Todistustehtävä ateisteille

Monesti ateistit ovat sanoneet, että sellaiseen ei kannata uskoa, mistä ei ole olemassa objektiivista tieteellistä todistetta. Pyydänkin ystävällisesti ateisteja antamaan objektiivisen tieteellisen todisteen siitä, että heillä on äly ja järki.

25

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka-on-järjetön

No onhan se todistettu tälläkin palstalla paljon paremmin kuin uskisten äly ja järki.
      Millä pystyt tuottamaan tekstiä ilman älyä? Sinun jutuissasi ei ajoittain ole ollut järjen häivää, kuten ei tuossakaan aloituksessasi. Jos et olisi uskis luulisin sinun olevan kolmen promillen kumarassa, mutta taidat olla vain syntymätyhmä.

• "Millä pystyt tuottamaan tekstiä ilman älyä?"

Millä pystyt tuottamaan koko maailmankaikkeuden ja luonnonlait ilman älyä?

• DRHouse
        Mark5 kirjoitti:

"Millä pystyt tuottamaan tekstiä ilman älyä?"

Millä pystyt tuottamaan koko maailmankaikkeuden ja luonnonlait ilman älyä?

Sitähän sinä aina täällä olet yrittänyt...

• Voisiko avaaja antaa esimerkin itse, vaiko onko omilla aivoilla ajattelu sinulle liikaa?

• "Voisiko avaaja antaa esimerkin itse, vaiko onko omilla aivoilla ajattelu sinulle liikaa?"

Ateistien vaatimuksiin, ei minun, kuuluu se, että kaikista mihin uskotaan, pitää olla objektiivinen tieteellinen todiste. Siksi vastausta vaaditaan ateisteilta.

• Ja itse et kykene antamaan esimerkkiä vastauksestasi, jota toivot! Olet huono opettaja, jos olet nyt kouluja käynytkään Lestakörtti.

• Uskot siis uskot olevasi Kristittyjen terävin kärki, mutta sinulta puuttuu vain järki

• "Uskot siis uskot olevasi Kristittyjen terävin kärki, mutta sinulta puuttuu vain järki"

Vastaa vain siihen kysymykseen, jonka aloituksessani esitin.

• Vastaappa itse, kanssakristittyni älä jankuta. Poistoon tällaiset avaukset ellet itse aloita, ja noudata pöytätapoja. Jonkun valvottava ja minä Moos, aloitan

• JEESUKSEN nimessä homous on synti kuten tämän avauksen laatukin.

• Millainen todiste sinulle kelpaisi? Miksi olet vaatimassa objektiivisia tieteellisiä todisteita, kun kuitenkin aina ja kaikkialla olet haistattanut niille pitkät peet?

• "Millainen todiste sinulle kelpaisi? Miksi olet vaatimassa objektiivisia tieteellisiä todisteita, kun kuitenkin aina ja kaikkialla olet haistattanut niille pitkät peet?"

Vaadin ateisteja esittämään objektiivisen tieteellisen todisteen siksi, koska se ATEISTIEN MIELESTÄ on ainoa oikea todiste. Itse en pidä sitä ainoana oikeana todisteena.

• Mark5 kirjoitti:

"Millainen todiste sinulle kelpaisi? Miksi olet vaatimassa objektiivisia tieteellisiä todisteita, kun kuitenkin aina ja kaikkialla olet haistattanut niille pitkät peet?"

Vaadin ateisteja esittämään objektiivisen tieteellisen todisteen siksi, koska se ATEISTIEN MIELESTÄ on ainoa oikea todiste. Itse en pidä sitä ainoana oikeana todisteena.

Meillä on todiste, mutta se ei kelpaa sinulle, koska Evofobiastasi johtuen et HALUA uskoa siihen. Niinpä emme katso aiheelliseksi kertoa sitä sinulle. Ymmärrät asian vasta kun luovut Jumalasta ja hyväksyt terveen järjen.

• ateistien.satuäly

Ateistit ovat näemmä kyvyttömiä ajattelemaan ja vastaamaan yksinkertaisiin kysymyksiin, joita he mielihyvin esittävät muille. Sellaista on kaksinaismoralismi.

Toisaalta ateistilogiikan mukaan äly ja järki näkymättöminä ovat vain satua, ei todellisuudessa olemassa olevia.

Älyttömyyden seuraukset näkyvät tässäkin ketjussa.

• wwwhhhaatt

Sinussa se vasta älyttömyys näkyykin, samoin kuin aloittajassa jos et ole sama tollo. Mark5 ei todellakaan kysynyt yksinkertaista kysymystä vaan antoi tehtävän, jota on mahdoton suorittaa tässä. Mensan testin tai jonkun muun vastaavan tehtävän suorittaminen valvotuissa oloissa kävisi sellaiseksi objektiiviseksi tieteelliseksi todisteeksi, mutta eihän se tässä onnistu.

• voi.hallelujaa.sentäs

Kun nyt ensin uskovaiset todistavat, että heillä on sittenkin hieman älyä. Ei ole joulupukkiuskon kaltaisessa lapsellisessa ideologian tuputtamisessa heidän älynsä esiin pilkistänyt.

• "Kun nyt ensin uskovaiset todistavat, että heillä on sittenkin hieman älyä. Ei ole joulupukkiuskon kaltaisessa lapsellisessa ideologian tuputtamisessa heidän älynsä esiin pilkistänyt"

Vastaa aloituksessa esittämääni kysymykseen, äläkä yritä kääntää keskustelua joulupukkiin.

• No nuuskitaampa pallihikeä, onhan se Jumalan Armolahja Raamatusta, amen!

• J00peli

Sain ÄO-testistä tulokseksi 128 kun keskiarvo ihmisillä pyörii jossain satasen kieppeillä, onko se todiste älykkyydestäni?
      En myöskään usko mielikuvitusolentoihin, kertooko se jotain järkevyydetä?

• jätättävä.järki

Noinkaan korkealla äo:llasi et ymmärtänyt edes kysymystä, saati osannut siihen vastata, voi voi.

• Sain ÄO-testistä tulokseksi 128 kun keskiarvo ihmisillä pyörii jossain satasen kieppeillä, onko se todiste älykkyydestäni?

• Mark5 kirjoitti:

Sain ÄO-testistä tulokseksi 128 kun keskiarvo ihmisillä pyörii jossain satasen kieppeillä, onko se todiste älykkyydestäni?

Tuo yllä oleva lainattu teksti lähti "vahingossa" ilman vastaustani!

• "En myöskään usko mielikuvitusolentoihin, kertooko se jotain järkevyydetä?"

Ei, se on ateistien logiikan mukaan subjektiivinen väite, jolla ei ole mitään todistusarvoa.

• jätättävä.järki

Noinkaan - äo:llasi et ymmärtänyt edes kysymystä, saati osannut siihen vastata, voi voi.

• "äly ja järki"

Ihmisten keksimä abstrakti nimitys aivotoiminnoille. Mee sairaalaan ja pyydä laittamaan piuhat kalloos. Sitt vaan tuijotat aivokäyrää. Tosin sulla se saattaa olla suora viiva.

Seuraava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3267
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2357
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      249
      2105
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      340
      1294
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1078
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe