ÄLKÄÄ puuttuko mammujen lapsi-raiskauksiin.

Muu-ei-enää-auta

Mikään ei ole varmempaa, kuin että ensi kesänä nuoria tyttöjä raiskataan valtavassa mittakkaavassa. Jotta raiskaajaeläin-ogelma voisi korjautua, ei missään nimessä tule puuttua, jos ei uhri ole läheinen tai tuttu.

Jos puututte aktiivisesti raiskauksiin, jatkamme "Ruosin tiellä" jolloin meno vain pahenee, eivätkä päättäjät tee mitään ongelmalle. Siksi on vain pakko "hyväksyä viattomia uhreja", jotta vielä paljon suuremmilta uhrimääriltä - ja vuosikymmenten piinalta vältytään.

Pankaa mieleen. Jos emme sekaannu, on vähintään kymmeniä lapsia raiskattu ja osa ehkä joukkoraiskattu ja tapettukin ennen heinäkuun alkua. Silloin viimeistään rikolliset päättäjät ja hyysärit jotuvat todelliseen vastuuseen, kun joutuvat uhrien läheisten silmittömän raivon kohteeksi. Vain ihme voi silloin estää vähintään yhden idioottipäätäjän kuoleman, mikä juuri vaaditaankin, että utopiamaailmassa elävä johto tajuaa kansallakin olevan oikeuksia.

Antakaa mamujen raiskata ja murhata mielin määrin, jos ei läheinen tai tuttu ole kyseessä. Vaikka se on mitä karmein, on se silti ainoa toimiva tie kääntää kehitystä Suomessa parempaan suuntaan.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memhmi_Salad

On tulossa kansainvälinen raiskuukevät...

• Hklkfoi

"Pankaa mieleen. Jos emme sekaannu, on vähintään kymmeniä lapsia raiskattu ja osa ehkä joukkoraiskattu ja tapettukin ennen heinäkuun alkua."

Montas viikkoa ajattelit vain seurata sivusta?

Husu, on antanut Uuden suomen mukaan pikkuvinkin pidättää katupartiot. Mistä tämä herra osaa suomea? Oliko mamma täkäläisiä? Hän luokitteli tulokkaat kansaksi ja pääministeri on varmaan siinä kuviossa herodes tai joku muu antiikin valtion johtaja?

• jaksakaanyt

Yrittäkää nyt mennä vaikka pilkille, sekin voi auttaa seksuaalifantasioihin. Ei liene ihan tervettä, jos päivät pitkät mieli askartelee seksuaalirikoksissa. Joku kevyt lääkityskin voisi auttaa ajatusten kierteeseen.

• Hagslkj

Kolu, Turunen ja Niskanen vapautuu vasta kahden vuoden kuluttua, silloin nuo kuvottavat rikolliset alkaa uusia 2 vuotiaiden vauvojen raiskauksia!

• Viime vuonna syyskuun loppuun mennessä poliisin tietoon tuli 1100 lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tapausta. Ei ole hyssyttely auttanut lapsia tässä asiassa, päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe