Hei!
Vapaa-ajalla joudun nykyään miettimään liian usein mitä tekisin ja kenen kanssa. Olisi mukava löytää täältä saman henkistä porukkaa jonka kanssa tutustua ja ystävystyä! :) En tykkää siitä että minulla on paljon hyvän päivän tuttuja vaan mieluimmin muutama hyvä ystävä :)Olen hauska ja kaikkien kanssa toimeentuleva. Monella varmasti sama stoori eli ystävät muuttaneet pikkuhiljaa eri paikkakunnilla tai sitten elämäntilanteet muuttuneet niin ettei olla pidetty yhteyttä niin paljon! Käyn urheilemassa paljon, salilla ja lenkkeilemässä! Kauneudenhoidosta pidän myös! Ystävien kanssa tykkään käydä leffassa, syömässä, shoppailemassa, kahvilla, viihteellä, laivalla mitä nyt ikinä keksitään :) Asun Helsingissä, käyn töissä ja olen 23-vuotias:) Mulle voi laittaa s-postia [email protected]
Pääkaupunkiseudulta ystävää? :)
MOIIIPÄÄKAUPUNKISEUTU
3
84
Vastaukset
Moi! Oletko nainen vai mies?
- tyttöööö
Nainen:)
- ummom
Sulla on kaikki mahdollisuudet onnistua, onni suosii rohkeaa :) Etsitkö uusia ystäviä jollain tietyillä kriteereillä ja pelkästään samanhenkisiä ihmisiä johonkin sisäpiiriin vai haluatko tavata erilaisia ihmisiä ja tutustua ihmisiin laajemmalla näkökulmalla? Varmasti PK-seudulta löytyy kaikenlaisia ihmisiä, jotka myöskin etsivät oikeita ystäviä kenen kanssa jakaa unohtumattomia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1977721Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1112971Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve792841Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka12699"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1112323Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382152- 151963
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee341526- 181478
- 201276