Uskaltaako älykkyysosamäärää kysyä eka treffeillä?

Cl.ever

En älykkäänä miehenä haluaisi tuhlata aikaa yksinkertaisiin naisiin. Kokevatko naiset loukkaavana, jos kysyy suoraan älykkyysosamäärää treffien alkuhetkillä? Siinä tilanteessa se olisi reilua naisellekin, koska osaisin pitää keskustelua oikealla tasolla.

Annan toki arvoa naisen muillekin ominaisuuksille, jotka ratkaisevat paljon tuleeko ensitapaamiselle jatkoa, mikäli henkinen puoli on naisella jäänyt huonommalle kehitystasolle mitä olisin toivonut.

173

43526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksneuvo

      Harva mieskään tietää täsmälleen ÄO:tään eli on aika junttia ja SOS. Outoa kysellä moista Eka treffeillä. Jospa keskittyisit siihen että puet päällesi puhtaat vaatteet ja käyttäydyt suhkoht normaalisti. Älykkäänä miehenä et ehkä ymmärrä henk koht hygieniaa samalla lailla kuin naiset yleensä kun kerran täällä kyselet. Nimim. Kokemus

      • Lisäysed

        Ja niin, jos tulet mun kanssa treffeille niin toivon että sinulla on edes alueelliset käytöstavat ja voimme keskustella vaikka sospolitiikasta josta minulla on maisterintutkinto.


      • puijola

        Meinaakko noilla alueellisilla käytöstavoilla, että savolaisen pitää olla savolainen Stadissakin, vai pitää savukin näytellä olevansa paljasjalkainen hesalainen?


      • on.puheet.akalla
        Lisäysed kirjoitti:

        Ja niin, jos tulet mun kanssa treffeille niin toivon että sinulla on edes alueelliset käytöstavat ja voimme keskustella vaikka sospolitiikasta josta minulla on maisterintutkinto.

        Luonnollisesti keskustelemme energiataloudesta, josta minulla on amistutkinto. (Talkkari, jos maisterilla ei syty)


      • oikeinhyvä
        on.puheet.akalla kirjoitti:

        Luonnollisesti keskustelemme energiataloudesta, josta minulla on amistutkinto. (Talkkari, jos maisterilla ei syty)

        Niin ja minullahan on se 30 senttinen kulli...


      • Metrileka88

        Itselläni 34 cm


      • HJKHJKHJKhjk

        Älykäs mies ei kysele tuollaisia!!Älykäs mies huomaa kyllä millä tasolla naisen järjen juoksu on.


      • siis mitä vittua. mitä välii sillä on onko se toinen älykäs ku riittaa et se näyttää hyvältä ja osaa nussia. ja sitä paitsi älykkyys ei oo yhtä tärkeetä kuin viisaus


      • daaaaaaaaaa

        :D :D :D


      • joudat-eläintarhaan
        Lisäysed kirjoitti:

        Ja niin, jos tulet mun kanssa treffeille niin toivon että sinulla on edes alueelliset käytöstavat ja voimme keskustella vaikka sospolitiikasta josta minulla on maisterintutkinto.

        Maisteri eikä tiedä ihmis/eläinkunnasta mitään, pinnallisia p..koja ja niitä koulutetaan, mikä on tulos ?


    • KorttiOnValttia

      Ohjailet keskustelua siihen suuntaan, että tempaisette esiin, kenellä sellainen on, mensan jäsenkortin. Jos esille ponnahtaa hitler-kortti on aprikoinnin paikka.

    • Kyseletoki

      Kyllähän se pientä hilpeyttä aiheuttaa jos moista kyselet.

      • Fil_tri

        Tai pientä suurempaa. Ja yksinäisen kahvihetken, ainakin jos minulta tulet ensimmäiseksi moisia kyselemään.

        Minä etsin treffeiltä mukavaa ihmistä, jonka lähellä on hyvä olla. Ei haittaa, jos hän on älykäs. Se haittaa, jos hän ei odota toiselta mitään muuta.


      • ei_kiitos_jatkoon
        Fil_tri kirjoitti:

        Tai pientä suurempaa. Ja yksinäisen kahvihetken, ainakin jos minulta tulet ensimmäiseksi moisia kyselemään.

        Minä etsin treffeiltä mukavaa ihmistä, jonka lähellä on hyvä olla. Ei haittaa, jos hän on älykäs. Se haittaa, jos hän ei odota toiselta mitään muuta.

        Aloittaja on luultavasti melko epätoivoinen, autistinen erakko, mikäli tärkein seurustelukriteeri on naisen/miehen palikkatesteillä mitattu äo?
        Arvostan enemmän laajempialaista käsitystä ns. älykkyydestä, mm. sosiaaliset taidot, kiinnostus monenlaiseen kulttuuriin, halu oppia uusia asioita....


    • KannattaaKysyä

      Niin nainenkin tietää heti, että kysyjä on äsburgeri.

      • Juppi, amatööri, kuvittelee olevansi fiksuki. Sanoo Lapin Mies


      • skikkepyy

        Mikäs sulle riittäisi? Riittääkö 123 tai toisen testi mukainen 127? Uskallatko sanoa omaasi?


    • virkamiestäkin

      On hyvä täyttää kaavakkeet ennenkuin etenee suhteessa

      • kääääkk

        :D :D :D :D


    • TyhmäMies

      Älykkyysosamäärä ei mittaa muuta, kuin sen kuinka suuret pisteet olet saanut jostain älykkyysosamäärätestistä. Mitään ns. synnynnäistä älykkyyttä ei voi mitata, mutta tämänhän jo tiesitkin älykkäänä miehenä.

      • ingenjööri

        On se kuitenkin yksi mittari. Vai miten muuten meinaat saada selville ihmisen älykkyyden? Kyllähän armeijassakin tehdään "pällitesti", mutta venähtää treffit vähän pitkäksi, jos kysymysnivaskan heittää ensimmäisenä muijan täytettäväksi.


      • Bi-nainen

        Kyllähän sen ihmisen älykkyyden ihan normaalissa keskustelussa huomaa. Ainakin jos on yhtään älyä itsellä.


      • Kyllä.voi.olla.vaikeaa

        Ei mitenkään, eipä mitenkään :D Onko "ingenjööri" ketjun aloittaja?


    • Eräsvainen

      Jos näin kysyisit heti ensitreffeillä niin vastaisin "en tiedä, olen tyhmä kuin saapas, hyvästi" Eikö olisi parempi selvittää älykkyys juttelemalla kuin kyselemällä osamäärää??

      • Cl.ever

        Tässä olisi nyt nimenomaan tarkoitus päästä siitä kuulustelutyyppisestä juttelusta eroon. Ihmiskunta ei kehity tarpeeksi nopeasti, jos jokainen haluaa joka kerta keksiä pyörän uudelleen.

        Ovathan ihmiset kiinnostuneet toistensa pituuksistakin, joten miksi älykkyysosamäärää ei saisi tiedustella? Vai onko älyn määrä naiselle ns. punainen vaate, kuten on painokin – ja osalle jopa ikä?

        Jos muuten sanot "olen tyhmä kuin saapas", niin loukkaat saappaita. Saappaita poljetaan muutenkin suohon ja rapakoihin. Tuleeko siitä hyvä olo? En haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka yrittää nostaa itseään jalustalle haukkumalla muita.


      • Beutifulwithbrains
        Cl.ever kirjoitti:

        Tässä olisi nyt nimenomaan tarkoitus päästä siitä kuulustelutyyppisestä juttelusta eroon. Ihmiskunta ei kehity tarpeeksi nopeasti, jos jokainen haluaa joka kerta keksiä pyörän uudelleen.

        Ovathan ihmiset kiinnostuneet toistensa pituuksistakin, joten miksi älykkyysosamäärää ei saisi tiedustella? Vai onko älyn määrä naiselle ns. punainen vaate, kuten on painokin – ja osalle jopa ikä?

        Jos muuten sanot "olen tyhmä kuin saapas", niin loukkaat saappaita. Saappaita poljetaan muutenkin suohon ja rapakoihin. Tuleeko siitä hyvä olo? En haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka yrittää nostaa itseään jalustalle haukkumalla muita.

        Olen miettinyt ihan samaa, vosinko kysyä mieheltä, mutta mittaaminenkin on vaikeaa. Älykkyyttä on montaa sorttia. Tilanneäly on mielestäni hyvinkin tärkeä ja tunneäly. Olen yrittänyt miettiä että löytyisikö avain asiaan ammatin kautta, mutta ei aina. Joskus olen tavannut ystäväpiirissänikin erittäin älykkäitä miehiä, jotka kuitenkin päätyöseen tekevät jotain älyllisesti hyvin helppoa fyysistä työtä.
        Olen viimeisen 3 vuoden aikana tapaillut lyhyesti tai pidempään, kolmea miestä joista, kaksi on liian tyhmiä (anteeksi), ihastuttavia ihmisiä mutta älli ei riitä. Kolmas sytytti minut liekkeihin pelkällä älyllään, ulkonäkö oli rujo. Olimme kuin siitä sadusta kaunotar ja hirviö. Tämän älymiehen olisin halunnut loppuiäkseni, valitettavasti hän oli valinnut ensimmäiseksi mielitietykseen alkoholin ja siihen leikkiin en lähde...


      • Beutifulwithbrains
        Cl.ever kirjoitti:

        Tässä olisi nyt nimenomaan tarkoitus päästä siitä kuulustelutyyppisestä juttelusta eroon. Ihmiskunta ei kehity tarpeeksi nopeasti, jos jokainen haluaa joka kerta keksiä pyörän uudelleen.

        Ovathan ihmiset kiinnostuneet toistensa pituuksistakin, joten miksi älykkyysosamäärää ei saisi tiedustella? Vai onko älyn määrä naiselle ns. punainen vaate, kuten on painokin – ja osalle jopa ikä?

        Jos muuten sanot "olen tyhmä kuin saapas", niin loukkaat saappaita. Saappaita poljetaan muutenkin suohon ja rapakoihin. Tuleeko siitä hyvä olo? En haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka yrittää nostaa itseään jalustalle haukkumalla muita.

        Ai niin, vielä lisään että itse olen aina nettitreffeilläkin ollut rehti pituus, paino, ikä jne. suhteen. Olisi treffikumppani älykkyyden aliarvioimista kaunistella suuntaan ja toiseen ja kuvitella että vielä uskookin. Ei vain yksinkertaisesti ole mielestäni järkevää vääristellä faktoja. Kaikki ei ole samaa mieltä. Kerran treffeillä ilmestyi löysä ja lyhyt mies, ilmoituksessani hain pitkää koska olen itsekin ja urheillullista koska olen itsekin. Ehkä luulin että olen sokea... :D


      • viisasparempi
        Beutifulwithbrains kirjoitti:

        Olen miettinyt ihan samaa, vosinko kysyä mieheltä, mutta mittaaminenkin on vaikeaa. Älykkyyttä on montaa sorttia. Tilanneäly on mielestäni hyvinkin tärkeä ja tunneäly. Olen yrittänyt miettiä että löytyisikö avain asiaan ammatin kautta, mutta ei aina. Joskus olen tavannut ystäväpiirissänikin erittäin älykkäitä miehiä, jotka kuitenkin päätyöseen tekevät jotain älyllisesti hyvin helppoa fyysistä työtä.
        Olen viimeisen 3 vuoden aikana tapaillut lyhyesti tai pidempään, kolmea miestä joista, kaksi on liian tyhmiä (anteeksi), ihastuttavia ihmisiä mutta älli ei riitä. Kolmas sytytti minut liekkeihin pelkällä älyllään, ulkonäkö oli rujo. Olimme kuin siitä sadusta kaunotar ja hirviö. Tämän älymiehen olisin halunnut loppuiäkseni, valitettavasti hän oli valinnut ensimmäiseksi mielitietykseen alkoholin ja siihen leikkiin en lähde...

        Miten älykäs ihminen valitsee ensimmäiseksi mielitietykseen alkoholin tai muut huumeet.
        Parempi kulkea valossa kuin pimeässä, mutta miten "älykäs" tietoisesti valitsee pimeyden ja hulluuden.


      • Lyhytkasvuinenmies
        Beutifulwithbrains kirjoitti:

        Ai niin, vielä lisään että itse olen aina nettitreffeilläkin ollut rehti pituus, paino, ikä jne. suhteen. Olisi treffikumppani älykkyyden aliarvioimista kaunistella suuntaan ja toiseen ja kuvitella että vielä uskookin. Ei vain yksinkertaisesti ole mielestäni järkevää vääristellä faktoja. Kaikki ei ole samaa mieltä. Kerran treffeillä ilmestyi löysä ja lyhyt mies, ilmoituksessani hain pitkää koska olen itsekin ja urheillullista koska olen itsekin. Ehkä luulin että olen sokea... :D

        Joo, eihän lyhyttä kukaan halua tai edes hyväksy.
        Kokemuksesta voin kertoa, että lyhytkasvuiseksi jääminen on miespuoliselle ihmiselle yksi suurimmista rangaistuksista, minkä voi saada osakseen. Tästä kommentistakin sen näkee taas kerran.
        Lisäksi ihmiset tuntuvat älykkäästi ajattelevan, että se on lyhytkasvuisen oma vika ja halu, että on jäänyt sellaiseksi kuin on.


      • 1517
        Beutifulwithbrains kirjoitti:

        Ai niin, vielä lisään että itse olen aina nettitreffeilläkin ollut rehti pituus, paino, ikä jne. suhteen. Olisi treffikumppani älykkyyden aliarvioimista kaunistella suuntaan ja toiseen ja kuvitella että vielä uskookin. Ei vain yksinkertaisesti ole mielestäni järkevää vääristellä faktoja. Kaikki ei ole samaa mieltä. Kerran treffeillä ilmestyi löysä ja lyhyt mies, ilmoituksessani hain pitkää koska olen itsekin ja urheillullista koska olen itsekin. Ehkä luulin että olen sokea... :D

        Tässäpä älykäs, tunneälyä pursuava kommentoija. On otsaa sanoa julkisesti, että arvostelee miehet ulkonäön perusteella ja vielä senkin, että lyhyt mies ei kelpaa.
        Sinä varmaan häikäiset läheisesi tunneälylläsi.
        Varmaan olet vielä suvakkikin ja ihailet tummia, muualta tulleita miehiä.
        Niin ja heti nimimerkissä mainostat omaa ulkonäköäsi.
        Mikä bimbo!


      • vika_ja_halu
        Lyhytkasvuinenmies kirjoitti:

        Joo, eihän lyhyttä kukaan halua tai edes hyväksy.
        Kokemuksesta voin kertoa, että lyhytkasvuiseksi jääminen on miespuoliselle ihmiselle yksi suurimmista rangaistuksista, minkä voi saada osakseen. Tästä kommentistakin sen näkee taas kerran.
        Lisäksi ihmiset tuntuvat älykkäästi ajattelevan, että se on lyhytkasvuisen oma vika ja halu, että on jäänyt sellaiseksi kuin on.

        "se on lyhytkasvuisen oma vika ja halu, että on jäänyt sellaiseksi kuin on."

        Osittain onkin, koska kitukasvuisuuteen vaikuttaa myös puutteellinen ravinnonsaanti. Eli jos on käyttänyt lapsena kaikki viikkorahansa ässäarpoihin, playstation-peleihin jne. ja ei ole sen vuoksi ollut rahaa enää ruokaan, niin silloin voidaan perustellusti väittää, että se reppanankokoiseksi jääminen on täysin "oma moka".


      • otan.osaa
        vika_ja_halu kirjoitti:

        "se on lyhytkasvuisen oma vika ja halu, että on jäänyt sellaiseksi kuin on."

        Osittain onkin, koska kitukasvuisuuteen vaikuttaa myös puutteellinen ravinnonsaanti. Eli jos on käyttänyt lapsena kaikki viikkorahansa ässäarpoihin, playstation-peleihin jne. ja ei ole sen vuoksi ollut rahaa enää ruokaan, niin silloin voidaan perustellusti väittää, että se reppanankokoiseksi jääminen on täysin "oma moka".

        Kurja lapsuus on sinulla ollut, kun olet omat ruokasi joutunut ostamaan viikkorahoilla. :(


      • Edwardo_reilu_satsi
        viisasparempi kirjoitti:

        Miten älykäs ihminen valitsee ensimmäiseksi mielitietykseen alkoholin tai muut huumeet.
        Parempi kulkea valossa kuin pimeässä, mutta miten "älykäs" tietoisesti valitsee pimeyden ja hulluuden.

        Helposti. Ihmisten kanssa harvoin löytyy mitään suurempaa henkistä yhteyttä, kun toista kovasti mietityttää että mitä vastaisi sille kivalle tindermätsille ja toista että mitenköhän me ihmisapinat ollaan ryssitty hommat näin pahasti.

        Älykkyys tekee aika yksinäiseksi, eikä turhanpäiväisiä setvimisiä jaksaisi, mitä sosiaaliset tilanteet yleensä kuitenkin vaatii. Tällöin sitä alkaa mielellään viihdyttää itseään ja päänsisäistä showta päihteillä. Mikä taas ennestään kasvattaa henkistä eroa tavanihmisiin. Suurin osa erakoituu hissukseen omiin oloihin ja kuolee pois. Jotkut taas ovat keksineet maailmaa muuttavia teorioita ja taideteoksia päihdekuureillaan.


    • eikösenäypäältä

      sähän se särki olet kun saat 2sta neljävainn 2 lisäämällä

    • Maaritti123

      Eiköhän todellinen älykkyys paljastu aika nopeasti keskustelun aikana. Älykkyyttä voi olla monenlaista, olikohan aloittaja ihan tosissaan.

      • Kambo818371

        Ei voi olla . epeli olen


    • maalaistyttö.10

      Jos mies kysyisi tuota heti ensitreffeillä niin eipä se kovin hyvää vaikutelmaa hänestä antaisi. Tavallisille ja täysipäisille ihmisille kun yleensä riittää se tieto mitä treffikumppaniltaan saa suoraan, millainen hän on selviää juttelemalla ja miltä hän näyttää avaamalla silmänsä. Tarkkan älykkyys- tai persoonallisuustesti tuloksen, painoindeksien ja muiden tuollaisten mittaritietojen utelu herättää lähinnä kysymyksen onko mies jotenkin vinksahtanut (= määriteleekö ihmisen hyväksi/huonoksi lukujen perusteella) tai jo valmiiksi tymppääntynyt koko hommaan.

      Itse kyllä vastaisin täysin rehellisesti että ei mitään hajua, en ole ikinä testannut.

      • Älliä

        Itse tulostuttaisin testin, ottaisin fiiliksestä riippuen 125-140 tuloksen. Sen jälkeen piereskelisin, kertoisin maailmanhistorian surkeimpia vitsejä ja lopuksi poistuisin valittaen, että olet liian fiksu minulle. Kyllä treffeistä kuuluu ottaa kaikki ilo irti ja jos lopputulema on alusta lähtien selvä, niin niillä korteilla mennään treffit loppuun.


      • Riiiiiiii

        :D:D


    • Ihmettelen120

      Millä tasolla sen pitäisi olla mielestäsi?

    • Hienotunteisesti

      Älykkäänä et tekisi tuota kysymystä näillä palstoilla. On olemassa tunneälykkyyttäkin. Mitä älykkyyttä haet? Jos naisella ei ole mitään koulutusta, hän osoittaa sillä jotakin älykkyydestään. Jos hän on korkealle kouluttautunut, ei hän ole välttämättä tunneälykäs vaan kirjaviisas. Olosuhteiden pakosta koulutusta voi olla vähemmänkin, mutta pian se selviää keskustellessa miksi on näin. Älykäs ei kysy älykkyysosamäärää suoraan vaan johdattelee keskustelua ihmisten älykkyyteen yleensä ja kuin "sivuhuomautuksena" mainitsee oman älykyysosamääränsä jos se on tarpeellista, samalla kehottaa toista ilmaisemaan onko hän tehnyt sellaista koetta koskaan.

      • vaiettätunneäly

        Tuo "tunneäly" on pelkästään joidenkin vajaaälyisten keksimä termi, jolla pyrkivät peittelemään tyhmyyttään.

        Jokainen fiksu tietää, että tunteilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.


      • itse_olen_paras

        kaikista kun on älyä ja sekä tunneälyä, kirjaviisautta, syvää viisautta ja tilannetajua, joten haistakaa kaikki muut paska :D


      • fdsadsa
        vaiettätunneäly kirjoitti:

        Tuo "tunneäly" on pelkästään joidenkin vajaaälyisten keksimä termi, jolla pyrkivät peittelemään tyhmyyttään.

        Jokainen fiksu tietää, että tunteilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.

        Tunneälyn puute on kamalin puute, mitä ihmisessä voi olla, etenkin parisuhteen kannalta. Se ettei ymmärrä matikkaa kovin abstraktilla tasolla tai opi helposti uusia kieliä ei vielä heikennä selviytymistä merkittävästi, mutta ilman kykyä tunnistaa ja säädellä ja ymmärtää tunteita ihminen ei kykene syvään parisuhteeseen, hänen muutkin ihmissuhteensa jäävät pinnallisiksi ja mielenterveys järkkyy herkästi, koska ihminen ei osaa käsitellä tunteitaan rationaalisesti eikä rakentavasti. Se ei todellakaan ole mikään vähä-älyisten keksintö, vaan keskeinen taito ihmissuhteiden kannalta.


      • Tunneäly
        vaiettätunneäly kirjoitti:

        Tuo "tunneäly" on pelkästään joidenkin vajaaälyisten keksimä termi, jolla pyrkivät peittelemään tyhmyyttään.

        Jokainen fiksu tietää, että tunteilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.

        Sanomasi kertoo vain että et tiedä mitä tunneälykkyys tarkoittaa. Ei tarkoita sinun tunteitasi, silloin ei järjellä ole välttämättä mitään tekemistä tunteidesi kanssa. Siinäkö sinun tunneälykkyytesi on. Kukakohan tässä olikaan vajaaälyinen?
        Tunneäly: sinä huomioit myös toisen ihmisen, hänen tunteensa ja elämänsä ja osaat reagoida niihin oikealla tavalla, et itsekäästi!


      • asberger_sullakin
        vaiettätunneäly kirjoitti:

        Tuo "tunneäly" on pelkästään joidenkin vajaaälyisten keksimä termi, jolla pyrkivät peittelemään tyhmyyttään.

        Jokainen fiksu tietää, että tunteilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.

        Taitaa olla asberger diagnoosi tuttu juttu sullekin....millon muuten sulle tutkimus tehtiin?


    • jamaisvu

      Älykkyys on kuin kanalla nokka tai siilillä piikit eli vain työkalu selvitä elämässä, saada ruokaa, suojaa ja valtaa yms. materialistisia asioita. Älykkyyttä ei pidä sekoittaa viisauteen eli sielunsivistykseen. Älykkyys on lahjakkuutta jollain osa-alueella. Voit olla matemaattisesti lahjakas mutta kielien oppiminen takkuaa. Voit olla musikaalinen nero mutta sosiaalisesti lahjaton.

      Viisauden ja älykkyyden ero on siinä, että omaan älykkyyteensä rakastunut älykkö yrittää monimutkaisten syllogististen päätelmien avulla todistaa mustaa mustaksi ja valkoista valkoiseksi, kun taas viisas näkee intuitiivisesti että musta on musta ja valkoinen on valkoinen.

      Älykkyysosamäärä ei kerro juuri mitään ihmisestä. Hän saattaa olla mestari joissain kognitiivisissa kyvyissään mutta esim. hänen yleissivistyksensä saattaa olla erittäin suppea tai hän on täysin sokea omille persoonallisuushäiriöilleen ja miten ne vaikuttavat lähipiiriin.

      Parhaiten saat tietää neidon henkisen kapasiteetin kyselemällä suoraan hänen harrastuksistaan, ammatistaan ja suosikkikirjailijoistaan. Voit myös treffi-ilmoitukseen laittaa vinkkinä omia harrastuksiasi, mielenkiinnonkohteitasi ja suosikkikirjailijoitasi ja tietty sen, että sinulle olisi tärkeää, että neito jakaisi nämä samat mielenkiinnonkohteet kanssasi.

      • Onnittelut

        Loistovastaus, onnittelut !


      • Riiiiiiiiii

        Muuten mainiosti kiteytetty, mutta en nyt katsoisi suoraan että harrastukset, ammatti ja etenkään suosikkikirjailijat (pitääkö sellainen olla?) automaattisesti kuvaavat henkistä kapasiteettia. Toki näitä kannattaa kysyä ennemmin kuin läväyttää äo-kyssäri heti pöytään:)


      • e9jh
        Riiiiiiiiii kirjoitti:

        Muuten mainiosti kiteytetty, mutta en nyt katsoisi suoraan että harrastukset, ammatti ja etenkään suosikkikirjailijat (pitääkö sellainen olla?) automaattisesti kuvaavat henkistä kapasiteettia. Toki näitä kannattaa kysyä ennemmin kuin läväyttää äo-kyssäri heti pöytään:)

        Kyllähän harrastukset ja kirjallisuus on aika paljastava tieto ihmisestä, ja mikä parasta, sellainen neutraali juttu, josta voi jutella vaikka dösässä tuntemattoman kanssa. Kyllähän se älykkyys- ja mielenkiintoeroja paljastaa, jos toisen suosikkeja on esim. Angelique-kirjat ja salkkari-uusinnat. Ja toinen diggailee Stephen Hawking'in uusimmasta tai Dos Santosin Einstein-koodista. Tai jos muijan ilta menee söpöjä kissavideoita katsoessa ja pukiessa kissoille hassuja hattuja kun taas itse on hankkinut huippukaukoputken.

        Muita "viattomia" keskustelunaiheita vois olla tulevaisuuden haaveet. Esim. jos sinulla olisi mahdollisuus opiskella mitä tahansa tai rajaton mahdollisuus tutkia mitä tahansa, niin mitä se olisi. jos muijan vastaus on tyyliin, haluan kokeilla kaikki kempparin huulipunat läpi tai haluan kokeilla kaikkia mahdollisia vaatetyylejä...niin moido! Sellaisen kanssa tuskin tulee suunniteltua matkaa Mars-planeetalle tai Galapagos-saarille...


      • Trumpetto

        Jep, älykkyysosamäärää kysyminen on typerää, koska se ei itsessään vielä kerro erityisen hyödyllistä ja hyödyllisemmän tiedon saa esiin muilla kysymyksillä.

        Harrastukset ja suosikkikirjailijatkaan eivät toki kerro kaikkea, mutta ne ovat kuitenkin osa palettia joka jotain paljastaa. Ja jos treffeistä puhutaan niin harvempi sitä muutenkaan (toivottavasti) lähtee matkaan tarkistuslistan kanssa jota käy läpi vaan antaa homman mennä vähän luontevammin ja dynaamisemmin. Joidenkin kanssa vain juttu luistaa luontevammin aiheista toisiin eikä tarvitse ajatellakaan että mitähän nyt kysyisi.

        Enkä usko että olisi olemassakaan mitään yhtä tiettyä kysymystä joka kenenkään persoonallisuutta aukaisisi, etenkin jos parisuhteesta on kyse. Eri ominaisuudet käyvät paremmin yhteen eri persoonallisuuksien kanssa ja joku joka voi olla yhden lähes unelmien kohde on jollekin toiselle lähes yhdentekevä.

        Joku menee paremmin kimppaan yhden, kuin toisen kanssa jo luonteidenkin puolesta.


      • Riiiiiiiiii
        e9jh kirjoitti:

        Kyllähän harrastukset ja kirjallisuus on aika paljastava tieto ihmisestä, ja mikä parasta, sellainen neutraali juttu, josta voi jutella vaikka dösässä tuntemattoman kanssa. Kyllähän se älykkyys- ja mielenkiintoeroja paljastaa, jos toisen suosikkeja on esim. Angelique-kirjat ja salkkari-uusinnat. Ja toinen diggailee Stephen Hawking'in uusimmasta tai Dos Santosin Einstein-koodista. Tai jos muijan ilta menee söpöjä kissavideoita katsoessa ja pukiessa kissoille hassuja hattuja kun taas itse on hankkinut huippukaukoputken.

        Muita "viattomia" keskustelunaiheita vois olla tulevaisuuden haaveet. Esim. jos sinulla olisi mahdollisuus opiskella mitä tahansa tai rajaton mahdollisuus tutkia mitä tahansa, niin mitä se olisi. jos muijan vastaus on tyyliin, haluan kokeilla kaikki kempparin huulipunat läpi tai haluan kokeilla kaikkia mahdollisia vaatetyylejä...niin moido! Sellaisen kanssa tuskin tulee suunniteltua matkaa Mars-planeetalle tai Galapagos-saarille...

        Anteeksi nyt kun olen taas vastarannan kiiski, mutta ihmisen älykkyydestä tai laaja-alaisesta keskustelukyvystä ei kerro yhtään mitään se, lukeeko hän rentoutuakseen Angelikoja, pornoa vaiko Hawkingia vaiko näitä kaikkia. Siinä on kyse henkilökohtaisista mieltymyksistä. Kaukoputkeen voi katsoa, vaikka on muitakin intressejä tai on vaikka kiinnostunut muodista eri aikakausina (ilmeisesti vähäarvoinen asia, koska mielletään "naisten alaksi". Ihminen, joka arvottaa yksioikoisesti toisia ihmisiä harrastusten ja mieltymysten mukaan, on joko snobi, nousukas tai muuten kapeakatseinen. En olisi elämässäni seurustellut kertaakaan, jos olisin alkanut arvottamaan miehiäni tällä perusteella. Keskustelemalla toisen kanssa selviää sekin asia helpoimmin. Tulevaisuuden haaveet ovat toinen, vakavampi asia.


    • Ehdottomasti kannattaa kysyä. Ei tuhlaannu aikaa kummaltakaan.

    • mekkk

      Kuinkahan moni tietää oman älykkyysosamäärän ja eihän tuolaiseen kysmykseen kukaan vastaa koska parisuhteessa on kysymys ihna myystä ja niin edelleen.

    • rumamaija

      Eiköhän sen toisen älykkyyden näe kätevämmin ihan vaan JUTTELEMALLA sen kanssa kuin kyselemällä mitään äo:ita. Siitä, miten laajasti eri asioista toinen kykenee keskustelemaan, pystyy päättelemään jo paljon tämän älykkyydestä. Väittäisin että jopa paremmin kuin mitään numerolukua tuijottamalla.

    • Hyi helevetti sua "Cl.ever", on sulla surkea ajatusmaailma kun tuollaista kyselet täällä ihmisiltä "MUKA ÄLYKKÄÄNÄ MIEHENÄ" voitko suorittaa ÖO:n turkimisen ;(((
      Jos olet todela ÄLYKÄS jätä pois mielestäsi tuollasiet ajatukset ! !
      Tuskin itsekään tiedät omaa älykkyyttäsi vaan se on tehtävä ammattilaisen hoitajan.

    • Öyeyeyey

      Kyllä uskaltaa. Ainakin minulta voisi sitä kysyä, mutta olenkin mies.

      Vastauskin olisi helppo. "En tiedä, kun ei ole mitattu" :>

      Hyviä treffeiluja

    • Älykkäänä ihmisenä havaitset kyllä vastapuolen älykkyyden tai sen puutteen juttelemalla. Jos siis olet älykäs.

      • Riiiiiiiiii

        Juuri näin. Kai nyt järkevä ihminen pystyy tekemään toisesta päätelmiä ihan ilman testejäkin? Pölhökustaan tai hänen naispuolisen vastineensa voi mahdollisesti tunnistaa jo ennen treffejä.
        Kysy toki samalla painoindeksiä ja pankkitilillä olevaa rahasummaa niin teet vaikutksen. Ja kuinka moni on edes mittauttanut tämän asian virallisesti?
        Kai tiedät, että äo mittaa vain osaa älykkyydestä? Tunnen niin sosiaalisesti kyvyttömiä, arkielämässä urpoja ja huonon yleissivistyksen omaavia no... sen yhden yhdistyksen jäseniä ettei ole tosikaan, ja myös toisenlaisia. Lähisukulaisella on pojot n. 137 mikä ei kyllä päälle näy. Itse en ole mitannut koska pelkään tulosta. Yli satahan sen on pakko olla:D
        Provoksi hyvä:)


    • nkkg

      Älykäs voi olla tyhmä , mutta viisas ei ole koskaan tyhmä , eli asioista tietämätön. Älykäs voi saada kuviotehtävistä täydet pisteet , muttei tiedä esimerkiksi yhteiskunnasta yhtään mitään.

    • checheche

      Sikarin polttajat ovat usein suuri sieluisia kavereita, mutta harva heistäkään on käynyt mensan testeissä.

    • takatukkajukka

      Huh huh, ei saa arvostella naisia älyn perusteella. Eikä ulkonäön. Jos joku nainen ei herätä kiinnostusta, johtuu se vain kemioiden kohtaamattomuudesta.

      • Riiiiiiii

        Missä noin väitetään?


    • sittenhänsennäkee

      Ihan hyvin voit kysyä, jos se on sinulle tärkeää.
      Jos toinen on oikeasti älykäs, niin luulen, että ei pakene paikalta.
      Fiilis saattaa kyllä laskea, mutta jos muu keskustelu on mukavaa, niin eiköhän se siitä ala sujua. Kokeile. Toisaalta, jos rakastut ihmiseen, ei sillä ole merkitystä.
      Riittää, kun toisen on älykäs!!!!

      • Riiiiiiii

        Luulen että se oikeasti älykäs juuri pakeneekin paikalta.


    • Ei-testattu

      No heh, heh ... :-D Kiitti päivän piristyksestä.

      • VallilanHenkka

        Jep, meinasi mennä aamukahvi väärään kurkkuun kun näin otsikon!
        Tuli mieleen joku Spede-juttu 80-luvulta, mutta se taisi ollakin, että herra U. Turhapuro kyseli eka treffeillä neidin pankkitilin saldoa...
        (Mitä sillä älykkyydellä tekee?) :D


    • Älykkään

      Miehen tai naisen ei tarvitse kysellä treffineuvoja netistä, koska älykäs tietää miten käyttäydytään ja mitä kysymyksiä esitetään treffeillä. Sellaista elämä vaan nyt on!

    • narskuko_olet

      Ihan itsekkö luokittelet itsesi älykkääksi?

      Monesti nämä "älykkäiksi itseään kutsuvat" ovat niitä vaikeimpi tyyppejä ihmisinä, yhdenkin vastaavan narsistin tiedän eikä ihme että sillekin ero tuli.

    • mensatar

      Älykkyysosamäärä on henkilökohtainen asia. Hae seurasi Mensan keskustelupalstan deittiketjusta, niin tiedät saavasi riittävän älykästä seuraa. Tai käy aktiivisemmin Mensan tapahtumissa, kyllä siellä flaksi käy.

      Turha ruikuttaa älykkäiden naisten perään jos ei itse pääse Mensan testistä läpi.

    • Venikkerotti

      No miksi ett voisi kysyä, Mä kysyn aina suhtautumista anaaliseksiin heti alkumetreillä. Jos se on kileteinen etsin uuden naisen.

      • 2x50

        Eihän vastapuolen tarvitse noilla kriteereillä olla edes nainen.


    • ShermanGrant

      Tuskan parahdus...

    • naisetsaatodella

      tehokkaasti servattua kun kommentoi lujaan ääneen heidän
      perseensä kokoa muiden aikana. Naisilla on vttumainen
      tapa aukoa naamaansa ventovieraiden ihmisten ulkonäöstä
      joten olen ottanut aseekseni arvostella naisten perseitä
      vähemmän mairittelevaan sävyyn.
      TOIMII MUUTEN 100% TEHOKKAASTI JA SAA NAISEN HILJAISEKSI.

    • korkkaja

      Kysy mieluummin onko tyttö neitsyt. Jos ei ole, niin missä asennossa neitsyys meni ja minkä ikäisenä.

      • mitä_väliä

        on neitsyydellä...ei todella mitään. survot menemään vaan,ei se siitä kulu vaan paranee jos osaat oikein käyttää.


    • merkityksetön

      luku,kai sitä selvittää ja selviää muutenkin tyypin sisäsalaisuudet,ei siinä n:ot auta. hölmö ja typerä asia.

    • älyykäsköö

      Kävin joskus treffeillä miehen kanssa, jolle oli myös erityisen tärkeää, että nainen on älykäs, korkeasti koulutettu ja muutoinkin täydellinen. Hän kyllä ensitreffeillä kertoi tämän suoraan. Itse olen kyllä korkeasti koulututettu ja maalaisjärki pelaa, eli koen olevani fiksu. Äo oli muistaakseni 130 mutta kuitenkin toisia treffejä ei tullut. Älykkäänä ihmisenä tunnistan kyllä ylimieliset ihmiset ja jos tollasia asioita pitää tentata, niin silloin ei ole älykäs ihminen.. Oikeasti älykkäiden ihmisten ei tarvitse todistella muille mitään tai alkaa koulutuksilla leuhkimaan. Itse kyllä näen ihmisistä ollaanko samalla tasolla henkisesti, eikä minulle ole merkitystä mikä se keskiarvo koulussa oli tai onko joku tehnyt jonku loogista älykkyyttä määrittelevän testin.

      Toisaalta suosittelen kyllä kysymään tollasta heti alkumetreillä, silloin se nainenki tietää heti alkuun mihin sekaantuu.

      • Mies185-90

        Paljon hauskoja viestejä tässä ketjussa, mutta tää sai sormenpääni syyhyämään. "Oikeasti älykkäiden ihmisten ei tarvitse todistella muille mitään..." Ahaa? Ja päätit sitten kertoa, että: "Äo oli muistaakseni 130 mutta kuitenkin toisia treffejä ei tullut.".
        Tämä tiivistää kaiken. Tämän viestin kirjoittajan mielestä ei tarvi todistella älykkyyttään, mutta hän kuitenkin yrittää niin tehdä ja silti rivien välistä paistaa tyhmyys. Jos tietää älykkyysosamääränsä, niin tietää sen, sitä ei tarvitse olla muistavinaan. Ja jos tietää olevansa älykäs, älykkyysosamäärä on VARMASTI yli 130.


      • mmm-mmm
        Mies185-90 kirjoitti:

        Paljon hauskoja viestejä tässä ketjussa, mutta tää sai sormenpääni syyhyämään. "Oikeasti älykkäiden ihmisten ei tarvitse todistella muille mitään..." Ahaa? Ja päätit sitten kertoa, että: "Äo oli muistaakseni 130 mutta kuitenkin toisia treffejä ei tullut.".
        Tämä tiivistää kaiken. Tämän viestin kirjoittajan mielestä ei tarvi todistella älykkyyttään, mutta hän kuitenkin yrittää niin tehdä ja silti rivien välistä paistaa tyhmyys. Jos tietää älykkyysosamääränsä, niin tietää sen, sitä ei tarvitse olla muistavinaan. Ja jos tietää olevansa älykäs, älykkyysosamäärä on VARMASTI yli 130.

        Paitsi että kannattaa pitää mielessä Dunning–Kruger-efektin olemassaolo.


    • wtrashmoron

      Mikä idiootti tuo aloittaja.
      Opettele itse ensin kirjoittamaan, kieliasusi on luvattoman huono.

    • aertyui

      Jos sitä tarvitsee kysyä niin unohda koko juttu!

    • eiuskalla

      privaatisti vedän quantum helixit seuraavaks 30 vuodeks mut oon idiootti niitäkin panettaa kurkistelu on tuhmaa

    • Ääliönainen

      Jos et huomaa kysymättäkin, onko nainen älykäs vai tyhmä, niin ehkä sillä ei sitten ole edes väliä.

    • silicone

      Heh! Mitatusti älykkäänä naisena olen onnellinen ettemme koskaan joutuneet treffeille. Ihan pistää miettimään mitäköhän lajia tuo älykkyytesi on.

    • Tetrattt

      Saa toki kysyä, että osaan sitten heti ohjata sinut ovesta ulos :)

    • omituinen-otus

      Älykkyys, viisaus ja hyvät sosiaaliset taidot ei näköjään taida asustella samassa tyypissä kuin harvoin. Mitä sillä Mensan jäsenyydellä, jos on täysi pöljä.

    • mensaa

      Voi kai sitä kysyä mitä hyvänsä mutta monia varmaan ihmetyttää kiinnostuksesi asiaan. Joku ei pidä kysymystä hetkeen sopivana eikä sinua kovin tunneälykkäänä. Mutta kysyä saat toki. Normaalijärkinen ihminen selvittää älykkyyden illan aikana kysymättä asiaa ihan vain normaalin jutustelun avulla suhteellisen tarkasti. Mitattavan älykkyyden ollessa ehdoton kriteeri, kannattaa se toki tuoda esille heti alkuun. Ei mene aika hukkaan.

    • rikasjaälykäs

      ÄÖ:n pitää olla vähintään 170. Vuosipalkka kannattaa myös kysyä. Alle 150000€ tienaavia ei kannata toisille treffeille pyytää

      • ijhu

        yleensä nuo 170 äö tyypit on tutkijoina 2000 euroa kuussa pätkäsuojatöissä yliopistoissa.


    • Hölmöläinen

      Ei kai kukaan täyspäinen tosissaan edes mieti moista kysymystä treffeillä. Taitaa olla jutun aloittaja huumorimiehiä..

    • Älyhoijaherätys

      Aikuisten oikeasti, mikäli mies kysyisi naiselta tuollaista niin hän näyttäisi itse tyhmältä naisen silmissä. Nainen ehkä ei sanoisi pahasti mutta hän sanoisi hyvästi.

      Voiko olla pirullisempaa ihmistä kuin sellainen joka omasta mielestään on muita fiksumpi...ai niin, fiksuus ei ole sama kuin älykäs! :)

      Voisit saada niin fiksun vastauksen naiselta että olisit viikon paskahalvauksessa...eli jätä väliin, suosittelen.

    • eksoojokäyny

      Painu eliittikumppaneihin,,eikös siellä niitä älykköjä piisaa..

    • älyäläjätä

      Oma älykkyysosamääräsi ei liene ikovin korkea,jos et osaa ihmisestä päätellä, onko hänellä tarpeeksi älliä seurustella kanssasi. Sitäpaitsi monilta älyllisiltä teoreetikoilta valitettavasti puuttuu kokonaan käytännön älykkyys, eli he ovat varsinaisia tumpeloita käytännön asioissa. Itse hankkiutuisin eroon miehestä, joka alkaisi ensitreffeillä kysellä älykkyysosamäärääni. Kuinka monen ylipäätään luulet tietävän älykkyysosamääränsä?

    • urtsipurtsi

      Ehdottomasti uskaltaa ja säästötilin saldoa myös.

    • Fifty-Sixty

      Mulla oli exäni kans pisteen verran eroa ÄO-testissä, no oli sillä sen verran merkitystä kun oltiin älliltämme samaa luokkaa nii sen 8vuotta sitten jaksoimmekin toisiamme kattella...eli jos on suunn samat ÄOt nii ainakin siitä jotain etua on. Ymmärrän kyllä jos on korkea ÄO niin voi olla tuskastuttavaa keskustella vähemmällä järjenjuoksulla varustetun kanssa...

    • Kysymyksesi

      ei oikein edusta suurta älyä. Kaippa sinä älykkäänä ihmisenä äkkiä yhden naisen seulot. Silloin ei tarvitse kysellä äöitä!

    • turhaniitäpohtia

      virtaperiaattelisia alunperin sen takia ettei voi häiritä niistä näkyy jotain epätodellista parhaimmillaan jänniteperiaatteellisiin sun pitää olla pitkät ajat paikallaan

    • pusipusitkaikille

      näitä me pohditaan cxzia

    • haarpontutka

      saattavat keräillä heijastumia. mikä tahansa parempi tutka voi kuunnella. muistaakseni vaihe taipui

    • tohtoriadosenttia

      Vähän pönttö aloitus oli mutta tuolla kaduilla liikkuu aivan samalla tavalla ajattelevia naisia.Eli uskomattomia ihmisiä ovat jotkut miehet ja naiset.Eikä useinkaan hyvällä tavalla.Olen 50 kymppisenä nähnyt ja kokenut jonnin verran.Minua on onnistanut,olen kohdannut itseäni älykkäämpiä naisia.Seurustellut ym.Voin sanoa että olen muutamilta älykkäiltä naisilta oppinut paljon.Ne ovat olleet mielekiintoisia matkoja.Olen jopa tuntenut lämpöä kun älykäsnainen on halunut lopettaa suhteen.Ihmisen voi jättää niin monella tavalla.Kerron esimerkin,kyllä psykologi on päättänyt suhteen tyylikkäämmin kuin itseään älykkäänä pitänyt lentoemäntä.Tulen siihen loppupäätelmään älykäs nainen osaa jättää kauniimmin,tämä on oma kokemukseni.

    • aaaaaaaaaaaaaaar4334

      Aloittaja etkai oikeasti kuvittelet että älykäs nainen sanoo ääneen olevansa älykäs? Itseasiassa oikeasti älykkään ei sitä edes tarvitse ääneen sanoa oli mies tai nainen. Vain tyhmän pitää päteä. Muista tämä.

    • Itse666

      Taidat olla joko nörtti tai provosoija.

    • hohhoijaata

      Jos "älykkäänä" miehenä tunnet olevasi yksinkertasia naisia älykkäämpi, tee fiksu teko. Älä munaa muita miehiä ikinä enää, esittämällä näin tyhmiä kysymyksiä, vaan hoida narsismisi - se on sairaus!

    • EntäpäSielu

      Mä haluisin keskustella miehen kanssa yksisarvisista, enkeleistä, energioista, elämästä, sielun asioista. Kuuluisin varmaan miehen mitta-asteikolla kevytkenkäsiin. Monesti koenkin juuri ristiriitaa, kun mies haluaa puhua älyllisellä tasolla = päällään ja mä haluisin puhua elämästä, tunteista ja sisäisistä henkilökohtaisista asioista - musta niillä on 100 kertaa enemmän merkitystä kuin näkemyksillä päivän politiikasta, historiasta tai tieteestä. Koen, että harva mies haluaa valottaa sisimmästään yhtään mitään - elän siis itsekseni sisäisessä maailmassani. Feminiiniyttä toivon enemmän maailmaan ja intuition avaamista, herkkyyden arvostamista. Tämähän voi olla jollekin miehelle jopa punainen vaate, joten on helpompi turvautua ÄO-lukuihin.

      • 51v_nainen

        Miten niin noista mainitsemistasi asioista puhuminen on feminiiniyttä? Jos nainen on valtiotieteilijä, häntä kiinnostaa politiikka. Monet miehet kuvittelevat, että kompetenssi politiikkaan tulee heidän sukupuolestaan ja sitten puhutaan aiheesta tietämättä siitä mitään. Joo, saa olla mielipiteitä, mutta äkkiä kyllä käy ilmi tietääkö aiheesta mitään. Lähtisin karkuun, jos mies puhuisi yksisarvisista ja energioista. Enkeleistä puhuminen ei kyllä käy heti alkuun ja jos niistä puhuu, ei parane olla new age -henkinen, etten lähde karkuun. :)

        Mitä tulee aloittajan kysymykseen, niin pelkkä ÄO tuskin tekee kenestäkään paria. Toinen voi olla sosiaalisesti onneton, vaikka äo olisi kuinka korkea.


      • ykxsarvi

        Niin minäkin lähtisin luultavimmin karkuun jos ne kaikkein kiinnostavimmat puheenaiheet olisivat chakrat, yksisarviset ja sisäiset henkilökohtaiset asiat. Toki niistä voi satunnaisesti small talkata jonkun tuttavuuden kanssa, mutta rajansa rajatiedollakin. Sama vaikka herkkyydenkin suhteen, voi toki olla herkkä, mutta voi olla myös yliherkkä ja pelkkä inuitiokin vie vain niin pitkälle kuin siellä taustalla on dataa ja kokemusta sen hyödynnettäväksi.

        Mielenkiintoisesti ilmaistu tuo:
        "...mä haluisin puhua elämästä, tunteista ja sisäisistä henkilökohtaisista asioista - musta niillä on 100 kertaa enemmän merkitystä kuin näkemyksillä päivän politiikasta, historiasta tai tieteestä."

        Eli sinusta siis sinusta itsestäsi ja sinun omista ajatuksista puhuminen on noin sata kertaa merkityksellisempää kuin asioista joilla on (ollut) konkreettista merkitystä meidän aivan kaikkien elämään?

        Näin henkilökohtaisella tasolla tuo kuulostaa vähintäänkin narsistiselta... ehkä tarkoitit sitä, ehkä et ajatellut aivan loppuun.

        Mutta minäminäminä tasolla ei lopultakaan päästä kovin syvälle, tai pitkälle jos ei olla tekemässä persoonallisuuskartoitusta tai terapiaa. Itsetuntemus on hyödyllistä, mutta ei aihe josta tarvitsisi jatkuvasti jauhaa. Siinä kuitenkin asettaa rajansa oman päänsä sisälle.

        Tuo nimittäin liittyy myös siihen intuitioon, koska joku asia tai ajatus voi tuntua meistä äkkiseltään hyvältä tai pahalta "intuitiivisesti", mutta etenkin jos ei tiedä siitä yhtään enempää voidaan mennä rytinällä metsään. Joku karismaattinen henkilö voi esim. esittää jonkin asian että se kuulostaa oikein hyvältä ja kannatettavalta, mutta jos sen sisällön purkaa osiin että mitä oikeasti sanottiin ja jätettiin sanomatta, huomaa ettei hommassa olekaan järkeä. Ja siihen purkamiseen ja sanomisen käsittelyyn tarvitsee yleensä laajempaa tietämystä eri aiheista.

        Ja etenkin jos kuulijan maailma on keskittynyt pelkkään itsetutkiskeluun ja omien ajatusten pyörittelyyn myös maailman ja sen ilmiöiden ihmettelemisen sijasta, lähtökohta ymmärtää myös omasta poikkeavia ajattelumalleja on rajallinen ja voi tulla myös helposti huijatuksi, jos sitä mitä on kuullut ja nähnyt ei osaa soveltaa suurempaan kokonaisuuteen. Monet huijarit ovat juuri taitavia puhujia ja hyviä ihmistuntijoita ja vakuuttavia niin pitkään kun kukaan ei kyseenalaista heitä.

        Tuo APn ÄO kysymys taas oli jotain hieman älyvapaa, liekö aloittajalla hieman haasteita ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Ei toisen älykkyysosamäärää tarvitse kysyä, sen yleinen taso selviää kyllä ihan jutustelemallakin jo melko lyhyelläkin keskustelulla. Ja pelkkä kova ÄO taas ei itsessään kerro kuin yhden asian, vaikkakin tietyissä paikoissa merkittävän, koska se mitä ollaan huomattu on että jos henkilöiden älykkyysosamäärän välillä on merkittävä ero viestintä käy hankalaksi puolin ja toisin koska ajattelu on niin kovin erilaista. Esim. monet ns. huippuälykkäät ovat usein yksinäisiä koska samantasoisia ihmisiä on niin harvassa ja ns. keskiverrompien kanssa pääsee vain niin pitkälle.


    • OIkeastiÄlykkäämpi

      Vai että älykkäänä miehenä. Ensinnäkin tarpeeksi älykäs ymmärtäisi ilman keskustelupalstalla kyselemistä, miten...krhm...tyhmää tuollaista on kysyä, joten aikalailla todistit päinvastaista itsestäsi.

      Toisaalta voit olla sosiaalisesti niin heikkolahjainen, että et todellakaan ymmärrä miksi tuollaisen asian kysyminen voisi aiheuttaa välittömästi tyhmissä ihmisissä vastenmielisyyttä ja älykkäissä ihmisissä epäuskoista hilpeyttä.

      Vastaus kysymykseesi on kuitenkin *** EI ***, tuollaista ei kannata kysyä, olipa kohde miten älykäs tai yksinkertainen tahansa, sen sijaan sen voi selvittää kysymällä koulutaustaa ja työpaikkaa ja kielten osaamista, se on varsin hyvä indikaattori siitä, millä tasolla liikutaan.
      Yksikään kysymys yksin ei kerro vielä tarpeeksi, koska akateemisen koulutaustan omaava kielitaitoinen ihminen voi olla kaupan kassalla töissä, vaan se pitää osata lukea rivien välistä, minkä älykäs ihminen luonnollisesti osaa.

      Ei koulutusta ja työtön, kielitaidoton, kertoo välittömästi että nyt ollaan tekemisissä korkeintaan keskitason omaavan ihmisen kanssa.

      • Ei_koulutausta

        tai varallisuuden hankinnassa onnistuminen ole tae älykkyydestä. Pitäisi ensin määritellä mitä on älykkyys.


    • Et ikinä pääse pukille,vai senkö takia ajattelit kysästä että onko niin tyhmä ettei tajua olla antamatta?

    • Kanveesi

      Pitääkö toisen älykkyydestä treffeillä jotakin kysyä? Keskinkertaisillakin osamäärillä varustettu voi kumppanin älykkyyden havaita itse, kysymättä asiaa tyhmäksi epäilemältään treffikumppanilta. Tämäntapaisten kysymysten tullessa kohdalle, pitäisi ilmoitaa heti oman älykkyyden olevan matala!

      Kysymys oli tyhmä!

    • ettäsilleen

      Eikös olisi kaikkein helpointa kun jokainen tekisi sen älykkyystestin ja tulos painetaan polttoraudalla otsaan. Ei tarttis tämänkään älypään kallisarvoista aikaansa tärvellä naisia jallittaessaan.

      P.S. Hei paljonko on 1 ynnä 4? Ei tää suostu lähettämään mun kommenttia ennen kuin keksin vastauksen...

    • TyhmäViisas

      Liekkö mitään merkitystä. Itse olen keskivertoa fiksumpi ja saan testissä liki huippu lukemat. Silti sukulaiset ja monet tutut pitää mua tyhmänä ja idioottina. Eikö olisi fiksuinta ottaa nainen vastaan naisena ja persoonana eikä minkään testin tuloksen perusteella.

    • riccekin

      jos sinulle ei toisen älykkyys selviä muuten kuin kysymällä toisen älykkyysosamäärää, niin ei omia hoksottimia kovin paljoa ole.. :)

      Älykkyysosamäärähän ei ole kovinkaan monella tiedossa.. ja älykkyyttä on niin monenlaista, valitse ihminen jonka älykkyyden vahvat alueet kolahtaa -ja toivo että sinä kolahdat hänelle..

      Nyt tänä älykkyyshöpöttelyn jälkeen jännittää osaanko tuon yhteenlaskun alla, että saan lähetettyä viestin.. :)

    • tosi_on

      taidat olla varsin hauska tyyppi. Jos siis oikeasti tunnet itsesi niin paljon muita paremmaksi, miksi kyselelet täällä :D

      Mutta kysy toki ihmeessä, niin pääsee molemmat osapuolet vähemmällä.

    • TottaKait

      Aloita vain varovasti...
      Asutko vielä vanhempiesi luona?
      Oletko opiskellut mitään?
      Oletko koskaan ollut työssä?
      Kuuletko ja näetkö näetkö normaalisti?
      Koska viimeksi olet käynyt suihkussa?
      Onko sinulla usein ilmavaivoja?

      Tämän jälkeen kysymys älykkyysosamaarästä ei enää tunnu missään.

      • Munkilla

        Koetan vastata rehellisesti!

        Asutko vielä vanhempiesi luona? Olen orpo

        Oletko opiskellut mitään?
        Kansakoulu ja kesken jäänyt ammattikurssi. Itsenäisesti olen opiskellut yhden vieraan kielen.

        Oletko koskaan ollut työssä?
        Olen kokeillut useita aloja. Nykyään yrittäjänä. Viimeiset 20 vuotta.

        Kuuletko ja näetkö näetkö normaalisti? Käytän silmälaseja ja toisella (vasemmalla) korvalla kuulen huonosti

        Koska viimeksi olet käynyt suihkussa? Minulla on kuiva iho ja koetan välttää turhaa peseytymistä. Käyn pesulla tarpeen mukaan.

        Onko sinulla usein ilmavaivoja? Kaikki ravinto pierettää.

        Mitä älykkyyteen tulee niin tein hiljattain Mensan nettitestin.
        - Pariin ekaan tehtävään jaksoin keskittyä ja loput laitoin munkilla. Aikaa olisi ollut 25min. Minulla meni alle 2min. Lopputulos oli se, että olen viisaampi kuin 17,8% ihmisistä.
        Tuolla älykkyydellä kuulun kuitenkin siihen parhaiten ansaitsevan 5% osaan kansasta.
        Mitä tästä opimme. Älykkyystestit on roskaa.


    • Älytönälykäs

      Vain tyhmät miettii tommosta. Riittävän älykäs päättelee toisen älykkyyden alta aikayksikön. Ei siihen numeroita tarvita. Sitä paitsi parisuhteessa merkitsee kaikki muu paljon enemmän kuin joku v..tun äö.

    • FröbelinPalikka

      Jos tällaista kyselee jukisesti niin eipä ole omassa älykkyydessä hurraamista. Mutta siinähän kyselet vaikka eka deitillä. Niin ja mikäs se oma äo:si olikaan?

    • HepokattiHei

      Aloittajalle:
      Uskaltaa, jos jutut on liian yksinkertaisia ja jälkeenjääneen mielisteleviä.

    • Käytäntöratkasee

      Luutavasti aloittaja on yhden näkemäni henkilön kaltanen urpo. Tämä urpo meni huonekalu liikkeeseen oikein tarkkojen laskelmien kera liian pienen auton kanssa . Ja väitti myyjälle mahtuu. Hän on sen laskenu. Mutta urpo ei ottanu huomioon että laskussa tila on vain ilmaa ja auton taka osa ei jousta. Myyjä taas tiesi sen ja muuta käytännön juttua ja auttoi lopuksi noloa yli 140 AO omaavaa miespoloa käyttännön niksein mistä kyseisellä urpolla ei ollut käsitystä. (Hän ilmaisi läskelmat ja sen ettei tarvitse apua yms heti aluksi..... ) Jäin tilanteen jälkeen nauramaan sillä oma AO on vain 127 mutta tässäkin asiassa ratkasi sen käytännön soveltamis taidot. Mietin vaan että onko aloittajalla laskelma peniksen tilavuudesta ja sen käytöstä joka voi olla nolo paikka sillä hetkellä kun pitäisi. Ihmiskuntaa jalostaa jos homma ei meekkään sen oman täydelisen matematiikan mukaan. Että aloittaja kertokoon että nainen osaa poistua. Ei joudu noloihin tilanteisiin aloittajan kera. Kun kun kyseisen tyypin urpo ei osaa toimia vaan jumittuu johonkin laskelmaan tositoimessa.

    • soyer

      osa immeisistä on kypsiä nuorena osa viksuuntuu haurassa,mies nyt varsinkin, fiksuuden yhtälö on y = 2mc toiseen jos lasket itsesi viksuksi sillä et osaat kieliä tai laskea olet jo väärässä ;) kysymättäkin näkee toisen tilan ;)

    • soilikki144

      Hei, missä olet. En ole sinua tavannut, ainakaa S24 sivustolla. SIELTÄ LÖYTYY VAIN SEKSIN VONKAAJIA. He lähettävät jo ensimmäisellä viestillä spostiini vehkeen kuvan. Ja minä olen odottanut jonkun fiksun ja filmaattisen henkilön viestejä. Ihania keskusteluja kaikesta mahdollisesta. Minun älykkyysosamäärän on Mensan testien mukaan 144, vain 4 %:lla tässä maailmassa on ja on ollut tämä luku älykkyysosamääränä. Minut löytää Pohjanmaalta. Terkut sulle........

    • ÄO_134

      ÄO:ta ei kannata kysyä. Parempi teettä testi. Samalla kannattaa pyytää testiin useampi ehdokas, jotta todennäköisyys oikean löytymisestä paranisi. Tavoitteena kannattaa pitää vähintään 130 ÄO:ta. Jos muuten sopiva, niin 125 voisi olla riittävä.

    • eki64_

      Kysy vaan, se on aivan oikein sinulta...

    • älykköyökkö

      Älykkäät miehet eivät kysele typeriä. Päättele siitä mikä on älykkyysosamääräsi

    • Vaikka olisin kuinka huippuviisas niin kyllä ite hämmästyisin silti jos joku kysyis asiaa ekoilla treffeillä. Yleensä tosin kun ite oon treffeille menny niin oon tuntenu tyypin jonkun aikaa ja saanu jo vähän käsitystä minkälainen ihminen on kyseessä.

    • Tangontaitaja

      Itse en lähde edes treffeille jos nainen sanoo olevansa älykäs. Se todistaa sen että nainen valehtelee ja epäluotettavia en halua tapailla. Eikän naisen tarvitse olla älykäs. Ihan muut avut ovat tärkeämpiä. Kuten esim. Sopuisuus, uskollisuus, miellyttävä käytös ja tärkeimpänä hyvä tanssitaito.

    • omaisuusainaekana

      Kyl, mie kysyn aina aj varakkuuden, onko osakkeita ja sijoituksia, ja mitä omistaa. Ei sitä köyhän kannata käyhää kattella kauaa.

    • Riikosenraija

      Tärkeintä elämässä pärjäämisessä on hyvät suhteet, tuuri ja hyvä supliikki, eikä hyvästä ulkonäöstäkään haittaa ole. Ainakaan miehellä. Nämä edellä mainitut auttavat myös löytämään hyvän puolison.
      Älykkyydellä ei ole suurta merkitystä. Keskinkertainen älykkyys riittää hyvään elämään. Monet itseään älykkäänä pitävät ovat ärsyttäviä. Hyvällä huumorilla pärjää paremmin, kuin pisteliäällä älykkyydellä.

    • YmmärränAloittajaa

      Voin ymmärtää aloittajan kysymyksen. On pitkän päälle todella tuskastuttavaa elää itseään tyhmemmän ihmisen kanssa, varsinkin jos hän on 'tunneälykäs' eli ymmärtää hitaasti mutta jankkaa ja jankkaa eikä järkiperustelut mene perille millään. Sitä tuntee olonsa joskus todella yksinäiseksi.
      Sitten kun löytää jonkun jolla leikkaa ja kerrankin asioita ei tarvitse vääntää rautalangasta niin aika menee kuin siivillä eikä keskusteluista meinaa tulla loppua millään.
      Mensan tilaisuuksissa käy aika vanhaa porukkaa. Lääkisläiset on yleensä aika älykkäitä. Sitten on teknillisen fysiikan opiskelijat Otaniemessä mutta siellä on myös aika epäsosiaalisia tyyppejä.

    • erkki551

      Kysyn tuota aina, hyvä että edes nainen on älykäs.

    • rino12

      kyllä kannattaa ja pitääkin kysyä koska suomi on tyhmien naisten emämaa kysy samalla että antaako panna perseeseen

    • PaksuLompakkoJaD

      Jos olet niin älykäs kuin luulet olevasi niin luultavasti myös siinä tapauksessa kun keskustelet ja olet hänen seurassaan opit hänestä asioita. Ensimmäisiä kertoja tavatessa voit huomata onko hän älykästä keskustelu seuraa ja muutenkin vastaavatko arvot ja elämänkatsomus sinun vastaavia. Tämän takiahan treffeillä käydään, testataan että jos juuri tämä henkilö sopiva juuri minulle ja toisinpäin. Typerä kysymys kaiken kaikkiaan ja kertoo enemmän henkilön kappeasta ja huomiokyvystä ja sosiaalisista taidoista.

    • Valdo

      Älykkäänä miehenä sinun pitäisi kyllä nopeasti tunnistaa henkilön älyn taso. Kun tarpeeksi tapailet naisia, niin löydät itsellesi sopivan kumppanin. Äly hoi, älä jätä!

    • totuus123

      En koskaan treffaile julkisella sektorilla olevia naisia koska kaikkihan tietää että penaalin terävimmät kynät ovat yksityisellä puolella.

      • gsdfghryhry

        Hahhahhahhah! Eli esim kolmekymmpisiä yliopistotutkijoita, joilla on väitöskirja?

        Kaikkihan tietää, että yksityisellä sektorilla on työttömyyden vuoksi pienyrityksen perustaneita luusereita, materiaalikeskeisiä vajakkeja ja vastaavia. Yksityisellä psykopaatit ovat yliedustettuina muuhun väestöön nähden ja yliedustus nousee huippua kohti edetessä, tästä on ihan empiiristä tutkimustietoa mm Princetonin yliopistosta.

        Mee sä vaan treffaamaan jonkun Mölkkylän parturin ämmää, löytyy Lidlin jonosta muovikassi kädessä.


    • tunnustan_tyhmyyteni

      Ilmeisesti sosiaalinen äly ei ole vahvuutesi, kuten ei arkipsykologiakaan. Et siis luota omaan arvostelukykyysi? Onneksi itse olen hyvin tyhmä. Joten voin arvioida toisen ihan omin päin, ilman nettipalstoja tai manuaalia.

    • madmika

      Ettei nyt kysyjä ole vaan nykynuori keskellä kyseisiä ensitreffejä ja paiskoo pikaisesti puhelimensa kautta apuhakuja kuinka edetä keskustelussa, kun eihän sitä normaali sosiaalisuutta ole opetettu kotona/koulussa, kaveripiiri viestintähän on mitä on nykyisin, sen tasosta en tiedä.

    • Aboriginaali

      Kissimirristä tiikeriksi kerran kuukaudessa


      Nyt se on selvinnyt miksi tuo rakastamamme kissimirri muuttuu arvaamattomaksi tiikeriksi kerran kuukaudessa. Tuoreessa amerikkalaisessa tutkimuksessa kerrotaan miten naisten kuukautiskierrolla on suora yhteys naisten aivoihin ja siihen miten hänen mielialansa voi yhtäkkiä muuttua.
      Todennäköisesti hormonitasojen vaihtelu vaikuttaa tähän muutokseen aivotoiminnassa.
      Tästä löydöksestä Cornellin Yliopistossa ja Rockefellerin Yliopistossa (molemmat yliopistot sijaitsevat New Yorkissa) työskentelevät tutkijat toivovat lisää tietoa monen naisen kokemista kuukautisia edeltävien päivien oireista (pre-menstrual syndrome, PMS). Jopa 80% naisista kokevat jonkinasteisia PMS-oireita. Premenstruaalisyndroomaan kuuluu lukuisia fyysisiä ja psyykkisiä oireita. Oireet ilmenevät kuukautiskierron puolestavälistä kuukautisten alkamiseen asti. Tavallisimpia fyysisiä PMS-oireita ovat turvotus, rintojen kipuherkkyys, vatsakivut, pahoinvointi, voimakas väsymys, päänsärky, lihassäryt, ruokahalun muutokset, jopa suoranainen ruoan himo varsinkin tiettyihin ruoka-aineisiin, ummetus, ripuli, painon kohoaminen ja häiriöt yöunessa. Psyykkisiä PMS-oireita ovat mm. ärtyneisyys ja arvaamattomat mielialan vaihtelut. Levottomuus, itkuherkkyys ja keskittymisvaikeudet ovat tavanomaisia, sekä alakuloisuus, jopa masennus.
      Psyykkiset oireet ovat usein hankalammat sietää kuin fyysiset. Kun muutoin sopuisa puoliso, äiti, ystävä tai työtoveri muuttuu yllättäen riidanhaluiseksi, kärttyiseksi ja mistä tahansa syystä itkeskeleväksi, saattaa kyseessä olla PMS-oireyhtymä. Yleisimmillään PMS-oireet ovat 30-45-vuotiailla naisilla. Varsinaista lääkitystä ei näihin vaivoihin ole olemassa. Kipulääkkeet lieventävät useita fyysisiä oireita. Niihin ja myös psyykkisiin oireisiin kannatta kokeilla reipasta liikuntaa raittiissa ilmassa. Seksin on todettu helpottavan oireita. Mutta miten lähestyä karjuvaa tiikeriä hellästi ja ymmärtävästi onkin jo toinen asia.
      Aivotason muutokset löytyivät magneettiresonanssikuvauksilla (MRI) kun naiset kuukautiskierron eri vaiheissa suorittivat erityyppisiä tehtäviä. Naisten aivot skannattiin MRI:llä 1-5 päivää ennen kuukautisia ja 8-12 päivää kuukautisten jälkeen. Samanaikaisesti naisille näytettiin negatiivisia, neutraaleja tai positiivisia mielleyhtymiä synnyttäviä sanoja (esim. raiskaus, syöpä, kirjahylly, pyörittää, hellä, iloinen). Haasteisiin kuului myös ratkaista yksinkertainen kognitiivinen tehtävä. Kognitiivinen psykologia tutkii ihmisen tietoa käsitteleviä prosesseja, esimerkiksi muistin, oppimisen, ajattelun, havaitsemisen, tarkkaavaisuuden, luovuuden ja ongelmanratkaisun toimintaa.
      Skannauskuvat osoittivat, että ns. orbitofrontaalinen kerros, joka aivoissa mm. kontrolloi tunteita ja säätelee ilmaisukykyä, oli paljon aktiivisempi kuukautisia edeltävinä päivinä. Kuukautisten jälkeen kognitiiviset tehtävät ja tunnepitoisten sanojen lukeminen ei aiheuttanut samanlaista aktiviteetin lisäystä.

      Lue enemmän tutkimuksesta (englannin kielellä) tuoreessa tiede-lehdessä Proceedings of the National Academy of Sciences tai lehdestä New Scientist.
      Lähettänyt christer sundqvist.
      -----------------------------------------

      • Komppaus

        Komppaan - näinhän se just menee! Kunpa te arvoisat miehet vaan tajuisitte jotain tästä naisen moninaisen rikkaasta elämästä, jossa hormonitoiminta (kun se toimii normisti luonnostaan) sanelee mielialoja ehkäpä jopa enemmän kuin luulemmekaan. Siihen päälle kun lisää vielä stressin, niin olemme ihan kaikkea kunnon marttyyrin ja kuningattaren välillä - se yleensä näkyy ja kuuluu kyllä. Ja muutos voi tapahtua sormia napsauttamalla hetkestä toiseen. Välillä aallot vain lyövät niin kovaa:)


      • ehkäkerrankuitenkin

        omasta kokemuksesta voin kertoa etten ole huomannut ollenkaan moista itsessäni


    • Vinks

      Harva varmaan oikeasti tietää ÄO:taan. Luulisi sen synkkaamisen selviävän AP:lle toisella tavalla kuin ÄO:ta kyselemällä, jos nyt ylipäätänsä on käynyt treffeillä. Jos ei ole käynyt treffeillä, silloin voi olla enemmän ennakkopaineita ja -huolta mitä kysyä mitä ei. Pelkkä ÄO:hon keskittyminen voi olla merkki sosiaalisten taitojen puutteesta, joten ehkäpä sitä puolta kannattaisi hioa enemmän. Jos taas ÄO on elämässä noin merkityksellinen, silloin kannatta katsella Mensan naisjäseniä enemmän.

    • kokemustaon

      Kannattaa aloittaa kysymällä pillua. Siitä sen huomaa, jos on alhainen ÄO, niin ei anna

    • äokyllä

      Kysy hyvä mies, taitaa vaan treffit jäädä yhteen kertaan. Jatka vaan tuohon malliin niin yksin jäät

    • turpakarva

      Kyllä kyllä. Ite tiedotin naiselle, että jos ei pilluu tuu heti eka kerralla niin toista kertaa ei tavata. Sit vielä kysyin, et onko pillu tiukka vai löysäks nussittu. Saatuani vastaukset näihin kysymyksiin joko menin paneen tai luikin haneen

      • hevonpaskaaaaaaaaaa

        Milloin muuten tapasit viimeksi ketään, seisooko sulla edes


    • Jaska_3
    • nauraapaskaisesti

      Sinäkö älykäs, kuule kusipää. Olet kaukana älykkyydestä, sen sijaan olet toivottoman tyhmä. Ruikutat ja ryvet omassa itsesäälissä kun et kykene selvittämään asiaa muulla keinolla. Täällä ruikuttaminen ja itsesäälissä rypeminen ei auta mitään, tällä keinolla osoitat olevasi totaalisen tyhmä. Älykkäät ei ruikuta näillä sivuilla asioistaan, mutta he ovatkin älykkäitä, syntymästä asti viisaita toisin kuin sinä totaalisen tyhmä mies.

    • satakolmekymmentäneljä

      134, mitäs tällä saa?

    • Mensa_joojajuu

      Et taida olla kovinkaan älykäs mies, jos sun pitää erikseen kysyä toiselta ÄO määrää.
      Älykäs ei tollaisia kysy vaan tekee omat huomiot ja johtopäätökset toisista ja ne johtopäätökset perustuu älykkyyteen, viisauteen, tietoon ja kokemukseen ja jos nyt mietit mitä nuo edellä oleva tarkoittavat etkä tiedä niin et ole myöskään kovin älykäs.

      Ja sun pitää vieläpä erottaa asiassa se, että toinen osapuoli ei välttämättä keskusteluissa ole kovinkaan kiinnostunut tietyistä asioista eikä niistä kovin korkealla tasolla ja halulla sekä keskittyneisyydellä puhu ja sehän ei ole merkki älykkyydestä vaan siitä, ettei häntä kiinnosta tietyt asiat.

      Monet itseään kovin älykkäänä pitävät ihmiset ovat kaikkea muuta kuin älykkäitä.

    • tarralenkkari666

      Älykkyysosamäärä, henkinen kehitys ja kyky keskustella tietyistä asioista ovat kaikki eri asioita. Huomaa, että esim. Mensan testi kertoo vain yhdenlaisesta älykkyydestä, jos aina siitäkään.

      Mikä muuten olisi alarajasi? Pääseekö helpommin Mensan jäseneksi, kuin kanssasi toisille treffeille?

    • Minä tykkään kun kimuli on musikaalisesti lahjakas. Mitä pidätte onko ekatreffeillä korrektia pyytää tyttöä tempaisemaan vaikka "oolannin sodan" E-mollista?

    • käläkätikäläkäti

      kuules ..kysyppä ihan vapaasti... naurattaa, kun olen tässä muinoin tapaillut miestä joka oli mensantesteissä saanut huippupisteet ja oijoi sitä itsensä julkituomisen määrää... minä paras työntekijä, minä kirjoittanut alastani kirjan jne.jne. muuten sitten ne sosiaaliast kanssakäymisen taidot eivät tainneet olla kuin pintakiiltoa.. jokaiseen tuntui hyvin pian äkääntyvän,, ja muissa oli aina vika .. huh,huh..todella älykkäät ihmiset eivät kysele älykkyysosamääriä ,vaan rauhallisesti tutustuvat kumppaniinsa ja näin piankin huomaavat onko toinen"tarpeeksi"älykästä seura... ha-ha-haa... jospa sitä jonkun mielestä hän kuka älykkääksi itseään tituleeraa onkin muiden mielestä törppö...

    • hirveämies
    • Sarkastisaukko

      Kapeakatseisuus on hyvästä, älä suotta ota muita asioita huomioon kuten henkisyys ym.

    • qwwwwwwwwww

      Jos tämä ei ole tahallinen pro, niin kysyjä on keskenkasvuinen tollo.

    • maisterineitonen

      Aloittajan kannattaa mennä Mensan kokouksiin naisseuraa etsimään, jos tieto naisen älykkyysosamäärärästä on hänelle aivan erityisen tärkeää. Miksi hän ylipäänsä roikkuu nettideiteissä ja miksei hän kysy naisilta jo ENNEN tapaamista, niin säästyisi sitä aikaa, jota hän ei halua "tuhlata yksinkertaisiin naisiin"? Miksi älykkö ylipäänsä kyselee tyhmiä Suomi24:n palstalla?

      • Taasnäitä

        Mensan naiset on vanhoja kurppia.


    • Aboriginaali

      PMS oireet tekivät minusta hirviön.
      80 prosenttia naisista kärsii PMS oireista. Maria 40 kertoo miten oireet tekivät hänen elämästä helvetin.

      http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000000191165.html
      ----------------------------------------------------------------------------------

    • Toni29

      Kyllä nuo mensan testit kertovat osan totuudesta.

      Olen insinööri/toimari omassa yrityksessäni ja minua ei kiinnosta mensan testit!

      Tosin koitin tuota testiä, ja sen mukaan ÄO oli 132 pistettä... Noo ei hätää. Kuulun kuitenkin ehkä tuohon mensan testien keskimääräistä ylempään sakkiin.

      Tosin kun taistelen 39 työntekijän kanssa, niin en tuo itseäni esille!! Mutta en hauku ketään, joilla keskimäärin on n.92-100 äo pistettä....

    • tosijunttikysymys

      Kysymällä älykkyysosamäärää tulee helposti vaikutelma, että pidät treffikaveriasi yksinkertaisena.

    • täältä.pesee

      Miekan pituus ja paksuus on tärkeä ydinasia kysyä. Myös että onko naaras poikinut alateitse ja siten venäyttänyt paikkojaan..

    • Terapiasta-apua

      Mitä iloa älykkyydestä, jos ymmärrys puuttuu? Hitlerkin piti itseään älykkäänä.

    • yksnainen0903

      Kyllä kannattaa kysyä ehdottomasti ja rintojen kuppikoko myös. Toinen vaihtoehto on, että teet valmiit matikan tehtävät naiselle ja siinä samalla, kun nainen tekee koetta niin voit kysyä lupaa kuppikoon tunnusteluun. Ilman lupaa ei saa tietenkään koskea. Seuraava hyvä kysymys on, että paljon naisen vahemmilla on rahaa ja paljon naiset vuositulot ovat.

      • Lautailija.Laine

        Mitenhän tuo kuppikoon tiedustelu liittyy älykkyyteen? Ei isoja utareita tarvitse kuin imetykseen ja älykkäät ihmiset eivät hanki jälkikasvua, koska tietävät sen olevan vähempijärkisten touhua, jo pelkästään ympäristösyistä.


      • irq
        Lautailija.Laine kirjoitti:

        Mitenhän tuo kuppikoon tiedustelu liittyy älykkyyteen? Ei isoja utareita tarvitse kuin imetykseen ja älykkäät ihmiset eivät hanki jälkikasvua, koska tietävät sen olevan vähempijärkisten touhua, jo pelkästään ympäristösyistä.

        Älykkäät adoptoivat.


    • Toni29

      Ei tosiaan kannata tuollaista kysellä koskaan!

      Tuo viittaa sosiaalisten taitojen puutteeseen, ja ehkä tämä ap, kirjoittaja on tämän oppinut ns.Kantapään kautta? TOIVOTTOVASTI!!!

    • testit_mukana

      Minullakin on aina palikkatestit mukana ekoila treffeillä. Hyväksyttyyn tulokseen vaikuttaa ilmeet, nopeus, sekä oikeat ratkaisut. Seuraavaksi tuleekin testi, mitä tulee mieleen seuraavista sanoista. Tietysti koeajo on myös suoritettava, ennen lopullista ratkaisua, ja monet monet muut testit, kuten sukupuolitestit, ettei vaan löydy mitään hyppykuppiaa, tms.

    • höpötitöö

      Voi kysyä, jos kerrot veitikkasi pituuden. Eri asia, vastaanko...tiedäthän, ap, että seksi oikeasti tapahtuu aivoissa ?

    • älytön

      No jos itellä äly pelaa niin eiköhän ton ekan vartin keskustelun jälkeen nää onko toinen älykäs vai ei ,, siis jos itelläs on älliä :( huh ku on mies pinnallinen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe