suhteesi ja miksi se päättyi?
Kuinka pitkä on pisin
33
117
Vastaukset
- head-shot
Yli 20-vuotta, eikä se ole vielä päättynyt. Jos vielä 40-vuotta elää, niin kestoksi tulee yli 60-vuotta.
- ÄläPaskaaJauha
Vannomatta paras.
- tulimuutenkuuma
Kerran nainen katsoi minua viettelevästi silmiin ja hymyili. Ujosti siirsin katsettani ja väistin.
- gfdgfdgd
En kadu ketään niistä, joita syliini suljin
Heitä sentään rakastin
Itken kaikkia niitä
Joiden ohitse kuljin
Joita väistin ja pakenin
- Niin.monesti.petetty
Jos miehet eivät saa suhteista kysellä naisilta niin miksi nainen saa kysellä miesten EX- suhteista?
Tähän kysymykseen en vastaa omista suhteistani ja lukumääristä. - rumamaija
Puoli vuotta. Mies oli liian uskonnollinen ja halusi 5 lasta.
- kiltti-kunnollinen-mies
8kk ja nainen petti minua mun naapurin Petterin kanssa.
- kroppakunnossa
Pisin suhteeni oli 4,5 vuotta. Hän lopetti pikkuhiljaa kuntoilun ja terveelliset elämäntavat, kun oli saanut minut "loukkuun". Koetin kannustaa häntä kuntoilemaan kanssani ja syömään ruokiani, mutta oli liian mukavuudenhaluinen. Tästä tulokseni oli 20kg lisäkiloa suhteen loppuun mennessä ja seksi ei todellakaan kiinnostanut enää tässä vaiheessa. En ymmärrä miksi luulin niin pitkään, että hän muuttuisi ja en lähtenyt aikaisemmin pois suhteesta kun näin noita varoitusmerkkejä.
Hän oli kyllä todella mukava ja meillä oli paljon yhteisiä asioita, mutta tuollainen oman kroppansa laiminlyönti tuntui laiskuudelta ja suhteen laiminlyönniltä. Ja ei, hänellä ei ollut mitään sairautta, masennusta tai vastaavaa. Omien sanojensa mukaan tykkää herkutella vaan. Onneksi hänen jälkeensä olen tapaillut mukavia JA hoikkia naisia.- lihavanainen_lyhytmies
Tässä vaiheessa naiset tulevat haukkumaan, että kauhea pinnallinen sika olet, mutta jos mies kutistuisi 20cm niin takuulla mies myös lähtisi vaihtoon.
- nimimerkitönj
lihavanainen_lyhytmies kirjoitti:
Tässä vaiheessa naiset tulevat haukkumaan, että kauhea pinnallinen sika olet, mutta jos mies kutistuisi 20cm niin takuulla mies myös lähtisi vaihtoon.
Pituudesta vai 20cm? Vai ympärysmitoilta? Kumppanini on kutistunut ympärysmitoiltaan reippaasti tässä vuosien saatossa, lihakset vaihtuneet isivartaloon mutta mistään hinnasta en vaihtaisi. Miksi? Koska minä rakastan sitä miestä päästä varpaisiin. Ihan sama onko laiha, lihaksikas vai paksu. Sama mies kuitenkin, joka teki kotinsa mun sydämeeni.
Millään ulkoisella sitä rakkautta ei pysty tappamaan. Pitää alkaa luonteeltaan ja tavoiltaan törkeäksi ja välinpitämättömäksi jotta siinä onnistuu. - atännä
HC-ätmel kirjoitti:
atännäkin todennäköisesti lopettaa urheilemisen, kun on saanut miehen satimeen.
Moni mies on ehdottanut, että lopettaisin urheilemisen. Tai vaihtaisin johonkin sellaiseen köpöttelylajiin, jossa niillä olisi mahdollisuus olla mua parempia. :(
Juu ei, lähti miehet vaihtoon.
- Yksnainenvaan
7 vuotta.
Mies oli epäsosiaalinen, vihamielinen (ei koskaan minua kohtaan), aloitekyvytön kaiken suhteen, huono seksissä jne Olin tyhmä kun alunperin menin suhteeseen sellaisen henkilön kanssa joka sai raivokohtauksia olemattomista asioista.
Lopulta suhde kaatui miehen alkoholiriippuvuuteen, veti siis aamusta iltaan kaksin käsin olutta. En enää jaksanut.- kivat.ei.kelpaa
Mihin asioihin sitten ihastuit hänessä alussa, jos olit kuitenkin noin kauan suhteessa? Nuo ominaisuudet ovat kuitenkin sellaisia jotka pitäisi huomata jo ensimmäinen kuukauden aikana, paitsi ehkä raivokohtauksia.
Parisuhteet alkavat paikoissa missä ollaan kännissä, joten alkoholistin tapaaminen on hyvin todennäköistä.
Raitis mies ei pääse edes niin lähelle ketään naista että mikään suhde koskaan voisi alkaa.- Yksnainenvaan
M1978 kirjoitti:
Parisuhteet alkavat paikoissa missä ollaan kännissä, joten alkoholistin tapaaminen on hyvin todennäköistä.
Raitis mies ei pääse edes niin lähelle ketään naista että mikään suhde koskaan voisi alkaa.Ei tavattu baarissa ja hän oli alkuun raitis...tai näytteli sellaista kun tiesi etten pidä humalaisista.
- Yksnainenvaan
kivat.ei.kelpaa kirjoitti:
Mihin asioihin sitten ihastuit hänessä alussa, jos olit kuitenkin noin kauan suhteessa? Nuo ominaisuudet ovat kuitenkin sellaisia jotka pitäisi huomata jo ensimmäinen kuukauden aikana, paitsi ehkä raivokohtauksia.
Hän oli ensimmäinen mies elämäni aikana joka katsoi minua ilman himoitsematta minua - ilman seksin himoa. Oli ja on erittäin luotettava. Komea. Turvallinen. Alkoholi siis tuli vasta myöhemmin elämäämme tärkeimmäksi osapuoleksi. Äreä oli jo heti mitä ihmettelin et jos tyyppi haluaa mut niin miksi se on äreä. Kai se on osa persoonaa mutta en ymmärtänyt ottaa etäisyyttä heti.
Humalassa ei ikinä äreä vaan tosi rento ja hyväntuulinen. - onhansevaikeeta
Ja sulle estyneelle tuollainen himo, jopa itse kokemasi mielenkiinto vastakkaista sukupuolta kohtaan on negatiivinen asia.
- nimimerkitönj
M1978 kirjoitti:
Raitis mies ei pääse edes niin lähelle ketään naista että mikään suhde koskaan voisi alkaa.Mitä kaikkea olet raittiina yrittänyt päästäksesi lähelle naisia? Nimittäin ei kaikki suhteet ala baarista eikä kaikki pariskunnat ryyppää.
- HerraPorkkana
8 vuotta. Sen enempiä syitä ruotimatta sanon että molemmissa oli syytä suhteen päättymiseen.
Pisin on jatkunut nyt 15 vuotta.
Pisin päättynyt kesti rapiat 7 vuotta ja päättyi lähinnä siihen, että nainen alkoi "etsimään itseään". Alkoi opiskelemaan uuttaa ammattia, uusia harrastuksia, uusia miehiä, uusi kaupunki ja lopulta tuli uskoon. Onneksi ei ehditty mennä naimisiin puhumattakaan, että olisi tehty lapsia.- löytäjäsaapitää
Aika useinhan artistit ja julkkiksetkin "etsivät itseään" ja katoavat Intiaan vähäksi aikaa.
löytäjäsaapitää kirjoitti:
Aika useinhan artistit ja julkkiksetkin "etsivät itseään" ja katoavat Intiaan vähäksi aikaa.
Jep.
Minua aina ihmetyttää, kun nillitetään, että naiset haluavat pariutua vasta "juoksunsa juostuaan". Minusta kun todellakin on parempi, että ensin juostaan eikä vasta sitten kun on hommattu perhe ja asuntovelka.- löytäjäsaapitää
Ratikkakuski kirjoitti:
Jep.
Minua aina ihmetyttää, kun nillitetään, että naiset haluavat pariutua vasta "juoksunsa juostuaan". Minusta kun todellakin on parempi, että ensin juostaan eikä vasta sitten kun on hommattu perhe ja asuntovelka.Kyllä. Justiinsa noinpäin.
25 v. Nainen löysi toisen
- normimies36
10 vuotta ja nainen petti jännämiehen kanssa
Noin 8 vuotta. Kasvoimme erilleen. Olimme menneet nuorina naimisiin ja toiveemme tulevaisuudelta osoittautuivat liian erilaisiksi.
- no.trollolloo
18 vuotta tulee täyteen vaimon kanssa. Tyttöystävän kanssa 3 vuotta. Toinen sivupano ollut 3 kuukautta.
- rfdsfsd
Seitsemän vuotta ja suhde päättyi hänen mielestään läheisyyden ja rakkauden puutteeseen. Omasta mielestäni yhteisen tekemisen puutteeseen ja toisen negatiiviseen asenteeseen kaikkea kohtaan. Hän oli tekemässä myös minusta negatiivista ihmistä jatkuvine ongelmineen ja valituksineen.
Ero oli aluksi rankempi kuin ajattelin, mutta sitten muuttuikin paljon nopeammin helpoksi kuin kuvittelin. - nimimerkitönj
Kaksi peräkkäistä 7 vuotista suhdetta takana, syitä sen enempää erittelemättä mihin päättyi. Nykyinen suhde pian 6 vuotta ja toivottavasti kestää kunnes kuolema meidät erottaa.
- 876
kolmas kerta toden sanoo.
- nimimerkitönj
876 kirjoitti:
kolmas kerta toden sanoo.
Jep. Samalla myös se viimeinen yritys parisuhdetta. :)
- parisuhdemies
Olen ollut saman naisen kanssa 9 vuotta. Ei olla eroamassa lähivuosina ainakaan, näin on hyvä olla. Minun äidin veli ollut yhdessä naisensa kanssa 39 vuotta naimisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023