Mistä saisi sellaiset kestävät, joissa olisi tollasia vähint. herneen kokoisia painorakeita.
Vanhoissani on vikana, että eivät kestä, ja sisässä jotain kummallista, että sieltä varisee pölyä ja roskaa silmille
Nilkkapainot
4
141
Vastaukset 4
Minä valmistin polkupyörän sisärenkaasta. Täytin teräsrakeilla ( puhallussingon käytetyt rakeet ) mutta onhan vaihtoehtoja. Liimasin renkaan päät yhteen. Hyvin ovat kestäneet. Normaalikokoinen rengas kokonaisena 12kg. Pätkät pituuden mukaan.
- PareeToivois
Aika hyväntuntuinen idea
Kiitos
- hernenenässä
herneet eivät taida kelvata?
- Hernesopaksi
Kaupoista ostettavissa tapaa tosiaan olla kai se hernepuimisen ruumenjäte siellä jonkinlaisen painoraemössön seassa, mikseiköhän tosiaan ei itse herne. Mikä laji muuten vaatii herneitä nenuun ?
Nilkkapainot yleensä vaikuttavat myyntiin tehdyiltä, ei käyttöön, eivät kestä.
Jos kaupasta on puhallussingon rageet lopuss, kannattaa kysyä imuheittimen tuliterähauleja, mutta maanantaikappalehyllystä, jossa ne ovat edullisempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728