Hallu Forte

Meninhalpaan

Hallu Forte vaivaisenluun oikaisija on täysin ylihinnoiteltu ja vaikuttaa huijaukselta. Järkevämpiä ja paremmalta näyttäviä vaihtoehtoja saa paljon halvemmalla netistä googlaamalla.

Menin lankaan ja tilasin lisäksi jonkun ekstratuotteen, jonka piti parantaa hoidon vaikutusta. Ekstratuotetta en saanut ollenkaan. Sen sijaan puristavat ja epäkäytännöllisen oloiset varpaanoikojat, joidenka kumiosa meni heti rikki kun yöllä tuskissani yritin irrottaa kapineita jaloistani. Mitään palautusosoitetta ei löydy eikä tilauksessa ilmoitettua puhelinnumeroa löydy numerohaussa.

Käyttöohjeitakaan paketissa ei ollut mukana. Ainoastaan lappu, jossa linkki netissä olevaan käyttöohjeeseen. Linkissä oleva video ei toiminut.

89

3752

    Vastaukset

    • Juu, Hallu Forte löytyy hyvin erihintaisina netistä (40-200€).

      • Nähtävästi täyttä humpuukia! Mihin osoitteeseen voi palauttaa? Yhteystietoja ei löydy mistään. Hinta vaihtelee päivittäin! Onko joku saanut palautettua ja mihin? Entä onko joku saanut rahat takaisin??


      • Tilasin tuotteen tarjoushinnalla 57 euroa ja kuukauden käytön jälkeen kun toivottua tulosta ei saavutettu palautin pelkän pakkauksen alkuperäisen nettitekstin mukaan puolan osoitteeseen (mukana pienellä paperilapulla) ja sain kuin sainkin viime viikolla 47 euro tilille Luxemburglaisesta yrityksestä nimeltä Pro Spedition ltd. Kaipa tuo liittyy samaan asiaan kun en tietääkseni olisi saamassa muualtakaan rahapalautusta. Mihin 10 euroa katosi matkalla en tiedä.


      • tervehdys! haluan kysyä, kuinka kauan odotit rahaa? Mä lähetin ne oikaisijat 06.04.,ja ei vieläkään mitää kuulu rahoistani.Maksoin silloin 150. euroa...


      • Edelleenvaivasenluut kirjoitti:

        Tilasin tuotteen tarjoushinnalla 57 euroa ja kuukauden käytön jälkeen kun toivottua tulosta ei saavutettu palautin pelkän pakkauksen alkuperäisen nettitekstin mukaan puolan osoitteeseen (mukana pienellä paperilapulla) ja sain kuin sainkin viime viikolla 47 euro tilille Luxemburglaisesta yrityksestä nimeltä Pro Spedition ltd. Kaipa tuo liittyy samaan asiaan kun en tietääkseni olisi saamassa muualtakaan rahapalautusta. Mihin 10 euroa katosi matkalla en tiedä.

        Onko sinulla ko. lähetysosoitetta tallella, siis sitä joka oli pienellä paperilapulla (Puola)? Jos on, niin laittaisitko sen tälle palstalle.


      • Minun tilaukseni maksu meni DEAL24X7 nimisen firman tilille ja tosiaan kun katsoin nyt tarkemmin, maksun saajayrityksen tilinumero ei jäänyt mihinkään näkyviin kuten rehellisissä firmoissa jää.
        Minä olen tänään yrittänyt saada johonkin yhteyttä, sillä 149 euroa on mennyt, mutta tuotteita ei ole tullut. Kuluttajaneuvonta niin Suomessa kuin Euroopankin ovat voimattomia.


      • kunsaisrahat kirjoitti:

        Minun tilaukseni maksu meni DEAL24X7 nimisen firman tilille ja tosiaan kun katsoin nyt tarkemmin, maksun saajayrityksen tilinumero ei jäänyt mihinkään näkyviin kuten rehellisissä firmoissa jää.
        Minä olen tänään yrittänyt saada johonkin yhteyttä, sillä 149 euroa on mennyt, mutta tuotteita ei ole tullut. Kuluttajaneuvonta niin Suomessa kuin Euroopankin ovat voimattomia.

        Monen yrityksen jälkeen palauttivat rahat tililleni! 4 kk meni, että sain taisteltua maksamani hinnan takas, tosin siitä puuttu 10 €! Älkää hyvät ihmiset sortuko samaan huijarifirmaan! On ihan sieltä p:::stä, en suosittele tilaamaan sieltä yhtään mitään!


      • Minä tilasin myös enkä voi käyttää,haluaisin palauttaa ja saada rahani takaisin.Maksoin 159 euroa ja kyllä harmittaa Ei ole mitään palautus osoitetta tai puhelin numeroa.


      • Harmistunut kirjoitti:

        Nähtävästi täyttä humpuukia! Mihin osoitteeseen voi palauttaa? Yhteystietoja ei löydy mistään. Hinta vaihtelee päivittäin! Onko joku saanut palautettua ja mihin? Entä onko joku saanut rahat takaisin??

        Tuotteen oikea hinta on sadasosa pyydetystä. Tilaa se itse Kiinasta!
        Huijarit siis ilmeisesti tilaavat ne Kiinasta ja myyvät satakertaiseen hintaan ihmisille jotka eivät tiedä tuotteen oikeata hintaa.


    • Onko laillista, että sivulla http://latestfromtheworld.com/358/halluforte/ olevat kommentit vaihtavat päivämäärää? Eli näyttää siltä että keskustelun viimeisin kommentti on postattu tänään, ja samalla kommentilla oli eilen eilinen päivämäärä.

      Tuskin siis aitoja postauksia... haisee huonolle.

    • Täyttä huijausta, menin lankaan. Rotanloukutkin tuntuisivat mukavimmalta käyttää.
      Kamalat lisätuskat tuli varpaisiin. Palautin 2 viikkoa takaperin, odotan mielenkiinnolla
      tuleeko rahat tilille. Ei takuulla tule. Eikä tullut vastausta meiliin kun ilmoitin palautuksesta ja kaipailin rahoja.
      Oman sivun "kommentit asiakkailta" saman henkilön kirjoittamia, törkeää!

      • Vaikuttaa huijaukselta. Sama mainos puolalaiselle sivulla, naiset vaihtaneet nimeään, samoin lääkärinnäköinen mies Markus Tikka onkin Puolassa Marian Drozd ja kertoo työskennelleensä Varsovassa
        15 vuotta.


      • Mihin palautit nämä oikaisijat? Menin itse samaan halpaan ja tilasin, eikä tullut mukana mitään extratuotetta! Sähköpostiin ei myöskään ole tullut vastausta, kun kyselin asiasta. Tuntuu kyllä ihan huijaukselta koko
        homma!


      • hyväuskoinen kirjoitti:

        Mihin palautit nämä oikaisijat? Menin itse samaan halpaan ja tilasin, eikä tullut mukana mitään extratuotetta! Sähköpostiin ei myöskään ole tullut vastausta, kun kyselin asiasta. Tuntuu kyllä ihan huijaukselta koko
        homma!

        Sama juttu ei mitään extroja edes mukana ja maksoin 156€!!mihin voi edes laittaa sähköpostia?


      • Kyseessä on huijarifirma.

        - Yrityksen "asiakaspalvelu" on ikuisesti päällä oleva vastaaja

        - sivuilta löytyy useita keksittyjä sähköpostiosoitteita, joiden kautta saa mukamas yhteyden firmaan

        - maksu vaaditaan käteisenä, jotta sitä ei pysty saamaan takaisin edes luottokorttiyhtiöltä

        - toimipaikka löytyy jostain pilipalisaarilta, jonne EU kuluttajaviranomaisten toimivalta ei ulotu

        - tuote on täysin ylihinnoiteltu, samoja/täysin vastaavia on tarjolla reilun 20 euron hintaan muualla

        Älä missään tapauksessa osta mitään tältä yritykseltä.
        Jos olet onnistunut maksamaan luottokortilla, ei muuta kuin yhteyttä luottokorttiyhtiöön ja pyydät summan hyvityksenä takaisin.

        Hallu Motion Hallu Forte


      • pikkivarvas kirjoitti:

        Vaikuttaa huijaukselta. Sama mainos puolalaiselle sivulla, naiset vaihtaneet nimeään, samoin lääkärinnäköinen mies Markus Tikka onkin Puolassa Marian Drozd ja kertoo työskennelleensä Varsovassa
        15 vuotta.

        Saksassa sama mies on Marius Litter. :D


    • Tilasin tuollaiset Aliexpressistä hinta oli vain 1,42 euroa.

      http://www.aliexpress.com/item/1-Pair-2-Pcs-Big-Toe-Corretor-Straightener-Bunion-Hallux-Valgus-Corrector-Night-Splint-Foot-Pain/32434702228.html

      Aion kokeilla kuitenkin.

      Olen käyttänyt silikonisia isovarpaan tukia joita myös saa edullisesti Aliexpressistä alle eurolla.

      http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20160125085809&SearchText=hallux valgus correction

      Jonkinlaista muutosta on tullut reilun neljän kuukauden käytön jälkeen mutta eivät luukyhmyt vielä ole hävinneet ehkä hieman pienentyneet.

      • Kiitos vinkistä. Minulle ihan uusi kauppapaikka tuo Aliexpress.


    • En taida lunastaa pakettia, joka nyt olisi tarjolla kuukauden luvattua myöhemmin. Palauttakoot jonnekin - vaikka roskiin.

    • Kuvat vaivasenluusta ennen ja jälkeen ovat huijauskuvia. Sama kuva jalkaterästä, jälkeen kuvasta kuvankäsittelyohjelmalla poistettu vaivasenluu tökerösti.
      Ei firman osoitetta missään. Lääkärin kuva napattu yleisestä kuvapankista - ei oikea henkilö. Huijari.

    • Pitäisi jokaisen ymmärtää että jos mitä tahansa tuotetta myyvän
      firman yhteystietoja ei ole missään, asia haisee pahasti.
      Myöskään Hannes Tikkaa ei google tunne.

      • Hannes Tikka löytyy MUTTA on jo aikoja sitten kuollut ja kuopattu oli s. v1874


    • Kysehän on luusta. Ei luumöykky voi hävitä mihinkään muutamassa viikossa kuvien osoittamalla tavalla. Aina sitä ei saada pois kunnolla edes leikkauksellakaan.

      • Jokaisen, joka tuollaisiin uskoo, kuuluukin päästä rahoistaan ja saada jalkansa kipeiksi. Kyllä tyhmyydestä edelleen sakotetaan.


    • Tilasin myös ja kun sain tuotteen konkreettisesti käsiini,
      niin ajattelin heti että saivat kusetettua.

    • Tilasin eilen mutta en aio vastaanottaa enkä maksaa, sillä tilaukseen ei tullut tilausvahvistusta eikä myyjän yhteystietoja. Varmaan nyt joku ilmaantuu oven taakse rahoja tinkaamaan. Teen tästä rikosilmoitukseen.

      • Tilasin tänään, kun oli erikoistarjouksessa. Olin tosi hölmö, kun en perehtynyt asiaan.


      • Jos et ole vielä saanut pakettia, niin jätä se lunastamatta.

        Laittakaa kuluttajavirastolle viestiä firmasta, niin sieltä käsin saatetaan alkaa varoitella ihmisiä tästä huijauksesta.


    • Täysin huijausfirma. Tilauksen jälkeen alkoi tulla " erittäin edullisia tarjouksia " Romaniasta ym. jotka on ilmoitettava huijausyrityksinä eteenpäin. Poliisi voisi tutkia asiaa. Varokaa muutkin ja tehkää tutkintailmoituksia.

    • Epätoivoinen tekee kivuissaan epätoivoisia juttuja - lankaan menin minäkin. Seurasin sitten kommenttisivua ja huomasin vain päivämäärien vaihtuvan. Kirjoitin sivulle oman kommenttini. Se oli siellä muutaman tunnin ja sitten se poistettiin. Samat kommentit on siellä koko ajan edelleen, päivämäärä vain muuttuu uudeksi. Täytyy ilmoittaa tästä johonkin, osaako joku kertoa miten ja minne. Pitäisköhän sinne sivulle kommentoida joka päivä, että joku uusi sivuilla kävijä ehtisi lukea sen ennenkuin se poistetaan?

      • kommentti näkyy vain sinulle-ja vain muutaman tunnin. Testasin itse. Kirjoitin koneella- ja eihän sitä kännykällä löytynyt.


    • TAysin huijausta, heti tilauksen jalkeen alkoi tulla erittain edullisia tarjouksia. En Otha vastaan tilausta enka maksa yli suurta hintaa. Teen rikosilmoituksen.

      • Minä just ostin sitä, mutta sen jälkeen minä löydän tämän keskustelu. Asiakaspalvelu puhelin ei toiminut, ei vasta. Ei voi ottaa yhteytä heihin. Miten tehdään rikosilmoituksen?


      • Täysin huijausta!
        Otan yhteyttä
        Kuluttaja asiamieheen
        Ja teen ilmoutuksen
        Poliisiviranomaiselle.
        Ei mistään kautta
        Yhteyttä henkilökohtaiseen keskusteluun.


    • On täysin huijausta. Itsekin erehdyin tilaamaan, kun mainostivat, että on viimeinen päivä alennettuun hintaan. En hakenut pakettiä. Järkyttävää ihmisten huijausta. Onneksi tutkin enemmän ja tajusin, että nyt on huijarit liikkeellä. Älkää hyvät ihmiset menettäkö rahojanne. Tästä täytyy tehdä ilmoitus viranomaisille.

    • Siis,täyttä huijausta koko homma.Ikinä en osta mitään siitä firmasta.

    • Täysin ylihinnoiteltu tuote. Minulle soitettiin heti ko. firmasta. Maksuni ei muka mennyt läpi. Kysyin henkilön nimen. Tarkistin tilanteen ja maksu oli veloitettu tililtäni.
      Yritin soittaa ko. henkilölle, kun tuotetta ei ole minulle toimitettu. Olisin ilmoittanut, että kyllä se on maksettu. Nyt puhelimeen vastaa henkilö, joka ei puhu suomea eikä englantia ja paiskaa luurin korvaan. On myönnettävä, menin halpaan. Olkaa viisaampia.

      • Tilasin postiennakolla, onneksi. Sain tekstiviestillä tilausvahvistuksen, jossa pyydettiin sittenkin maksamaan verkossa, jos tilasin postiennakolla tai maksuni ei ollut mennyt läpi. Epälyttävää. Lähetin sähköpostin, jossa kysyin yrityksen tietoja ja vastuuhenkilöitä, jotta mahdollinen palauttaminen ja rahojen takasin saanti olisi mahdollista. En saanut vastausta. Lähetin toisen, ei vastausta. Soitin, ei vastattu. Laitoin kommentin Hallu Forte sivuille, jossa kerroin tapahtumat ja kyselin muilta, onko heille tapahtunut vastaavaa. Kommenttini oli poistettu. Laitoin uuden, jossa kerroin poistosta ja kyselin taas onko muille tapahtunut vastaavaa. Nyt sekin viesti on poistettu Hallu Forten sivuilta. Kyselenpä nyt täällä, onko teille muille tapahtunut samoin?


      • Kyllä on.Pitää tehdä rikosilmoitus.Jospa saisivat jäljitettyä.Tekevät suuren luokan huijusta eri maissa.


      • Joo halpaan menin en huomannut ajoissa eilen hain paketin täytyy tehdä rikos ilmoitus.


    • Vastaavia tuotteita saa ebaysta parilla eurolla. Ostin 3 erilaista. 2 x Silicone Gel Big Toe Cushion Pad Bunion Protector Toe Separator Pain Relief ja Silicone Gel Toe Straighteners Separator Bunion Protector Pain Relief TOP ja 1 PAIR SOFT SILICONE TOE SEPARATORS BUNION ORTHOTICS PAIN RELIEF FOOT PROTECTOR, hinta yhteensä 4 euroa ja ei postikuluja. Uskon että näillä varvas oikenee ja voi olla että näitä tulisikin käyttää joka yö jatkuvasti. Ja tärkeintä on että siirtyy käyttämään kenkiä, joissa on lesti tarpeeksi leveä (alta mitattuna 10 cm) ja kengän kärjen tulee olla enemmän neliön muotoinen kuin kapeneva.

    • Voi ei minuakin huijattu, eikä siellä koskaan kukaan vastaa puhelimeen. En saanut tuotetta enkä rahoja takaisin vaikka laitoin viestiä. Ei niihin saa yhteyttä . Voiko mitään tehdä?

      • Monen yrityksen jälkeen vastasivat sähköpostiini ja laittoivat ohjeen palautuksesta:
        e-mail: contact-fi@sp-contact.com
        Nyt olen palauttamassa pakkauksen ja toivon, että saan rahani takaisin! Maksoin 159 € ja tuote tuli postiennakkona, Odotellaan kuinka käy, epäilen että saattavat jättää palauttamatta!


      • Laittaisitko saamasi palautusohjeen tänne?


      • dfkjd kirjoitti:

        Laittaisitko saamasi palautusohjeen tänne?

        osoitteesta contact-fi@sp-contact.com sain seuraavanlaisen ohjeen:
        Pakkaus on lähetettävä omalla kustannuksella postitse osoitteeseen: Paluupostin Logistiikkakeskus
        Reverse Logistics LLC.
        ul.Clodna 64
        00-872 Warzawa
        POLAND
        Pakettiin piti lisätä ilmoitus joka sisältää tilaajan tiedot nimi ja sukunimi, osoite, johon tuote oli toimitettu, sähköpostiosoite. Lisäksi tiedot siitä mitä palautetaan ja lista palautetuista tuotteista. Lopuksi pitää lisätä hoidon aloittamisen ja lopettamisen päivämäärät sekä miten hoito oli edennyt ja hoidon tulokset. Sitten vielä tieto haluatko rahan palautuksen vai tuotteen vaihtamisen johonkin toiseen. Lisäksi vielä tilinumero SWIFT ja IBAN muodossa sekä luettavissa oleva allekirjoitus.

        Joo, pitkä tarina, näin toimin ja paketin hinta oli jotain 8 €:n pintaan, lähetin helmikuun lopulla, ja tiedustelin missä rahat viipyy, kun ei vielä tähän päivään mennessä ole palautunut. Vastaus tuli, että haluavat sen BIC/SWIFT-tunnuksen, eli pelkkä FI alkuinen tilinumero ei riitä, kun sen olin vaan laittanut. Tarkista siis pankkisi sivuilta kyseinen tunnus (mulla OP ja tunnus OKOYFIHH). Katotaan nyt saanko näillä tiedoilla rahani takas. Eivät varmaan olisi korviaan lotkauttaneet, ellen olisi asiasta kysynyt! Onnea yritykseen


    • Nyt huijarit ovat alkaneet vaatia ihmisiä maksamaan tililtään tilauksen etukäteen eikä postiennakkona. Näin he saavat huijattua rahat, mutta eivät lähetä tuotetta eivätkä ole enää olemassakaan. Rahansa menettäneet eivät saa yhteyttä puhelimitse eikä sähköpostilla. Monessakohan maassa ne huijaavat?

    • On selvää huijausta. Kannattaako tehdä rikosilmoitus? 149 € on iso raha eläkeläiselle.

      • Jos olet tullut huijatuksi, tee ihmeessä siitä ilmoitus.


    • tÄYSIN HUIJARI YRITYS.Ei palauta rahoja eikä ota yhteyttä.Mainoksessa käytetyn lääkärin kuva 1800 luvulla elänyt henkilö.Ei ole tämän ajan henkilöitä.Siksi ei ole yhteystietoja kun eivät palauta rahoja vaikka lupaavat.Täysin roskaa mitä lähettävät ja viallisia tuotteita.Poistavat manoksen sivuilta sen jälkeen kun saavat tilauksia ettei pääse jäljille.Pitäisi tehdä rikosilmoitus.Eri asia saako sitten kiinni.Tehtailevat näitä sivustoja ja mainoksia.Polan oli lähetysmaa muka.ja pussissa lukee luontaistuotteita.

    • MAKSOIVAT HINNAN TAKAISIN! Soitin sivulla olevaan asiakaspalveluun (Yhteystiedot) ja siellä naisääni kertoi, että saan sähköpostiin ohjeet palautuksesta. Posti tuli, siinä oli osoite ja tiedot, mitä pitää palautuspakettiin laittaa. Osoite oli Puolaan, postimaksu jotain kahdeksan euroa. Laitoin paketin postiin (maksikirje) 20.2. ja tänään oli raha tilillä.
      Tällä hetkellä myydään jotain toista vaivaisenluun oikaisijaa samoin kuin laihdutuspillereitä. Asiakaskommentit on molemmilla sivuilla samat kuin oli tässä HF-sivulla. Nerokkaita huijareita, mutta sain rahani takaisin. Koettakaa muutkin samaa!

      • Laittaisitko yhteystiedot kyseiseen firmaan, Sähköpostia olen lähettänyt tuloksetta ja puhelinnumero ei ole kenenkään käytössä


      • Tästä numerosta minulle vastattiin; 358 9 23170591. Paketin sisälle kirje, jossa on paikka, päivämäärä, oma nimi ja täydellinen osoite, vastaanottaja Reserve Logistics LLC, ul. Chlodna 64, 00-872 Warszawa, Poland, takaisin vaadittava rahasumma - myös kirjoitettuna, pankkitilitiedot SWIFT/BIC, tuotteen täydellinen nimi (kpl) ja vakuutus, että palauttaa sen hyvässä kunnossa sekä allekirjoitus. http://elama-ilman-kipua.eu/ -sivun alalaidassa on SÄÄNNÖT. Sieltä löytyy palautuskirjeen ohje. Toivottavasti tästä on apua edes jollekin.


      • KIITOS!


    • Sama tarina, ja diabeetitkot ei saa käyttää, luki ohjeessa, mulla oli paketissa suomenkieliset ohjeet. Hintaa 129. On sitä hullu kun tämmöisiä ostan. contactfi@todaycontact.fi laitoin reklamaation ja saavat palauttaa rahat ja paketti Puolaan Reserve Logistics LLC, ul Chlodna 64, 00-872 Warsaw, Poland. Mulle myyttiin tuote puhelimessa suomalaiselta myyjältä.

    • Tämä on huijarifirma. Mainostaa ja kauppaa olemattomia tai roskatuotteita superkalliiseen hintaan. Sama firma kauppaa mm. Hallu Fortea, Garcinia Cambogiaa, Lefery Active Cell Regenerationia jne. Yhteystiedot eli puhelinnumero ovat samat. Mutta mitään firmaa ei löydy ko. numerolla. Jos sinua on huijattu, niin tee heti ilmoitus poliisille.

    • Tee ensiksi rikosilmoitus tekemästäsi tilauksesta ja odota mitenkä ovat vastanneet viranomaisille. Kerro tulokset julkisesti.

    • Hei, samoin kävi minulle. Tilasin maaliskuun alussa ko.oikaisijan ja maksoin paketin postiennakolla. Heti alkuun meni kumilenkki poikki ja muutenkin tosi epämukava kapistus, kiristi ja puristi, ukkovarvas valkoisena ja kivuliaana aamulla. Mitään oikaisutulosta ei syntynyt 4 viikon aikana; täyttä hölynpölyä koko laite ja huijarit vei rahat! Nyt olen yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostitsekin, jotta saisin kunnon osoitteen, mihin tämä tyhjä lähetyslaatikko palautetaan, kuten oli neuvottu, jos ei tuloksia tule 4:ssä viikossa ja saan rahat takasin, se vakuutettiin tuotteen esittelyssä moneen kertaan. Harmittaa, kun en ottanut kopioo siitä oikaisijan esittelystä, jossa oli mainittu se lääkärin nimikin , joka sen oli keksinyt ja joku klinikkakin siinä taisi olla.
      Yritän vielä huomenna ottaa uudestaan yhteyttä läh.paketissa olevaan osoitteeseen, jos sieltä vielä saisi apua. On tää törkeetä ihmisten rahastusta, ei tietenkään ois tarvinut uskoa moiseen tuotteeseen, mut kaikkensa sitä vaan koittaa, että toi ylimääräinen vaiva katois tosta jalasta.

      • Onneksi elämä on opettanut Googlaamaan ennen tilausta - kiitos kaikille tarinansa jakaneille!

        Tilasin nyt täältä parin silikonisia tukia, hintaa jäi alle 14 eur, saa maksaa laskulla ja naapurista Ruotsista näytti löytyvän firma - saa nähdä, kuinka käy. :) Ainakin ohjeet ja sivut olivat selvällä suomenkielellä, eikä mitään photoshopattuja kuvia tai tekaistuja kommentteja ollut tarjolla.


    • Hallu Forte on vaihtunut Hallu Motion nimeksi. Tilausvahvistus tulee heti kun vain laittaa yhteystiedot tallentamatta eikä sivulta pääse taaksepäin

    • Hyvä, meinasinkin juuri kirjoittaa että nimi on vaihtunut :). Tänne vaan viestiä että huijarifirma löytyy googlettaessa, jos nimi vaihtuu uudemman kerran. Sehän on roistofirman taktiikka varmaankin, että kun epäilyttävä tuote alkaa tulla liian tunnetuksi, vaihdetaan tuotteen nimi jolloin sitä ei löydy haulla netistä.

    • LAITTAKAA SAAMANNE PALAUTUSOSOITE TÄNNE!

    • Haluatteko kuulla muutakin hauskaa?

      Tuotteen "yhteystietojen" puhelinnumeron alkuosa ( 358 9 2317) on sama kuin Scandinavian Marketing Gainer (Gainer Oy) -yritykselllä on. Tämä yritys hoitaa omien sivujensa mukaan puhelinmyyntiä ja asiakkuusmarkkinointia. En sano että tämä yritys hoitaa tuon puhelinpalvelun, mutta ainakin se menisi aika yksi yhteen toimialan kanssa. Ja vaikka hoitaisikin puhelinpalvelun niin sillä ei ole todennäköisesti mitään tekemistä itse firman kanssa, kunhan vain toimii ulkoistettuna puhelinpalveluna tms. *

      Toisekseen, tässä on sekoitettu hirveä määrä erilaisia peiteyrityksiä joilla ollaan yritetty peitellä sitä mistä tämä tuote on alunperin kotoisin. Yhdellä yrityksellä on jokin hämärä puhelinnumero joka alkaa muodossa 356, eli Maltan maakoodi. Ilmeisesti noiden rahoitus menee tätä kautta:

      https://shoprim.com/contact/

      Kolmanneksi: jos katsotte Google Mapsilla, niin "yrityksen" pääkonttori menee keskelle peltoa jossakin pikkupaikassa keskellä Amerikkaa. Kokeilkaa:

      800 Shallcross Lake Road, Middletown, DE, United States

      Kirjoitatte Google Mapsiin ylläolevan ja valitkaa Street View.

      * Disclaimer: vielä kerran, en sano että Gainer Oy on tämän tuotteen puhelinpalvelun tuottaja. Huomasin vain googlettaessani tähän tuotteeseen liittyvän puhelinnumeron alkusarjaa että se oli yksi yhteen tämän nimenomaisesti puhelinpalveluja tarjoavan yrityksen kanssa. Loogisesti otettuna siinä voisi olla jotakin perää.

      • Niin joo, ja "Reverse logistics" on käytännössä yritys joka hoitaa ongelmajätettä. Eli sen kanssa ollaan diilattu että palautukset menevät suoraan sinne, ongelmajätelaitokselle. Tämä ei ole vitsi. Katsokaa: https://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_logistics

        Sekin on ulkoistettu juttu. Siinä lapussahan ei muuten väitetä että itse lähetys on kotoisin sieltä, sinne vain palautetaan kaikki ongelmajäte.


    • palautus ei onnistu millään aikan vain sama viesti eikä rahoja tule takaisin

    • Kiitos Toivo2016!Kaiken turhan yrittämisen jälkeen lähetin sähköpostia ihan suomeksi osoitteeseen contact-fi@sp-contact.com ja uudelleen IBAN jaSWIFT tiedot.Väittivät nimittäin ensin,että ne olivat olleet virheelliset,olivat varmaan menneet suoraan roskikseen!Pyysivät huonolla suomenkielellä laittamaan"kirjeissasi" uudelleen tiedot.Vastasin,etten tasan lähetä enää mitään kirjettä ja haluan rahat heti tilille tai teen rikosilmoituksen.Laitin siis sähköpostiin uudelleen tilitiedot.Ja kas kummaa!Tänään olivat eurot pamahtaneet tilille,10€ oli jäänyt jonnekkin maailmalle,mutta 119€ löysi kotiin

    • Täällähän on paljon juttua Hallu Fortesta. Ite tein tuossa pari kk sitten videon lähinnä koskevan sen mainontaa ja tarinointia tekaistuiden henkilöiden kanssa.
      https://youtu.be/8zDrAdWS0Ns
      Tuossa puidaan hiukan onko se asiallista vai ei. Tuotteen mainonta siis.
      Tuote itsessää voi olla mitä tahansa, en tilannut.

    • Halpaan menin, en voinut käyttää, mainoksissa ei kerrottu, että ei sovi diabeetikoille. Palautin tuotteen omalla kustannuksella mutta rahoja en saanut takaisin kuten mainoksissa luvataan joten älkää ihmiset ostako tuota tuotetta

    • Halpaan menin ja raskaasti!
      Tilasin ja pöljä maksoin tilaukseni 17.2.2016. Tuotteita ei ole kuulunut. Tänään otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja kas kummaa, firma oli heille hyvinkin tuttu. Toiminta hoidetaan Komorien saarilta ja palautusosoite Puolaan. Tililtä veloitetut rahat on valitettavasti menneet. Rikosilmoituksen voi poliisille tehdä, mutta välttämättä eivät voi mitään, sillä Euroopan kuluttajavirastokaan ei voi asialle mitään. Kokeilen yrittää rikosilmoituksen tekemistä, mutta olisi hyvä tuoda ilmi tällaisia huijariyrityksiä. Itse luin mainossivun palautekeskustelua ja kuvittelin, että firman toiminta olisi luotettavaa. Toisin kävi.

      • Kiinasta saa noita samanlaisia kapistuksia alle kahden euron ja ilman postimaksuja. Niitä on Aliexpressissä myynnissä pilvin pimein:

        http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20160429092129&SearchText=Feet care Big Bone Toe Corrector


    • Toivottavasti joku valittaa ihan jonnekin kuluttajansuojaan. Härskiä toimintaa. Itse en ole tilannut joten en voi valittaa. Ihmisten terveydellä rahastaminen tuntuu pahalle. Ryhmäkanne?? Tukia saa Kiinasta alle 5 E ja Ruotsalaisesta tukisukat.comista 14.90 E Ruotsalaisfirma antaa ihan asiallisia ohjeitakin. Tukea myydään ihan vääränlaisin ohjein koska se on tarkoitettu oikeasti yötueksi. Eikä se mitään ihmeparanemisia tee vaan tukee hoidossa.

    • Palauttin tuotteen paketissa olleeseen Pro Spedition Vantaa/Post Nord. Paketti kirjattiin vastaanotetuksi, mutta sitä ei ole mistään ole löytynyt.(?) Kuluttajansuojasta aloitin ja firma jäljitettiin Komorien saarille, jolla Puolassa toimipiste. Verkkosivuilleen antamani tuotteen negatiivinen kommentti ei saanut päivänvaloa...opin lukemaan myös huijaus tekstit muka "tilaajien" komentit tuotteesta.Pah! Nekin ovat pelkkää chi...iä. Vain lyhyitä samankaltaisia, positiivisia kommentteja kirjoitusvirheitä. Tästä lähtien en tilaa mitään, mistään, ikinä, ellei suomenkieli suju! YES! :D

    • Onko mitään uutta tietoa tästä firmasta. Puhelinpalvelussa soi sama nauha koko ajan. Kumpahan soittamista ei laskuttaisi firma vielä kalliisti.

    • Olen samaa mieltä, että Hallu Forte vaivaisenluun oikaisija on täyttä huijausta ja selvästi ylihinnoiteltu. Olen palauttanut ko. tuotteen pakkauksen lähettäjälle, mutta rahaa ei ole tullut tilille. Olen lähettänyt siitä vielä huomautuksen, mutta huonoin tuloksin. Miksi hinta vaihtelee päivittäin ja tilauksessa mainittuja ehtoja ei firma täytä ? Menin halpaan.

    • Hannes Tikka on hyvä kaverini ja maksaa aina velkansa. Rahat palautetaan joka muodossa niitä tarvitseville. Tuotteella on täysi tyydytystakuu.

      • Hannes Tikka voisi laittaa rahat minulle taisin. palautin tuotteen mutta rahoja ei ole kuulunut.. laitatko tähän Hannes Tikan sähköpostiosoitteen kun tuo nykyin sähköpostiosoite ei enää toimi..


    • Hyvä juttu! Onneksi on asiallista touhua

    • Tilasin talvella koemielessä puutteellisin osoitetiedoin. Nyt sain tällaisen viestin sähköpostiin:"Arvoisa Asiakas!

      Järjestelmätietojemme mukaan olit jo täyttänyt etuklubin tilauslomakkeen, minkä jälkeen sinun olisi pitänyt saada vaivaisenluuta hoitava Hallu Motion -oikaisija.

      Kyseessä on tietenkin pomoni, eli jalkasairauksien asiantuntija Markus Tikka kehittämä tuote.

      Tässä vaiheessa haluaisin pyytää anteeksi sinulta, koska näen, että tilausta ei ole suoritettu, mikä oli meidän vikamme.

      Siksi vakuutin pomoni, että sinut oikeutettaisiin:

      107 euron alennukseen etuklubiin liittymistä varten. Se tarkoittaa, ettet maksa uusien asiakkaiden maksettavaa 206 euroa, vaan saat tilauksen alimmalla sallitulla hinnalla, nimittäin 99 eurolla. Tämä on paras tarjous, jonka ansiosta saat Hallu Motion -oikaisijan täysin ilman lisämaksuja.

      Kahdesti pidempään tyytyväisyystakuuseen. Se tarkoittaa, 30 päivän tyytyväisyystakuun sijaan saat 60 päivää aikaa testataksesi tuotetta. Vasta kun olet vahvistanut, että olet tyytyväinen kuriin, saamme kuriirille tai postinjakajalle antamasi rahat. Sillä tavalla et ota mitään riskiä. Pahimmassa tapauksessa saat maksamasi rahat takaisin, ja parhaassa – pääset kokonaan eroon vaivaisenluusta, jonka aiheuttama kipu on häirinnyt jokapäiväistä elämääsi.

      Voit tietysti kätevästi maksaa tilauksen käteisellä kuriirille tai postinjakajalle. Sinun ei tarvitse maksaa tilausta etukäteen, tehdä tilisiirtoa eikä maksaa tilausta kortilla.

      Ja vielä viime hetken uutinen: tilauksesi yhteydessä saat ILMAISEKSI „salaisen lahjan”, jonka arvo on ainakin muutamia kymmeniä euroja. Mikä lahja se on – tästä kertoo konsultti, joka soittaa sinulle vahvistaakseen tilauksesi, kun olet täyttänyt lomakkeen.

      Ole hyvä äläkä jaa linkkiä salaiseen tarjoukseen muille, koska siihen on oikeutettu vain muutama henkilö Suomessa – mukaan lukien sinä.

      Toivoen, että saamme luottamuksesi takaisin,

      Anne Virtanen
      Asiakkaiden tyytyväisyydestä vastaava päällikkö

      P.S. Muodollisten vaatimusten takia tarjous on saatavilla noin 48 tunnin ajan tai niin kauan kuin tämä linkki on aktiivinen."
      Nythän tässä liityttäis jo johonkin klubiin, ja postipoika pitää rahat kunnes annan luvan tilittää ne huijarifirmalle. Hyvät naurut sai kyllä tästä kirjeestä.

    • Aika lailla hämärältä vaikuttaa homma. Aatelkaapa, että netti on pian pullollaan eri tavalla toimivia rahankerääjijä.

    • Huijausta koko homma. Otin yhteyttä sähköpostitse ko. firmaan ja sain ohjeet miten tuotteen voi palauttaa Puolaan. Palautusrahoja ei ole näkynyt. Noh, vahingosta viisastuu enkä enää usko ihmeisiin....

      • merkille pattijalka. odota rahoja,minäkin odotin 4 kk kun ensin kirjoitin heille ainakin 10 kertaa ja soitin saman mokoman, rahat sain toki vähennettynä 10 eur.


    • "Oikaisija" on täyttä huijausta ja samoin sitä myyvä firma. Samaa sarjaa kuin laihdutuspillerit joissa vain tarvitsee tietää montako kiloa haluaa laihtua ja sitten vain syödään pilleri kutakin haluttua 5kg kohden. Tyhmyydestä sakotetaan.

    • Tänne kannattaa reklamaatiota lähettää..

      Liitteeksi laitoin skannatut kuitit bussi ennakosta ja palautuksesta ja reklamatio kirjeen joka tehty mahdollisimman tarkasti alla olevien ohjeiden mukaan.. viimein sain 10 euroa vaille sen summan mitä itse maksoin.. emaileja lähetin tosi paljon niin tähän nimettömään firmaan kuin myös Post Nord Oy:öön joka toimittaa tuotetta Suomessa. Jos sähköposti vastaus ei meinaa lähteä "vastaa" kuvakkeella niin kopioi osoite "vastaan ottaja" palkkiin

      Tilailin uusia tuotteita ja liityin etuklupiin ja kun ottivat yhtyettä tarjotakseen etuuksia jne peruin tilauksen ja muistutin että palauttavat rahani.. ja näin jatkan kunnes saan loputkin 10 euroa.

      Reklamaatio emailia tähän osoitteeseen: contactfi@todaycontact.com

      Tässä saamani ohjeet reklamaatiota varten:
      "Alla muistutan, mitä täytyy kirjoittaa:
      etu- ja sukunimi, osoitetiedot, sähköpostiosoite, tilauksen tehneen Käyttäjän puhelinnumero; osoite, johon tuote lähetettiin; lähetettyjen tuotteiden määrä; tuotteen käytön aloitus- ja päättymispäivämäärä, selkeä kuvaus tuotteen käytöstä; tuotteen käytöllä saavutetut havaitut tulokset; reklamaation odotettu lopputulos (maksun palautus tai tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen); tilinumero (sekä IBAN ja SWIFT), johon maksu voidaan palauttaa; Käyttäjän selkeästi kirjoitettu allekirjoitus.
      Kunnioittaen
      Etuklubin reklamaatio osasto

    • ns. uusinta tilauksia (että sain uudellen yhteyttä firmaan) tein bussi ennakolla ja suunnittelin että en olisi lunastanut, jos en jostain syystä voisi perua tilausta..

      • Postiennakon lustamatta jättämisestäkin voi tulla ilmeisesti laskua.. joten ei kannata tilailla jos ei aijokaan lunastaa pakettia.


    • Oletteko ostanut Drivelan -nimistä tuotetta, käyttänyt ? Kokemuksia ?

    • Minulle tuli ilmoitus että tuote saapunut,en taida hakea ollenkaan!! Laittakoot takas mistä tullutkin, pyydettiin 116€ no pthyi piti olla jotaa 40€ kieppeillä..

    • Kyseisestä "professorista" ei löydy mitään tietoa. Jos on liian hyvää ollakseen totta, niin se myös on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Vastaamoon tehty ehkä kaksi tietomurtoa - kertoo Yle.

      https://yle.fi/uutiset/3-11612331 Tietoa tihkutetaan tipoittain. Uutta katastrofia pukkaa Vastaamon osalta. Eiliseen asti kyse oli vain yhdestä hakker
      Maailman menoa
      337
      4429
    2. Laittoko Stefan instan yksityiseksi

      Stefanin insta yksityinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2652
    3. Autoilun päästöt

      Hallituksen tavoitteena on puolittaa liikenteen päästöt vuoteen 2030 mennessä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698934.html Liikenteen päästöt ei
      Maailman menoa
      332
      1255