Haluaisi olla osa yybeen elämää. Mutta ei ole eikä tule ja se kovin kismittää ätmiä ja näkyy palstalla :-)
Yybeetä trollaava ätmi
25
84
Vastaukset
- Son_of_Odins
Ätmit kuten monte, Runontaja, Lääkelehtinen ja hullu-ukko on siirretty Sinkut-palstalle. Menköön sinne ulsemaan.
- hitsirunoilija
Hitsin hitsi. Nyt mä vasta tajusin, ettei susta tullut edes ätämiä. Olet samassa jamassa mitä rukkilaisten kokelaat, alokastakin alemalla tasolla
- Salama.Mcqueen
Entäs yybeetä puolustelevat ätmit. Jos yybee itse viitsisi sanoa voisivat nekin painua ******, luulen. Ei tämä niin vakavaa ole tämä virtuaali maailma, että pitäisi täällä heilua muita puolustelemassakaan aamustaa iltaan. Hankkikaa elämä, kumpikin puoli.
- hitsirunoilija
Palstatrolli rauhoittuu nyt. Se ettei yb vastaa sinulle toivomallasi tavalla, ei tarkoita etteikö yb vastaisi joihinkin kirjoituksiisi.
Virtuaalitrollaus ei ole trollille vakavaa.
- munkkirunoilija
Ai että trolli ei saa suhdetta yb:n kanssa ja se kismittää ätämejä?
Kuvittelet itsestäsi liikoja. Selvästi joku on totaalisen ihastunut yb:iin. Valitettavasti se ei saa vastakaikua, joten jatkaa yb:n kiusamista ja riekkumista palstalla, että saisi edes pikkuisen huomiota. Todella tahditonta ja surkeata trollaamista.
- suojautukaa
Anemiaan voi kuolla. Mikseivät ihmiset voisi puollustautua tappavaa anemiaa vastaan! yb levittää anemiaa!
suojautukaa kirjoitti:
Anemiaan voi kuolla. Mikseivät ihmiset voisi puollustautua tappavaa anemiaa vastaan! yb levittää anemiaa!
Höpönhöpön sun juttujas. Ei pidä paikkaansa. Oletko sinä palstan riidankylväjä?
- suojautukaa
tosi..typy kirjoitti:
Höpönhöpön sun juttujas. Ei pidä paikkaansa. Oletko sinä palstan riidankylväjä?
Jos sinulla on kylmä ja minulla ei niin kylvätkö riitaa?
suojautukaa kirjoitti:
Jos sinulla on kylmä ja minulla ei niin kylvätkö riitaa?
Anteeksi, en ymmärtänyt asiayhteydesta erotettua kysymystä.
Ei kai nyt sentään ihastunut, mutta kovasti toimeton ja trollattavan puutteessa. Ja kun itsekin olin toipilaana ja jämähdin eilen trollattavaksi, niin nyt saamme taas kärsiä etusivun "anemiasta" :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ei kai nyt sentään ihastunut, mutta kovasti toimeton ja trollattavan puutteessa. Ja kun itsekin olin toipilaana ja jämähdin eilen trollattavaksi, niin nyt saamme taas kärsiä etusivun "anemiasta" :D
Katselin ja lueskelin noita ketjuja. Näytti se aika tiukasti takertuvan sinuun. Näin ulkopuolisen silmin se vaikuttaa selvältä ihastumiselta.
Kun trollilla ei ole mitään kunnollista materiaalia saatavilla, niin faktojen puutteessa, jostainhan sen on keksittävä jutunjuurta. Vaikka sitten tyhjästä. :)tosi..typy kirjoitti:
Katselin ja lueskelin noita ketjuja. Näytti se aika tiukasti takertuvan sinuun. Näin ulkopuolisen silmin se vaikuttaa selvältä ihastumiselta.
Kun trollilla ei ole mitään kunnollista materiaalia saatavilla, niin faktojen puutteessa, jostainhan sen on keksittävä jutunjuurta. Vaikka sitten tyhjästä. :)No ehkä hetken huumaa, tuli vaikutelma, että trolli ei ollut ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ;)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
No ehkä hetken huumaa, tuli vaikutelma, että trolli ei ollut ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ;)
Olkaamme onnellisia, ettei trollin idiotismi leviä palstalla pisaratartuntana. Näin tautisena aikana ei mistään voi olla liian varma.
Riittävä välimatka (ja off-nappula) pitää meidät kaikki turvassa. :)tosi..typy kirjoitti:
Olkaamme onnellisia, ettei trollin idiotismi leviä palstalla pisaratartuntana. Näin tautisena aikana ei mistään voi olla liian varma.
Riittävä välimatka (ja off-nappula) pitää meidät kaikki turvassa. :)Sano älä muuta. Tällaiseen vimmaan ei palstatrolli ole ennen yltänyt.. vai olisiko niin, ettei aikoihin :'D
- pikku.vinkki
sxth kirjoitti:
Sano älä muuta. Tällaiseen vimmaan ei palstatrolli ole ennen yltänyt.. vai olisiko niin, ettei aikoihin :'D
Puhukaa miehen logiikasta älkääkä palstatrolleista.
pikku.vinkki kirjoitti:
Puhukaa miehen logiikasta älkääkä palstatrolleista.
Sitä vartenhan sinä trollaat :)
- äly.hoi
sxth kirjoitti:
Sitä vartenhan sinä trollaat :)
No eikös sitten kannattaisi lopettaa trolleista puhuminen, jos "minä sitä varten trollaan"?
äly.hoi kirjoitti:
No eikös sitten kannattaisi lopettaa trolleista puhuminen, jos "minä sitä varten trollaan"?
Miksi sinä heittäydyt uuteen persoonaan kanssani? :)
sxth kirjoitti:
Sano älä muuta. Tällaiseen vimmaan ei palstatrolli ole ennen yltänyt.. vai olisiko niin, ettei aikoihin :'D
Ehkä se haluaa palstan kokonaan itselleen ja yksinpuheluilleen. Huomiota se on vailla, tai mistäs sen vinkahtaneen mielen liikeet voisin tietää? Joka tapauksessa tämä on aika surullista.
Jos kaikki keskustelut vaihtuvat kiusaamiseksi, eipä täällä enää monikaan viihdy. Onneksi on muitakin keskustelupalstoja.
- elluhallo
Ketä Yb
Sopii mullekin
On nimeni Kuka helkkarin Yb?
- siinä-sulle-anal-yysi
Selviää sinulle, jos palstailet Miehen Logiikassa hetken aikaa. Palstan trollatuin ja toisaalta suosituin hahmo. Blondi, jonka huhutaan olevan kaunis ja joka puhuu paskaa ja älykkäitä vuorotellen. Vitun vanha, 40 , mutta jotain ideaa siinä on. Hyvä perse.
siinä-sulle-anal-yysi kirjoitti:
Selviää sinulle, jos palstailet Miehen Logiikassa hetken aikaa. Palstan trollatuin ja toisaalta suosituin hahmo. Blondi, jonka huhutaan olevan kaunis ja joka puhuu paskaa ja älykkäitä vuorotellen. Vitun vanha, 40 , mutta jotain ideaa siinä on. Hyvä perse.
Okei... Ilmeisesti tämän palstaosuuden oma maskottinimi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti9714674Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322500Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori792074Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141885- 991538
Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos241486Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821470Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2291201- 541196
- 311105