Koulutetut persut: Case Jussi Niinistö

paskassa.rämpivä.persu

Jussi Niinistökin se vain selittelee ja kiemurtelee, ettei joutuisi myöntämään avoimesti sairaalloista fetissiään äärioikeistolaiseen toimintaan:

"HBL bad om en intervju med Jussi Niinistö med anledning av hans doktorsavhandling och eventuella paralleller till dagens gatupatruller. Jussi Niinistö tackade nej med hänvisning till att han inte i sin nuvarande position som försvarsminister vill ge intervjuer om ämnesområden som hör till ministerkollegan, inrikesminister Petteri Orpos (Saml) domäner.

Via sin specialmedarbetare hälsade Niinistö att han inte tycker att det går att dra paralleller mellan de nya gatupatrullerna och aktivisterna under 1930-talet eftersom dagens gatupatruller inte har tagit till våld."

J. Niinistön väitöskirja Paavo Susitaipaleesta antaisi mielenkiintoisen näkökulman tämän päivän Suomeen, jossa J. Niinistön puoluetoverit kokoavat 1930-luvun hengessä "suojeluskuntia" "pitämään yllä järjestystä". J. Niinistö ei kuitenkaan halua kommentoida mahdollisia yhtymäkohtia eri aikausien välillä, kos hän on todellisuudessa pelkuri ja raukka. niinistön perustelut ovat lähinnä koomisia.

Lähde: http://hbl.fi/nyheter/2016-01-17/785917/forsvarsministern-expert-pa-30-talets-gatupatruller

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelle se on toikin persu.

• H.Esekiel

Antti Lindtman ihmettelee. Ihmettelyssä mesi koko sossujen hallituskausi. Mitään ei saatu aikaan.

• Persuliavituttaa
        H.Esekiel kirjoitti:

Antti Lindtman ihmettelee. Ihmettelyssä mesi koko sossujen hallituskausi. Mitään ei saatu aikaan.

Kataisen hallitus sai paljon aikaiseksi vaikka suuret asiat kunta- ja sote uudistus törmäsivätkin perustuslakiin, paljon enemmän siis kuin Sipilän hallitus koskaan tulee saamaan, eikä ne Sipilän soteuudistukset ole vielä kirkossa kuulutettuja.

• petraanaRewalin

Gestapo-Jussi. Pierunsa ylärekisterissä.

Patsas pierua ja kakkia suoltaa ja pissi viisari. Panu Hoglund sai, mutta ruman ja ison, löysä

• kanarian.lastenrakastaja

...ja muutamaa tuntia myöhemmin J. Niinistö onkin - ullatus ullatus - pyörtänyt puheensa ja kirjoittaa innokkaasti ministeri Orpon toimialaan kuuluvista asioista:

http://jussiniinisto.fi/index.php/2016/01/katupartiointi-syy-vai-seuraus/

Vittu mikä pelle. Ihan kuin Suuri Johtaja Timo Soini, joka sanoo: "Mä olen sellainen mies, että kun mä jotakin lupaan, sen mä myös pidän", ja muuttaa mielensä samantien.

• Eroa_odotan

Takuulla sanoi Timo Soini ja taas valehteli.

• kuka.nyt.selittää

"En ole kääntänyt takkiani. Olen muuttanut mieltäni. Se on eri asia." (Timo Soini)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe