Moi! Ostin vähän aikaa sitten suomessa ollessani Netflixin, ja nyt muutimme Espanjaan. Netflix ei enää anna Suomenkielisiä teksityksiä, vaan vaihtoehdot ovat espanja ja joissain elokuvissa englanti. Kuka tietää miten saan mieluiten Suomitekstit tai sitten Englanninkieliset tekstit jokaiseen elokuvaan ja sarjaan???? Pako, niminen sarja kiinnostaisi mutta tekstitykset ainoastaan Espanjaksi, ja vaikka osaankin englantia suht. hyvin, niin en tajua/saa selvää kaikesta puheesta. Auttakaa pliis!
Kuinka saan Suomenkielisen tekstityksen netflixiin
2
3475
Vastaukset
- Kokeile-VPNää
VPN (=Virtual Private Network) -palvelu voisi auttaa. En ole itse kokeillut, mutta muilla keskustelupalstoilla kerrotaan, että VPN:n avulla voidaan "huijata" palvelimia luulemaan, että netin käyttäjä on jossain toisessa maassa kuin missä itse varsinaisesti on. VPN-palvelua tarjoavia nettisivuja on vaikka kuinka monta. Esim suomalaisen F-Securen VPN-palvelu on nimeltään FreeDome. Sitä voi kokeilla ilmaiseksi kaksi viikkoa.
Eli sen FreeDomen avulla menet sieltä Espanjasta Suomen Netflixin palvelimelle, joka luulee että otat yhteyden Suomesta käsin.- Siuntio
Kakkaa ja kosketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043