Olis ihana päästä juttelemaan sun kanssa. Koska vain sitä kautta saisin oikeasti tietää, miten kaikki meni niin kuin meni ja voisiko tästä, meistä, tulla me?
Hei, you..
15
212
Vastaukset
- Niinmuttamiten
Mistä saadan se aika ja hetki. Pienenpieni tunne retki.
- tääsejuttu
oiskin nyt meillä just niin. kun vain se vaan että miten..
- joo-oh
Laita facessa viestiä, ni jutellaan :)
- MihinTiikeriRaidoistaan
Pyydä mua vaikka joku päivä syömään. Joo-joo-tiedän, eihän se ei kuulu tapoihisi :-)
Miksei Anne voi kirjoittaa noin....
:(
http://i.imgur.com/DlvMeMq.gif- EipäsullasyytäTohon
Oot ite ollu ilkee Annelle. Anne on kirjottanu sulle nätimminkin vaikka kuinka paljon, oot vaan nii ylpee ettet oo välittäny niiistä..
- RistoJaRistonHaaveetD
hahhahahahahhahhahahahahhahahhahahahahha:D
- tsemppistäristolle
Shhh...toi yks on anne, mut hän on niin olevinaan viisas, näppärä ja ujo lehmä ettei
nimeään tuo esille.
Rumakin kuin mikä.
- riipperi
Sanoista tekoihin ennen kuin kuolo korjaa.
http://www.awesomeinventions.com/wp-content/uploads/2015/05/wedding-elderly-wheelchair.jpg- häämatkakrematorioon
Ai tässä tulee kestämään NOIN kauan?
- Pupulii
Hmm.
- jeesoppiihaSe
Is it me you looking fooooorrr..Tietäisipä keneltä tämäkin aloitus on..
- SAULITERVE
Minä olen Sauli Niinistö, huvikseni ´trollasin SINUA HAHHAHAH
- senkistalkkaaja
Höpsö!!, hahhhahhhaa. Hassu...
- Minnalprsr
Nyt joudut tyytyä omaan kätöseesi. Imelä paskan jauhantasi haisee kilometrin päähän ja kuulostaa hirveältä. Olipa todella halpa ja nolo avaus. Hyi helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467