NATO ja Yhdysvallat puolustavat vapaata maailmaa

Onko meillä varaa jäädä syrjään. Emme ole enää Varsovan Liiton liitännäisjäsen kuten 1948-1990.

30

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glx

Mistäpä aiot saada enemmistön tuolle kannallesi. Oma puolueesi Sdp vastustaa lähes yksimielisesti, Vasemmistoliitto vastustaa samoin suurin osa Keskustalaisista, Vihreistä, Kristillisistä, Perussuomalaiset vastustaa jne. Ja sokerina pohjalla kansanenemmistö vastustaa. Ja kaikki poliittiset toimijat ovat yhtämieltä, että ilman kansanenemmistön tukea ei voida mennä natoon, eli se edellyttää kansanäänestystä. Ja siinä se ei ainakaan toistaiseksi mene läpi.

• Tämä se on demokratian paradoksi. Joskus poliittisten päättäjien on toimittava vastoin enemmistön mielipidettä jos enemmistön etu sitä vaatii. Kuten toimi Esko Aho vastoin Keskustan enemmistön mielipidettä EU-asiassa. Ja kyllä Oikeistodemareista-Kokoomuksesta-RKP:stä saadaan sellainen kombo joka NATO-jäsenyyden vie maaliin asti.

• glx
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Tämä se on demokratian paradoksi. Joskus poliittisten päättäjien on toimittava vastoin enemmistön mielipidettä jos enemmistön etu sitä vaatii. Kuten toimi Esko Aho vastoin Keskustan enemmistön mielipidettä EU-asiassa. Ja kyllä Oikeistodemareista-Kokoomuksesta-RKP:stä saadaan sellainen kombo joka NATO-jäsenyyden vie maaliin asti.

Ei Aho toiminut Eu asiassa vastoin kansanenemmistön tahtoa. Kansahan Eu. kansanäänestyksessä hyväksyi menon Eu:hun.

• glx
        glx kirjoitti:

Ei Aho toiminut Eu asiassa vastoin kansanenemmistön tahtoa. Kansahan Eu. kansanäänestyksessä hyväksyi menon Eu:hun.

Tällä hetkellä ei ole Sdp:n eduskuntaryhmässä tietääkseni yhtään Naton kannattajaa, että pikaista tietä Natoon ei ole olemassa.

• Kansanäänestyksen asiasta vaatii käytännössä Nato. Se ei halua enää lisää jäsenmaita, jotka eivät sitoudu sataprosenttisesti osuutensa täyttämiseen. Natossa tietysti tiedetään, että Suomessa vallanpitäjät vaihtuvat tiuhaan, eivätkä siksi luota siihen, että joku vain "vie jäsenyyden maaliin."

• glx
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Kansanäänestyksen asiasta vaatii käytännössä Nato. Se ei halua enää lisää jäsenmaita, jotka eivät sitoudu sataprosenttisesti osuutensa täyttämiseen. Natossa tietysti tiedetään, että Suomessa vallanpitäjät vaihtuvat tiuhaan, eivätkä siksi luota siihen, että joku vain "vie jäsenyyden maaliin."

Viime viikolla eräs ulkopolitiikan asiantuntija, nimeä en nyt muista, sanoi että Venäjä puuttuu heti tavalla tai toisella jos Suomi hakisi Natojäsenyyttä. Nykyisten vaikeuksien lisäksi, emme kaipaa enää riesaksi ulkopoliittista kriisiä.

• Väyry

Paljon on uhreja tullut ja sekasortoa Irak, Libya, Afganistan ,Vietnam, Korea,,,,,,,.
      Muut maat maksaa ja kituuttaa tuhoja korjaten.

• Jombenidolijohtajalt

Sinä HHMkvaV:ni et sotilasasioista mitään ymmärrä. Siksi olisikin parasta, että jättäisit ne fiksumpien pohdittaviksi.
      Nostele nimeä, homottele, puhu Perhon Ekistä, Väykystä ja solvaa Kekkosta haudan taakse. Niihin Sinä olet harjaantunut.

Vai vielä OikeistoSosDem! HO HOO, HO HOO! Kas kun et Nikke Knattertonin serkku. HO HOO, HO HOO!

• Koskaan en homotellut ketään. Ylipäätäänkään en mene henkilökohtaisuuksiin. Saatika rääpisin niillä. Takaisin annan hienovaraisesti tarvittaessa. henkilökohtaisilla Väyrysen ja Kekkosen poliittisia toimia olen arvostellut en heitä yksityishenkilönä.
        Mutta mitäpä se minua liikuttaa kenet luulet minun olevan. HO HOO!
        Sitäpaitsi Fortaleza kutsuu ensi viikolla. Näkemiin.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Koskaan en homotellut ketään. Ylipäätäänkään en mene henkilökohtaisuuksiin. Saatika rääpisin niillä. Takaisin annan hienovaraisesti tarvittaessa. henkilökohtaisilla Väyrysen ja Kekkosen poliittisia toimia olen arvostellut en heitä yksityishenkilönä.

Koskaan en homotellut ketään. Ylipäätäänkään en mene henkilökohtaisuuksiin. Saatika rääpisin niillä. Takaisin annan hienovaraisesti tarvittaessa. Väyrysen ja Kekkosen poliittisia toimia olen arvostellut en heitä yksityishenkilönä.

Korjattuna sana "henkilökohtaisilla" liikaa.

• haista.perce

Koskaan en homotellut ketään. Ylipäätäänkään en mene henkilökohtaisuuksiin. Saatika rääpisin niillä. Takaisin annan hienovaraisesti tarvittaessa. henkilökohtaisilla Väyrysen ja Kekkosen poliittisia toimia olen arvostellut en heitä yksityishenkilönä.

Miksi sinä haluat aina kirjoittaa sellaisia juttuja, mistä kukaan järkevä ihminen ei voi olla samaa mieltä?

Pitääkö sitten vortaleza reissun jälkeen meidän taasen katsoa loma ja munakarvakuvia? Onko pakko, jos ei taho?

• MkvaJombenbestisjohto

Koskaan en homotellut ketään. Ylipäätäänkään en mene henkilökohtaisuuksiin. Saatika rääpisin niillä. Takaisin annan hienovaraisesti tarvittaessa. Väyrysen ja Kekkosen poliittisia toimia olen arvostellut en heitä yksityishenkilönä.

Korjattuna sana "henkilökohtaisilla" liikaa.

Kyllä Sinä Munakarva-Jombe istut ensi viikollakin näppäimistön ääressä kuin ihmispaska Junttilan tuvan seinässä.
        HO HOO, HO HOO!

• Nato tappaa kotona ja puutarhassa, USA on pahin terroristivaltio ikinä.

• Suomalainen.itse

Vapaa ja "vapaa". Ei NATO-jäsen ole vapaa kuin uhraamaan sotilaitaan kaiken maailman terroristijahdissa, jossa terroristi voit olla juuri Sinä, jos asetut poikkiteloin USA:n politiikkaa tai kaupallisia intressejä.
      NATO merkitsee kallista palkka-armeijaa, joka voisi mielensä mukaan nostaa Suomeen minkälaisen diktaattorin haluaa ja kuka maksaa eniten. Afrikan ja Etelä-Amerikan maissa on paljon esimerkkejä.

Suomi olkoon puolueeton ja puolustusvoimat toimikoon asevelvollisuusperiaatteella.

• 4021

Nato ja raha = yhtenäinen paha .

• Jenkit-on-sikoja

Nato on murha. Ei mitään rajaa tappamisessa. Usan sekkailupolitiikkaa raivaa eurooppalaiset.
      Nyt on isis ottanut kohteekseen muutkin natomaat.
      Usan motto "hajoita ja hallitse"toimii euroopassakin aika hyvin.
      Vielä on yksiraja niillä ylittämättä, ja toivottavasti pysyykin.
      Tasavertaisten kanssa tuo maa ei ole koskaan sotinut, pienempien kanssa kyllä.

http://tamapaiva.blogspot.fi/2012/05/yhdysvaltojen-historia-sotaa-ja.html

• inhottaviatyrkyttäjiä

Ihan tyhmiä mielipiteitä . Edes historiaa olla opiskeltu . Älkää tyrkyttäkö sitä venäjää täällä . Pitäisitte turpanne kiinni . Tyrkytätte venäjänkieltäkin täällä joka pikkaan vaikka täällä asuu suomenkieliset ihmiset. Teissä on vikaa.

• voinatokimasia

Nato tuhoaa Suomen. Kusipäät ei tajua!

• Helvetin huonoa pilaa !! Meillä ei nimenomaan ole varaa osallistua noihin typeryyksiin.

• Natoonrauha

Suomalaiset pelaavat tyhmyyttään "Venäläistä rulettia" turvallisuudellaan, olemalla ainoa Venäjään rajoittuva EU-maa joka ei ole vielä Naton jäsen..

Nato perustettiin 1949 auttamaan ja suojelemaan pieniä Eurooppalaisia valtioita, kun venäläiset olivat Berllinin kriisin yhteydessä pettäneet muut liittoutuneet ja yrittivät jatkaa valloituksiaan länteen.

Viimeiset vuodet ovat osoittaneet, että Euroopan pienet kansat tarvitsevat edelleen yhteistyötä ja kollektiivista turvallisuutta toisistaan.
      "Nato on rauhanturvaoperaatio"

• Tuo 1340 km rajaa Venäjän kanssa on vain karu fakta jolle emme voi mitään. Kyllähän me voimme sanoutua yksipuolisesti irti Ottawan sopimuksesta. Rähmälläänolon vuosista kumpuaa tämä että emme muka voisi toimia omaksi parhaaksemme ilman Venäjän "hyväksyntää". Rautaesirippua ja "vanhoja hyviä aikoja" tunnutaan kovasti haikailevan.
        Sotilaallinen liittoutuminen on muuten poliittinen päätös ei sotilaallinen.

• hallavalia

22 prosenttia kannataa, 78 prosenttia. Kansa on viisasta.

USA on koko maailman häirikkö ja sodanlietsoja.

Kannattaa pysyä kaukana Natosta.

• Jombenpyllyrakas

Mitä "vapaata maailmaa"?

• hanttiinpanija

Oikeistososdemi tarkoittaa vapaallamaailmalla sitä, että siellä saa vapaasti rikastua ja köyhät saa vapaasti köyhtyä.

• hanttiinpanija kirjoitti:

Oikeistososdemi tarkoittaa vapaallamaailmalla sitä, että siellä saa vapaasti rikastua ja köyhät saa vapaasti köyhtyä.

Kannattaa muistaa että CIA tuki rahallisesti isänmaallisia Sosiaalidemokraatteja 1950-luvulla. Tämän ansiosta säilyimme osana vapaata maailmaa.

• hanttiinpanija

Kannattaa muistaa että CIA tuki rahallisesti isänmaallisia Sosiaalidemokraatteja 1950-luvulla. Tämän ansiosta säilyimme osana vapaata maailmaa.

Oikeistososdemi??? Mikä ihme semmoinen on? Eikö sinunkin mielestä oikeiston pidä olla oikeistoa ja vasemmiston vasemmistoa.
        Miten ne voivat olla sekaisin samassa puolueessa?

• pröööt

Se on niinku KAPItalistikommunisti.
        Naurettava skitso.

• hanttiinpanija kirjoitti:

Oikeistososdemi??? Mikä ihme semmoinen on? Eikö sinunkin mielestä oikeiston pidä olla oikeistoa ja vasemmiston vasemmistoa.
        Miten ne voivat olla sekaisin samassa puolueessa?

Oikeistodemari uskoo yhteiskunnan säätelemään vapaaseen markkinatalouteen ei sosialismiin. Oikeistodemari suhtautuu kriittisesti Kekkosen aikaan.

• Lipojarski

Joo kyllä sen näkee Irakista Afganista Libyasta sekasorto ja tappaminen jatkuu
      ja suurimmat TERRORISTIT OVAT VAPAALLA .

• TUHOJOUKKO

Nää kusipäänatotajat on samoja, jotka halusi Suomeen nää mamulaumat, eläteiksi ja taiskaamaan Suomeen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1163
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1123
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      846
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      747
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      649
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      92
      603
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      588
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe