Nyt kun on aikaa mennyt,
Miksi annettiin hänen ajaa kesärenkailla talvella?
Enpä kaiva mutta taas yksi henki meni hörhöttimien takia haasiaan.
Miina Maasolan kolari
10
1507
Vastaukset
- annaolla
ja kukahan sen olisi kieltänyt?
Aikuiset ihmiset vastaavat itse omista teoistaan, myös auton ratissa. - IhmeJuttua
"Miksi annettiin hänen ajaa kesärenkailla talvella? "
Mitä hölinää toi on? - ehtjmjmt
Kylläpä kalikka näyttää kalahtavan sinne missä on syytä.
Omatunto siis soimaa. Toivottavasti ette pysty nukkumaan öitänne koska aiheutitte järkyn kuolon.
Aina talvella talvirenkaat ja nastoilla. Muistakaa se hörhöt.- Miem
Nyt nastalla ainoa oikea paikka on otsassasi n.8cm syvällä... ...ajamisen asenne /osaaminen ratkaisee kaikkein eniten liikenteen turvallisuudessa
- IhmeJuttua
"Toivottavasti ette pysty nukkumaan öitänne koska aiheutitte järkyn kuolon."
Mitäs hölinää toi sitten on? - homokokki
Ei naisia autonrattiin talvikelillä! Muisti alkaa pätkimään naisen logiikalla!
- lesa
Olisko siksi kun oli kesärengaskausi vielä
- voemitämeininkiä
Katsokaa otsikoita.
Nyt selvis miksi Miina Maasola ajatettiin kesärenkailla talvioloissa kolarin?
Pystyttekö te HÖRHÖTTIMET nukkumaan, toivottavasti ette koskaan. - Anonyymi
No miksi ajoi kesärenkailla???
- Anonyymi
Luonnonvalinnan pitää antaa tehdä työtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776