Haluisin tietää että miksi hän häiriköi tätä sivustoa ja että miten sen voisi lopettaa .
Tämä KauhaGuru
59
481
Vastaukset
- AnOnYmOuSs
Me saamme kyllä sinut kiinni KauhaGuru
- GgRip
En saa ip? Vpn ei ole nii vaikea murtaa ottaen huomioon että voin etsiä Kuvan latus sivistosta josta olet kuvan ladannut suomi24neljään ja tarkistaa staattisen ip osoitteesi :) Staattista ip osoitetta käyttäen voin katsoa osoitteesi kiitos avusta :)
- vitunspämmijät
kyllä USA:laisenki vpn/proxyn voi murtaa ja toi käyttäjä voidaan bännätä
- appeeeeeeeellassd
Hitto että oot kova jätkä XDDDD iha hemmeti kpva ku kommeintoi vaa muitte tiloihi.
vitunspämmijät kirjoitti:
kyllä USA:laisenki vpn/proxyn voi murtaa ja toi käyttäjä voidaan bännätä
Hohhoh ekaks suomen poliisi on niin paska et se ei pysty sitä IP:tä murtaa ja tokaks luuletsää tosiaan et mulla ei ois useita käyttäjiä.
- Jooettäsilleen
KauhaGuru miksi sinua kiinnostaa tämän sivuston häiriköiminen ?
- selvittelijänosa
KauhaGurusta on tosiaan tehty jo ilmoitus Poliisille. Hänen häiriköintinsä on rikkonut jo Suomen perustuslakia, joten rangaistus on hänelle tästä tulossa.
- IP-osoitteen-bannaus
Mä ilmiannoin sen vaan ylläpidolle, mutta kuten huomaatte, mitään ei tapahdu. Kuka on palstan sheriffi?
- selvittelijänosa
Rikosilmoitus on tehty Poliisin mukaan jo usealta taholta.
- opi.suomea.vihdoin
Se kirjoitetaan pienellä: 'poliisi'.
- Boy01
No hyvä että on vois tehdä itsekkin niin tulis yks enemmän
- hörpsispervo
Mihin linnaan?
Etkös sinä asu Lahdessa vuokralla Kirkkokadulla?
- wertuerss
Rikosilmoitus tehty!
- ei.käy.päinsä
Onko oikeesti?
- sivusta_seurannut
Tyyppi on mielenterveystapaus, spämmää suunnilleen joka palstalla. Tunnettiin ennen esim. nimimerkeillä "pankkiautomaatti" ja "bussissa" jne. Rekisteröityjä profiileja sillä on kymmeniä tai jopa satoja. Sen jälkeen kun se sai päänsä takia kenkää pullakuskin hommista, niin spämmääminen tällä sivustolla on ollut koko sen elämä.
- Sakkorapsahtaa
Rikosilmotus tehty
- gfhdtht
Tyyppi on niin sekaisin että on varmaan tehnyt jo itsestäänkin rikosilmoituksen.
- hauka.kalastaja
pepep kirjoitti:
Kauheeta...
Hyst!!! Nyt ollaan hiljaa, että saadaan kalaa.
- Totuuksiailmi
Tämä häiriköijä luulee olevansa "Tor verkon" takana turvassa poliiselta ja näin ajattelee ettei häntä pystytä jäjittämään. Tor verkosta jäljittäminen on kyllä tosiaan vaikeampaa mutta ei todellakaan mahdotonta. Poliisi pystyy jäljittämään yhtälailla tor verkosta alkuperän mistä viestit lähtevät mutta jäljittämisessä menee vain vähän kauemmin mitä normaalisti, puhutaan ehkä viikoista tai kuukausista niin tämä häiriköijä on jo poliisin haavissa. Operaattoreille jää merkinnät jokaisen operaattorin käyttäjän netin käytöstä minkä pohjalta operaattori pystyy yhdessä poliisin kanssa jäljittämään myös salattuja yhteyksiä. Tämä häiriköidä tuskin on Anonymous hakkeri (ryhmän) tasoinen, mutta ei sillä niin väliä koska tämänkin tyhmä porukakaa on jäljitetty vaikka ovat ihan ammattilaisia.
- Totuuksiailmi
Lisäys vielä aikasempaa ettei tarvi väitellä asiasta. Suoraanhan konetta ei siis pystytä operaattorin päästä jäljittämää, mutta operaattori ja poliisi ottaa proxyyn yhteyttä jonka on rikostutkinnossa luovutettava tiedot poliisille minkä kautta tietokon pystytään lopulta paikantamaan. Eli tor verkko ei loppupelissä auta mitään!
- anime.hauka.söpis
Eikö voitaisi olla hljempaa, et saadaan sitä kalaa..
- Totuuksiailmi
anime.hauka.söpis kirjoitti:
Eikö voitaisi olla hljempaa, et saadaan sitä kalaa..
Kannattais vähitellen vähän jo rauhottua!
- hrsth
Totuuksiailmi kirjoitti:
Lisäys vielä aikasempaa ettei tarvi väitellä asiasta. Suoraanhan konetta ei siis pystytä operaattorin päästä jäljittämää, mutta operaattori ja poliisi ottaa proxyyn yhteyttä jonka on rikostutkinnossa luovutettava tiedot poliisille minkä kautta tietokon pystytään lopulta paikantamaan. Eli tor verkko ei loppupelissä auta mitään!
tuossa on yksi ongelma. proxy voi olla jossain kolmannen maailman maassa, josta tietojen saaminen voi olla hankalaa,
Minä haastoin KauhaGurun Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.
Toivottavasti hän lusii elinkautisensa Serbialaisessa kuritushuoneessa kongolaisten apinanraiskaajien häkkilemmikkinä.- viinakoodilukio
Ajattelisit vähän palstan nuoria lukijoita ennen tuollaisen kirjoittamista! Miten vaikutatkaan heidän oppimiseensa ja ajatusmaailmaansa? Sana 'serbialainen' kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella!
Olen pahoillani, myönnän virheeni.
En tiedä, mikä minuun meni.
Anteeksiantamatonta.
Ei pitäisi kirjoitella kännissä, tai jos kirjoittelee, pitäisi edes editoida selvinpäin.
- qweertty
https://www.youtube.com/watch?v=U1-gsfNnEPA
kauhugurun todellisuus - Eero888
On vaan vähän liian huomiokipeä.
- glupsistapöö
Ei kai kukaan luule että poliisi tekisi yhtikäs mitään pelkkien typerien viestien takia? Typerien viestien kirjoittelu ei ole mitenkään varsinaisesti laitonta.
- poliisille.ilmoitus
On. Se tunnetaan nimellä "tietoliikenteen häirintä". Tämä ennen Pankkiautomaatti-nimimerkillä esiintyvä hullu on spämmännyt palstoja jo sen verran, että rikoksen merkit on täyttynyt jo aikoja sitten.
- tottaon
poliisille.ilmoitus kirjoitti:
On. Se tunnetaan nimellä "tietoliikenteen häirintä". Tämä ennen Pankkiautomaatti-nimimerkillä esiintyvä hullu on spämmännyt palstoja jo sen verran, että rikoksen merkit on täyttynyt jo aikoja sitten.
Jep. "tietoliikenteen häirintään" katsotaan myös netissä tehty häiriköinti joka tapahtuu vaikkapa tälläisillä keskustelupalstoilla tai chateissa. Poliisi siis tutkii asiaa yhtä vakavana rikoksena kuin häiritsisit esim radio tai puhelinyhteyksiä ja rangaistukset on samassa kategoriassa näiden kanssa.
- 244544
Totta kai ne poliisit kattoo jos tahallaan tuollaista tekee.
- potkuraivari
tottaon kirjoitti:
Jep. "tietoliikenteen häirintään" katsotaan myös netissä tehty häiriköinti joka tapahtuu vaikkapa tälläisillä keskustelupalstoilla tai chateissa. Poliisi siis tutkii asiaa yhtä vakavana rikoksena kuin häiritsisit esim radio tai puhelinyhteyksiä ja rangaistukset on samassa kategoriassa näiden kanssa.
Ihanko totta? Että radioaalloilla esimerkiksi luvaton lähettäminen (ihan ilman tekijänoikeusrikkomuksiakin) olisi rinnastettavissa S24:n suolipalstan tuubaamiseen? En ihan usko, tai sitten tiedonvälityksen maailma on todellakin tuhon tiellä.
- Kiinnijää
KauahGuru ei ole ottannut huomioon tätä asiaa. Ettei proxyt ole mikään varma juttu, koska esimerkiksi operaattorien omat web-proxyt ovat ns. läpinäkyviä eli ne antavat suoraan tiedon kuka siellä toisessa päässä on. Tähän ei tarvita mitään poliisin kyselyä, vaan se saadaan sieltä automaattisesti.
- ripulivaluuuuu
Kauhaguru minä kyllä ymmärän miksi vedät ripulit tänne koska suomi24 on suurin vessanpönttö johon voi vetää suurimatkin ripulit. että lucka till ripulille.
- ei.käy.päinsä
Mä vähän luulen että KauhaGuru, LOLIHENTAI ja Söpöliini_ on sama henkilö. Mutta tietääkö kukaan miten tästä järjettömästä häiriköinnistä tehdään ilmoitus Suomi24 ylläpidolle tai pahimmassa tapauksessa poliisille? Itse ainakin haluan että tää juttu saadaan loppumaan. Ei mitään järkeä.
- Totuuksiailmi
https://www.poliisi.fi/nettivinkki Tuossa osoitteessa on helpoin tapa tehdä poliisille ilmoitus.
- Sari.Pult
Eiköhän ne ole yksi ja sama tyyppi.
Nyt täällä on rauhallista samoin, kuin parilla muullakin palstalla.
Meininki on sama mitä oli ylex shoutboksissa enne rekisteröintipakkoa.
Minä häiriköin wasp häirikkötrollia olemalla asiallinen samalla nimimerkillä ja hän aloitti raivokkaan spämmäämisen, jonka vuoksi shoutbox jouduttiin sulkemaan muutaman kerran.
Sama homma täällä ja ehkä sama tyyppi. Häiriköin erästä trollia ja siitä hän kimpaantuu ja aloitti spämmäämisen täällä.
Tasan kolme kertaa spämmäsi lähes välittömästi, kun kirjoitin hänen nimimerkillä. Nyt hän ei enään tee sitä, koska on liian läpinäkyvää.
Kerran tein täsmäiskun eräälle kaupunkipalstalle, jossa hän trollaa eräällä nimimerkillä. Otin hänen yhden toisen nimimerkin ja tein pari juttua. Sen jälkeen alkoholipalsta oli kolme päivää ankaran pistespämmin kohteena. Teoriani kahden vuoden takaa osoittautui todeksi.
Nyt on vähän hiljaisempaa trollirintamalla ja silloin olen minäkin rauhallinen.
Olen häiriköinyt tätä trollia kaksi ja puoli vuotta ja mukaan mahtuu neljä tai viisi tappouhkausta, kymmeniä väkivallan uhkauksia ja lukuisia mustamaalausyrityksiä. Hän on jopa uhannut selvittää henkilöllisyyteni ja luvannut tulla henk.kohtaisesti kostamaan.
Tämä trolli on pitkämielinen ja kostohimoinen. Viimeksi sanoi minun joutuvan maksamaan nuorten verellä hänen eli trolli/häirikön häiriköinnistä.
Jaahas.. eiköhän tämä ole taputeltu.
- spammikuriin
toivottavasti mahdollisimman moni ilmoittaa roskapostista, niin ylläpidon on silloin pakko puuttua tilanteeseen.
- Totuuksiailmi
pepep kirjoitti:
Tuskin puuttuvat...
Varmasti puuttuu ja ovat varmaan jo puuttuneetkin. Kyseessä on kuitenkin tälläinen tunnetumpi keskustelu foorumi niin ylläpito voi ottaa aika vakavastikin tuollasen häiriköinnin ja varmasti myös vetävät asian poliisille hoidettavaksi jos eivät pysty asialle itse tekemään mitään.
- Totuuksiailmi
Poliisilla on omat tapansa puuttua tälläsiin asioihin.
- tylsäelämäkö
Mahtaa olla tylsä elämä jollain
- tuykä
hieno mies
aloittaja on aivoton homo jossei tajuu syytä ku sehän on ilmiselvä. se on hauskaa kun te rageette.
- Eero8888
Olet selvästi hiukan vajaa.
- ei.käy.päinsä
Se sana jota etsit on kai 'Arvottomilleen'
- jskskslsl
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu? Etkö sinä kieroon kasvanut es jonne tajua kuinka nolo olet? Jos huomiota haluat, lähde kaduille huutelemaan allahu akbaria aseen kanssa äläkä trollina paskat housussa riehu täällä. Toivon että sinut ammutaan terroristina.
- en_puolustele.kysyn_vain
Miksi teitä ihmisiä edes kiinnostaa jos täällä sattuu joku huomionhakunen apina spämmätä turhaa paskaa oman maailmansa viihdykkeeksi? Mun mielestä on ainakin huvittavaa katsoa kun täällä pyörii häiriköitä, ihmiset saa aina jonku ihmeen itkupotkuraivarin jostain vittuilukommentista :D (ylimääräinen huomionhakuisuus on btw mielisairaus, älkää siis turhaan tuomitko vaikka joskus hoitoa tuntuu tarvitsevankin :P)
- Eero888
Totta. Klikkakaa tuota "ilmianna", ja kirjoittakaa että se on roskapostia. Tämä henkilö kyllästyy kun hänen viestejä poistetaan ja tajuaa että tuhlaa elämää tommoseen turhaan.
- hdhdjdjfjdkd
Käypäs kauha guru huviksesi ylilaudalla (tai yritä päästä sinne) koska siinä tulee ilmoitus että krp seuraa sinua jos seuraa
- anonymousfinland
Tiedoksesi vain Kauhu Kulli, että monilla sivuilla on tällaisten roskapostitusten takia estetty viestit tor verkosta ja suomi24 voi estää kaikki tor verkosta tulevat viestit ja siihen paikkaan loppuu spämmäys. Eikä siinä vielä kaikki. Muut tor verkon käyttäjät eivät erityisemmin pidä sinun kaltaisistasi homojonneista, jotka ovat juuri löytäneet tor verkon ja nyt hankkivat parhaansa mukaan bännejä koko tor verkolle. Ja älä huoli. Monilla tor verkon käyttäjillä on enemmän osaamista kuin krp:n tietotekniikka "osaajilla" ja he kyllä selvittävät ip osoitteesi aika nopeasti, kun alkavat vittuuntua suomi24 tor estosta. Ja nyt väität, että suomi24 ei voi estää tor verkosta tulevia viestejä? Jos kuullut exit nodeista niin niiden kautta tor verkon liikenne tulee selkokielisenä ulos ja suomi24 voi estää exit nodeista tulevat viestit. Ja homoutesi sain selville siitä että et ole spämmännyt suomi24 gay sivulla. Sehän voisi vaikeuttaa sinun elämääsi kun käyt siellä joka päivä etsimässä munaa. Olen puhunut.
- Bathsuua
Kauha Guru on kyllä kauni9s Nimi
- kallonkutistaja123
olen tehtyt kirjoitusten perusteella profiilin kauhagurusta. hän on finninaamainen teini, jolla on pieni pippeli ja neitsyys tallella.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699