Joku joka tulee hakemaan sinne toiselle puolelle

genomizer

Mun puolison veli, todella jalat maassa, kertoi. Oulun yliopistollisessa sairaalassa oli 2 vanhaa naista, kuoleman sairaita molemmat. Ne rouvat oli ihan eri puolella sairaalaa toisistaan eivätkä koskaan olleet nähneet toisiaan milloinkaan. Tämä toinen rouva sitten kuoli. Toinen rouvista eli vielä jonkin aikaa sen jälkeen ja kun tämän toisen rouvan aika tuli lähteä tästä maailmasta, niin se katsoi ja osoitti sormellansa sinne sen huoneen ylänurkkaan ja sanoi tän toisen rouvan, joka oli kuollu vähän aikaa sitten ja jota ei ollu koskaan ikinä tavannu, niin se sanoi sen jo äsken kuolleen rouvan nimen ja sanoi että "Sinäkö minua tulit hakemaan?" Ja sanoi tossa lauseessa sen rouvan nimen jota en nyt muista. Mistä me koskaan voidaan tietää mitä tapahtuu kun me kuollaan? Tuo kertomus sai ensin minut kananlihalle mut sitten toiveikkaaksi. Sama tapahtui kun mun appiukko kouli. Ennenkö se kuoli, niin sen silmät oli vaan koko ajan kiinni mut just ennenuin se kuli niin se oli katsonnu kanssa jotain ja osottanu sitä jotain ja sitte se kuoli. En usko yliluonnolliseen mutta eihän me voida tietää mitään kuolemasta ennenkuin me itse kuollaan. Sillon kaikki salisuudet paljastuu!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iankaikkinenelämä

      Kyllä se näin on. Ei kuolema ole elämän loppu vaan voi toiseen todellisuuteen. Minun ukki, isänisää tuli hakemaan taivaaseen hänen muutamia vuosia aikaisemmin kuollut uskovainen vaimonsa (siis isänäiti). Vaari oli käynyt vielä hyvästelemässä kuolin yönään samassa sairaalassa ollutta tyttärensä anoppia. Eivät tienneet edes olevansa yhtaikaa sairaalassa.
      Äidin serkku kuoli ja eräs hänen seurakuntaystävä oli saanut tiedon tästä vierailevan enkelin kautta. Kuolinaamuna oli enkeli tullut ilmoittamaan, että saatoin "kuolevan nimi" taivaaseen. Sitten oli tullut tieto, että ystävä oli kuollut aamuyöstä.
      Näitä tapauksia on tiedossani vaikka miten paljon. Kerron tässä vain nämä kaksi esimerkkiä.
      Kannattaa turvata Vapahtajaan, niin kuolemassa ei ole mitään pelättävää ja saamme tavata kerran uskossa lähteneet rakkaamme.

    • vm41

      Toi kuuluu jo parapysologian aihepiiriin, eikä näin ollen sivua ristinuskoa mitenkään.

    • kommentoija

      Aloittajan kannattaa katsoa YouTubesta video 10 minuuttia kuolleena - ja sitten ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe