Joku joka tulee hakemaan sinne toiselle puolelle

genomizer

Mun puolison veli, todella jalat maassa, kertoi. Oulun yliopistollisessa sairaalassa oli 2 vanhaa naista, kuoleman sairaita molemmat. Ne rouvat oli ihan eri puolella sairaalaa toisistaan eivätkä koskaan olleet nähneet toisiaan milloinkaan. Tämä toinen rouva sitten kuoli. Toinen rouvista eli vielä jonkin aikaa sen jälkeen ja kun tämän toisen rouvan aika tuli lähteä tästä maailmasta, niin se katsoi ja osoitti sormellansa sinne sen huoneen ylänurkkaan ja sanoi tän toisen rouvan, joka oli kuollu vähän aikaa sitten ja jota ei ollu koskaan ikinä tavannu, niin se sanoi sen jo äsken kuolleen rouvan nimen ja sanoi että "Sinäkö minua tulit hakemaan?" Ja sanoi tossa lauseessa sen rouvan nimen jota en nyt muista. Mistä me koskaan voidaan tietää mitä tapahtuu kun me kuollaan? Tuo kertomus sai ensin minut kananlihalle mut sitten toiveikkaaksi. Sama tapahtui kun mun appiukko kouli. Ennenkö se kuoli, niin sen silmät oli vaan koko ajan kiinni mut just ennenuin se kuli niin se oli katsonnu kanssa jotain ja osottanu sitä jotain ja sitte se kuoli. En usko yliluonnolliseen mutta eihän me voida tietää mitään kuolemasta ennenkuin me itse kuollaan. Sillon kaikki salisuudet paljastuu!

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iankaikkinenelämä

Kyllä se näin on. Ei kuolema ole elämän loppu vaan voi toiseen todellisuuteen. Minun ukki, isänisää tuli hakemaan taivaaseen hänen muutamia vuosia aikaisemmin kuollut uskovainen vaimonsa (siis isänäiti). Vaari oli käynyt vielä hyvästelemässä kuolin yönään samassa sairaalassa ollutta tyttärensä anoppia. Eivät tienneet edes olevansa yhtaikaa sairaalassa.
      Äidin serkku kuoli ja eräs hänen seurakuntaystävä oli saanut tiedon tästä vierailevan enkelin kautta. Kuolinaamuna oli enkeli tullut ilmoittamaan, että saatoin "kuolevan nimi" taivaaseen. Sitten oli tullut tieto, että ystävä oli kuollut aamuyöstä.
      Näitä tapauksia on tiedossani vaikka miten paljon. Kerron tässä vain nämä kaksi esimerkkiä.
      Kannattaa turvata Vapahtajaan, niin kuolemassa ei ole mitään pelättävää ja saamme tavata kerran uskossa lähteneet rakkaamme.

• vm41

Toi kuuluu jo parapysologian aihepiiriin, eikä näin ollen sivua ristinuskoa mitenkään.

• kommentoija

Aloittajan kannattaa katsoa YouTubesta video 10 minuuttia kuolleena - ja sitten ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe