenhan sinä trollaat :)


      • äly.hoi
        sxth kirjoitti:

        Sitä vartenhan sinä trollaat :)

        No eikös sitten kannattaisi lopettaa trolleista puhuminen, jos "minä sitä varten trollaan"?


      • äly.hoi kirjoitti:

        No eikös sitten kannattaisi lopettaa trolleista puhuminen, jos "minä sitä varten trollaan"?

        Miksi sinä heittäydyt uuteen persoonaan kanssani? :)


      • sxth kirjoitti:

        Sano älä muuta. Tällaiseen vimmaan ei palstatrolli ole ennen yltänyt.. vai olisiko niin, ettei aikoihin :'D

        Ehkä se haluaa palstan kokonaan itselleen ja yksinpuheluilleen. Huomiota se on vailla, tai mistäs sen vinkahtaneen mielen liikeet voisin tietää? Joka tapauksessa tämä on aika surullista.
        Jos kaikki keskustelut vaihtuvat kiusaamiseksi, eipä täällä enää monikaan viihdy. Onneksi on muitakin keskustelupalstoja.


      • Totta. Täällä olisi muuten mukava keskustella.


    • elluhallo

      Ketä Yb
      Sopii mullekin
      On nimeni

    • Kuka helkkarin Yb?

      • siinä-sulle-anal-yysi

        Selviää sinulle, jos palstailet Miehen Logiikassa hetken aikaa. Palstan trollatuin ja toisaalta suosituin hahmo. Blondi, jonka huhutaan olevan kaunis ja joka puhuu paskaa ja älykkäitä vuorotellen. Vitun vanha, 40 , mutta jotain ideaa siinä on. Hyvä perse.


      • siinä-sulle-anal-yysi kirjoitti:

        Selviää sinulle, jos palstailet Miehen Logiikassa hetken aikaa. Palstan trollatuin ja toisaalta suosituin hahmo. Blondi, jonka huhutaan olevan kaunis ja joka puhuu paskaa ja älykkäitä vuorotellen. Vitun vanha, 40 , mutta jotain ideaa siinä on. Hyvä perse.

        Okei... Ilmeisesti tämän palstaosuuden oma maskottinimi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe