Ehdokkaita on neljä: Hakkarainen, Huhtasaari, Oinonen ja Niikko. Kaikki nuo ovat uskomattoman tyhmiä umpiluupäitä eikä kenenkään paikka ole eduskunnassa. Mutta nähdäkseni se kaikkein tyhmin noista on tämä raamattua siteeraava luiskaotsajuntti Pentti Oinonen. Sen tyhmyyden suorastaan näkee jo päältä ja se huokuu siitä monen metrin päähän.
Tyhmin kansanedustaja -gallup
14
56
Vastaukset
- SusaKoski
Harkimo on tyhmin, kun ei osaa edes lukea kunnolla.
- suvakki.on.vajakki
Stubb tai Orpo.
- bbfgbhfgf
Anna Kontula. Ihmistä ei saisi ulkonäön perusteella arvostella, mutta jostain syystä Kontulan ilmeestä jo paistaa silkka tyhmyys.
- 37466744873
Anna Kontula on tohtoriksi väitellyt tutkija. Entä sinä?
- perseestäps
Bodari Kike Elomaa persuista. Tollompaa akkaa saa hakea !
- Exelhelmacaxoi
Paras on Niikko .
Hakkarainen hyvä.
Oinonen pelle.
kuka huhtasaari ?
kaikki viheriät ja kokkarit on tolloja. - Ymmärrystä.vailla
Emma Kari on koko ajan niin sanotusti taju kankaalla.
- 353476534
Huhtasaari. Köyhän naisen Sarah Palin.
Kyllä Oinonen vie tämän potin.
- 3pummia
Soini, stupido ja sippi.
- vgghj
Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa persuissa tyhmyys tiivistyy.
Ihmetellä täytyy että tuollaisia idiootteja on sinne äänestetty Pistit pahan; älyn säkenöinti ei näistä todellakaan tule mieleen. Lähden kuitenkin siitä, että jos ei edes peruskoulua läpäise, niin on tässä kisassa vahvoilla. Onnittelut siis Hakkaraiselle, kerrankin tulee ääni täältä ;)
- asfas
Kataista on vaikea peitota
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074