Ei Jumala auta pieniä

Valheitatuskaa

Ei auttanut Jumala pientä lastani ja minua. Antoi valheiden verkon hukuttaa meidät. En näe mitään syytä enää olla kiitollinen Jumalalle mistään. Miten Jumala voi toimia näin. Päällemme lausuttiin törkeitä valheita, ne uskottiin ja meidät tuhottiin. Nyt joku uskovainen voisi vastata, missä oli Jeesus, missä Jumala? Miksi syytön lapsi joutui kärsimykseen? Kaikkemme teimme ja apua ei tullut. Nyt joku hihhuli voisi vastata, missä se Jumala oli?

23

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12_13

"Miksi syytön lapsi joutui kärsimykseen?"

Mihin kärsimykseen?

• sellaistaseon

Joutui henkiseen ja fyysiseen kärsimykseen valheiden takia. Lapsi on hakattu, revitty, lastensuojelu ei auta, ei poliisi, ei mikään. Missä se Jumala oli, kun näin pääsi tapahtumaan.

• 12_13

Ikävä juttu. Valitettavasti tässä maailmassa joutuu kohtaamaan paljon kärsimystä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että väliaikaisen kärsimyksen kautta voi myös seurata hyviä asioita. Siksi suuntaisin katseen positiivisiin puoliin ja ottaisin hyödyn ikävistä asioistakin. Loppuen lopuksihan tämä elämä on tavallaan vain oppitunti hyvästä ja pahasta ja päämääränä on valita hyvä ja päästä ikuiseen elämään Jumalan kanssa.

"Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Sillä henki on enemmän kuin ruoka, ja ruumis enemmän kuin vaatteet. Katselkaa kaarneita: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa, eikä niillä ole säilytyshuonetta eikä aittaa; ja Jumala ruokkii ne. Kuinka paljoa suurempiarvoiset te olette kuin linnut! Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa? Jos siis ette voi sitäkään, mikä vähintä on, mitä te murehditte muusta? Katselkaa kukkia, kuinka ne kasvavat: eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, kuinka paljoa ennemmin teidät, te vähäuskoiset! Älkää siis tekään etsikö, mitä söisitte ja mitä joisitte, älkääkä korkeita tavoitelko. Sillä näitä kaikkia maailman pakanakansat tavoittelevat; mutta teidän Isänne kyllä tietää teidän näitä tarvitsevan. Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
        Luuk. 12:22-31

• AEII
        12_13 kirjoitti:

Ikävä juttu. Valitettavasti tässä maailmassa joutuu kohtaamaan paljon kärsimystä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että väliaikaisen kärsimyksen kautta voi myös seurata hyviä asioita. Siksi suuntaisin katseen positiivisiin puoliin ja ottaisin hyödyn ikävistä asioistakin. Loppuen lopuksihan tämä elämä on tavallaan vain oppitunti hyvästä ja pahasta ja päämääränä on valita hyvä ja päästä ikuiseen elämään Jumalan kanssa.

"Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Sillä henki on enemmän kuin ruoka, ja ruumis enemmän kuin vaatteet. Katselkaa kaarneita: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa, eikä niillä ole säilytyshuonetta eikä aittaa; ja Jumala ruokkii ne. Kuinka paljoa suurempiarvoiset te olette kuin linnut! Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa? Jos siis ette voi sitäkään, mikä vähintä on, mitä te murehditte muusta? Katselkaa kukkia, kuinka ne kasvavat: eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, kuinka paljoa ennemmin teidät, te vähäuskoiset! Älkää siis tekään etsikö, mitä söisitte ja mitä joisitte, älkääkä korkeita tavoitelko. Sillä näitä kaikkia maailman pakanakansat tavoittelevat; mutta teidän Isänne kyllä tietää teidän näitä tarvitsevan. Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa.
        Luuk. 12:22-31

Pelkkää potaskaa. Aloittajalle tiedoksi, että jumala on mielikuvitushahmo, eikä tästä syystä puutu lapsesi asioihin. Jos haluat asioiden muuttuvan, niin tee itse konkreettisia asioita sen muutoksen eteen. rukoilemalla et vaikuta mihinkään itsesi ulkopuoliseen asiaan, et hyvässä etkä pahassa.

• AEII kirjoitti:

Pelkkää potaskaa. Aloittajalle tiedoksi, että jumala on mielikuvitushahmo, eikä tästä syystä puutu lapsesi asioihin. Jos haluat asioiden muuttuvan, niin tee itse konkreettisia asioita sen muutoksen eteen. rukoilemalla et vaikuta mihinkään itsesi ulkopuoliseen asiaan, et hyvässä etkä pahassa.

""rukoilemalla et vaikuta mihinkään itsesi ulkopuoliseen asiaan, et hyvässä etkä pahassa.""

Juuri näin Rukous on oman ajattelun sovittamista todellisuuteen. Se ei ole karkkikauppa vain minulle heti kaikkea mukavaa, tai ainakin enemmän kun kaverille.

Jumala ei ole Hahmo vaan hän on mielessäsi ja toimii .....

• ""Miksi syytön lapsi joutui kärsimykseen?"

Mihin kärsimykseen?
        "

Mikä syytön?

• Hei nimimerkki, Valheitatuskaa

Olen pahoillani lapsesi ja sinun puolestasi. En osaa vastata kysymykseesi miksi syytön lapsi joutui kärsimykseen. Ikävää, että niin kävi. Toivottavasti tilanne korjaantuu pian ja kärsimys helpottuu. Joku ihminen sen kärsimyksen takana on, ei Jumala. Me ihmiset kykenemme moneen pahaan, valitettavasti. Missä Jumala oli ja miksi hän ei auta? Nämä ovat kysymyksiä, joita on kysytty ja kysytään aina uudestaan ja uudestaan. Vastauksia emme kaikkiin kysymyksiimme saa tässä elämässä. Jeesus kärsi, Jumala antoi Poikansa puolestamme. Ei tämä auta silloin, kun on hätä, tiedän. Mutta psalmissa 23 sanotaan "Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani." Kristus on kanssamme kaikissa vaiheissa, ilossa ja surussa, onnen hetkissä ja tuskissa. Rukoilla kannattaa, Jumalalta voi pyytää tukea ja lohtua.

Voimia,
      Pirkko-pappi

• "Hei nimimerkki, Valheitatuskaa"

Heippa taas, nimimerkki kuunteleva_Pirkko :-)

"Olen pahoillani lapsesi ja sinun puolestasi."

Tarkoittaako tämä, että et tiedä miksi juuri kysyjän lapsi, lapset yleensä tai kukaan jumalan lapsista, joutuu koskaan mihinkään muualle kuin helvettiin?

" En osaa vastata kysymykseesi miksi syytön lapsi joutui kärsimykseen. "

Loistavaa.
        Tyhjentävä vastaus.

"Ikävää, että niin kävi. Toivottavasti tilanne korjaantuu pian ja kärsimys helpottuu."

BlaaaBlaaaBlaaaa....

" Joku ihminen sen kärsimyksen takana on, ei Jumala."

heh.
        nyt jumala ei olekkaan ihmisen kuva.... vai miten se menikään?

" Me ihmiset kykenemme moneen pahaan, valitettavasti."
        Erityisesti uskovaiset ihmiset kykenevät hillittömään pahaan.

" Missä Jumala oli ja miksi hän ei auta? "

Kysymällä vastaaminen on huonoa käytöstä.
        Hyi hyi.

"Nämä ovat kysymyksiä, joita on kysytty ja kysytään aina uudestaan ja uudestaan. Vastauksia emme kaikkiin kysymyksiimme saa tässä elämässä."

No ShitSherlock.

Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

"Jeesus kärsi, Jumala antoi Poikansa puolestamme."

ollaanpas me upeita.
        Vai oliko jumala vähän tyhmä?

Sopisi ihmiskuvaansa kyllä tässäkohdin vallan mainiosti.

Ehkä jeesuken tarot-kortit ennustivat kärsimystä, ja jeesushan kärsi :-)

" Ei tämä auta silloin, kun on hätä, tiedän."

Jankutat silti.

" Mutta psalmissa 23 sanotaan "Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani." Kristus on kanssamme kaikissa vaiheissa, ilossa ja surussa, onnen hetkissä ja tuskissa. Rukoilla kannattaa, Jumalalta voi pyytää tukea ja lohtua."

Jou
        Psykologinen yhteys ihmeparantumiseen on yhtä selkeä kuin jos juoksisi pitkin pimeää katua, eikä tunnelin päässä olisikaan valoa.

Mutta eihän pikkulapsille voi tuollaisia tarinoita kertoa.
        Voisivat peljästyä maailman paskaa touhua.
        Eivätkä maksaisi kymmenyksiään enään satuprinssikirkolle.

• VaihdaJumalaa

Jumala ei auta, koska Jumala nauttii kärsimyksestä eihän se muuten olisi kiduttanut poikaansa ristillä ihan muuten kuin omaksi ilokseen jotta saisi tekosyyn antaa anteeksi.

http://see_the_truth.webs.com/YHVH_Murderer.htm

• Tyttö15_Jeesusonratkaisu

Jumala salli Jeesuksen kärsimyksen,koska hän rakasti meitä niin paljon, että oli valmis antamaan poikansa kärsiä jotta me saisimme elää terveinä ja vapaina. Jeesus voitti kaikki sairaudet ja jopa kuoleman ristin työllään. Nyt meillä on valta sen yli, Hänen haavojensa kautta ME olemme paratut
        Siksi meillä yskovina pyhällä hengellä täytetyillä on valta parantaa sairaita. Jeesus ei kärsinyt turhaan. Hänellä on tarkoitus sinunkin elämällesi. Ota hänet vastaan omana vapahtajanasi, hän rakastaa sinua!

• Tumitsemattomuus

Ei Jumala elä kenenkään puolesta hänen elämäänsä.
      Varmaan Jeesuksen äiti pohdiskeli samaa kysymystä.
      Entä kaikkien tuntema ajatus: Jumalani Jumalani miksi minut hylkäsit.

Jokainen on tullut elämään oman elämänsä, tuomitsematta jättäminen on ihmisen osa.
      Olet ainakin arvokkaassa seurassa kysymyksesi kanssa.

• ggvvvbbb

Onkohan aloittaja itse uskossa tai onko hänen lapsensa uskossa.

Jos aloittaja on luovuttanut elämänsä Saatanalle eikä Jumalalle niin silloin on Saatanan asia auttaa häntä. En kuitenkaan kehoita turvautumaan Saatanan apuun sillä Saatana vaatii aina sielun palkinnoksi avustaan.

• rahatmulleheti

Miten päin vaan kunhan on rikas ja varakas.

• Hei.
      Kautta vuosituhansien ihmisillä on ollut ja tulee olemaan kysymyksiä, joihin emme saa vastauksia. Kärsimyksen teema on yksi vaikea aihe, joka herättää kysymyksiä... Ihmissuhteet, terveyteen liittyvät asiat, perimmäiset kysymykset mietityttävät. Missä ja millainen on Jumala, johon me häneen uskovat luotamme lujasti. Tästä meillä on oma näkemyksemme, jota muiden tulisi kunnoittaa, kukin saa ajatella ja uskoa miten tahtoo. Aloittaja kyseli Jumalan perään lapsensa asioiden vuoksi. Jumala ja rukous auttaa, jos me annamme Jumalalle mahdollisuuden. Jumala on kanssamme. Me ihmiset olemme kovin rajallisia ja myös raadollisia, se on nähtävissä päivittäin, mutta meille on tarjolla armo. Siihen voi turvautua.

Kaikkea hyvää,
      Pirkko-pappi

• hyvätkekkerit

Juopotteletko sinä vapaalla seurakuntien tiloissa.

• Vastauksiin

Jos valheet hukuttaisivat olisimme kaikki jo hukkuneet. Raamatussa on monia lauseita jotka vahvistavat uskoa että saamme hyvitystä jonain päivänä. Lähtisin pois siitä väestä joka katkeroittaa mielen.

• 2825

Ilman rakkautta ei voi paljoakaan saada aikaan uskon saralla. Tavoitteena Tuomaksen tavoin, valtava rakkaus kivittäjiä kohtaan, koska Jumalalle jokainen on hyvin rakas.

• Vastauksiin

Rakkauden osoitus on konkreettinen teko.

• epäilevätuomas

Sanotaan että Jumala on kaikkivoipa. Pystyykö se tekemään niin suuren kiven ettei se jaksa nostaa sitä?

• gggdfddd7877

Jumala pystyy luomaan äärettömän suuren kiven, mutta jos hän tekisi sen, se vetäisi puoleensa kaiken muun massan, eikä olisi enää olemassa kuin yksi massa. Sellaisen liikuttaminen mihin suuntaan tahansa olisi kyllä mahdollista mutta mitä hyötyä siitä olisi.

• epäilevätuomas

Mutta tuohan on luomiskertomusta vastaan, lähentelee jopa alkuräjähdysteoriaa!

• VoimiaKovasti

Kun asiat ovat oikein huonosti, ihminen helposti lohduttaa itseään uskottelemalla asian olevan paremmin, tai että joku yliluonnollinen tekee ihmeen. Se on inhimillistä.

Kun voimat ovat loppu ei jaksa hakea edes apua. Jos jaksaa hakea, ei jaksa ottaa sitä vastaan siten kuin auttajan mielestä pitäisi. Sittem se jää kokonaan.

Olet kuitenkin lapsellesi ainutlaatuinen. Toista äitiä tai isää hänellä ei ole, eikä tule. Hänelle olet tärkeä ja sinun voimiesi varassa hän on kunnes on aikuinen. Toivon sinulle rohkeutta ja kestävyyttä hakea apua, ja etenkin muuttaa toimintatapoja, harrastuksia, ehkä asuinpaikkaakin. Pahaa tekevien seurasta on syytä siirtyä muualle.

• Tiedämmekö mikä on apu - lopullisesti ikuisesti. Kinastelemme onko tietoisuus ikuinen, onko henkilön persoona ikuinen vai tilapäinen. Onko minun tai sinun hetkitäinen nautinto varmasti pysyvästi paras mahdollinen minulle vai sinulle. jne...

Henkilökotaisen kokemukseni perusteella olen saanut vastauksia yllä oleviin kysymyksiin. Toistaiseksi olen tyytyväinen. Suosittelen vertaistukiryhmään liittymistä. Suomi24 palstat ei sitä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8385
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6475
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6314
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4981
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3440
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3351
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3295
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2889
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2852
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2836
    Aihe