elikkäs.. mepe tuonne sivulle ja klikkaa jokin galleria... itse ainakin mykistyn täysin... ja kylmät väreet kulkee ... olenko omituinen?
http://www.robertvavra.com/
katso ja mykisty? niin minä ainakin
5
691
Vastaukset 5
- Hevosiin rakastunut <3
Olipas kauniita..
- milliQ
niitä on oikein hienosti muokattu, kyllä.
- oli hienoja
ja jos tyylikkäästi osaa muokata, niin siitä vaan, ei se kai synti ole... ja turha kai kenenkään koittaa kiistää ettei olis ollu taitava ihminen kuvaamassa...
- jotkut ne sitte osaa
todella upeita kuvia,hevosen suuruus mystiikka romantiikka,kaikki aiheet upeasti esillä.
tommosen mustan oriin ottasin itellekki.itelläni on 2 ravihevosta.kilpailuihin kun saisi koristella hevosensa tuohon tyyliin,olisi enemmän silmänruokaa yleisöllekkin.
- Tintti
Kerrassaan upeita kuvia! Käypä kirjastossa ja etsi käsiisi teos nimeltä 'Equus - hevosen luominen'. Siinä on lisää näitä upeita kuvia ja kuvaaja myös kertoo kuvaamistaan hevosista. Löytämisen arvoinen kirja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518