Kuinka pitkä on pisin

kysynkysymyksen

suhteesi ja miksi se päättyi?

33

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • head-shot

Yli 20-vuotta, eikä se ole vielä päättynyt. Jos vielä 40-vuotta elää, niin kestoksi tulee yli 60-vuotta.

• ÄläPaskaaJauha

Vannomatta paras.

• tulimuutenkuuma

Kerran nainen katsoi minua viettelevästi silmiin ja hymyili. Ujosti siirsin katsettani ja väistin.

• gfdgfdgd

En kadu ketään niistä, joita syliini suljin
        Heitä sentään rakastin
        Itken kaikkia niitä
        Joiden ohitse kuljin
        Joita väistin ja pakenin

• Niin.monesti.petetty

Jos miehet eivät saa suhteista kysellä naisilta niin miksi nainen saa kysellä miesten EX- suhteista?
      Tähän kysymykseen en vastaa omista suhteistani ja lukumääristä.

• rumamaija

Puoli vuotta. Mies oli liian uskonnollinen ja halusi 5 lasta.

• kiltti-kunnollinen-mies

8kk ja nainen petti minua mun naapurin Petterin kanssa.

• kroppakunnossa

Pisin suhteeni oli 4,5 vuotta. Hän lopetti pikkuhiljaa kuntoilun ja terveelliset elämäntavat, kun oli saanut minut "loukkuun". Koetin kannustaa häntä kuntoilemaan kanssani ja syömään ruokiani, mutta oli liian mukavuudenhaluinen. Tästä tulokseni oli 20kg lisäkiloa suhteen loppuun mennessä ja seksi ei todellakaan kiinnostanut enää tässä vaiheessa. En ymmärrä miksi luulin niin pitkään, että hän muuttuisi ja en lähtenyt aikaisemmin pois suhteesta kun näin noita varoitusmerkkejä.

Hän oli kyllä todella mukava ja meillä oli paljon yhteisiä asioita, mutta tuollainen oman kroppansa laiminlyönti tuntui laiskuudelta ja suhteen laiminlyönniltä. Ja ei, hänellä ei ollut mitään sairautta, masennusta tai vastaavaa. Omien sanojensa mukaan tykkää herkutella vaan. Onneksi hänen jälkeensä olen tapaillut mukavia JA hoikkia naisia.

• atännäkin todennäköisesti lopettaa urheilemisen, kun on saanut miehen satimeen.

• lihavanainen_lyhytmies

Tässä vaiheessa naiset tulevat haukkumaan, että kauhea pinnallinen sika olet, mutta jos mies kutistuisi 20cm niin takuulla mies myös lähtisi vaihtoon.

• nimimerkitönj
        lihavanainen_lyhytmies kirjoitti:

Tässä vaiheessa naiset tulevat haukkumaan, että kauhea pinnallinen sika olet, mutta jos mies kutistuisi 20cm niin takuulla mies myös lähtisi vaihtoon.

Pituudesta vai 20cm? Vai ympärysmitoilta? Kumppanini on kutistunut ympärysmitoiltaan reippaasti tässä vuosien saatossa, lihakset vaihtuneet isivartaloon mutta mistään hinnasta en vaihtaisi. Miksi? Koska minä rakastan sitä miestä päästä varpaisiin. Ihan sama onko laiha, lihaksikas vai paksu. Sama mies kuitenkin, joka teki kotinsa mun sydämeeni.

Millään ulkoisella sitä rakkautta ei pysty tappamaan. Pitää alkaa luonteeltaan ja tavoiltaan törkeäksi ja välinpitämättömäksi jotta siinä onnistuu.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

atännäkin todennäköisesti lopettaa urheilemisen, kun on saanut miehen satimeen.

Moni mies on ehdottanut, että lopettaisin urheilemisen. Tai vaihtaisin johonkin sellaiseen köpöttelylajiin, jossa niillä olisi mahdollisuus olla mua parempia. :(
        Juu ei, lähti miehet vaihtoon.

• Yksnainenvaan

7 vuotta.
      Mies oli epäsosiaalinen, vihamielinen (ei koskaan minua kohtaan), aloitekyvytön kaiken suhteen, huono seksissä jne Olin tyhmä kun alunperin menin suhteeseen sellaisen henkilön kanssa joka sai raivokohtauksia olemattomista asioista.
      Lopulta suhde kaatui miehen alkoholiriippuvuuteen, veti siis aamusta iltaan kaksin käsin olutta. En enää jaksanut.

• kivat.ei.kelpaa

Mihin asioihin sitten ihastuit hänessä alussa, jos olit kuitenkin noin kauan suhteessa? Nuo ominaisuudet ovat kuitenkin sellaisia jotka pitäisi huomata jo ensimmäinen kuukauden aikana, paitsi ehkä raivokohtauksia.

• Parisuhteet alkavat paikoissa missä ollaan kännissä, joten alkoholistin tapaaminen on hyvin todennäköistä.

Raitis mies ei pääse edes niin lähelle ketään naista että mikään suhde koskaan voisi alkaa.

• Yksnainenvaan
        M1978 kirjoitti:

Parisuhteet alkavat paikoissa missä ollaan kännissä, joten alkoholistin tapaaminen on hyvin todennäköistä.

Raitis mies ei pääse edes niin lähelle ketään naista että mikään suhde koskaan voisi alkaa.

Ei tavattu baarissa ja hän oli alkuun raitis...tai näytteli sellaista kun tiesi etten pidä humalaisista.

• Yksnainenvaan
        kivat.ei.kelpaa kirjoitti:

Mihin asioihin sitten ihastuit hänessä alussa, jos olit kuitenkin noin kauan suhteessa? Nuo ominaisuudet ovat kuitenkin sellaisia jotka pitäisi huomata jo ensimmäinen kuukauden aikana, paitsi ehkä raivokohtauksia.

Hän oli ensimmäinen mies elämäni aikana joka katsoi minua ilman himoitsematta minua - ilman seksin himoa. Oli ja on erittäin luotettava. Komea. Turvallinen. Alkoholi siis tuli vasta myöhemmin elämäämme tärkeimmäksi osapuoleksi. Äreä oli jo heti mitä ihmettelin et jos tyyppi haluaa mut niin miksi se on äreä. Kai se on osa persoonaa mutta en ymmärtänyt ottaa etäisyyttä heti.
        Humalassa ei ikinä äreä vaan tosi rento ja hyväntuulinen.

• onhansevaikeeta

Ja sulle estyneelle tuollainen himo, jopa itse kokemasi mielenkiinto vastakkaista sukupuolta kohtaan on negatiivinen asia.

• nimimerkitönj
        M1978 kirjoitti:

Parisuhteet alkavat paikoissa missä ollaan kännissä, joten alkoholistin tapaaminen on hyvin todennäköistä.

Mitä kaikkea olet raittiina yrittänyt päästäksesi lähelle naisia? Nimittäin ei kaikki suhteet ala baarista eikä kaikki pariskunnat ryyppää.

• HerraPorkkana

8 vuotta. Sen enempiä syitä ruotimatta sanon että molemmissa oli syytä suhteen päättymiseen.

• Pisin on jatkunut nyt 15 vuotta.

Pisin päättynyt kesti rapiat 7 vuotta ja päättyi lähinnä siihen, että nainen alkoi "etsimään itseään". Alkoi opiskelemaan uuttaa ammattia, uusia harrastuksia, uusia miehiä, uusi kaupunki ja lopulta tuli uskoon. Onneksi ei ehditty mennä naimisiin puhumattakaan, että olisi tehty lapsia.

• löytäjäsaapitää

Aika useinhan artistit ja julkkiksetkin "etsivät itseään" ja katoavat Intiaan vähäksi aikaa.

• löytäjäsaapitää kirjoitti:

Aika useinhan artistit ja julkkiksetkin "etsivät itseään" ja katoavat Intiaan vähäksi aikaa.

Jep.

Minua aina ihmetyttää, kun nillitetään, että naiset haluavat pariutua vasta "juoksunsa juostuaan". Minusta kun todellakin on parempi, että ensin juostaan eikä vasta sitten kun on hommattu perhe ja asuntovelka.

• löytäjäsaapitää
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jep.

Minua aina ihmetyttää, kun nillitetään, että naiset haluavat pariutua vasta "juoksunsa juostuaan". Minusta kun todellakin on parempi, että ensin juostaan eikä vasta sitten kun on hommattu perhe ja asuntovelka.

Kyllä. Justiinsa noinpäin.

• 25 v. Nainen löysi toisen

• normimies36

10 vuotta ja nainen petti jännämiehen kanssa

• Noin 8 vuotta. Kasvoimme erilleen. Olimme menneet nuorina naimisiin ja toiveemme tulevaisuudelta osoittautuivat liian erilaisiksi.

• no.trollolloo

18 vuotta tulee täyteen vaimon kanssa. Tyttöystävän kanssa 3 vuotta. Toinen sivupano ollut 3 kuukautta.

• rfdsfsd

Seitsemän vuotta ja suhde päättyi hänen mielestään läheisyyden ja rakkauden puutteeseen. Omasta mielestäni yhteisen tekemisen puutteeseen ja toisen negatiiviseen asenteeseen kaikkea kohtaan. Hän oli tekemässä myös minusta negatiivista ihmistä jatkuvine ongelmineen ja valituksineen.

Ero oli aluksi rankempi kuin ajattelin, mutta sitten muuttuikin paljon nopeammin helpoksi kuin kuvittelin.

• nimimerkitönj

Kaksi peräkkäistä 7 vuotista suhdetta takana, syitä sen enempää erittelemättä mihin päättyi. Nykyinen suhde pian 6 vuotta ja toivottavasti kestää kunnes kuolema meidät erottaa.

• 876

kolmas kerta toden sanoo.

• nimimerkitönj
        876 kirjoitti:

kolmas kerta toden sanoo.

Jep. Samalla myös se viimeinen yritys parisuhdetta. :)

• parisuhdemies

Olen ollut saman naisen kanssa 9 vuotta. Ei olla eroamassa lähivuosina ainakaan, näin on hyvä olla. Minun äidin veli ollut yhdessä naisensa kanssa 39 vuotta naimisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe