OON AJATELLUT OSTAA Muvika karaoke laitteen ja netin kautta tulevasta musiikista. ONKO kellään kokemusta firmasta ja toiminnasta. KIITOS
Onko kellään kokemuksia Muvika karaoke laitteista/
3
2729
Vastaukset
- dj-epeli
Täälla ei taida löytyä kokemuksia tuosta. Kannattaisiko siirtää tämä kysymys sinun tuonne Tiede & teknologia > kodintekniikka > viihde-elektroniikka- osiolle?
Ehkä siellä joku olisi kokeillut tuota boxia ja netistä tulevaa tarjontaa. Luulisi tuo toimijan olevan ihan luotettavan, onhan sillä jopa Teoston "siunaus".
Sen hinnoista en tiedä, näytti nyt vain oleva eka kk maksuton kokeilua varten.
Ps. Toinen reitti voisi olla kysellä kirjoittamalla > Etsi aihealuetta laatikkoon *verkkokaupat* ja siirtää sinne. - Jospakoittaisit
Kysellä: Keskustelu24-Viihde ja kulttuuri-Musiikki-Karaoke
- Kissu3
Olen käyttänyt Muvikaa reilun vuoden ja on ollut todella hyvä systeemi. Mulla on myös muvika boxi, joka ei siis ole pakollinen, mikäli ei välttämättä halua laulaa mikrofoniin. Toimii kaikkialla, missä vaan on netti. Biisejä on "ziljoona" Saa tehtyä itselleen sopivat soittolistat, voi säätää laulukorkeutta, tosin se kyllä laskee taustan tasoa.
Asiakaspalvelu toimii 10 arvosanalla, vastaavat aina nopeasti, siis heti.
Olen käyttänyt tätä kerran yleisötapahtumassa, teostomaksut maksetaan tunti tai päiväkohtaisesti silloin.
Minuttiakaan en ole katunut hankintaani!
Suosittelen lämpimästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788