Hirnutko aina, kun kohtaat hienon miehen....
<3
Anne vampyyri Pikkuinen........
32
119
Vastaukset
- OletIdiootti
Anne ei ole vampyyri. Lopeta Annen kiusaaminen.
- OletIdiootti
Risto_ kirjoitti:
Et tunne kaivattuani.....
<3Tunnen kyllä, miljoona kertaa paremmin kuin sä. Etkä edes oikeasti kaipaa Annea, kiusaat vaan.
OletIdiootti kirjoitti:
Tunnen kyllä, miljoona kertaa paremmin kuin sä. Etkä edes oikeasti kaipaa Annea, kiusaat vaan.
Ai sinäkin kuulut lynkkaus porukkaan....
<3- kaunisnainenkyselee
Risto_ kirjoitti:
Et tunne kaivattuani.....
<3Voitko Risto vähän kertoa itsestäsi? Kiinnostat minua, miau...:)
- OletIdiootti
Risto_ kirjoitti:
<3Olen Annen suojelusenkeli, en mikään lynkkaaja.
Saatan kyllä hirttää palleista Annen kiusaajat jos tulevat lähelle tai jatkavat kiusaamista, perään en lähde, enkä turhasta kuten perinteiset hullut aivottomat manipuloidut lynkkausporukat. - samaaikäluokkaakin
Risto_ kirjoitti:
<3Risto kulta, ota mut, olen tässä , ihan vierelläsi.
- Ei_jumalauta
samaaikäluokkaakin kirjoitti:
Risto kulta, ota mut, olen tässä , ihan vierelläsi.
Säkö oo irl jonkun miehen vieressä ja postaat tänne palstalle sille että "ota mut"? Eikä se edes ole palstan Risto. Voiko tyhmempää olla!
- Ristonuusikulta
En ole Anne, vaan .... ja ihastunut palstan Ristoon ja toivonkin häneltä vastauksia kysymyksiini.
- En_Ymmärrä
Ristonuusikulta kirjoitti:
En ole Anne, vaan .... ja ihastunut palstan Ristoon ja toivonkin häneltä vastauksia kysymyksiini.
Et voi sanoa itseesi Riston uudeksi kullaksi. Missä teitä itseään tyrkyttäviä naisia oikein kasvaa, onko äitinne jossain kadulla kauppaamassa itseään?
- ymmärränytvaan
Minä olen kulta, Riston ja monen muunkin, sinunkin. Miau..
- hepokattiihahaa
OletIdiootti kirjoitti:
Tunnen kyllä, miljoona kertaa paremmin kuin sä. Etkä edes oikeasti kaipaa Annea, kiusaat vaan.
Ihhahhaa uhhahhaa, hepo hirnahtaa jne..:DD
- hahhahhaaaa
Ristoa ei ole olemassakaan...D
- vaaleaharjastukka
Risto on kiekuva leijona ;)
- TrolliAnneRisto
Miksi kukaan uskoisi että palstan risto olisi oikeasti Risto ???Todennäköisesti tämä on jonkun Riston ja Annen kustannuksella tapahtuvaa ilkeää trollausta
- näin_on
..hirnun, kehrään, näykin ja lopuksi laulan hoosiannaa:D Usko pois Risto:)
- kielitieteilijä
Olet se Nikoa kaipaava, jonka oikea nimi on Anne, kirjotat aina noin hymiöt kiinni kirjaimiin mikä on väärä tapa käyttää hymiöitä.
- yksiplusyksionkaksielime
kielitieteilijä kirjoitti:
Olet se Nikoa kaipaava, jonka oikea nimi on Anne, kirjotat aina noin hymiöt kiinni kirjaimiin mikä on väärä tapa käyttää hymiöitä.
Ten points! Niin olenkin:D hihihihihi... kuka sinä olet? Mutta mitä väliä mihin jotkut pisteet ja hymiöt on sijoitettu? Nyt ollaan suomi24 palstalla:) Sitä paitsi, tämäkin on keino erottautua, olemalla oma persoonansa pienillä säröillä. Täydellisyys on tylsää. Nyt muuten tiedän kuka sinä olet! Kylläpäs tiedän:) En kerro muille:)
- kielitieteilijä
yksiplusyksionkaksielime kirjoitti:
Ten points! Niin olenkin:D hihihihihi... kuka sinä olet? Mutta mitä väliä mihin jotkut pisteet ja hymiöt on sijoitettu? Nyt ollaan suomi24 palstalla:) Sitä paitsi, tämäkin on keino erottautua, olemalla oma persoonansa pienillä säröillä. Täydellisyys on tylsää. Nyt muuten tiedän kuka sinä olet! Kylläpäs tiedän:) En kerro muille:)
Olen nainen joka osaa lukea palstaa. En tunne ketään Nikoa, enkä Annea.
- yksipluskolmeonneljä
yksiplusyksionkaksielime kirjoitti:
jatkan......(huom! Kolmen pisteen pösilö) Mutta näin muuten Riston tyyli kolahtaa kyllä minuun ihan kybällä ja eniten hymyile, nauran ja välillä jopa ulvon:D juuri Riston eleettömien kirjoituksien kohdalla. Siinä on jotain taikaa:) Joku voi sanoa, että samat jutut pyörii, mutta ei se ihan niinkään ole. Risto on Risto! Valitaan Risto vuoden palstailijaksi. Ansioituneeksi palstalaiseksi.
- kielitieteilijä
yksipluskolmeonneljä kirjoitti:
jatkan......(huom! Kolmen pisteen pösilö) Mutta näin muuten Riston tyyli kolahtaa kyllä minuun ihan kybällä ja eniten hymyile, nauran ja välillä jopa ulvon:D juuri Riston eleettömien kirjoituksien kohdalla. Siinä on jotain taikaa:) Joku voi sanoa, että samat jutut pyörii, mutta ei se ihan niinkään ole. Risto on Risto! Valitaan Risto vuoden palstailijaksi. Ansioituneeksi palstalaiseksi.
Olet siis kolmen pisteen pösilö myös? Sillä mä en ainakaan ole se.
Risto ei muuten ole Niko, eikä Risto kaipaa ketään jonka oikea nimi olisi Anne. - EieilisenTeerenPoikanen
kielitieteilijä kirjoitti:
Olen nainen joka osaa lukea palstaa. En tunne ketään Nikoa, enkä Annea.
En minäkään tunne ketään Nikoa, Anneja muutamia. Täällä pitää lukea rivien välistä eikä saa ihan kaikkia juttuja ja kirjoituksia ottaa ihan sillain kirjaimellisesti. Täällä on myös paljon ansoja, joilla halutaan kaivaa tietoa;) Niihin voi kompastua tai niitä voi edelleen jalostaa vaikkapa sitten omiin tarkoituksiinsa.
- Kukasiihenonvastaamaan
EieilisenTeerenPoikanen kirjoitti:
En minäkään tunne ketään Nikoa, Anneja muutamia. Täällä pitää lukea rivien välistä eikä saa ihan kaikkia juttuja ja kirjoituksia ottaa ihan sillain kirjaimellisesti. Täällä on myös paljon ansoja, joilla halutaan kaivaa tietoa;) Niihin voi kompastua tai niitä voi edelleen jalostaa vaikkapa sitten omiin tarkoituksiinsa.
jos on oikein taitava, niin sohaisee vähän ekaksi pesää, vaihtaa roolia, vaihtaa kokonaan roolihahmonsa, onkii toisen reaktion selville, jalostaa sitä, sitten varmistaa vielä varmennuksillaan, katsoo miten reagoidaan mihinkin. Palsta-elämä on kinkkisempi, miltä se näyttää. pahin virhe on sortua aliarvioimaan muita, koska silloin ei muista olla tarpeeksi varuillaan. Niinhän ne roistotkin jää kiinni, kun ne kokoajan tulee huolimattomammaksi ja omahyväisyys kasvaa "onnistumien" myötä. Mutta, onko oikeasti onnistunut, se onkin sitten toinen juttu.
Hämäys ja toisto on päivän sana. "Kumpi voittaa karhu vai leijona kysyi töissä johtaja...:D
- elluhallo
Risto
Sä oot ilkee
No hyvä olla kun kaikenlaiset naiset pyörii ympärillä
Aika kuumana käyvät..Käy kiinni!(*_*) - UskoisitjoRisto
Annesi ei hirnu vaan se joka lykkii Anneasi pymppyyn, hän on se joka hirnuu.
Annesi vain vääntelehtii värisee huohottaa ja vikisee kiimasta.- KukaanEiVoiTietää
Hei Halloo Helsinki. Eihän kukaan täällä voi tietää, että tykkääkö Anne pymppyilystä, joten Anne ei välttämättä hirnu eikä huohotakkaan kiimasta. mitäs sitten? Täällä puhutte kuin olisitte asiantuntijoita:) Risto vasta haaveilee pymppyilystä Annen kanssa, mutta kukaan ei ole kysynyt Annelta, mistäs Anne itse haaveilee. Niih
- elluhallo
Risto
Oikeesti Risto on mun!
(*_*)
Mut minä ajattelen.......- Toikintaas
Olet yksi palstan idiooteista, Risto ei todellakaan ole sun.
Kukaan teistä ei mieti miltä tää kaikki Annesta tuntuu. Miettikää jos olisitte itse Annen asemassa. - huhhahheijamutkinvei
Hauska hymiö. .)
- elluhallo
TOIKINTAAS
Eipäs haukuta
Kaikkea muuta....
Vikoja kaikilla....(~.^)
- väsynyt.kulkija
Annella varmaan maanpäällinen helevetti myös. Mässätään kaikkien elämää. Loppuisipa tämä kärsimys jo. Alkaisipa ihmiset kunnioittamaan toisiaan ja sopisivat riitansa.
- lapsentasollejäänyt
Ristohan on syyntakeeton, ei sille voi suuttua :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101532- 39518
- 40516