Todistustehtävä ateisteille

Monesti ateistit ovat sanoneet, että sellaiseen ei kannata uskoa, mistä ei ole olemassa objektiivista tieteellistä todistetta. Pyydänkin ystävällisesti ateisteja antamaan objektiivisen tieteellisen todisteen siitä, että heillä on äly ja järki.

25

105

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka-on-järjetön

No onhan se todistettu tälläkin palstalla paljon paremmin kuin uskisten äly ja järki.
      Millä pystyt tuottamaan tekstiä ilman älyä? Sinun jutuissasi ei ajoittain ole ollut järjen häivää, kuten ei tuossakaan aloituksessasi. Jos et olisi uskis luulisin sinun olevan kolmen promillen kumarassa, mutta taidat olla vain syntymätyhmä.

• "Millä pystyt tuottamaan tekstiä ilman älyä?"

Millä pystyt tuottamaan koko maailmankaikkeuden ja luonnonlait ilman älyä?

• DRHouse
        Mark5 kirjoitti:

"Millä pystyt tuottamaan tekstiä ilman älyä?"

Millä pystyt tuottamaan koko maailmankaikkeuden ja luonnonlait ilman älyä?

Sitähän sinä aina täällä olet yrittänyt...

• Voisiko avaaja antaa esimerkin itse, vaiko onko omilla aivoilla ajattelu sinulle liikaa?

• "Voisiko avaaja antaa esimerkin itse, vaiko onko omilla aivoilla ajattelu sinulle liikaa?"

Ateistien vaatimuksiin, ei minun, kuuluu se, että kaikista mihin uskotaan, pitää olla objektiivinen tieteellinen todiste. Siksi vastausta vaaditaan ateisteilta.

• Ja itse et kykene antamaan esimerkkiä vastauksestasi, jota toivot! Olet huono opettaja, jos olet nyt kouluja käynytkään Lestakörtti.

• Uskot siis uskot olevasi Kristittyjen terävin kärki, mutta sinulta puuttuu vain järki

• "Uskot siis uskot olevasi Kristittyjen terävin kärki, mutta sinulta puuttuu vain järki"

Vastaa vain siihen kysymykseen, jonka aloituksessani esitin.

• Vastaappa itse, kanssakristittyni älä jankuta. Poistoon tällaiset avaukset ellet itse aloita, ja noudata pöytätapoja. Jonkun valvottava ja minä Moos, aloitan

• JEESUKSEN nimessä homous on synti kuten tämän avauksen laatukin.

• Millainen todiste sinulle kelpaisi? Miksi olet vaatimassa objektiivisia tieteellisiä todisteita, kun kuitenkin aina ja kaikkialla olet haistattanut niille pitkät peet?

• "Millainen todiste sinulle kelpaisi? Miksi olet vaatimassa objektiivisia tieteellisiä todisteita, kun kuitenkin aina ja kaikkialla olet haistattanut niille pitkät peet?"

Vaadin ateisteja esittämään objektiivisen tieteellisen todisteen siksi, koska se ATEISTIEN MIELESTÄ on ainoa oikea todiste. Itse en pidä sitä ainoana oikeana todisteena.

• Mark5 kirjoitti:

"Millainen todiste sinulle kelpaisi? Miksi olet vaatimassa objektiivisia tieteellisiä todisteita, kun kuitenkin aina ja kaikkialla olet haistattanut niille pitkät peet?"

Vaadin ateisteja esittämään objektiivisen tieteellisen todisteen siksi, koska se ATEISTIEN MIELESTÄ on ainoa oikea todiste. Itse en pidä sitä ainoana oikeana todisteena.

Meillä on todiste, mutta se ei kelpaa sinulle, koska Evofobiastasi johtuen et HALUA uskoa siihen. Niinpä emme katso aiheelliseksi kertoa sitä sinulle. Ymmärrät asian vasta kun luovut Jumalasta ja hyväksyt terveen järjen.

• ateistien.satuäly

Ateistit ovat näemmä kyvyttömiä ajattelemaan ja vastaamaan yksinkertaisiin kysymyksiin, joita he mielihyvin esittävät muille. Sellaista on kaksinaismoralismi.

Toisaalta ateistilogiikan mukaan äly ja järki näkymättöminä ovat vain satua, ei todellisuudessa olemassa olevia.

Älyttömyyden seuraukset näkyvät tässäkin ketjussa.

• wwwhhhaatt

Sinussa se vasta älyttömyys näkyykin, samoin kuin aloittajassa jos et ole sama tollo. Mark5 ei todellakaan kysynyt yksinkertaista kysymystä vaan antoi tehtävän, jota on mahdoton suorittaa tässä. Mensan testin tai jonkun muun vastaavan tehtävän suorittaminen valvotuissa oloissa kävisi sellaiseksi objektiiviseksi tieteelliseksi todisteeksi, mutta eihän se tässä onnistu.

• voi.hallelujaa.sentäs

Kun nyt ensin uskovaiset todistavat, että heillä on sittenkin hieman älyä. Ei ole joulupukkiuskon kaltaisessa lapsellisessa ideologian tuputtamisessa heidän älynsä esiin pilkistänyt.

• "Kun nyt ensin uskovaiset todistavat, että heillä on sittenkin hieman älyä. Ei ole joulupukkiuskon kaltaisessa lapsellisessa ideologian tuputtamisessa heidän älynsä esiin pilkistänyt"

Vastaa aloituksessa esittämääni kysymykseen, äläkä yritä kääntää keskustelua joulupukkiin.

• No nuuskitaampa pallihikeä, onhan se Jumalan Armolahja Raamatusta, amen!

• J00peli

Sain ÄO-testistä tulokseksi 128 kun keskiarvo ihmisillä pyörii jossain satasen kieppeillä, onko se todiste älykkyydestäni?
      En myöskään usko mielikuvitusolentoihin, kertooko se jotain järkevyydetä?

• jätättävä.järki

Noinkaan korkealla äo:llasi et ymmärtänyt edes kysymystä, saati osannut siihen vastata, voi voi.

• Sain ÄO-testistä tulokseksi 128 kun keskiarvo ihmisillä pyörii jossain satasen kieppeillä, onko se todiste älykkyydestäni?

• Mark5 kirjoitti:

Sain ÄO-testistä tulokseksi 128 kun keskiarvo ihmisillä pyörii jossain satasen kieppeillä, onko se todiste älykkyydestäni?

Tuo yllä oleva lainattu teksti lähti "vahingossa" ilman vastaustani!

• "En myöskään usko mielikuvitusolentoihin, kertooko se jotain järkevyydetä?"

Ei, se on ateistien logiikan mukaan subjektiivinen väite, jolla ei ole mitään todistusarvoa.

• jätättävä.järki

Noinkaan - äo:llasi et ymmärtänyt edes kysymystä, saati osannut siihen vastata, voi voi.

• "äly ja järki"

Ihmisten keksimä abstrakti nimitys aivotoiminnoille. Mee sairaalaan ja pyydä laittamaan piuhat kalloos. Sitt vaan tuijotat aivokäyrää. Tosin sulla se saattaa olla suora viiva.

Seuraava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63