http://www.como.fi/uutiset/reetta-18-avautui-seksista-yllattava-nakokanta/
http://terveydenasialla.com/olen-18v-tytto-ja-seksi-allottaa-minua/
Haluaisitko seurustella naisen naisen kanssa jos et saisi seksiä?
Reetta 18, avautui seksistä
15
163
Vastaukset
Tuokin nainen on 18-vuotiaaksi mennessä harrastanut jo niin paljon seksiä, että on täysin kyllästynyt siihen.
- ohikulkija-
Ei se halua koska ei saa jännämiestä.
Ompa hölmö tyttö kun luulee ettei saisi miestä koska on a-seksuaali.
Nettiin ilmoitus ja siinä on viikonsisään suuri joukko mistä valita miehiä.- sylissäoloa
Olen samaa mieltä Reettan kanssa. En halua enää seksiä suhteessa, mutta muuta läheisyyttä kyllä.
Miehet voivat olla "heti valmiita kaikkeen", mutta sukupuoliyhdyntä ei välttämättä kiinnosta kaikkia miehiä vaan muu läheisyys.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Kyllä nuo reetat tiedetään. Panevat kaikkia muita miehiä paitsi kunnollisia miehiä
- hannamaija
Nyt palstan miehillä olisi tilaisuus analysoida tilannetta asiallisesti, koska kyse ei ole trollista. Toistaiseksi mitään järkevää ei näytä syntyneen.
Saattaa olla, kommentoin huomenna jos ehdin.- veio1
Paras tapa tutustua olisi kahden kokemattoman tutustuminen toisiinsa lapsen lailla ja jossain vaiheessa kaikki loksahtaisi paikalleen.
Toiseen ihmeseen tutustuminen ihmisenä jää näkemättä jos on vain tietyt päämäärät kiikarissa.
Toisaalta jotkut hakevat tähtiä taivaalta ja vertaavat muiden ja elokuvien antamiin vääriiin kuviin ja se aiheuttaa sekä edellistä että suorituspaineita ja eksymistä oikealta reitiltä. - veio1
Tässä jotain toisesta keskustelusta. ( Ei normaalisti miehet kysele partneri....)
Kuten aiemmin sanoin,
Täytyy myös muistaa, kaikki ei ole omaa persoonaa vaan saattaa olla tarttunut perheen tavoista tai siitä mitä vanhemmat ovat hyväksyneet tai toivoneet lapsestaan.
Joku saattaa myös olla pakomatkalla oleva eksynyt, kun on paennut vanhempiensa toiveita ja päättänyt olla jotain aivan muuta.
Ihminen saattaa jopa vaihtaa sukupuolta, jos vanhemmat ovat toivoneet tiettyä, tyttöä tai poikaa eikä tullutkaan ja vanhemmat ovat pettyneet. Lapsi yrittää olla vanhempiensa toiveiden mukainen eikä pettymys.
Kyllä me kaikki ollaan jossain määrin eksyneitä.
Monet naiset kyllä kerjäävät itselleen ongelmia, kun suostuvat kaikenlaisille lois-miehille. Loinen on se joka ei tule toimeen ilman toista ja vinkuvat naisen perään kunnes nainen tuntee olevansa tärkeä ja tarvittu sen saalistamisen kautta.
I can"t live without you- mies on se ydin josta naiset haaveilevat MUTTA totuus onkin niin että jos mies ei voi elää ilman sinua niin ei se myöskään voi elää sinun kanssasi.
Naisten UNELMIEN sisältö ON kurjuutenne LÄHDE.
Ne naiset jotka unelmoivat miehestä joka ei voi elää ilman heitä tarkoittaa, ; Mies on joskus eksynyt itsestään ja tarpeistaan ja ottanut korvikkeeksi naisten metsästämisen ja ovat kehittyneet siinä huippuunsa ja naiset pitävät yllä tätä eksyneisyyttä ruokkimalla miehiä väärällä ravinnolla tai sitten luulevat voivansa muuttaa heidät.
Jos naiset laittaisivat tuollaiset miehet vastuuseen, nuo miehet joutuisivat menemään hoitoon päästäkseen eksyneisyydestään MUTTA kun moni nainen pitää yllä omaa eksyneisyyttään juuri samalla tavalla, niin kierre juoksuttaa ja molemmat ruokkivat toisiaan ja huolehtivat toistensa eksyneisyydestä.
- helgamies
Siedättyminen seksiin kannattaa aloittaa Rakelin ja Lassin panokoulusta.
- Kokematon-ATM
Voi sen seksiosuuden kai hoitaa niin, että muija näyttää tissit ja pillun ja vedän käteen silmä ja muna kovana. Isot pojat (pillua saaneet) ovat kertoneet, että ei se pilluun tunkeminen nyt niin ihmeellistä ole, se pillu kun kuulemma on aika löysä reikä ja nyrkillä saa paremmat puristuspaineet. Se on parempikin, että nainen ei halua antaa. Mieluummin tosiaankin aseksuaali kuin joku baarijakeleva spermapillu horatzu.
- Reppomies
Juu pillu ei ole yhtä tiukka kuin oman käden puristusote. Tästä johtuen koko elämänsä runkanneella miehellä saattaa olla vaikeuksia laueta yhdynnässä, kun tuntuu siltä että työntäisi munaansa sukkaan.
- mies35-
Reetta on tyypillinen nainen joka kelpuutti jotain jännämiehiä joille oma nautinto oli tärkeintä. Kyllä minä vaan haluan että nainenkin saa nautintoo ja orgasmin eikää kukaan ole valittanut jälkeenpäin. Reetta nyt ei varmaan edes seksistä tiedä mitään koska on nuori koska on pannut jotain pojannulikoita samalta luokalta jotka eivät myöskään ota naista huomioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830