Mitä tämä voisi tarkoittaa?

Kirjoitin tästä ls:lle mutta hän ei joutanut kommentoimaan.
Näin unen jossa täytyin hengellä useaan kertaan.
Varpaista päähän sellaisia laineita, tai aaltoja.

Tiesin sen olevan Jumala.

Koska mieheni joka on kyllä ehdottoman uskollinen minulle on seksuaalisesti poikkeava olen joutunut paitsioon seksuaalisesti.

Jumala halusi tuntemuksieni kautta sanoa siitä jotain. Mutt sitten jouduin yllättäen seurakunnan eteen.

Puhuin käheästi ja kuiskaten. Yleisö otti ja lähti.

Aivan kuin he oisivat tienneet...

He hylkäsivät minut.

Aivan kuin koen että oikeassa elämässä tapahtui. Olin enää vain ikävien juorujen kohde, kun olin langennut väärään mieheen, jonka kyllä jätin, mutta liian myöhään.

Aivan kuin oikeassa elämässä 15 vuotta sitten minua pyydettiin rukoilemaan erään naisen puolesta. Hän pyysi itse. Hän halusi nautintoa jumalalta.

Voima pysähtyi käsiini, ja jumala tahtoi täyttää vain minut mutt ei tuota toista naista.

Unellani oli surullinen loppu. Vaikka kuinka rukoilin en enää täyttynyt hengellä.

Tuntui kuin jumala ja ihmiset minut olivat hylänneet.

Olikohan jumalasta tuo uni?

Ainakin se sai minut kaiholla miettimään sitä aikaa kun valveilla koin jumalan voiman.

Minusta se oli todiste jumalan olemassaolosta.

38

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lightning-Star

      Niin, en joutanut kommentoimaan..nytkin puhelimen kautta sen teen ja tällä hankalampi kirjoittaa.
      En ole hylännyt sinua :)

      Sinun pitää selvittää se itsellesi, jos et ole vielä sitä tehnyt, onko unellasi jokin sanoma sinulle. Asioilla on joskus tapana kirkastua ajan kanssa.

    • profetta

      Jos olisit kirjoittanut kuinka Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika täytti sinut Pyhäällä Hengellä olisi kirjoituksesi vakavasti otettava, mutta kun kirjoitit että Jumala sinua kohtasi on kirjoituksesi alusta loppuun pelkkää valetta. PS. Etkö tiedä mikä on uusiliitto ja kuka on uudessaliitossa se joka täyttää Pyhällä Hengellä, lue 33/38 Raamattu Matteuksen mukaan ja ymmärrä sieltä totuus!

      • Eiköhän se ole sama asia. En tiedä mikä on uusi liitto.
        Valetta ei ole sillä oikeasti kerroin vain uneni.

        Oletko sama kuin sirpa lappalainen? Äkkiä voisin pilkata sinua siitä miten paljon sinulla on vihamiehiä, mutta en tee sitä.

        Johtuen omasta, menneestä, hetkellisestä sivusuhteesta tiedän että se että on paljon hurskaana esiintyviä vihamiehiä tuntuu pahalta enkä sellaista kenellekkään toivo


      • luetaankosanaa2
        auroraboreallis kirjoitti:

        Eiköhän se ole sama asia. En tiedä mikä on uusi liitto.
        Valetta ei ole sillä oikeasti kerroin vain uneni.

        Oletko sama kuin sirpa lappalainen? Äkkiä voisin pilkata sinua siitä miten paljon sinulla on vihamiehiä, mutta en tee sitä.

        Johtuen omasta, menneestä, hetkellisestä sivusuhteesta tiedän että se että on paljon hurskaana esiintyviä vihamiehiä tuntuu pahalta enkä sellaista kenellekkään toivo

        Minusta itse Lappalainen eli se mies kehuu olevansa profeetta !

        Mutta vaimokin kai näkee näkyjä tai vastaavaa pönkittääkseen miehensä oppeja, eli ne heidän "profetoinnit" ja näyt voi jättää maan arvoonsa.

        Siis mies on harhassa ja sitten nainen pönkittää miehensä harhaoppeja näkyjensä tai ilomoitustensa avulla !

        Eli koko touhu on valhe profetointia, olnka avulla he yrittävät estää arvostelun, kun uskovat pelkäävät arvostella profetioita !

        Mutta ne profetiat jotka Lappalainen itse on tuonut tänne ja samoin ne hänen vaimonsa jutut ovat Raamatun vastaisia ja siten silkkaa valhetta !


      • luetaankosanaa2 kirjoitti:

        Minusta itse Lappalainen eli se mies kehuu olevansa profeetta !

        Mutta vaimokin kai näkee näkyjä tai vastaavaa pönkittääkseen miehensä oppeja, eli ne heidän "profetoinnit" ja näyt voi jättää maan arvoonsa.

        Siis mies on harhassa ja sitten nainen pönkittää miehensä harhaoppeja näkyjensä tai ilomoitustensa avulla !

        Eli koko touhu on valhe profetointia, olnka avulla he yrittävät estää arvostelun, kun uskovat pelkäävät arvostella profetioita !

        Mutta ne profetiat jotka Lappalainen itse on tuonut tänne ja samoin ne hänen vaimonsa jutut ovat Raamatun vastaisia ja siten silkkaa valhetta !

        On siinä pariskunta... kovin erikoiselta vaikuttaa.


    • En valitettavasti osaa vastata kysymykseesi oliko unesi Jumalasta. Muta ylipäätänsä se, että unessasi koit sen olevan surullista että et täyttynyt enää Jumalan hengellä, se onkin positiivinen asia. Se kertonee sen, että vielä kaipaisit Jumalan kosketusta oikeassakin elämässä?

      Tässä muutama asiaan liittyvä jae joka voisi hivenen selventää tätä Pyhän Hengen saamista ja Hengellä täyttymistä:

      Jumala antaa Pyhän Hengen niille jotka häntä tottelevat:

      Apt.5:32 Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

      Jumala jakaa Pyhää Henkeä tahtonsa mukaan:

      Heb.2:4 kun Jumala yhdessä heidän kanssaan todisti tunnusmerkeillä ja ihmeillä ja moninaisilla väkevillä teoilla ja jakamalla Pyhää Henkeä tahtonsa mukaan?

      Jos pahat voivat antaa hyviä lahjoja, niin vieläpä innokkaammin Jumala haluaa antaa Pyhän Hengen niille jotka sitä häneltä anovat:

      Luuk.11:13 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

      Onko hengellinen jano? Saat juotavaa, mutta lupaus on ehdollinen. Sinun pitää tulla Jeesuksen tykö:

      Joh.7:37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
      Joh.7:38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
      Joh.7:39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.

      • PH tuli siis Jeesuksen kuoleman jälkeen.
        Ja anteeksi sai uskottuaan ristin työhön.
        Tämä on yhteistä sinulle ja tavallisille uskovaisille...


      • TotuuttaRakkaudessa

        Sinulla ei vaikuttaisi olevan henkien erottelukyvyn Armoitusta.
        1) Elätkö Totuudessa?
        2) Oletko ollut ns. torontosiunauksen/cityseurakuntalaisten/dherzogin tmv käsien alla 'pyhänhengen' voimaa vastaanottamassa?

        Tässä apuneuvoja itsensätutkimisessa; nimittäin on erittäin mahdollista, että 'unessa täyttymisessä ollut asialla 'toinen henki'?'
        Siihen henkeen liittyy usein haureuden synnit.

        Kannattaa etsiä Totuus tässä asiassa..pitemmälle mennessä, mikäli täyttymisen lähde on vieras tuli, eksyminen johtaisi yhä kauemmas Todellisesta verensä syntiemme tähden vuodattaneesta JEESUKSESTA.
        Huom
        "Minun lampaani tuntevat Minun ääneni.."


      • profetta

        Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika pysäytti Paavalin, ja Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle maanpäällä. Mutta sitähän niin harvat uskovat, kirjeissä joissa väännetään kieroon evankeliumin totuus, on tämän päivän käännynäisille tärkeämpää kuin evankeliumin totuus.


      • TotuuttaRakkaudessa kirjoitti:

        Sinulla ei vaikuttaisi olevan henkien erottelukyvyn Armoitusta.
        1) Elätkö Totuudessa?
        2) Oletko ollut ns. torontosiunauksen/cityseurakuntalaisten/dherzogin tmv käsien alla 'pyhänhengen' voimaa vastaanottamassa?

        Tässä apuneuvoja itsensätutkimisessa; nimittäin on erittäin mahdollista, että 'unessa täyttymisessä ollut asialla 'toinen henki'?'
        Siihen henkeen liittyy usein haureuden synnit.

        Kannattaa etsiä Totuus tässä asiassa..pitemmälle mennessä, mikäli täyttymisen lähde on vieras tuli, eksyminen johtaisi yhä kauemmas Todellisesta verensä syntiemme tähden vuodattaneesta JEESUKSESTA.
        Huom
        "Minun lampaani tuntevat Minun ääneni.."

        En minä ole haureellinen. Olen uskollinen omalle aviomiehelleni.
        Seksuaalisuuskin on jumalan antama lahja.
        En minä valinnut tunteitani yöllä, uniin on hankala vaikuttaa.
        Ehkä se uni ei kuitenkaan ollut jumalasta sillä ei se ainakaan lähentänyt minua jumalaan vaan tuotti ensisijaisesti häpeää.


      • TotuuttaRakkaudessa

        Hienoa, Aurora. Olet oikeilla jäljillä..Herra Jeesus, Vapahtjamme, johtakoon sinua edelleen hengellisissä arvioinneissa jotta askeleesi olisivat turvatut ja äkisti hoksaisit erilaisia ansoituksia..joita vihollinen, siis JUMALAN vastustaja ja TOTUUDEN vastustaja polullemme ahkerasti asettelee!

        Pidetään, Jeesuksen omat, toisistamme huolta..aika käymässä vähiin ja eksytykset pahenee..


    • luetaankosanaa2

      Unet ovat vaikea alue, sillä osa unista on ja voi olla Jumalasta, mutta osa on sitä meidän uneksumistamme vaan !

      Sille joka unen näkee, sille itselleen yleensä ennemmin tai myöhemmin selviää sen unen sanoma !

      Olen itse kokenut senkin, että eräs uskon sisar näki unia minusta, ja hän kertoi asioita, joita hän ei voinut itse tietää millään, ne olivat vain minun kokemiani ja minun ajatuksissani !

      Mutta minä sain sen kautta varmuuden muutamaan asiaan, eli esimerkiksi siihen, että Jumala näkee joka ikisen ajatuksen ja pienen ajatuksen välähdyksenkin mitä minun päässäni käy !

      Eli sen kautta tajusin sen, että Herra tietää ja näkee IHAN KAIKEN, enkä voi Häneltä salata mitään, vaikka ihmisiltä voisikin !

      Eli Herran edessä olen täysin paljastettu ja avoin, YHTÄÄN MITÄÄN en pysty Häneltä salaamaan ja se toi oikean Jumalan pelon minulle, ja arkuuden Herran edessä !

      Mutta jos unesi on Herrasta, niin sen sanoma kyllä selviää sinulle itsellesi, jos ei nyt, niin myöhemmin !

    • En osaa minäkään sanoa onko unesi Jumalasta. Nähdäkseni on kaksi vaihtoehtoa. Joko unesi on Jumalasta, tai sitten se on oman sielunmaailmasi liikkeiden heijastumista. Otetaan nämä kaksi vaihtoehtoa tulkittavaksi.

      1. Unesi on Jumalasta. Jumala tahtoo sanoa sinulle että Hän kutsuu sinua. Sinulla on enää vain vähän aikaa jäljellä parannukseen ja pelastukseen sisälle tulemiseen. Kun Jumala lopettaa kutsunsa, Hän ei enää puhu sinulle eikä vedä sinua Jeesuksen luokse. Silloin sinä et enää voi tulla uskoon. Et voi enää tehdä parannusta. Jeesus ei enää pelasta eikä myöskään täytä sinua Pyhällä Hengellä. Aikasi alkaa siis loppumaan.
      (Ei välttämättä maanpäällinen elämä vaan armon aika jolloin voi pelastua).

      2. Unesi on oman sielunmaailmasi liikkeitä. Se todistaa että sinä kaipaat Jumalan kosketusta ja Pyhän Hengen täyteyttä ja elämää Jumalan yhteydessä. Sinä pelkäät että armonaikasi on loppumassa etkä enää voi pelastua ja täyttyä Pyhällä Hengellä.

      Sinä varmasti itse tiedät kumpiko vaihtoehto on oikea. Nähdäkseni kolmatta vaihtoehtoa ei ole tai minä en sitä näe. Mutta olkoonpa miten vain, kumpikin vaihtoehto sanoo sinulle samaa; sinun tulisi ottaa nyt uskon asiat vakavasti ja tulla kokosydämisesti Jeesuksen Kristuksen luokse, tunnustaa Hänelle syntisi ja ottaa Hänet vastaan Herraksesi ja Vapahtajaksesi ja antaa itsesi Jeesukselle Kristukselle sellaisena kuin sinä nyt olet. Sinun tulee antaa Hänen pelastaa itsesi. Sinun tulee siis valita Jeesus tie. Ja tämä nyt.

      2.Korinttolaiskirje:6:2 "Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä"

      Muista että jokaisen ihmisen uskoon tulo on Jumalan vaikuttamaa ja Hänen tekonsa ihmiselle. Jumala kutsuu, puhuu, vetää ja antaa ihmisen Jeesukselle Kristukselle. Siksi ihminen voi tulla ja tulee uskoon. Jeesus ottaa vastaan ja pelastaa Hänen luokseen tulevan ihmisen. Jeesus täyttää Pyhällä Hengellään sitä Häneltä pyytävän uskovan. Pyhä Henki tulee asumaan ihmiseen. Hän ei siis tule käymään kylässä. Hän tulee ASUMAAN ja jäädäkseen -"on teissä oleva".

      Kenenkään uskoon tulosta ei yksikään ihminen voi ottaa itselleen kunniaa. Kukaan ihminen ei ole käännyttänyt sinua. Uskoon tulomme ei ole toisen ihmisen aikaansaamaan onnistunutta käännytystä. Uskoon tulomme on Jumalan aikaansaamaa kääntymystä Hänen puoleensa. Jumala se on joka vaikuttaa uskoon tulon.

      Siis, kun tulet Jeesuksen luokse, Jeesus ottaa sinut vastaan ja sinä saat jäädä Hänen luokseen. Hän ei heitä ketään pois luotaan, ei koskaan eikä milloinkaan, ei myöskään sinua.

      • Ei unessa ollut, jaikal, mitään joka viittaisi kutsuun. Ennemminkin sitä että jumala hyväksyy minut jo nyt eikä minun tarvitse muuttua mihinkään.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Ei unessa ollut, jaikal, mitään joka viittaisi kutsuun. Ennemminkin sitä että jumala hyväksyy minut jo nyt eikä minun tarvitse muuttua mihinkään.

        Mikäli uni on Jumalasta ja Jumalan puhetta sinulle, sinä tiedät sen. Silloin tiedät myöskin mikäli se ei ollut Jumalan puhetta. Silloin se oli oman sielunmaailmasi liikkeitä. Mutta minä joka tapauksessa tulkitsen unesi niin että sinulla on kaipuu Jumalan yhteyteen ja kokea Hänen hyvyyttään. Se on sinulle mahdollista niin kauan kuin uskon asiat kiinnostavat. Sitten kun ne eivät enää kiinnosta sinua etkä välitä tippaakaan Jeesuksesta Kristuksesta, Jumala on lopettanut puhumasta sinulle. Hän ei enää kutsu. Silloin et voi enää tulla uskoon ja pelastua. Jos siis uskon asiat kiinnostavat ja kaipuuta löytyy, olet Jumalan kutsussa. Ota vaari kutsusta että et menisi etsikkoaikasi ohi. Näin rakkaudella jaikal
        https://www.youtube.com/watch?v=XsPuMBz_XT8


      • Jaikal91 kirjoitti:

        Mikäli uni on Jumalasta ja Jumalan puhetta sinulle, sinä tiedät sen. Silloin tiedät myöskin mikäli se ei ollut Jumalan puhetta. Silloin se oli oman sielunmaailmasi liikkeitä. Mutta minä joka tapauksessa tulkitsen unesi niin että sinulla on kaipuu Jumalan yhteyteen ja kokea Hänen hyvyyttään. Se on sinulle mahdollista niin kauan kuin uskon asiat kiinnostavat. Sitten kun ne eivät enää kiinnosta sinua etkä välitä tippaakaan Jeesuksesta Kristuksesta, Jumala on lopettanut puhumasta sinulle. Hän ei enää kutsu. Silloin et voi enää tulla uskoon ja pelastua. Jos siis uskon asiat kiinnostavat ja kaipuuta löytyy, olet Jumalan kutsussa. Ota vaari kutsusta että et menisi etsikkoaikasi ohi. Näin rakkaudella jaikal
        https://www.youtube.com/watch?v=XsPuMBz_XT8

        Kiitos mutta miksi sinä yrität omia jumalan? Entä jos minä olen jo tehnyt ratkaisuni jumalan puoleen. Sinä vaan et sitä tietäisi.
        Jumala ei näin ollen kerro sinulle kaikkea:)


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Kiitos mutta miksi sinä yrität omia jumalan? Entä jos minä olen jo tehnyt ratkaisuni jumalan puoleen. Sinä vaan et sitä tietäisi.
        Jumala ei näin ollen kerro sinulle kaikkea:)

        Olisi todella hyvä jos olet tehnyt jo ratkaisun. Mutta se kyllä näkyisi kirjoituksissasi. Ja kun se ei missään näy, minulla ei ole mitään aihetta pitää sinua uskovana. Mutta sinä itse tiedät miten asiat ovat. Toivon että olisit jo Jeesuksen opetuslapsi vaikkakin salaa. Mutta toivon myös että sen näkysi ja kuuluisi sanoissasi. Yleensä uskoon tulleet ihmiset kertovat siitä.


      • Jaikal91 kirjoitti:

        Olisi todella hyvä jos olet tehnyt jo ratkaisun. Mutta se kyllä näkyisi kirjoituksissasi. Ja kun se ei missään näy, minulla ei ole mitään aihetta pitää sinua uskovana. Mutta sinä itse tiedät miten asiat ovat. Toivon että olisit jo Jeesuksen opetuslapsi vaikkakin salaa. Mutta toivon myös että sen näkysi ja kuuluisi sanoissasi. Yleensä uskoon tulleet ihmiset kertovat siitä.

        Hyvin monelle ihmiselle usko on yksityisasia josta mielummin vaietaan.
        Ei sinun pidä minua käännyttää omaan uskoosi.
        Minun usko on sellaista jalat maassa -uskoa...sinä taas uskot vastoin järkeä kuolimista herättämisiin ja sairausten parantumiseen joita ei uskostasi huolimatta koskaan tapahdu.
        Välillä tuntuu onko kaikki uskossasi kuplaa-suuria sanoja, teatraalisuutta mutta tyhjää täynnä.


    • Aurora: "PH tuli siis Jeesuksen kuoleman jälkeen. Ja anteeksi sai uskottuaan ristin työhön. Tämä on yhteistä sinulle ja tavallisille uskovaisille."

      Mielestäni Aurora on outo, eikä hän näytä arvostavan tavallisia uskovaisia.

      • Mene sinä takaisin sinne ateismipalstalle niin he kyllä kertovat sinulle mikä sinä olet.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Mene sinä takaisin sinne ateismipalstalle niin he kyllä kertovat sinulle mikä sinä olet.

        Aurora. Onko Raamattu totta vai tarua vai molempia? Perustele.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Aurora. Onko Raamattu totta vai tarua vai molempia? Perustele.

        Totta-onhan se olemassa. Ja se on iso ihme.


    • sekavuudenhaittapuoli

      Tyypillistä mielentervydestä kärsiville ihmiselle. Moni muuttuu jopa jeesukseksi.Aloittajan sekavuus on nähty jo vuosien varrella.

      • Minä en ole muuttumassa jeesukseksi.
        Kertovatko noin yleisestikin sinusta unet jotain ihmisen mielenterveydestä?


    • okmmko

      Kaikilla on joskus sekavia unia eikä ne tarkoita yhtään mitään.

    • Unista puheenollen. Ihmisen unet kumuavat alitajunnan käsittelevistä asioista. Tavallaan ihminen elää unessa todeksi jotain asiaa. Unissahan ihminen kokee asian aidosti kuin se tapahtuisi todellisuudessa. Reagoi voimakkaasti nähdessään unta.

      Unet ilmentävätkin ihmisen sisintä,- sydämenmaailmaa . Tässä tapauksessa mielen heilahdusta reunasta toiseen ääripäähän.

      Mutta, uni voi olla myös JUMALAN aivoituksen ohjausta, mutta nämä unet ovat selkeitä ja vastausta ei tarvitse muilta kysellä. JUMALA ei koskaan leiki piiloleikkiä tms.

      • Ei.pahitteeksi.koetella

        aivan. Hän on Totuus. Hänen Sanansa ovat selkeitä Sanoja..kuin 'hopeata, joka sulattimesta valuu'.

        Epäraittiilta vaikuttaa tuo Auroran kertomus, jokin jäi kiusaamaan Hengessä. Tervettä olisi koetella henki, kukamikä se ollut, tunnustaako Jeesuksen Jumalan ainosyntyisenä Poikana?


      • Ei.pahitteeksi.koetella kirjoitti:

        aivan. Hän on Totuus. Hänen Sanansa ovat selkeitä Sanoja..kuin 'hopeata, joka sulattimesta valuu'.

        Epäraittiilta vaikuttaa tuo Auroran kertomus, jokin jäi kiusaamaan Hengessä. Tervettä olisi koetella henki, kukamikä se ollut, tunnustaako Jeesuksen Jumalan ainosyntyisenä Poikana?

        Jos vakavasti pohditaan ihmistä, jota Pyhä Henki ohjaa, niin tämän ihmisen mielikuvat eivät heilu laidasta laitaan. Saman tunnin aikana hauku JUMALASTA syntyneitä ihmisiä ja välillä puhuu JUMALASTA.
        Ei. Kun Pyhä Henki ohjaa ihmisen mieltä / sydäntä, niin tämä ihminen on ,- jopa ylivarovainen JUMALAN aivoituksia kohtaan. Ei uskolla oikein käsitellä / koetella niitä.

        Juuri tämä heiluminen kuvaa Pyhän Hengen osattomuutta. Ihmisen luontainen halu huomionhakuisuudesta on huomioitava.


      • markkulievonen kirjoitti:

        Jos vakavasti pohditaan ihmistä, jota Pyhä Henki ohjaa, niin tämän ihmisen mielikuvat eivät heilu laidasta laitaan. Saman tunnin aikana hauku JUMALASTA syntyneitä ihmisiä ja välillä puhuu JUMALASTA.
        Ei. Kun Pyhä Henki ohjaa ihmisen mieltä / sydäntä, niin tämä ihminen on ,- jopa ylivarovainen JUMALAN aivoituksia kohtaan. Ei uskolla oikein käsitellä / koetella niitä.

        Juuri tämä heiluminen kuvaa Pyhän Hengen osattomuutta. Ihmisen luontainen halu huomionhakuisuudesta on huomioitava.

        Olipa tyly kommentti kyökkipsykologi markulta.
        Sitä paitsi ihminen on erehtyväinen ja sitä saa arvostella kun taas jumala on kokonaan toinen juttu.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Olipa tyly kommentti kyökkipsykologi markulta.
        Sitä paitsi ihminen on erehtyväinen ja sitä saa arvostella kun taas jumala on kokonaan toinen juttu.

        Aurora. Sinä saat olla outo, mutten hyväksy sitä, että moitit tavallisia uskovaisia.


      • Monet unet ovat tärkeitä. Mielestäni yksi lopunajan merkeistä on, että Jumala kääntää muslimeja kristityiksi muun muassa unien kautta:)

        https://www.google.fi/#q=muslims turn to jesus&tbm=vid

        Biblia (1776) Ja pitää tapahtuman viimeisinä päivinä (sanoo Jumala), että minä tahdon vuodattaa minun Hengestäni kaiken lihan päälle: ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän, ja teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman.


      • Muitakin merkkejä on ajassame.

        https://www.google.fi/#tbm=vid&q=end time signs

        Apt 2:19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita. 2:20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.


      • HALOO.HALOO
        yurki1000js kirjoitti:

        Monet unet ovat tärkeitä. Mielestäni yksi lopunajan merkeistä on, että Jumala kääntää muslimeja kristityiksi muun muassa unien kautta:)

        https://www.google.fi/#q=muslims turn to jesus&tbm=vid

        Biblia (1776) Ja pitää tapahtuman viimeisinä päivinä (sanoo Jumala), että minä tahdon vuodattaa minun Hengestäni kaiken lihan päälle: ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän, ja teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman.

        Näihin tuikitärkeisiin, aikakausien loppumiseen viittaaviin Raam.profetioihin.."pakkomielle" vapauttaa yksi törkimys v.92 rmuunnoksesta:...'minä vuodatan henkeni KAIKKIIN IHMISIIN..'

        Siinä vasta exytystä! Tämä kohta näin luettuna, vieläpä Todeksi uskoen, vapauttaa kaikki villitsevät manifestaatiot jumalan hengen vaikutuksiksi!!!maamatun mukaan.


      • HALOO.HALOO kirjoitti:

        Näihin tuikitärkeisiin, aikakausien loppumiseen viittaaviin Raam.profetioihin.."pakkomielle" vapauttaa yksi törkimys v.92 rmuunnoksesta:...'minä vuodatan henkeni KAIKKIIN IHMISIIN..'

        Siinä vasta exytystä! Tämä kohta näin luettuna, vieläpä Todeksi uskoen, vapauttaa kaikki villitsevät manifestaatiot jumalan hengen vaikutuksiksi!!!maamatun mukaan.

        HALOO. Mikä on totuus? Mistä tiedät?


      • Päivän.Mannat.SunDown

        Kiitos näistä rukiisista Sanan lohkaisuista!


      • Päivän.Mannat.SunDown kirjoitti:

        Kiitos näistä rukiisista Sanan lohkaisuista!

        Mukavaa, jos oikeaa ruista löytyy palstalta:)

        5Moos:
        8:1 "Pitäkää tarkoin kaikki käskyt, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, että eläisitte ja lisääntyisitte ja pääsisitte ottamaan omaksenne sen maan, jonka Herra valalla vannoen on luvannut teidän isillenne.
        8:2 Ja muista kaikki, mitä on tapahtunut sillä tiellä, jota Herra, sinun Jumalasi, näinä neljänäkymmenenä vuotena on sinua kuljettanut erämaassa nöyryyttääksensä sinua ja koetellaksensa sinua ja tietääksensä, mitä sinun sydämessäsi on: tahdotko noudattaa hänen käskyjänsä vai etkö.
        8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
        8:4 Sinun vaatteesi eivät kuluneet yltäsi, eivätkä sinun jalkasi ajettuneet näinä neljänäkymmenenä vuotena.
        8:5 Tiedä siis sydämessäsi, että Herra, sinun Jumalasi, kasvattaa sinua, niinkuin isä kasvattaa poikaansa.
        8:6 Ja noudata Herran, sinun Jumalasi, käskyjä, vaella hänen teitänsä ja pelkää häntä.
        8:7 Sillä Herra, sinun Jumalasi, vie sinut hyvään maahan, laaksoissa ja vuorilla vuotavien purojen, lähteiden ja syvien vesien maahan,
        8:8 nisun ja ohran, viiniköynnöksen, viikunapuun ja granaattiomenapuun maahan, jalostetun öljypuun ja hunajan maahan,
        8:9 maahan, jossa sinun ei tarvitse puutteessa leipääsi syödä eikä mitään puutetta nähdä, maahan, jonka kivet ovat rautaa ja jonka vuorista voit louhia vaskea.
        8:10 Kun sinä syöt ja tulet ravituksi, niin ylistä Herraa, sinun Jumalaasi, siitä hyvästä maasta, jonka hän on antanut sinulle.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=ylist%E4k%E4%E4&kirjat=kr

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=kiitt%E4k%E4%E4&kirjat=kr

        Biblia (1776) Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo sen, joka minun lähetti, hänellä on ijankaikkinen elämä, ja ei hän tule tuomioon, vaan menee kuolemasta elämään.

        "Power Praise - He Made Me Worthy [ Korean ]"

        https://www.youtube.com/watch?v=0jmeIx8IO8Y

        Tule Herra Jeesus!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe