Communicare Finland Oy

VtunPuhelinmyyjät

Kokemuksia? Mitä myyvät? Soittelevat varmaan 20 eri numerosta usempia kertoja päivässä. Pitkään eivät soittaneet ja nyt taas. Miten näistä pääsee eroon? Riittääkö puhelinmyyntikielto?

7

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liimasukka

Ei riitä telemarkkinointikielto. Lähes päivittäin soitetaan, viimeksi tänään aamuyöstä yhdeksän aikaan.

• toni2004

Kannattais varmaan kysyä minkä firman tuotteita kauppaavat. Ja sitä kautta tehdä ilmoituksen sinne firmaan että se loppuu.

• penaalit

Riittää telemarkkinointikielto, mutta sen jälkeen ei kannata laittaa numeroonsa mihinkään nettikyselyihin...ohittavat sen puhelinmarrkinointikiellon...ja osoite missä kannattaa tehdä on
      asml.fi... puhelimessa on sellainen valinta että sen saa äänettömälle jos haluaa nukkua :)

• eivitkiin

Communicarelta soitellaan jo 8 jälkeen aamusta , vaikka lain mukaan yksityishenkilöille saa soittaa vasta klo 9 jälkeen ja 20:30 saakka !
      Menee hermo tällasiin firmoihin jotka ei välitä kellonajoista , ketään kiinnosta mitkään kalsarit ja sukat 8 aikaan kiireisintä aamua

• aaettäkiinnostaa

Communicarelta soitetaan moneen kertaa eriaikoihin päivästä, pahimpia ovat heti 8:00 alkavat puhelut.
      Olen ilmoittanut firmaan, että yksityisasiakkaille ei siihen aikaan soitella , kukaan vaivautunut edes sieltä vastaamaan meiliin.
      Sukka firma jonka sukkia myyvät ei taas vastaa mihinkään numeroon saati, että sinne olisi meili osoitetta.
      Antaa tosi hyvän ja luotettavan kuvan näiden firmojen toiminnasta

• OlkaaKuvottanInhottavia

Vastatkaa aina puheluun, vaikkei olisi aikaa. Pääsette vähemmällä. Uskokaa, älkääkä harrastako itsenäistä ajattelua. Soittaja on provisiopalkkanen ja omasta mielestään älykäs "ihminen". Haukkukaa nänet ja hänen organisaationsa rumimmalla mahdollisella tavalla. Saatte mennä henkilökohtaisuuksiin ihan vapaasti. Soittaja tietää olevansa rikollinen ja hän yrittää vain löytää höynäytettäviä hölmöjä. Kun tarpeeksi suuri prosentti ihmisiä ymmärtää tehdä näin, soitot loppuvat tai ainakin vähenevät teiltä. Osa niistä soittajista pikku hiljaa tajuaa olevansa aivopestyjä kusipäitä ja huijareita. Aivan kuten heidän esimiehensä ja firman omistajat. Oppivat käyttämään googlea.

• Anonyymi

onneks on konkurssiin asetettu yritys ja taas jälleen veronmaksajien piikkiin meni maksamattomat verot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe