En löytänyt netistä kunnollista vastausta, joten kysyn täältä. Eli pysyykö sallittavien virheiden määrä b-kortin teoriakokeessa samana tuosta kokeen muutoksesta huolimatta? Ennen on vissiin hyväksytty kahdeksan(?) virhettä. Jos sama määrä virheitä hyväksytään jatkossakin, eikä yksittäiseen kysymykseen vastaamisessa ole aikarajaa, on teoriakoe aika helppo nakki.
Ja jos kokeessa sallitaan nuo kahdeksan virhettä, niin miten ne jakautuvat teoria- ja kuvakysymyksiin?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Sallittu virheiden määrä uudessa teoriakokeessa
4
416
Vastaukset
Onko tuo Helmikuussa_18 sun oikee nimes
- erkkimerkkiiki
Onko Bussissa sun ?
- IlpoKehminen
Älä välitän ton vajakin nimeltään Bussissa kommenteista. Sillä ei mene tässä elämässä oikein hyvin. Koitetaan ymmärtää häntä.
Vastaus kysymykseesi. Virheitä saa olla kymmenessä sanallisessa tehtävässä enintään kolme ja 50 kuvatehtävässä kahdeksan. Yhteensä siis yksitoista virhettä sallitaan.
Tehtävät pitää tehdä puolessa tunnissa ja vastauksia voi vaihtaa ja tehtäviä voit jättää mietintämyssyyn ja vastata niihin myöhemmin. Kun aika loppuu, niin vastaamattomat tehtävät katsotaan virheiksi.
Jos esimerkiksi olet vastannut seitsemään kysymykseen ja 42 kuvatehtävään oikein, niin ei ole väliä oletko vastannut muihin tehtäviin lainkaan.- Helmikuussa_18
Jees. Tuota epäilinkin. Kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576