Rauhoittavat lääkkeet pitäis kieltää lailla! Murr!

superäiti79

Mun mies oli saanut työterveyslääkäriltä 0,25mg Xanoreita esiintymisjännitykseen kun hän joutuu pitämään työpaikalla powerpoint esityksiä, tuote-esittelyjä, vierailuja yms. Olin ihan että wtf! Kyllä työssäkäyvän miehen pitäisi muutenkin pystyä esiintymään itsevarmasti eikä turvautua mihinkään pillereihin! Ei tollanen ole miehen toimintaa, vaan vastuutonta venkoilua joka kaikenlisäksi antaa lapsillemme tosi huonoa esimerkkiä.

Se on ihan helvetillistä touhua kun noita alkaa lopettelemaan. Itse nuorena ja hölmönä söin telaketjuja ja kakkosen rivoja monta vuotta ja se lopettaminen oli kyllä sellasta että huh huh! Tästä ja myös muista pelisäännöistä tullaan vielä keskustelemaan.

Onko muilla huonoja kokemuksia siitä, että aviomies on varsinainen nahjus?

19

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, mutta huonoista provoista sitäkin enemmän.

• Sori, oli pakko nauraa ääneen.

• Hommaaharrastus

Ap, tämä väärä palsta sun aiheelle ja tiesit sen itsekin.

• vihatipunen

Mitä on "kakkosen rivot"?

• kunnonperheenäiti

Kakkosen riva on Rivatril 2mg
        Telaketju on Xanor 2mg eli ap muija on rouskinut 8x väkevämpää lääkettä kuin miehensä ja silti on varaa moralisoida

• vitunhypergamisit
        kunnonperheenäiti kirjoitti:

Telaketju on Xanor 2mg eli ap muija on rouskinut 8x väkevämpää lääkettä kuin miehensä ja silti on varaa moralisoida

Toisinsanoen hypergaminen vittuteline ei kykene kunnioittamaan miestään joka ottaa tarvittaessa vain 0,25mg. Hommataan aloittajalle joku kunnon jyystärikarju joka vetää vaikka 10mg päivässä. Tuntisitko aloittaja olosi silloin naiselliseksi? Tuntisitko? NIIN SAATANA?

• flowersreally
        kunnonperheenäiti kirjoitti:

Superäitien vitamiinipillereistä selvästikin siis kyse.

• flowersreally kirjoitti:

Superäitien vitamiinipillereistä selvästikin siis kyse.

Kaikkihan me teemme virheitä ja kaikilla meillä on menneisyytemme, mutta ei ketään pidä tuomita sen perusteella. Aloittaja on varmasti oikein hyvä äiti lapsilleen, kuten on Janicakin meidän lapsille, vaikka he kumpainenkin ovat nuoruudessaan tehneet virheensä mutta ottaneet niistä opiksi.

• Ujoatm27v

Kakkosen rivot on niitä mitä minäkin iltaisin heittelen huuleeni etten saisi hermoromahdusta kun naiset ei anna pillua. Niin ja mikä tuo aloittaja on arvostelemaan miestään nahjukseksi kun ei näköjään itse ole yhtään sen parempi ihminen.

• Ujoatm27v
        Ujoatm27v kirjoitti:

Kakkosen rivot on niitä mitä minäkin iltaisin heittelen huuleeni etten saisi hermoromahdusta kun naiset ei anna pillua. Niin ja mikä tuo aloittaja on arvostelemaan miestään nahjukseksi kun ei näköjään itse ole yhtään sen parempi ihminen.

Tai en minä syö kuin 0,5 mg rivoja. Minulla on siis varaa moralisoida aloittajaa varsinkin kun en saa edes pillua. Kerrottakoon sekin että olen ollut koko elämäni työttömänä mutta en koe silti itseäni miksikään nahjukseksi.

• suosittelenn

kombottamaan santut pirillä tai kokkelilla niin tämän jälkeen on maailman omistaja olo sen jälkeen menee esitys ku esitys helposti läpi... ;)

kannattaa muuten lääkäriä vaihtamaan noi 2mg nopeisiin xanoreihin ei depotteihin... ;)

• telaketjufeministi

On ollu varmaan aika esitys xanoreissa äijällä :D

• Vaimollani Janicalla on samanlaista taustaa kuin aloittajalla, joten meidänkään perheessä noita ei katsota hyvällä. Mutta menneet ovat menneitä ja tärkeintä on se, että vaimoni vointi pysyy hyvänä eikä hän tarvitse enää vastaavanlaisia valmisteita.

Isoisän hautajaisia varten sain aikoinaan pari kappaletta noita työterveyslääkäriltä, mutta Bicky Royal mies varasti ne ja söi itse. Siksi sovimmekin, että jatkossa meidän perhessä käytetään jännitykseen ainoastaan Beeta-salpaajia.

• betamiestimppaDDDD

beeta-salpaaja :DDD

• Naishenkilö
        betamiestimppaDDDD kirjoitti:

beeta-salpaaja :DDD

Totta on tuo betasalpaaja, toimii fyysisiin oireisiin. Kannattaa testata vaikutus ennen varsinaista h- hetkeä. Sitä käyttävät useat ammattiesiintyjätkin. Heillä on yleistä hyvinkin pahat jännitystilat ja paniikkihäiriöt. Tunnettuja nimiä moni.
        Ei ole jännitys naurun asia.
        Betasalpaaja on alunperin verenpainelääke, alentava sellainen.

• 87iu6ry5et
        Naishenkilö kirjoitti:

Totta on tuo betasalpaaja, toimii fyysisiin oireisiin. Kannattaa testata vaikutus ennen varsinaista h- hetkeä. Sitä käyttävät useat ammattiesiintyjätkin. Heillä on yleistä hyvinkin pahat jännitystilat ja paniikkihäiriöt. Tunnettuja nimiä moni.
        Ei ole jännitys naurun asia.
        Betasalpaaja on alunperin verenpainelääke, alentava sellainen.

Tuo beetasalpaaja oikeesti toimii. Kuitenkaan siitä ei tuu "känniin" eikä riippuvaiseks. Mulla oli ennen esiintymisissä vaikeaa kun kädet hikos ja muutenki olin ihan paniikin partaalla ni beetasalpaaja auttoi niihin oireisiin. Ja kun ne hikoilut ja sydämentykytykset poistui niin jännittäminenkin poistui, kun ei tartte miettiä huomaako kaikki mun hikoilun.

• Lyyrikko

Hahahaaa!! Mä vetäisin varmaan 5 temestaa ja kourallisen lyrikoita ennen kun pystysin esiintymään julkisesti yleisölle. Onneksi mun ei tartte esiintyä!!! Vaan voin vaan kaukaisesti ajatella sellaisia kauhuja turvallisesti peitonalla :)

• Tässäpalstanhyvämies

Lyrica lyyrikko.
        Oletkin lääkekoukussa pahasti.
        Jos juot, oletkin silloin jo sekakäyttäjä.
        Sulla onkin paljon tekemistä saada itsesi kuntoon jos haluat. Moni retkahtaa..

• Urjkhjkh

Muutama kommentti. Aloittajan ja hänen miehensä pohjapatologia on varmuudella aivan eri. Mies on epävarma neurootikko ja aloittaja rajatilapatologialla varustettu sekakäyttäjä. Psykiatrian erikoislääkäriksi haluavien (siis niinkuin minä, ei tarvi uskoa) on altistuttava soveltuvuustestille. Sen tärkein mitattava suure on se, kykeneekö henkilö erottamaan omat, usein ristiriitaiset tunteensa niistä joita potilailla on. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kykenee erottamaan omat ongelmansa potilaan ongelmista, eikä ajattele että kaikki ihmiset operoisivat samojen vaikuttimien armoilla kuin itse. Se jos kaksi ihmistä käyttää samaa lääkettä, ei tarkoita että heillä olisi sama ongelma tai että lääke vaikuttaisi ja sivuvaikuttaisi samalla tavalla. Tämän sanottuani voin kertoa, että työterveyslääkäreitä ja silmälääkäreitä pidetään lääkäreistä surkeinpana. Molemmille erikoisaloille hakeutuu laiskimmat, rahanahneimmat ja älylliseltä suorituskyvyiltään vaatimattomimmat lääkärit. Jokainen psykiatri tietää, että alpratsolaami on eniten riippuvuutta aiheuttava bentso ja se on myös väärinkäytetyin bentso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6228
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4721
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2522
    Aihe