Kaikkihan sen tietää että juopot saa naisia. Panomiehet juo usein ja paljon ja ne panee usein ja monia naisia. Nyt äkkiä kaljaa hakemaan kaupasta js sitten kutsutte naisia biulettämään kotiinne.
Alkakaa juopottelee niin saatte naisia
16
69
Vastaukset
- Mies33vee
Aivan totta. Hyvä vinkki.
Ns. kaveruuden siinä muodostaa ja jonkinlaisen siteen. Helpompi avautua itsestä - molempien. Ujosti heittää toiselle "lipaise mun pientä siitintä" toinen :D
Rappioromantiikka niin kaunista. :)- Mies33VEE
MINÄ OLEN MIES33VEE, ET SINÄ!!!! PRKL !!
- atm30-poikuustallella
Kaverini on juonut eilen ja tänään ja sillä on nainen kotona joten tuossa on perää siinä juomisessa.
- naisasiamiehesikö
Selvinpäin sain kyllä naista, mutta kun aloin juoda hän jostain kumman syystä poistui kuvioista. Neuvoasi seuraten jatkoin harrastusta, eipä ole tullu takaisin, johtuisko tuo siitä että tämä uusi minäni on Esa Pakarisen ja Matti Nykäsen välimaastosta. Posket ja/maha roikkuu housut on pesty liian kuumassa, ja muutkin asiat nahistaa ko ylipieni paitani. Olisko jollain jotain muuta ohjetta tähän naisongelmaan alkaa olemaan paituliinit ja housuliinit loppu. Jos saa napit paidasta kiinni niin repeää selästä.
- mythbuster
Jos juopottelu johtaa aloitteellisuuteen, niin onhan sillä melkoinen merkitys. Selvänä en juuri viitsi naisille mennä juttelemaan, mutta kännissä sitä voi sattua ja sitten sitä seuraakin yleensä löytyy. Jopa ihan kiinnostuneitakin naisia. Kaikki tämä ihan pelkästään alkoholin ansiosta - sitten naiset vielä kehtaavat nipottaa siitä vaikka juuri se on monet parit yhteen saattanut.
Naiset puhalluttaa miehiä ja antavat pakit, jos mies puhaltaa alle 2 promillea.
- neitisievänen
Siksikö alkareilla raha puhuu.
- Naisasialooseri1
Juopotteleva ATM on vain juopotteleva ATM, mutta tuossa on kyllä totuutta sen verran, että minäkään en olisi ilman viinaa saanut koskaan pillua. Kaikki panot olen saanut viinan ansiosta kuten myös melkein kaikki muutkin naiskontaktini ja sutinat naisten kanssa.
- Teinipalsta
Käyttäkää edes kumia!
Kaikki mun läheisemmät nais kontaktit ovat tulleet alkoholin vaikutuksen alaisena. Eli jotain perää aloittajan väitteellä on.
- vihatipunen
Taisin muuten nähdä sut alkoholin vaikutuksen alaisena Virgin Oilissa uutena vuotena? Ainakin joku samannäköinen kuin tuossa kuvassa. Ja ei, en ollut läheisessä kontaktissa vaan seisoin n. metrin päässä ennen keikan alkua.
vihatipunen kirjoitti:
Taisin muuten nähdä sut alkoholin vaikutuksen alaisena Virgin Oilissa uutena vuotena? Ainakin joku samannäköinen kuin tuossa kuvassa. Ja ei, en ollut läheisessä kontaktissa vaan seisoin n. metrin päässä ennen keikan alkua.
Pitää myöntää että en juurikaan muista mitään siitä keikasta. Tuli otettua aika hyvät pohjat etkoilla.
- Ontologikin
Jos asiansa hoitava kiltti ja kunnollinen, mutta tavallisen näköinen mies alkaa juoda, kiinnostavuus ei kyllä nollasta juuri nouse. Ainoa keino on aseman ja varallisuuden merkittävä kasvattaminen.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Olin eilen baarissa ja menin juttelee kahden naisen kanssa mutta he menivät juttelee mamujen kanssa. Pitivät hauskaa koko illan ja olivat kiinnostuneita mamujen jutuista.
- mies-sinkku-
En minä jaksa juopotella muiden seurassa koska aina joku alkaa riitelee ja huutamaan ja naiset kiljuu eivätkä osaa yhtään käyttäytyä. Joskus käyn yhden kaverin kanssa kaljalla baarissa jäkis pelin jälkeen ja sitten loppu ilta ollaan minun tai kaverin luona pelaamassa pleikkaria ja olutta nauttimassa. En halua olla kauheessa porukassa kun eivät osaa käyttäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511419- 1691224
- 611067
- 8982
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207937- 12892
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54828Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27806Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775