Mä en kestä enää salkkareita

kenkääkaikille

Onks siinä nyt kaikki homoja!!! Tytöt tykkää tytöistäja pojat pojista!!! Mä en kestä, koko pihlajakatu salkkari rappu on homoja täynnä! Eikö enää muuta juonta keksitä kun homous???? Se on niin nähty että nyt taitaa salkkarit kjuivuu kasaan jos ei nopeesti kekkaa muuta.
Pois sais lähtä, eeva,, peppi, ismo,monica ja iida. Mä en kestä niitä.. niillä ei oo mitään oikeeta roolia kunhan vaan roikkuu siellä. Nii ja lari vielä, kalle, sekä se sebastianin poika se hissukka...en muista nimee.. pois vaan... uusia tilalle.

12

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töllöttäjä

      no parempi ettet katso koko töllöö kun kaikki näyttelijät pitäs sun mielestä poistaa. oon samaa mieltä siitä että toi homoilu sais ny jo loppua kun tuntuu vaan että lisätään sitä ja kun lapsetkin sitä kattoo ja sitte lebsotytökin alko hommailla.

      • Rainbovww

        No heterouttahan sitä vasta onkin ja paljon... Et me vähemmistöt ei saatais olla ollenkaan näkyvissä?


    • xfvb

      mIELUUMMIN VANHOJA KU UUSIA TILALLE. Se hometarkastaja joskus 15 v sitten oli kiva tyyppi >(Kari "kukko" Kinnaslampi Uusipäivästä). Myös varainhoitaja "nukketeatteri-Juha" oli hyvä näyttelijä. Niin ja Jukka Seniili sekä Silja-tyttärensä, tsori-Saku ja Aleksi takasi vaan.

    • mitensenytnäin

      Alissa menee sänkyyn Jirin sekä Jannen kanssa ja tulee raskaaksi. Mutta ei tiedä kumpi on isä?

    • Realisti321

      Homoudessa ja heteroudessa on se ero että toinen on tuomittava sairaus ja toinen ei. Homojen tulisi hakeutua hoitoon tai päättää päivänsä.

    • Yäk.sarja

      Taitaa olla yhtä sairasta meininkiä kuin nykyinen maailman elämä. Näytelmän kirjoittajat höyryää mitä tahansa, ei millään mitään väliltä. Viitsittekin katsoa.

    • riittijo

      Minä lopetin jo kattomisen. Oikeasti tuo homostelu otti niin aivoon. Vaikka tuntuu että tosielämässäki nuo homot vaan lisääntyy. Olisko siinä yksi tutkimuskohde, mistä moinen sairaus johtuu?

    • jbhb

      Kehitys-vammasii tilalle. Joku vammaisten bändi vois tulla pihlajakadulle asumaan homojen ja lesbojen tilalle. Toki transvestiitit olisivat myös piristävää vaihtelua.

    • 87yh5g

      Tuleepahan katsottua Salkkareita vaikka itseä naurattaakin uskomattomat juonen käänteet ja joittenkin hahmojen tönkkö näytteleminen. Mutta mukavaa seurattavaa kuitenkin.
      Itseäni ei haittaa homojen ja lesbojen osuus hahmoista. Voisi olla joku transsukupuolinen ja lemmikkieläin friikki piristeenä. Kunhan ei pedofiilejä koskaan esitetä sarjassa, muut erikoisuudet kyllä käyvät.
      Olisi kiva kun se Eero vai oliko se Aaro tulisi takaisin.

    • oipopop

      Eikö ketään häiritse se mainosten määrä, joka katkaisee ohjelman etenemisen useiksi minuuteiksi jopa kolmesti puolen tunnin aikana?? Vois kaikki mainokset laittaa ohjelman alkun tai sitten loppuun niin ei syntys rasittavia taukoja

      • puoiuo

        "Vois kaikki mainokset laittaa ohjelman alkun tai sitten loppuun niin ei syntys rasittavia taukoja"

        Mut sithän sult jäis ne kattomatta, etkä ostais niit tuotteita....


    • puerperueuepe

      En ole enää vuosiin katsellut ko. sarjaa, koska sen käsikirjoitus on "sairas".....homo siellä homo täällä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe