Kalaöljyn elohopea vaikuttaa SHBG tavalla kehossa

Tietopaketti24

SHBG rajoittaa vapaantestosteroiinin määrää veressä jolloin lihaskasvu tyrehtyy.

Lehtivihreä eli klorofylliini poistaa elohopeaa jota saadaan pääosin kalaöljystä.

Verenkierrossa testosteroni kulkee vapaana tai proteiiniin sitoutuneena. Testosteronia sitovia proteiineja ovat sukupuolihormoneja sitova globuliini (SHBG), johon on sitoutunut noin 60 % verenkierron testosteronista sekä albumiini, johon sitoutuu noin 38 %. Vapaana verenkierrossa kulkee noin 1–2 % testosteronista. Kantajaproteiiniin sitoutunut testosteroni on tehotonta. Testosteronia erittyy 2,5–11 mg vuorokaudessa ja sen puoliintumisaika verenkierrossa on noin 10 minuuttia..

Puntinnostajat popsii justiin tuota kalaöljyä jossa on elohopeaa vaikka elohopea tutkitusti estää miessukupuolihormooneihin liittyviä toimintoja.

Elohopeaa kelatoi klorofylliini. Kokeile DETOX kuuria niin näet eron.

Lisäravinnetuottajien lobbareihin ei kannata luottaa ne myy kalliita aineita joilla lihakset ei kasva.

Luomulla ne lihakset kasvaa. Neanderilaisetkin söi 2kg punaistalihaa ja vihreitälehtikasveja. Metsästäjäkeräilijät söivät 1kg punaistalihaa ja vihreitälehtikasveja. Molemmat olivat erittäin vahvoja nykypäivänkin mittakaavassa.

Päiväkirjaan vain tuloksia, niin sitä voimailun tilastotiedettä tehdään eikä missään kynäniska lisäravinnelobbarin lobbarin kemikaalipajassa.

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siissos

Älä muuta sano, omakin treenailu tyssäsi elohopeaan - hammaspaikoista vapautuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109