Kyllä ottaa päähän Jouluaika, kun ei ole töissä!!! Syö ja juo liikaa!!! Muina vuosina olin töissä ja vetelin 400% palkkaa. Kyllä oli mukava tammikuu, kun oli hynää ravata alet läpi.
mun puolesta Joulu joutaa pois!
Lopetetaan Joulu
juroc
1
288
Vastaukset
- lopetin joulun jo
Lopetin joulun jo omalta osaltani. Asun kaukana sukulaisista. Oma perhe matkusti sukuloimaan, mutta minä meditoin itsekseni kaikki pyhät. Ostin kyllä lapselle lahjan, mutta en sekaantunut jouluruokiin tms. Minusta se on hölmöjen pakkotoimintaa joka vuosi rituaalinomaisesti tehdä samoja asiaoita, esim. jouluun liittyen. Kuitenkin koko juhlan merkitys on totaalisesti hämärän peitossa monilla ihmisillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285