Kuvien jakaminen Facebookissa

vittuuntunut_

Mitä mieltä olette naisista, jotka jakavat jatkuvasti kuvia joko kissoista tai miehistä joiden kanssa istutaan drinkillä? Ja sitten kaverit kommentoivat ihaillen. Minulla on yksi naispuolinen kaveri ,joka jakaa jatkuvasti kissakuvia ja se vituttaa. Toinen naispuolinen kaveri taas käy jatkuvasti baarissa ja ulkomailla ja jakaa kuvia, missä hän on jonkun uuden komean miehen kanssa skoolaamassa skumppaa tai drinkkejä. Sekin vituttaa. Ja vituttaa se toisten naisten kommentointi että 'onpa komea' .

55

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelen siitä kaikkea negatiivista. Eläimet on tarkoitettu syötäväksi. Naiset laittaa tinderiinkin kuvikseen noita skumppakuvia. En ole ihan varma, mitä niillä yritetään viestittää.

• vihatipunen

Ai sä olet Tinderissä?

• vihatipunen kirjoitti:

Ai sä olet Tinderissä?

Kokeilin sitä silloin joskus noin viikon verran.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Kokeilin sitä silloin joskus noin viikon verran.

Milloin? Et saanut sieltä tarpeeksi sääliä?

• vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

Jaahas, joku yrittää esiintyä minuna silläaikaa kun vetelen naamaani juuri hakemaani kebab-annosta.

• vihatipunen kirjoitti:

Viime loppukesästä. Laitoin profiiliin yhden vessaselfien, jossa katsoin suoraan kameraan. Sain silti mätsejä. Naisten profiileista 95 % oli identtisiä keskenään, josta lopulta otin pultit ja poistin tinderin, sitä varten luomani facebook-profiilin ja vielä silloisen suomi24-tilinikin.

• vihatipunen kirjoitti:

Jaahas, joku yrittää esiintyä minuna silläaikaa kun vetelen naamaani juuri hakemaani kebab-annosta.

Tykkään enemmän tuosta toisesta vihatipusesta kuin kebabia naamaansa mättävästä vihapossusta. :-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Tykkään enemmän tuosta toisesta vihatipusesta kuin kebabia naamaansa mättävästä vihapossusta. :-/

Hyvä niin. Mä tykkään tästä kebabista koska en ollut tänään syönyt vielä lämmintä ruokaa...mutta nyt olen kyllä niin ähkyssä, ettei tarvi syödä enää mitään tänään.

• ihmenipotusta
        vihatipunen kirjoitti:

Hyvä niin. Mä tykkään tästä kebabista koska en ollut tänään syönyt vielä lämmintä ruokaa...mutta nyt olen kyllä niin ähkyssä, ettei tarvi syödä enää mitään tänään.

Kuvien jakaminen Facessa on nykyaikaa. Niin nää jutut vaan nykyään menenee.

• vihatipunen
        ihmenipotusta kirjoitti:

Kuvien jakaminen Facessa on nykyaikaa. Niin nää jutut vaan nykyään menenee.

En minä mitään ole nipottanut vaan syönyt kebabbia.

• vihatipunen kirjoitti:

En minä mitään ole nipottanut vaan syönyt kebabbia.

Laitoitko siitä kuvan instagramiin tägillä #vaimomatskuu?

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Laitoitko siitä kuvan instagramiin tägillä #vaimomatskuu?

En, koska ei ollut mitenkään kuvauksellinen annos.

• Toivotontapaus
        HC-ätmel kirjoitti:

Mun mielestä kebabia mättävä nainen on seksikäs!

• Toivotontapaus

En haluaisi syödä kissaa. Haluaisitko sinä?

Skumppa viestittää "olen usein sen verran hiprakassa että olen helppo, vedä mut oikealle".

• nojoonpienetongelmat

Olet kateellinen. Voi sentään. Kai tiesit että voit blokata sen kaverin postauksia ettei sun tarvi vaivata pientä päätä ja vittuuntua niin paljon? Vaihtoehtona voisit poistaa itsesi fb:stä?

• että.silleen

Mä en kuulu fb:hen enkä ymmärrä tätä ystävääni, joka joskus on laittanut kuvia myös minusta sinne. Kaikki ystäväni tietävät mun kielteisen kantani kyseiseen sivustoon.

Kuvat ovat otettu yksityisistä pileistä, laskettelukeskuksesta sekä rinteestä. Kuvat oli tarkoitettu yksityisiksi muistoksi ystäville. En ymmärrä miksi niitä pitää laittaa jonnekkin seinälle!
      Ei niissä kuvissa sinäänsä mitään negatiivista minusta ole, mutta kun en halua esiintyä fb:ssä mitenkään; en kuvallani enkä ainakaan nimelläni.

Multa ei ole kysytty mitään lupaa julkasta niitä! Asiasta kuulin yhteisiltä ystäviltämme.

Lähetin textiviestin: Viitsisitkö poistaa mun kuvani sieltä seinältäsi ja samalla myös henkilöllisyyteeni kuuluvan tekstin! En kuulu koko kansalle, vain me olemme ystäviä!
      Ymmärräthän toiveeni?

• 2626

Kissakuvia ei voi olla liikaa! Sen sijaan annoskuvia en oikein ymmärrä, useimmiten olen ehtinytkin syödä omani ennenkuin muistan, että sehän olisi ensin pitänyt kuvata faceen.

• 101proshetero

Facebook. Se on homoille.

• Hetero_

Ei ole. Niille on omat palvelut

• Nnnaaainnenn

Olet varmaan teini mutta hyvä ihminen, lopeta seuraaminen. Voit olla jonkun ystävä vaikka et seuraisisikaan hänen seinäänsä. Laita kaveriasetukset mieleisiksesi! Tsemppiä!

• Nainen_28v

No lähinnä se etten panis mitään kuvia jakoon jotka viittaa siihen että a) juon liikaa. B) vaihdan miestä ku paitaa. Tosin kiltillä tytöllä semmosta ongelmaa olekaan. Kissakuvat on harmittomia, jos eläinparha ei ahdistu julkisuudesta :P

• Toivotontapaus

Eläimiinsekaantuja!

• Kiinnostaa.tietää

Nainen_28v. Eläinparha=eläintarha vai eläinparka?

• Nainen_28v

Parka. :P

Ei ole kisulia johon sekaantua.

• atännä

Miksi pitää roikkua jossain Facebookissa? Kai se on ihan oma valinta, miten aikansa viettää.

• Haluanollamukana

Facebook on nykyaikaa

• 2626

Facebook on tasokkaampaa kuin tämä, tietysti riippuen kavereiden ja seurattavien tasosta. Tänne tulen halutessani rypeä, facessa olen päivittäin, pitkin päivää.

• Toivotontapaus

Minusta tuo on jokseenkin tekopyhästi sanottu kun itse roikkuu Suomi24:n Sinkkupalstalla. Jossain on sentään vielä järkevääkin keskustelua.

• atännä
        Toivotontapaus kirjoitti:

Minusta tuo on jokseenkin tekopyhästi sanottu kun itse roikkuu Suomi24:n Sinkkupalstalla. Jossain on sentään vielä järkevääkin keskustelua.

Ymmärrän sentään olla lukematta tiettyjen tyyppien kirjoituksia. On täällä välillä ihan asiallisiakin keskusteluja.
        Fb on mun mielestäni hyvin pinnallinen tapa mainostaa olemassa oloaan. Pidän yhteyttä kavereihini soittelemalla, viestittelemällä ja tapaamalla. Jotenkin henkilökohtaisempaa, kun omien asioidensa jakaminen kaikille netissä. Olen muutenkin aika tarkka yksityisyydestäni.

• yks.horo

Facebook sopii huomionhakuisille ja maailmanmatkaajille...

• 2626
        atännä kirjoitti:

Ymmärrän sentään olla lukematta tiettyjen tyyppien kirjoituksia. On täällä välillä ihan asiallisiakin keskusteluja.
        Fb on mun mielestäni hyvin pinnallinen tapa mainostaa olemassa oloaan. Pidän yhteyttä kavereihini soittelemalla, viestittelemällä ja tapaamalla. Jotenkin henkilökohtaisempaa, kun omien asioidensa jakaminen kaikille netissä. Olen muutenkin aika tarkka yksityisyydestäni.

Olen tutustunut facessa moniin mielenkiintoisiin henkilöihin, en henkilökohtaisesti, vain facessa, joilla on mielipiteitä, joilla on sanottavaa. Olen oppinut paljon, saanut paljon ja käsittääkseni myös antanut jotain (olen facessa ja luonnossa fiksumpi kuin täällä, täällä käyn purkamassa sieluni likaista puolta). Kotisohvaltani vaihdan mielipiteitä yhdysvaltalaisen historianprofessorin kanssa, parin kotimaisen reportterin kanssa, yhden maailman konflikteihin erikoistuneen reportterin kanssa, seuraan muutamaa uutissivustoa (israelilaisten tiedotusvälineiden seuraaminen olisi tärkeää kaikille, Suomen media kun on edelleen neukkulaista), pidän yhteyttä ympäri maailmaa sirottuneisiin ystäviin ja sukulaisiin - sekä tietysti jaan kissavideoita.

Kerron toki myös omia kuulumisiani, joskus päivittelen niitä näitä - mutta jollei joku tykkää, hän voi poistaa minut näkyvistä, toisekseen, muut ihmiset juttelevat niitä näitä perheensä kanssa aamukahvilla, työpaikalla kahvihuoneessa - kenelle minä juttelisin ilman facea? Kissoille toki, mutta ne eivät edes paina "tykkää"-nappia.

Yksityisyyden voi säätää asetuksista. Minulla on tiukat. Joskus tulee kaveripyyntöjä, joista en kehtaa kieltäytyä, mutta siirrän ne heti toiselle listalle, minne näkyvät vain harvat, yleisluonteiset päivitykset.

• atännä
        2626 kirjoitti:

Olen tutustunut facessa moniin mielenkiintoisiin henkilöihin, en henkilökohtaisesti, vain facessa, joilla on mielipiteitä, joilla on sanottavaa. Olen oppinut paljon, saanut paljon ja käsittääkseni myös antanut jotain (olen facessa ja luonnossa fiksumpi kuin täällä, täällä käyn purkamassa sieluni likaista puolta). Kotisohvaltani vaihdan mielipiteitä yhdysvaltalaisen historianprofessorin kanssa, parin kotimaisen reportterin kanssa, yhden maailman konflikteihin erikoistuneen reportterin kanssa, seuraan muutamaa uutissivustoa (israelilaisten tiedotusvälineiden seuraaminen olisi tärkeää kaikille, Suomen media kun on edelleen neukkulaista), pidän yhteyttä ympäri maailmaa sirottuneisiin ystäviin ja sukulaisiin - sekä tietysti jaan kissavideoita.

Kerron toki myös omia kuulumisiani, joskus päivittelen niitä näitä - mutta jollei joku tykkää, hän voi poistaa minut näkyvistä, toisekseen, muut ihmiset juttelevat niitä näitä perheensä kanssa aamukahvilla, työpaikalla kahvihuoneessa - kenelle minä juttelisin ilman facea? Kissoille toki, mutta ne eivät edes paina "tykkää"-nappia.

Yksityisyyden voi säätää asetuksista. Minulla on tiukat. Joskus tulee kaveripyyntöjä, joista en kehtaa kieltäytyä, mutta siirrän ne heti toiselle listalle, minne näkyvät vain harvat, yleisluonteiset päivitykset.

Uskon, että Fb sopii sinulle. Valitset sieltä itsellesi sopivat palat, osaat sulkea sopimattomat pois.
        Olen sen verran yksinkertaisempi ja ehkä maanläheisempi, että minä tapaan ihmiset mieluummin kasvotusten. Kosketan, näen ilmeet ja vaistoan tunnetilat. Olen sen hetken läsnä. Silloin voin antaa tilanteen mukaan jotain itsestäni toiselle. Ja saan itsekin hyviltä ystäviltä sitä mitä tarvitsen. Vaikka hyväksyvän hiljaisuuden.

• ATM-automaatti

Sosiaalinen media on naisille keino leikkiä kosmopoliitti-maailmanmatkailijaa, vaikka oikeasti elämä on lähinnä istumista itähelsinkiläisessä yksiössä läppärin kanssa.

• 2626
        ATM-automaatti kirjoitti:

Sosiaalinen media on naisille keino leikkiä kosmopoliitti-maailmanmatkailijaa, vaikka oikeasti elämä on lähinnä istumista itähelsinkiläisessä yksiössä läppärin kanssa.

Sinua taitaa v*tuttaa?

• Ftyyhhh

Panomiesten kuvia jakavat naiset on saastaa!

• Oletkoa

Mitä väliä. Bloggaa se pois, jos ahdistaa

• Nainen26v__

Itseäni vituttaa miehet, jotka jakavat MV-lehden rasistisia juttuja Facessa. Poistan ne kavereista välittömästi.

• suoraselkä_

Totuus ahdistaa?

• tarralenkkari666

Totuus? XD
        MV-lehti on jäänyt kiinni valheistaan niin moneen kertaan, että ainoastaan idiootit uskovat mitään mitä siinä kirjoitetaan.

• Kannattaa_lukea
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Totuus? XD
        MV-lehti on jäänyt kiinni valheistaan niin moneen kertaan, että ainoastaan idiootit uskovat mitään mitä siinä kirjoitetaan.

MV-lehti on valitettavasti ainoa julkaisu, jossa pakoloisongelmaa ei hyssytellä

• Voiteitätyhmiä
        Kannattaa_lukea kirjoitti:

MV-lehti on valitettavasti ainoa julkaisu, jossa pakoloisongelmaa ei hyssytellä

Se on keskittynyt valheellisen tiedon levittämiseen. Ja tyhmät uskovat ja jakavat edelleen.

• Nainen_28v

Samaa mieltä rasismi yms. syrjivistä jutuista Vielä ahdistavampaa ex-puolisoiden haukkujat / muu henkkoht ranteet auki meininki > blokkaan päivitykset tai poistan kavereista :O ei kaikki asiat kuulu kaikille.

• nimimerkitönj

Ylipäänsä koko naamakirja on jotenkin härö. Pitäisi jatkuvasti tilittää tekemiset ja menemiset seinälle. Muuten alkaa kaverit vinkumaan, ettet sä koskaan kirjottele mitään. Luovuin aikoinaan koko touhusta, kun en tykkää olla jatkuvasti kehumassa ja kertomassa.

Selfie kulttuuri on muutenkin mulle "liikaa oman navan ympärillä pyörimistä". Klik naama tälläi, klik nenä tollai. Eih nappaa ei. :)

• Gguyyygg

Näinnon. Selfiet kertovat narsistisesta tavasta ajatella.

• Nyktaikainen
        Gguyyygg kirjoitti:

Näinnon. Selfiet kertovat narsistisesta tavasta ajatella.

Et ymmärrä nykyajasta mitään

• Juuh.....ei peukutusta ainakaan täältä facelle tai muille vastaaville palveluille, mut eipä ne muiden tekemiset minua haittaa tai häiritse, vaikka aiheuttaakin lieveilmiöitä ja muutoksia tässä jo valmiiksi hassussa maailmassa.

Monet on niin koukussa ja "huuruissa" noiden some juttujen kanssa, että liukuvat virran mukana......siitä voi olla sitten montaa mieltä, että mikä on ohjaksissa vai onko mikään?

Some lahkolaisille asia on "tabu", varsinkin kaikkein eniten hurahtaneille, eli niille "kanoille/sopuleille", joilla on paha riippuvuus noihin palveluihin, eivätkä ole kovin avoimia edes pienelle kritiikille.....yhteentörmäys on lähes väistämätöntä, vaikka olisi kuinka diplomaattinen.

Onhan niitäkin mitkä osaavat fiksummin käyttää some juttuja, mutta sitä en tiedä, kuinka helposti siitä joukosta lipsahtaa "väärälle" polulle......jos löytyy itse kriittisiä someilijoita tai virrasta ulos päässeitä, niin he osaavat ehkä paremmin vastata näihin juttuihin. - Itse olen valinnut olla käyttämättä, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka joskus jostain oudosta syystä käyttäisikin, vaikken sellaista syytä ainakaan nyt keksikään...

Yksilöt on erillaisia ja toisille sopii yksi juttu ja toisille taas toinen, mutta kaikki asiat kertovat aina yksilöstä jotain...

@nimimerkitönj kommentoi kommentissaan aika lailla omia ajatuksia tuosta touhusta...

• 2626

Lainaan pari pientä palaa ystäväni face-päivityksestä:

"kiitollisuuteni Mark Zuckerbergia ja facebookia kohtaan syveni entisestään. Nyt sairastamiseni ja siihen liittyvän eristäytymiseni aikana se on tarjonnut elintärkeän henkireiän ja mahdollisuuden normaaliin sosialisointiin kyberavaruuden kautta. Normaalissa elämässä se tarjoaa uutisia ja viihdettä, informaatiota ja vapaa-ajan vinkkejä, mahdollisuuden testata ideoita ja dataa tinkaamalla. Mutta laajemmallakin tasolla se auttaa luomaan siltoja niin mikro- kuin makrotasollakin."

"Jossain vaiheessa, facebookin kehittyessä edelleen, Pohjolan viisaat voisivat harkita Nobelin rauhanpalkintoa Mark Zuckerbergille. Ihan oikeasti. Kuinkahan paljon minäkin—kuten melkein me kaikki—olemme oppineet paremmin ymmärtämään muita kansoja ja kulttuureja, eri tavoin ajattelevia yksilöitä facebookin avulla?"

Hänen facebookissaan, kuten päivityksen tasosta huomaatte, ei facea käytetä pissisten duckfaceselfieparaatiin.

• mies__86

Niiden henkilöiden päivityksiä ei tarvitse facessa seurata jos ei halua. Ko. henkilön profiilista voi säätää seuraamisen pois. Jos koko tyyppi ei ylipäätään kiinnosta niin voithan poistaa sen kavereistasi ja estääkin kokonaan.

• rumamaija

Ai, mies86 on palannut keskuuteemme.

• läsnätoisellanimellä
        rumamaija kirjoitti:

Ai, mies86 on palannut keskuuteemme.

Onko se joskus ollut pois?

• 2626

Ystäväni jakoi juuri kauniin kuvan Turun synagogasta. Se on niin kaunis rakennus. Kunhan RAY vastaa hakemukseeni myönteisesti haluan jugendasunnon synagoga-näköalalla.

• Yleisesti some vaatii hyvän itsetunnon huumorintajun, että sitä voi lukea. Sama koskee myös tätä palstaa.

Erityisesti naiset syyllistyvät somessa oman elämänsä ja parisuuhteensa kiillotukseen. Siinä sitten naisystävät syyttävät miehiään, "kun noilla on niin paljon romantiikkaa ja tekevät kivoja asioita ja sä vaan makaat sohvalla". FB-sivulla ei kuitenkaan näy, että sama romanttinen mie tarjoaa romantiikkaa parille kolmelle muullekin naiselle työmatkoillaan.

• Nuijienpaikka

Kummasti parit tappelevat sivuillaan ja ulkopuolisia mukana. Niitä kolmansia puoliakin..
        Onnistuu hyvin asioiden julkilevittely. Vkonloppuna kännissä avaudutaan..

• Mitä vikaa kissoissa on? Ne ovat ihania.

• Mitenkäs olet muuten ylipäätään onnistunut saamaan nuo naiset kaverilistallesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe