Elämäni pienimunaisena miehenä kiteytyy tässä

nappimuna

Näissä kuvissa joihin olen itse itseni shopannut:

http://aijaa.com/9fpO6r

http://aijaa.com/0quy56

http://aijaa.com/F9nfTL

http://aijaa.com/ySSf6v

http://aijaa.com/Q94yXY

Olen kärsinyt pienimunaisuudesta koko nuoruuteni aina peruskoulun liikuntatunneista aina aikuisemmalla iällä naisilta saatuihin pakkeihin asti. Olen kyllä ollut yhdynnässä muutamia kertoja naisen kanssa mutta koskaan en ole saanut toista kertaa. Kerran päästyäni panemaan yhtä baarista löytämääni naista vain herätäkseni aamulla huomaamaan että hän oli laittanut yöpöytäni päälle lapun jossa luki: "KIITTI VITUSTI" ja tuon lappusen päällä oli 5 sentin kolikko. Koskaan en ole kelvannut naiselle pitempään suhteeseen jälkeen kun seksi on astunut kuvioihin.

Normaalin, naisten panemiseen keskittyvän seksuaalisuuteni rinnalle minulle kehittynyt toinen, sado-masokistinen mutta myös samalla ekshibitionistinen seksuaalisuus eli kiihotun paljastelusta ja sen aiheuttamista negatiivisista reaktioista ihmisissä, etenkin naisissa. Saan jonkinlaista kieroutunutta seksuaalista tyydytystä pilkallisista, nauravista, vähättelevistä ja säälivistäkin kommenteista. Kuin myös siitä että naisia mahdollisesti etoo nähdä pientä katkarapuani sekä degeneroitunutta vartaloani. En näe syytä laihduttaa koska en kuitenkaan kelpaa naisille pidemmän päälle. Sitä paitsi kyllä minulle kelpaa myöskin lyhyet, lihavat ja pienirintaiset naiset mutta minä lyhyenä, lihavana ja pienimunaisena miehenä en vaan kelpaa heille :/.

Löytyykö muita saman ongelman parissa kamppailevia miehiä?

11

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löllös

      Opettele käyttämään käsiä ja kieltä sängyssä niin nainen voi tulla toisenkin kerran. Ja emättimessä ns. g-piste sijaitsee yleensä n. 4cm reiän suulta eli ei kovin syvällä.

    • homo-häxyn-avaus

      Sulla on normaalia vähän pienempi 12cm kulli. Laihduta, niin tuo on 14cm jopa.

      • Oionlukija

        Ei tuo ole 12:ta senttiä. Minulla nimittäin on ja omani näyttää kyllä "paljon" pitemmältä. Tuo voi olla jopa vähän alle 10-senttinen.


    • Asko arveli minun avaukseksi. Eipä arvannut taaskaan oikein. Mitään tekemistä ei ole avaajalla ja noilla kuvilla keskenään. Siis yhteistä muuta, kuin että kuvat tukee tarinaa.

      Täällä on toinen aivan vastaava avaus myös ja sekin oikein kuvan kanssa.

      Tavallista parempaa läppää, mutta jotkut ottavat nuo jutut turhan tosissaan. Puuttuu se medialukutaito ;)

      • 20cm

        Ikävää että tuollainen vähän tavallista taitavampi ja ahkerampi trollaaja on eksynyt palstalle. Moni Suomi24:n palsta on mennyt pilalle tuollaisen trollauksen takia.


    • Veikkaaja

      Hei, onks kuvis "Eero ATM Soturi" ? Ainakin yhdennäköisyys huomattava.

    • IlpoIlpo

      Noissa kuvissa verrataan normaalia kalua iso ja jättikaluisiin. Uimallissa kun käy vähän katsomassa niin näkee, että tuo pienimmän kalun omaava on ihan normaali löydös miesten joukossa. kaveri on vielä ylipainoinen niin näyttää pienemmältä. Tuo kun tulisi hoikkaan kuntoon niin näkisi, että mies on täysin normaalikaluinen. Seisokissa pituus 12-14cm. Kalu ei muuten pitene lainkaan jos laihduttaa, vain vaikutelma kalusta muuttuu. Teoriassa kalu noi millin tai kaksi pidentyä kun häpyylusta mitattaessa häpyluun ja mitan kärjen välissä on vähemmän rasvaa.

      • Pieni on pieni, ei se selittelemällä kasva.


    • sdasdsadsasa

      Jospa vakka D-vitamiini rekkalasteittain auttais tähänki vaivaan!

    • Anonyymi

      Pidennysleikkaukseen?

    • Anonyymi

      Ei täh. Luin tätä palstaa joskus 10-15 vuotta sitten ja silon oli joku Askon ja h-x välinen mittelö. Nyt joku on rekannu h-x nimimerkin. Noi äijät on varmaan jo jotain 50-60v tienoilla. No hienoa kun toinen sai rekattua nimmarin, etenee se elo noinkin =)

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe