Specsavers Optikko Hyvinkäällä
Minkälaisena olette kokeneet asiakaspalvelun Willassa ?
Olen kuullut ihan kamalia asioita epärehellisyydestään.
Specsavers Optikko
12
2076
Vastaukset
- otemporaomores
Oikein hyvä paikka, pitkäaikainen alan yrittäjä. Oli ennen Jussintorilla. Ei pahaa sanottavaa ja hinnat kohdallaan verrattuna moniin nimeltä mainitsemattomiin kilpailijoihin. En oikein ymmärrä mitä avaaja haluaa sanoa oudoilla vihjailuillaan, kilpailijako?
- suosittelen123
Hinta/laatu-suhde kohdallaan
- Yrittäjä1000
Siellä Willan Specsaversilla vaihtui vuoden 2016 puolella kauppias. Olen käynyt asioimassa sekä edellisen että tämän uuden yrittäjän aikana ja homma on toiminut minusta moitteettomasti. Toisen käden tietoon ("olen kuullut ihan kamalia asioita...") ei välttämättä kannata luottaa. Nykyisillä kilpailluilla markkinoilla ei missään pärjää huonolla asiakaspalvelulla. Ei moitteen sanaa tästä yrityksestä!
- Eiollutkaannäköonglemia
En tiedä enkä osaa sanoa Hvnk:n ko. liikkeestä mitään mutta naapurikunnan sama ketju koetti viilata linssiin nuorta sukulaispoikaa tosi rumasti.
- löölhkhj
Minulla ei ole mitään kokemusta koska näen ihan hyvin, en tarvitse silmälaseja.
- Anonyymi
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseisessä liikkeessä. Myivät väkisin monitehot mitä en halunnut ja kun kävin niitä valittamassa oli vanha virsi valmis. Käyttäjä vika, vaikka on olemassa tyytyväisyystakuu. Onhan se omasta pussista tietenkin pois kauppiaalta kun joutuu uudet linssit tilaamaan. Pitää vain kuulemma tottua vaikka lukualue oli niin pieni ettei millään meinaa osua riville... No jatkossa ostan kyllä muualta ja sama koskee koko perhettä.
- Anonyymi
Specsaverin silmälaseilla näkee harhoja.
- Anonyymi
Ainakin aiemman omistajan aikaisesta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Lasit huonolaatuisia, palvelu ylimielistä, jopa röyhkeää vaikka asiakas käyttäytyisi kohteliaasti. En ole elämässäni näin huonoon käytökseen alan liikkeissä törmännyt kuin mitä täällä oli. Nyt en ole käynyt siellä, kun uusi omistaja. Jäi paha maku tuosta käytöksestä... Onhan täällä valinnanvaraa.
- Anonyymi
Todella huono asiakaskokemus. En suosittele.
- Anonyymi
Palvelu töykeää. Eivät tiedä mainostamastaan tuotteesta mitään. Myyjien haluttomuus palvella näkyy kyllä!
- Anonyymi
Höh, ei ikinä mitään ongelmaa. Ovat aina ystävällisesti kysyneet "voiko auttaa" ja kun vastaan "katellaan" , niin hyvin on mennyt.
- Anonyymi
En voi suositella. Ikinä ei ollut näin huonolaatuisia rillejä. Palvelu oli tosi epäasiallista enkä saanut jättää palautetta. En ole ikinä törmännyt tällaiseen ikävään käytökseen missään silmälasiliikkeessä. Tästä on vuosia kun kävin siellä, en ole ha mennä uudestaan vaikka saattaa olla eri myyjät nyt. Mutta laatu ainakin laseissa jotka ostin oli huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993