Minua pelottaa. Haluan Mitron hameen alle piiloon.
Pääseeköhänsinne
8
63
Vastaukset
- hyihittolainen
Onko tuon sukunimen ympärille kietoutunut koko suomen ortodoksinen kirkko?
- eheeheeeeee
Needles and pins....ehehee....
- suvullaratsastajat
Eiköhän tuokin julkisuudenhakuinen ole päässyt mainosvaloihin ihan papissukunsa myötä.
Paskoo se eliittikin joten mahtaako tehdä mieli haistelemaan pierunhaukkaamia kalsareita. - haisulikielo
Paitsi jos sinne Mitron hameen alle eksyy kilvoittelija Peeru Saharalainen. Mitro ihmettelee, jotta mikähän se taas täällä haisee...
- kehityksen.portaat
Entäs jos Peeru Saharalainen olisi ylemmältä taholta määrätty suorittamaan vaikenemiskilvoitustaan sinne Mitron hameen alle. Ja Mitro määrätty vastoin tahtoaan häneen ohjaajakseen.
- kukalieneehän
Ja sitten kun Mitrolta kysytään, että kuka mahtaa olla hameen alla kilvoittelija, hän vastaa:"En minä vain tiedä. Yhtäkkiä se oli sinne vain ilmaantunut, mutta ei suostu sanomaan sanaakaan."
eiköhän isä-meidän mitro ole vieläkin, aivan simpuran paheksuva, kun ei valittu uudelle kierrokselle MEPiksi-isäksi-meidän, joka olet sukkia kuluttava EUssa :-)
- Öylättijättikylmäksi
Haluan suihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381