Pojan ja tytön nimet molemmat pitää laittaa.
Minkä haluaisit sinun ja kaivattusi lapsen nimeksi
26
131
Vastaukset
Mauri ja Ursula....
<3- kiitosvinkistä
Söpöjä xD Tuo Ursula on jotenki irstas, mutta Mauri-vauva ois söpö. En kyllä tykkäis että sitä sanottais Maukaksi.
- ex-morkkis
mauri on yksi mun läheisistä ja ursula on pahan mustekalan nimi
- CharlottaNicholas
"Mauri ja Ursula":D
- musta2
Ehkä Mikael ja Kristiina
- nykyisilläpärjää
Ei enää lapsia
- nämäthaluan
Marsa ja Yrjö
- hahhhaaaa
Hirveetä.
- kaksospojat
Tahvo ja Urpo
- annikkijaväinö
Ariel ja Uriel
- 434234234
Tiina ja Gabriel.
- EnSaaLapsia
Tytön nimeksi jokin luonnonläheinen nimi, kuten esim. Kaisla. Pojan toiseksi nimeksi isänsä toinen nimi ja ensimmäiseksi Mitro...
- näillälähetään
Lucifer ja Succubus
- Metehe
Tyttö: Aurora, Poika: Ilmari
- awwwwww
Vanhempiensa mukaanko? Suloiset nimet kyllä...hih.
- Kivatnimet
Olli ja Hilla.
- pitikinmennävastaamaan
Varmaan heittäisimme noppaa lapsen nimestä. Sattuma sitten päättäisi, senkin.
- PerinteetKunniaan
Isän ja äidin mukaan. saamaton ja nahjus
- aikanaanselviää
Kivoja nimiä on paljon ja lapsetkin. Äitipuoleksikin ehkä mahikset, nuorelle ihmiselle, joka ehkä tarvii sitä.
- surullistamuttatotta
En tiiä, oon kuitenkin tossun alla ja akka ite päättää nimet :(
- Naima_Muisto
, sopinee sekä tytölle, että pojalle.
- nimet
Tinja ja Jirka
- miksi_edes_vastasin
Kaisla oli hauska. Meri Tuuli Kaisla? Talvi on myös hieno nimi sekä Pihla. Pojan nimi onkin vaikeampi.
- eiliiankoreitanimiä
Haluan tytölle jonkun söpön. Joku Maija tms. Ei kuitenkaan Maija, koska naapurilla on Maija. Yksi enemmänki kaunis kuin söpö nimi on ollut mielessä kauan, mutta en kerro sitä ettei kukaan matkis. Sen ehkä laittaisin toiseksi nimeksi. Pojan nimeksi olen halunnut pitkään Leo, mutta Maisa Torppa laittoi poikansa nimeksi Leo ja se vaivaa minua oikeasti. Joten ehkä pitää miettiä joku muu. Haluan jonkun miehekkään//ytimekkään/vahvan/silti söpön nimen pojalle.
- p_t_nimet
Mikko ja Vilja
- mäkijakylmänen
No ne olisivat varmasti Anna ja Usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467