Köyhälle sopivat puhelinliittymät?

köyhimysvaan

Mitä puhelinliittymiä köyhät yleensä käyttää? Vai onko köyhällä puhelinta ollenkaan?

Lähes joka liittymään tupataan netti mukaan, vaikka nettiä ei käyttäisikään. Kertokaa, oletteko läytänyt oikeasti edullisen puhelinliittymän?

Ja jos olette löytänyt hyvän puhelimen niin sitäkin saa suositella...

79

1933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasku

      siis HALOO...!!! ???

    • hoit_su

      Minulla on Nokia 113, eli tämmönen halpa perusmalli. Liittymänä saunalahti huoleton 2G, ei ihan halvin mutta parempaakaan ei ole. Kerran on jo Kuningaskuluttajassakin ollut sama asia esillä,että jos ihminen ei käytä nettiä puhelimessaan niin pitäisi ehkä olla hiukan halvempi liittymä sellasille. Siinä olisi puhelinfirmoille uutta myyntikenttää, kaikki kun ei halua käyttää nettiä puhelimellaan. Minä käyn netissä pöytäkoneella ja se minulle riittää. Halvimmaksi tulisi varmaan tuo Prepaid, ostat puheaikaa tarpeiden mukaan.

      • Anonyymi

        Saunalahti Huoleton 2G


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunalahti Huoleton 2G

        Saunalahti Huoleton 2G


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunalahti Huoleton 2G

        Ei tuollaista ole enää olemassakaan.


    • sisäfilePÄIVÄtänään

      KÖYHÄLLE SOPII KAIKKI SAMAT ASIAT MITKÄ SINULLEKIN. OLETAN ETTÄ OLET MILJONÄÄRI.
      Miten sinusta rahan paljous tai toimeentulo arvottaa ihmisen? Taidat olla kateellinen, ja samalla täys idiootti.

    • köyhänpuhelimet

      Minulla on Dna:n joku kotiluuri, maksaa n. 10€/3kk, on kaikista halvin, kun se SIM-kortti käy muihinkin puhelimiin. Puhelimena minulla on joku(uutena) ilmaiseksi saatu Samsung jostain operaattorien tarjouksesta.
      Puhelin ei ole köyhälle mikään ongelma, kun operaattoreilla on menossa kaikenlaisia tarjouksia ja vedätyksiä, joista saa ilmaiseksi puhelimia. Viimeksi hommasin ilmaisen senioripuhelimen vanhemilleni joltain lehtitalolta.
      Lapset saa puhua skypellä kavereilleen ulkomaille, se ei maksa erikseen mitään.

      • Anonyymi

        Nykyisin liittymä maksaa kuukaudessa 7 euroa


    • halpaliittymä

      ""Lähes joka liittymään tupataan netti mukaan, vaikka nettiä ei käyttäisikään""
      Johan sinä nettiä käytit kun aloituksen kirjoitit. Tutki tarkemmin liittymien tarjoaamia mahdollisuuksia. Itse tein uuden 4 G sopimuksen syksyllä hintaan 24,90 euroa/kk. Lopetin vanhan laajakaista sopparin ja nyt toimii kodin tietokoneet netissä kännykkäni kautta joka toimii langattomana tukiasemana. Puheaika ja netti rajaton...

    • Minä_ostin

      puolitoista vuotta sitten DNA:n prepaidin 3,90 eurolla ja siinä oli puheaikaa 7 euroa. Nyt juuri puhelin piippasi, että minulla on puheaikaa enää alle 5 euroa. Köyhä olen, mutta eipä juuri tarvitse kenellekään soittaa... kun olen siis niin köyhä, ettei ole edes ystäviä ja kavereita.

      • jööpijöö

        Juu. Ei kulu puhaika. mullakin vanhenemassa prepaidi ja puheaikaa vielä 9 euroa ja risat. Pitäsi 10 ladata että saisi vuoden aikaa lisää ettei vanhene mutta kun ei ole rahaa, korttia eikä pankkitunnuksia. Menee saunalahden hyväksi ilm. nuokin kortti rahat... uuden saa ostettua ärrältä mutta en käsitä miksi kortti millä on saldoa vanhenee!!! Jumalauta hieno kikka saada ihmisten rahoja ilmaiseksi...


      • pikku_mökin_akka
        jööpijöö kirjoitti:

        Juu. Ei kulu puhaika. mullakin vanhenemassa prepaidi ja puheaikaa vielä 9 euroa ja risat. Pitäsi 10 ladata että saisi vuoden aikaa lisää ettei vanhene mutta kun ei ole rahaa, korttia eikä pankkitunnuksia. Menee saunalahden hyväksi ilm. nuokin kortti rahat... uuden saa ostettua ärrältä mutta en käsitä miksi kortti millä on saldoa vanhenee!!! Jumalauta hieno kikka saada ihmisten rahoja ilmaiseksi...

        Maltti nyt, ei se jäljellä oleva saldo heti puheajan vanhennettua solahda Saunalahdelle. Netistä yritin katsoa, mutten löytänyt lopullista vanhenemisaikaa. Käy kysymässä jostain Saunalahden palvelupisteestä.


      • VisaElectronn
        jööpijöö kirjoitti:

        Juu. Ei kulu puhaika. mullakin vanhenemassa prepaidi ja puheaikaa vielä 9 euroa ja risat. Pitäsi 10 ladata että saisi vuoden aikaa lisää ettei vanhene mutta kun ei ole rahaa, korttia eikä pankkitunnuksia. Menee saunalahden hyväksi ilm. nuokin kortti rahat... uuden saa ostettua ärrältä mutta en käsitä miksi kortti millä on saldoa vanhenee!!! Jumalauta hieno kikka saada ihmisten rahoja ilmaiseksi...

        Eikö sinulla ole mitään pankkikorttiakaan, jotta voisit automaatilla ladata vähän puheaikaa lisää? Hankalaa, jos ei ole pankkikorttia eikä verkkopankkitunnuksia, tietääkseni ainakin Visa Electron -kortin jokainen saa.


      • Pitkäaikatyötön
        VisaElectronn kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään pankkikorttiakaan, jotta voisit automaatilla ladata vähän puheaikaa lisää? Hankalaa, jos ei ole pankkikorttia eikä verkkopankkitunnuksia, tietääkseni ainakin Visa Electron -kortin jokainen saa.

        Minulla on Visa Electron pankkikortissa. Maksaa kolme euroa/kuukausi.


    • Rillitäti

      saunalahti prepaid puhelimessa puheaikaa kympillä kuussa,puhelin lumia 535.Netti prepaid kannettavaan 14,90 kuussa 4 Megan nopeus,pärjää vallan mainiosti.

      • köyhänpuhelimet

        Eikös tuo ole aika kallista? Jos puhelimeen menee 10€ kuussa, se on aika paljon, kun meillä se menee 3kk välein tuolla kotiluurilla. Netti meillä maksaa rajattomalla netillä 13,90€/kk ja siitä riittää tehoja wlan wifillä kaikkiin kodin laitteisiin.


    • Rillitäti

      Ehkä joo on sillain kallista,mutta luottotiedottomana se on halvin vaihtoehto,Ja vaikka 10 euroo lataa niin se riippuu itsestä kauan se kestää ,voihan se kestää sen 3 kuukauttakin jos ei ole mitään asioita hoidettavana.Mutta se on hyvä ettei kummastakaan tule postissa laskuja tietää tarkalleen,mitä kuluttaa.

      • uusitelefooni

        Häntä pannaan toiseen korvaan, toista kärsä käyttää...


    • köyhämies

      Prepaid liittymä minulla. Puheaikaa olen ostanut varmaan noin 30 eurolla vuoden aikana.

    • Pitkäaikatyötön

      Telefinlandin liittymää olen käyttänyt, mutta rupesivat pelottelemaan sen poistamisella valikoimista. Kuukausimaksu on muistaakseni ollut sellaista 0,68 euron tasoa, kun minkäänlaista nettiä en puhelimeeni halua (ei tosin toimisikaan). Olisi vain sekavampaa käyttää samassa laitteessa puheluiden ja tekstiviestien kanssa. Pitäisi myös jatkuvasti päivittää palomuureja ym., sekä varoa viruksia ja haittaohjelmia, sekä tietenkin maksaa tästä kaikesta itsensä kipeäksi.
      Puhelimena on kohta kymmenen vuotta täyttävä Nokia 1101 eli mustavalkonäyttöinen perusluuri. Litium-akku kestää edelleen 9-10 päivää yhdellä 3 tunnin latauksella :-)

      • Pitkäaikatyötön

        Korjaan tuosta edellisestä viestistä liittymän perusmaksun virheellisen tiedon. Aiempi 2/3 euroa on nykyään korotettu tasan yhteen euroon.


      • Suosittelen_

        Minäkin kyllästyin Telefinlandiin tuosta samasta syystä. Siksi otinkin tilalle Saunalahden latausliittymän. Latausliittymään pystyy siirtämään saman puhelinnumeron toiselta operaattorilta, mikä oli itselleni ehdoton edellytys. Numero myös löytyy normaalisti numerotiedustelusta, mikäli niin haluaa.

        Kuukausimaksu tasan 0€ ja puheluista veloitetaan käytön mukaan. Puheaikaa ladataan etukäteen kuten Prepaid-liittymissäkin. Taisinpa saada siihen muistaakseni 10€ bonusta ensimmäiseen lataukseen. En tiedä onko tällä hetkellä tuommoista kampanjaa menossa.


      • Pitkäaikatyötön
        Suosittelen_ kirjoitti:

        Minäkin kyllästyin Telefinlandiin tuosta samasta syystä. Siksi otinkin tilalle Saunalahden latausliittymän. Latausliittymään pystyy siirtämään saman puhelinnumeron toiselta operaattorilta, mikä oli itselleni ehdoton edellytys. Numero myös löytyy normaalisti numerotiedustelusta, mikäli niin haluaa.

        Kuukausimaksu tasan 0€ ja puheluista veloitetaan käytön mukaan. Puheaikaa ladataan etukäteen kuten Prepaid-liittymissäkin. Taisinpa saada siihen muistaakseni 10€ bonusta ensimmäiseen lataukseen. En tiedä onko tällä hetkellä tuommoista kampanjaa menossa.

        En minä ole siihen kyllästynyt, vaan käytän sitä, kun en paremmasta ole tietoinen.
        Mitä tuo saldon lataaminen latausliittymään maksaa? Täytyykö sitä varten hankkia verkkopankki?


      • Suosittelen_
        Pitkäaikatyötön kirjoitti:

        En minä ole siihen kyllästynyt, vaan käytän sitä, kun en paremmasta ole tietoinen.
        Mitä tuo saldon lataaminen latausliittymään maksaa? Täytyykö sitä varten hankkia verkkopankki?

        Lataamisesta ei käsittääkseni (en osaa varmaksi sanoa onko eri lataustavoissa eroa) veloiteta mitään lisämaksua ja lataustavasta riippuen minimilataus on 5 tai 10 euroa. Liittymää pitää vain muistaa ladata vähintään 2 vuoden välein tai sopimus raukeaa ja liittymä lopetetaan.
        Nyt kun katsoin, niin näköjään 31.5.2016 asti saa sen 10€ extrasaldon ensimmäiseen lataukseen kaupan päälle.

        Lataustavoista Saunalahden sivulla sanotaan seuraavaa:

        "Voit ladata lisää saldoa liittymään helposti osoitteessa lataa.saunalahti.fi, Otto.-pankkiautomaatilla, Elisan myymälässä, R-kioskilla, Prismassa, ABC-liikenneasemalla, Alepassa, Salessa, Siwassa, Valintatalossa ja Shell- sekä St1-palveluasemilla."

        Lisäksi näissä liittymissä on joitain rajoituksia:

        "0606-, 0707- ja 0708- alkuisten maksupalvelunumeroiden sekä 169-, 177- ja 178-alkuisten SMS-numeroissa tarjottavien maksupalveluiden käyttö ei ole mahdollista Saunalahti Latausliittymistä. Kyseiset palvelut on tarkoitettu ns. tavara-ostamiseen, kuten elintarvikkeet, lehtitilaukset, autopesut jne. Saunalahti Latausliittymillä voi käyttää digitaalisesti toimitettavia lisämaksullisia palveluita, kuten sisältöpalvelut, asiointipalvelut, viihdepalvelut, lahjoitukset jne."

        Kannattaa käydä tuolta Saunalahden sivuilta tutkimassa lisää.

        https://kauppa.saunalahti.fi/?_ga=1.141585718.566292961.1453484949#!/puheliittymat/latausliittymat

        http://saunalahti.fi/puheliittymat/latausliittymat/?_ga=1.141585718.566292961.1453484949


      • Pitkäaikatyötön
        Suosittelen_ kirjoitti:

        Lataamisesta ei käsittääkseni (en osaa varmaksi sanoa onko eri lataustavoissa eroa) veloiteta mitään lisämaksua ja lataustavasta riippuen minimilataus on 5 tai 10 euroa. Liittymää pitää vain muistaa ladata vähintään 2 vuoden välein tai sopimus raukeaa ja liittymä lopetetaan.
        Nyt kun katsoin, niin näköjään 31.5.2016 asti saa sen 10€ extrasaldon ensimmäiseen lataukseen kaupan päälle.

        Lataustavoista Saunalahden sivulla sanotaan seuraavaa:

        "Voit ladata lisää saldoa liittymään helposti osoitteessa lataa.saunalahti.fi, Otto.-pankkiautomaatilla, Elisan myymälässä, R-kioskilla, Prismassa, ABC-liikenneasemalla, Alepassa, Salessa, Siwassa, Valintatalossa ja Shell- sekä St1-palveluasemilla."

        Lisäksi näissä liittymissä on joitain rajoituksia:

        "0606-, 0707- ja 0708- alkuisten maksupalvelunumeroiden sekä 169-, 177- ja 178-alkuisten SMS-numeroissa tarjottavien maksupalveluiden käyttö ei ole mahdollista Saunalahti Latausliittymistä. Kyseiset palvelut on tarkoitettu ns. tavara-ostamiseen, kuten elintarvikkeet, lehtitilaukset, autopesut jne. Saunalahti Latausliittymillä voi käyttää digitaalisesti toimitettavia lisämaksullisia palveluita, kuten sisältöpalvelut, asiointipalvelut, viihdepalvelut, lahjoitukset jne."

        Kannattaa käydä tuolta Saunalahden sivuilta tutkimassa lisää.

        https://kauppa.saunalahti.fi/?_ga=1.141585718.566292961.1453484949#!/puheliittymat/latausliittymat

        http://saunalahti.fi/puheliittymat/latausliittymat/?_ga=1.141585718.566292961.1453484949

        Kiitos tästä vinkistä, ostin tuollaisen etumaksuliittymän. Hyvin se on toiminut ja säästänyt oikein mukavasti.
        Nyt on tullut se kympin lisäsaldokin. Itselleni toimii parhaiten pankkiautomaatin käyttäminen saldon lataamiseen, tosin pankki veloittaa siitä euron/kerta.


      • Pitkäaikatyötön
        Pitkäaikatyötön kirjoitti:

        Kiitos tästä vinkistä, ostin tuollaisen etumaksuliittymän. Hyvin se on toiminut ja säästänyt oikein mukavasti.
        Nyt on tullut se kympin lisäsaldokin. Itselleni toimii parhaiten pankkiautomaatin käyttäminen saldon lataamiseen, tosin pankki veloittaa siitä euron/kerta.

        "tosin pankki veloittaa siitä euron/kerta."

        Lisään tähän, että tietystihän pankki veloitti myös puhelinlaskun maksamisesta euron/kerta, joten ei tuota tarvitse ottaa liittymien vertailussa huomioon.


    • huono_kantama

      2 peltipurkkia ja naru välissä.

    • mitäturhaamaksamaan

      Meillä on ladattu skype tietokoneelle http://www.skype.com/fi/ ja sillä voi puhua ilmaiseksi kaverien kanssa, muuten ihan halvin mahdollinen puhelinliittymä, josta ei tule kustannuksia juuri mitään kk päälle. Onhan noita ilmaisia juttuja tarjolla vaikka kuinka, kun vain viitsii etsiä. http://www.download.fi/verkko/nettipuhelut/

      • Pitkäaikatyötön

        Se vain edellyttää nettiyhteyttä, joka ei ole suinkaan kaikkialla maksuton. Itse en maksa netistä mitään, koska käytän kirjaston, sossun, sukulaisten ym. hankkimia yhteyksiä.


      • kaikillajokunetti
        Pitkäaikatyötön kirjoitti:

        Se vain edellyttää nettiyhteyttä, joka ei ole suinkaan kaikkialla maksuton. Itse en maksa netistä mitään, koska käytän kirjaston, sossun, sukulaisten ym. hankkimia yhteyksiä.

        Harva täällä kirjoittava on ilman OMAA nettiliittymää, et sinäkään ole ilman omaa nettiliittymää (tai jos sossu sen maksaa), joten skype ei ole ongelma.
        Nimittäin kommentit tulee tänne sellaiseen aikaan monasti, että mikään kirjasto ei ole auki siihen aikaan.
        Ja saahan näitä nettiyhteyksiä hyvinkin halvalla, kun vierekkäisissä asunnoissa asuvat käyttävät samaan Wlan wifiä. Yhden mokkulan kantavuus on monta metriä ja sen voi jakaa 14 (tai ainakin meidän Wlan mokkulan wifin voi jakaa) laitteeseen.
        Monessa paikassa on wifi, joten välttämättä ei edes tarvitse mitään liittymää itselle. Tyttäremme kulkee Onnibussilla kouluun, siinä on wifi, koulussa on koko alueen kattava wifi, kotona on wifi, kaverien luonna on wifi. Tarpeen tullen voi käydä kirjastoissa.


      • Pitkäaikatyötön
        kaikillajokunetti kirjoitti:

        Harva täällä kirjoittava on ilman OMAA nettiliittymää, et sinäkään ole ilman omaa nettiliittymää (tai jos sossu sen maksaa), joten skype ei ole ongelma.
        Nimittäin kommentit tulee tänne sellaiseen aikaan monasti, että mikään kirjasto ei ole auki siihen aikaan.
        Ja saahan näitä nettiyhteyksiä hyvinkin halvalla, kun vierekkäisissä asunnoissa asuvat käyttävät samaan Wlan wifiä. Yhden mokkulan kantavuus on monta metriä ja sen voi jakaa 14 (tai ainakin meidän Wlan mokkulan wifin voi jakaa) laitteeseen.
        Monessa paikassa on wifi, joten välttämättä ei edes tarvitse mitään liittymää itselle. Tyttäremme kulkee Onnibussilla kouluun, siinä on wifi, koulussa on koko alueen kattava wifi, kotona on wifi, kaverien luonna on wifi. Tarpeen tullen voi käydä kirjastoissa.

        Mitäpä jos opiskelisit asioita ennen kuin tulet tänne valehtelemaan? Voin käyttää sukulaisten tarjoamia yhteyksiä heillä käydessäni mihin aikaan tahansa. Ja et ehkä tiedä myöskään omatoimikirjastoista? http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Omatoimikirjastot


      • MullaKolmeNettiä

        Kohtahan kai lopetetaan tavallisten kännyköiden valmistus siis sellaisten joissa ei nettiä. Älypuhelimien hinnat laskee niin ei kannata valmistaa ns. peruskännyköitä enää. Intiassa älypuhelimen saa alle 20 €. Sitten sinäkin jossain vaiheessa tulet vastahakoisesti hankkineeksi netin, kun tavis-puhelinta ei enää kaupasta saa.


      • Pitkäaikatyötön
        MullaKolmeNettiä kirjoitti:

        Kohtahan kai lopetetaan tavallisten kännyköiden valmistus siis sellaisten joissa ei nettiä. Älypuhelimien hinnat laskee niin ei kannata valmistaa ns. peruskännyköitä enää. Intiassa älypuhelimen saa alle 20 €. Sitten sinäkin jossain vaiheessa tulet vastahakoisesti hankkineeksi netin, kun tavis-puhelinta ei enää kaupasta saa.

        Intian hinnat ovat sikäläiseen kustannustasoon suhteutettuja, joten niistä ei kannata juuri vetää johtopäätöksiä.
        Älypuhelinten voittamaton ongelma on pieni näyttö. Kännykän perusajatus on saada puheyhteys mistä tahansa, mutta suuri näyttö rajoittaa laitteen kuljetusmahdollisuuksia. Olen hyvin vakuuttunut siitä, että isonäyttöisen kolhopuhelimen sijaan moni haluaa jatkossakin helposti mukana kulkevan kännykän, jolla voi soittaa apua paikalle, jos esimerkiksi lenkkipolulla sattuu nyrjäyttämään nilkkansa tai kohtaamaan suurpedon/rikollisen/avuntarvitsijan.
        Jatkuvasti kasvava vanhusväestö tarvitsee myös selkeätoimisen laitteen yhteydenpitoon, jossa kosketusnäytön puuttuva kosketustuntuma hankaloittaisi erityisesti kirjoittamista. Samoin älypuhelinten englantisonta milloin minkäkin ohjelman ongelmasta olisi vain haitaksi, suuren sähkönkulutuksen aiheuttamasta tiheästä lataustarpeesta puhumattakaan.
        Teknologiauskovaisten luulo älypuhelinmarkkinoiden laajuudesta voi olla hyvin virheellinen.


    • Valitse-seurasi-vapaasti

      Minulla on vanhoja malleja - Nokia, Samsung, Ericsson, joista olen tehnyt korttipuhelimet. Lataan asioita hoitaessani ja pidän ne käytössä vuoden aikana.
      "Ystävät"ovat kaikonneet ja saan henkistä stimulanssia kirjastossa, DVD:stä, CD:stä,...
      Paljon viihtyisämpää ja rakentavampaa kuin ne tyhmät ja riitaisat tuttavat ympärillä.
      Ulkoilu, terveyden- ja kodinhoito vie kaiken aikani ja voimani.
      Voin paljon paremmin ja olen onnellisempi kuin tutavien, sukulaisten kannssa "vetäessäni köydenvetoa"!

    • Köyhä.kuluttaja

      Samsung Calaxy S6 muistilla 128 GB, ostin osamaksulla viime kesänä (1000 euroa) (huom köyhä voi olla mutta kun ei ole ryssinyt on luottotiedot kunnossa) ja puhelimessa DNA prepaid jota lataan kerran vuodessa 25 - 50 euron haarukalla. Nettiä käytän wlanien kautta ja joskus harvoin 1,95 vuorokausimaksulla. Samsung menettelee pienenä tietokoneenakin vaikka on minulla Lenovo Y70 Touch 17" läppärikin. Turhan tehokas ja arvokas nettisurfailuun, sähköpostiin ja pankkiasiointiin. Ostin tämän siksi koska tässä on hieno punainen näppäimistön taustavalo. Näkee yöllä näpytellä. Tämäkin oli tarjouksessa 1000 euron luokkaa HoppuHallissa. Muualla maksoi 1495.

      • 10.uutta.ostanu

        "Samsung Calaxy S6 muistilla 128 GB"

        ei köyhä, eikä rikaskaan tuollaisia paljon ostele.
        Olen saanut työpaikka etuna puhelimen joka vuosi ja tarvittaessa useamminkin. koskaan en ole tuollaista ajatellut.

        Lähinnä sen takia että tuokin on viimeistään 2 v kuluttua vanha ja mitä tekee tuolla muistimäärällä kun puhelin on yhteydessä internetiin, laittaa kuvat nettiin eikä omaan puhelimeen.

        Vain yksinäiset, heikon itsetunnon omaavat ostavat tuollaisia.

        En minäkään ostanut Volvo amatsonia kun täytin 18v, vaan vw kuplan ja ei kaduta.


      • tyui6849
        10.uutta.ostanu kirjoitti:

        "Samsung Calaxy S6 muistilla 128 GB"

        ei köyhä, eikä rikaskaan tuollaisia paljon ostele.
        Olen saanut työpaikka etuna puhelimen joka vuosi ja tarvittaessa useamminkin. koskaan en ole tuollaista ajatellut.

        Lähinnä sen takia että tuokin on viimeistään 2 v kuluttua vanha ja mitä tekee tuolla muistimäärällä kun puhelin on yhteydessä internetiin, laittaa kuvat nettiin eikä omaan puhelimeen.

        Vain yksinäiset, heikon itsetunnon omaavat ostavat tuollaisia.

        En minäkään ostanut Volvo amatsonia kun täytin 18v, vaan vw kuplan ja ei kaduta.

        "Samsung Calaxy S6 muistilla 128 GB"

        ei muuten enää löytyny tällaista puhelinta oikeista kaupoista myynnissä, mutta kolmessa oli vielä hinnat jotka oli jääneet 695-745 euroo, mutta oli vanha malli jota ei enää nyydä.


      • Allekolmesataa
        tyui6849 kirjoitti:

        "Samsung Calaxy S6 muistilla 128 GB"

        ei muuten enää löytyny tällaista puhelinta oikeista kaupoista myynnissä, mutta kolmessa oli vielä hinnat jotka oli jääneet 695-745 euroo, mutta oli vanha malli jota ei enää nyydä.

        Samsung Galaxy S6 32 Gt Gold Platinum
        Pienemmällä muistilla kolmisensataa

        Valitse maksutapa
        8,30 €/kk 36 kk
        Yhteensä 298,80 €

        12,45 €/kk 24 kk
        Yhteensä 298,80 €
        24,90 €/kk 12 kk

        Yhteensä 298,80 €
        299,00 € Kertamaksu

        https://kauppa4.dna.fi


    • MualimanHalvin

      Kaksi jugurttipurkkia ja lankaa. Halvin liittymä varmasti. Köyhällähän ei ole kuitenkaan kavereitakaan kun se yksi, joka makaa toisella puolella roskista niin riittää lyhyt lankakin.

      • Nälkäherätto

        Maha kurnii.


    • TeleFinlandhuijaa

      Varokaa tuota TeleFinlandiaa.
      Lopetti lähirinki-sopimuksen yksipuolisesti ja yrittäessäni sanoa liittymän irti, vaihtoehdoista ei löytynyt kuin tilapäinen sulkeminen.
      No, nyt on liittymä ollut suljettuna, mutta Telefinland se vain röyhkeästi laskuttaa 12 euroa kuukaudessa, vaikkei liittymällä voi edes soittaa.

      Perkele sanon minä.

    • Saunatonttuukko

      Minä olen köyhä ja eläkkeellä.
      Pöytätietokonepaketin ostin 90 eurolla ja siihen päälle 24" näytön, lisähinta 20 euroa. Taloyhtiöllä on ilmainen 10 megan yhteys. Soneran ZyXel- härpäke vuokralla; hinta 1 euroa/kk. Laskua ei ole vielä tullut.
      Pelittävät tosi hyvin. Pornoa katselen video-one.com- sivustolta. Ei tule matoja ja suosittelen. Nuoria naisia ei saa ja vanhat akat ovat kauheita. Tikullakaan ei niitä viitsi...

      Puhelimena Pattayalta joskus ostettu Nokia, pieni ja myös thaimaalaisin numeroin varustettu. Maksoi 10 euroa. Se ainoa oikea huumeparonipuhelin.
      Liittymänä DNA- prepaid. Ostin vuosi sitten 50:llä eurolla puheaikaa ja jäljellä on vielä 30 egee. Kun haluan soitella harvoille ystäville niin kilautan ja soittavat takaisin aikanaan kun tietävät että olen köyhä.

      Viranomaisille ja Fattaan en koskaan soittele vaan kirjoitan asiani ja vaadin aina myös kirjallista vastausta.

      Näin se homma etenee.

      • Leenanhöpinä

        Netissä fatta ja mol. Ne soittaaon sulle päi.


    • puhelinliittymäjäbä1
    • Toimimulla
    • köyhänliittymät

      Kannattaa vertailla ihan itse näitä tarjouksia, eikä sokeasti luottaa kavereiden tms. mielipiteisiin. Itselläni on näin köyhälle sopivat liittymät, mutta näitä ei nyt enään saa (operaattori yrittää päivittää, mutta paljon kalliimpiin, en ole suostunut). Aina on jollain operaattorilla menossa kampanja, jossa saa edullisen liittymän ja siihen vielä jotain mukaan. Sain laajakaistan mukana "ilmaisen" tabletin ja mokkulan, mutta kyllä siinä piti vähän aikaa myös puoliaan pitää, että ne tulivat. Nyt rajaton netti meillä koko talossa 13,90€/kk ja saa 14 laitetta asentaa samaan!!
      Puhelin on kotiluuri, jossa SIM-kortti, eli kortin voi laittaa mihin puhelimeen hyvänsä ja tästä maksu 3kk välein n. 10€, eli 3,33€/kk, tätäkään ei enään saa, on poistunut tuote ja uusi paljon kalliimpi samaisella yhtiöllä, joten pidän toistaiseksi tämän.
      Meillä oli välillä ihan ilmaiset liittymät, siinä olikin oltava tosi tarkkana, että sai ne ilmaisina. Vetosin sopimustekstiin, jonka otin operaattorilta sähköpostiin sopimuksia tehdessäni, joten koko perheen puhelinliittymät tulivat ilmaiseksi. Nyt sopimus on purettu, koska uusi kausi olisi maksanut maltaita.
      Eli suosittelen vertaamaan tarjouksia ja tekemään heti sopimuksen, kun siltä tuntuu. Nämä meidänkin liittymät ovat olleet operaattoreilta jotain messutarjouksia ja vain sen muutaman päivän ajan. Niissä joskus vielä kokemattomille myyjille käy, että lupaavat liikoja ja ne tarvitsee vain vaatia paperille sopimuksiin.
      Jollekin voi sopia PrePaid-liittymä, jos ei soita paljoa, mutta pitää olla tavoitettavissa. Meillä on yksi sellainenkin liittymä hätävarana, hyvä sekin. Nuo rajattomat liittymät on kuitenkin meidän perheessä parempia, voidaan soitella lapsille ilman mitään laskujen pelkoa ja lapset voi soittaa meille. Minäkin saatan puhua kavereiden kanssa pitkiäkin puheluita työasioissa tai harrastuksiin liittyen, niin ei tarvitse murehtia laskuista. Netin kautta pelaa ilmaiset yhteydet ulkomaille.

    • 57v-saneerattu

      Miksi te olette noin ilkeitä selvään kysymykseen?
      Minäkin kaipaan samanlaista vastausta.
      Kyse on siitä että haluaisin pitää puhelinnumeroni.
      Erosin vaimostani,mutta liittymä on hänen nimissään.
      Ei onnistu erota koska olen köyhä.

      • hyviäohjeitaonjaettu

        Mitä ilkeyksiä täällä mukamas on jaettu?? Totta kai saat pitää vanhan numerosi, kun vaihdat edullisempaan liittymään. Sovitte vain vaimosi kanssa liittymän vaihdot, mitä ihmeellistä siinä muka on? Vai oletko niin kopsullaan (sössinyt luottotiedot), että et itse saa liittymää nimillesi, silloin et ole pelkästään köyhä vain täysi pönttö!


    • jhffj

      Onko kukaan kokeillu sitä uusinta Moi liittymää? 6 e kk?
      Ite miettiny tota, mutta jotenki epäilyttää kun on noin halpa. Kun tässä maassa ei yleensä oo mitään halpaa. Joku koira täytyy olla tässäkin haudattuna:D.

      • Telluvainaa

        Moi on ollut jo kauan. Ei mikään koira haudattu.


    • DNA.on.hyvä

      Tuo DNA perusliittymään kuuluu joku "mini-netti", joka on aivan älyttömän hidas, nutta se ei maksa mitään lisää, ja ne suositteli sitä kun on älypuhelin että saa ne päivitykset kuitenkin. Eikä se mua haittaa vaikka on hidas. Jos on joku päivitys, niin laitan puhelimen illalla laturiin ja puhelin saa päivittää yön aikana ihan rauhassa. Ei mulla mikään kiire ole. Ja niin, ne tunki sen "mini-netti" ruohon liittymään mukaan vaikka sanoin ettei tarvi kun kotona on langaton verkko niin päivitykset saa kuitenkin. Mutta se myyjä vaan selitti että se on "turvallinen" ottaa kuitenkin kun jos se puhelin kuitenkin alkaa pivittämään jotain niin se voi maksaa sitten todella paljon enemmän jos ei ole mitään nettiliittymää. No, sama se, hyvon toimii ja hyvä asiakaspalvelu niillä on myös.

    • Eisenkummemppaa

      Saunalahti prepaid,sama numero 6v. Netti 6,90€ viikko tai 9,90€ kk. Rajaton. Hyvin toimii. Huawei kosketusnäyttökänny. Kämpässä on lisäksi läppäri ja muutama tabletti. Vuokraan sisältyy netti. Niin ja pankkitunnukset ja tilit on op ja danskebank. Oliko muuta kysyttävää??

      • Pitkäaikatyötön

        Köyhän ei kannata ylläpitää tiliä kahdessa pankissa, varsinkaan kaksilla verkkopankkitunnuksilla.


    • saunalahti3g

      Maksan suosista saunalahden 3g prepaid liittymästä 25eur ja on kätevä siinä suhteessa kun näkee bussiaikataulutkin siinä samalla ja vaikka yuotubesta jonkun kappaleen jos haluaa kuunnella.
      Ei tarvi laskea puheluita eikä tekstiviestejä ja niitä lähetän paljon

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä peruskoulussa täytyy ottaa savumerkeillä viestittäminen opinto-ohjelmaan. Sitä voisi käyttää rikkaat ja köyhät.

      • Anonyymi

        No just joo, että savumerkkejä... Kaikkea sitä taasen vakihörhöltä! Puhelimet on NIIN halpoja ja niihin kilpailutetut liittymät, että niistä löytyy köyhälle ja rikkaalle sopivat. Rikkaat tietty osaa pihistellä kaikista halvimmilla liittymillä ja vanhoilla peruspuhelimilla, ettei rahaa mene turhuuksiin.
        Olen ottanut oppia rikkaista ja minulla ilmaiseksi saatu senioripuhelin prepaid kortilla. Lisäksi on iskunkestävä vanha Samsung ja siinä kilpailutettu liittymä. Puhelinkulut aika vähäiset ja puolet niistä saan vielä vähentää verotuksessa ja saan arvonlisäverosta palautuksen.


    • Anonyymi

      Saunalahti 4g prepaidliittymä. Älykänny käytössä ja käytän paljon whatsäpp.Normipuheluita ei tule paljon mitään vaikka puhetta 5000min ja samoin textareita. Netti kätevä niin näkee vaikka bussiaikataulut tai muuten vaan reissussa googlettaa. 15eur kuukaudessa tulee maksaan niin eipä paha hinta. Läppäri käytös ja liittymä sisältyy vuokraan.

    • Anonyymi

      Dna prepaid käytössä.Nettiyhteys ei jatkuvasti päällä.Sen voi kytkeä päälle kun käyttää nettiä.Maksu käytön mukaan.

    • Anonyymi

      Mulla on pre-paid... hyvin toimii, ja puhelinlaskut putosivat samalla kun ei ole kuukausimaksuja enää lainkaan... nyt riittää 10e kahdeksi kuukaudeksi, kun aiemmin oli 10e/kk...

      • Anonyymi

        Niin kyllä se noinkin menee ettei tarvi koko ajan olla soittamassa ja tutuilla voi olla pakettiliittymiä ni ne voi soittaa. Ei nykypäivänä puhelinlaskun tarvi yli 25eur olla kun pakettiliittymiä tarjolla. Ensin itse olin älykännyä vastaan mutta tottunu ni ihan hyvä. Jos paskasia hommia tekee tai ulkona ni sillon työpuhelimena karvalakkipuhelin.


    • Anonyymi

      Joku DNA halpa perusliittymä minkä puhelinlaskut olleet jo useita vuosia luokkaa 12-15 €/kk. Paperilasku näkyy muodostavan siitä melkoisen osan ( 3,90 €) joten taidan luopua vihdoinkin siitä, kun ovat jo monta vuotta maanitelleetkin.

    • Anonyymi

      Prepaid dna. Ostan puheaikaa 10 eurolla 2-3 kk välein. En juuri soittele mihinkään joten rahaa ei kulu puhelimeen. Netisä ja facebookissa saa yhteyden kavereihin jos haluaa,

    • Anonyymi

      9,90e kk rajaton 50 Mb, rajaton puhe, rajaton viesti/mms.
      dna, vastatarjous siirrossa Elisalle.

      Jaan myös koneelle, joten halpaa lystiä on. Työtön.

    • Anonyymi

      Satunnainen netin käyttö (par kertaa viikossa )tulee halvimmaksi saunalahden prepaidilla ilman sopimuksia 66 senttiä päivässä maksimissaan, joka päivä käytettynä 18 e kuussa. Saunalahden latausliittymään saa entisen numeron siirrettyä, (pitää olla laskutusliitymä eri operaattorilta)

    • Anonyymi

      Mitä isompi akku sen pidempään selviät yhdellä puhelimella, koska akulla on rajattu määrä latauskertoja. 4000mAh luuri kestää tuplasti käyttöä vrt. 2000mAh luuri. Olettaen tietysti ettei muuta vahinkoa tapahdu. Itselläni on 10000mAh akkuinen luuri ja oletan tällä selviäväni ainakin 5-vuotta ehkä enemmänkin. Prepaid liittymä paras liittymä, pystyy tarkkaan kontrolloimaan montako euroa tuhlaa kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Paras mahdollinen 29,90€/6kk laitenetti ja käyttää pelkkää whatsappia. Puolen vuoden puhelut ja viestit tuohon hintaan. :)


    • Anonyymi

      Saunalahti prepaid rekisterissä oleva 15eur kk, pakettiliittymä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse maksan tuon 15eur kk ni prepaidliittymä mikä rekisterissä. Sisältää puhetta 5000min jne. Hitto kuka nykypäivänä edes soittaa normipuheluita paljon mitään ku kaikki melkein whatsäppi.

      • Anonyymi

        Liittymä kustantaa 9,90 €/kk , tosin puhelinaika on rajattu, mutta aikuisen ihmisen ei tarvi olla koko ajan kapula käsissä vaan soittelee vain silloin kun on oikeasti asiaa.


    • Anonyymi

      On säästettävä. Haittaakse?

    • Anonyymi

      Lopetin puh. liittymän, kun aiemmin kohtuu hintaiseen liittymään alkoi tulla lisää laskutus nimikkkeitä ja hinta nousi, soitti tai ei....
      Nyt ilman puhelinta jo 5 vuotta!
      Hyvin tulee toimeen ja ei puh. myyjät häiritse...... hienoa.

    • Anonyymi

      Tällä sivustolla on listattu noita köyhille sopivia liittymiä.

      https://xn--kilpailutapuhelinliittym-ecc.fi/

      Kannattaa käydä tarkistamassa liittymät ja hyödyntää tarjoukset, sillä eihän siinä voi kuin säästää rahaa.

    • Anonyymi

      Minulla Telia pre paid, jota lataan muutaman kerran vuodessa. Yleensä pari 10€ latausta riittää, kun en soittele paljoa. Ajoitan latauksen, että saa lisää pisteitä ja puheaikaa.
      Tämä on ollut minulla nyt 8 vuotta. Puhelin on ilmaiseksi saatu senioripuhelin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe