Kiitos Taivaaisälle pakkasista.

edss

Pakkanen hävittää monet turhat pöpöt ja ötökät.

Hyvää pian alkaavaa Jeesuksen sinaamaa ja pyhittämää sapattia, palstan lukijoille.


T: Eräs sivuilla kävijä.

23

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shabbat Shalom!

      • dfdafadsa

        sinä daavidintähti
        olet tekopyhä hurskastelija täynnä kaikkinaista pahuutta
        sinusta oikein huokuu tuo typeryys!!!


      • Shalom.Shalom

        Linkitäpä Susana Allenin Shalom Aleichem, niin tulee riiviöille patempi mieli :).


      • mikähaisee
        dfdafadsa kirjoitti:

        sinä daavidintähti
        olet tekopyhä hurskastelija täynnä kaikkinaista pahuutta
        sinusta oikein huokuu tuo typeryys!!!

        Sinusta huokuu nöyryy, ystävällisyys ja hyvyys. Heterous myös suorastaan tuoksuu sinussa.


      • tässä.olehyvä
        Shalom.Shalom kirjoitti:

        Linkitäpä Susana Allenin Shalom Aleichem, niin tulee riiviöille patempi mieli :).

        Tässä hyvä esitys
        Shalom Aleikhem Idan Yaniv "שלום עליכם" Kinderlach I
        https://www.youtube.com/watch?v=oGraezJ3PYk



    • pakkasukkeli

      Sinaan teirät kaikki!

    • Kannatan.pakkasia

      Pakkanen ajaa muslimit pois Suomesta.
      Bravooo.

      • munanlämmitin

        Eikös kukkahattutädit ole kerännyt niille lämpimiä vermeitä pallien suojaksi.


    • Kaikella on tarkoituksensa. Pakkasillakin.

      • oletpa.viisas

        Ihanko itse keksit?


    • pakkaset-meinaan

      Ois saanut tulla jo syksyllä, jostain syystä...

      • Taitaa tuo talven raja siirtyä ilmastonmuutoksen vuoksi? Eli yhä myöhemmin tulee talvi mutta sydäntalven pakkaset saattavat tulla yhä tutummaksi. Mutta on sitä kovempiakin talvia eletty. Kunhan lauhtuu maaliskuuhun mennessä.

        Suomen luonto on sopeutunut pakkasiin ja pakkaskautta tarvitaan. Jos ne katoavat, leviävät erilaiset taudit niin kasveihin kuin eläimiinkin. Pakkasessa on etunsa.


    • Armosta

      Taivaan isä. Joo. Sunnuntai on Jumalan Pojan Jeesuksen taivaaseen astumisen juhla jumalan palvelus . Ootte innolla mukana Tässä armossa mikä golgatalta virtaa. .... Arabiaegyptisiinailta tuo lain kiroukset Jeesus toi rauhan ihan jokaiselle päivälle . Neitsyt Maria synnytti Pojan jonka juutalaiset ristiinaulitsi.

      • Mitenkähän tuo liittyi aiheeseen ja mitä oikeastaan yritit ilmaista?


    • vekeviisas

      Panehan muoro villahousut jalkaan haudukkeeksi, mutten käy hullusti.

      • päässä_lämmintä

        Mummolla on uusi lämmin talvihattu on vetänyt holensa päähän ja solminut hetuloista sievän rusetin leuanalle


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      >>Pakkanen hävittää monet turhat pöpöt ja ötökät<<

      No ei se pakkanen hävitä pöpöjä ja ötökätkin menevät vaan talviunille.
      Miksi uskovaiset yrittää vääntää valhetta ihan joka asiaan.

      • Anonyymi

        Eikös kylmimmässä, pimeimmässä ja kuumimmassakin ole todettu jotain mikrobeja elävän.


    • Anonyymi

      Shappat shalom!

    • Anonyymi

      >> Hyvää pian alkaavaa Jeesuksen sinaamaa ja pyhittämää sapattia, palstan lukijoille. <<

      😁 Kiitos vain samoin.

      Vaikka näille ateisteille ja luterilaisille selllaista on ihan turha toivottaa. Ateisteille ei ole mikään pyhää ja luterilaisille pyhä on vasta sunnuntaina. Heitähän täällä käy pääasiassa. Ja yksi juutalainen, joka varmaan meni jo.

      • Anonyymi

        Sinä ja joku muu lahkolainen asutte tällä palstalla, ette pelkästään käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe