Kaarneelle

Kaikella on tarkoituksensa. Jumalan lasten homma on levittää Hyvää Sanomaa ja langenneen maailman elämäntarkoitus on antaa sovittaa itsensä Luojansa kanssa.

2Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

24

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaargh

Sinä aivokuollut hyypiö olet paras esimerkki siitä miksi usko on mielisairautta.

• Tein aloituksen Kaarneen vinkistä.

• yurki1000js kirjoitti:

Tein aloituksen Kaarneen vinkistä.

En tiedä vinkistä. Mutta mitään asiallista ja elämäntarkoitusta ei ole taholtanne kuulunut. Sinulta aivan vähiten.

• ex-madam-and-pete
        torre12 kirjoitti:

En tiedä vinkistä. Mutta mitään asiallista ja elämäntarkoitusta ei ole taholtanne kuulunut. Sinulta aivan vähiten.

ihmeellinen evoluutio

ex-adam-and-eve (pölli kävi, ateistia epäillään)
        aka ex-madam-and-pete (pölli iski jälleen, attea epäillään)

Ateisteihin ei voi luottaa. Ei edes duunarien verovaroilla koulutettuihin tiedemiesateisteihin:-(

http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0

"KIVESTÄ AISTI"

http://www.evoluutio.com/?o=2

• Noinhan ne Jumalan lapset asian näkevät.
      Keväällä luonto aina herää eloon ja jonain viileähkönä päivänä huomaan, kuinka kevään ensimmäinen hyttynen laskeutuu kädelleni. Ilahdun tavattomasti ja katselen sitä. Annan sen imeä vertani, onhan se merkki kevään saapumisesta. Katselen kuinka se purjehtii näreikköön vatsa pulleana. Seuraavana päivänä niitä 10, seuraavana sata. Ja sitä jatkuu. Viikon kuluttua en kiinnitä niihin muuta huomiota kuin hyvän ajoituksen lätkiessäni niitä liiskaksi.
      Sama pätee hyvä sanoman levittäjiin. Yhden kanssa juttelee tovin. Mutta kun sitä jatkuu läpi elämän eikä se lopu, niin homma etenee ihan samalla tavalla kuin hyttysten kanssa. Sadanteen evankelistaan ei kiinnitä muuta huomiota kuin ajoituksen. No, ei liiskaamismielessä, mutta esim. Prisman keskushallissa on hyvä ajoittaa katseensa suunta tai askeltensa rytmi niin että Hyvän Sanoman levittäjä lannistuu jo ennen kuin pääsee edes vauhtiin.

Elämän tarkoituksista meillä on niin erilaiset käsitykset, että en viiti ruveta tämän pitemmälle siinä asiassa.

• Kaarne. Oletko koskaan OSANNUT ihmetellä? Vaikutat tietäväiseltä eli olet perehtynyt asioihin. Kerro siis montako kertaa P-Amerikan metsäsammakot kuolivat (jäätyivät) sukupuuttoon, ennen kuin ne asensivat itseensä käynnistyslaitteen.

https://www.youtube.com/watch?v=Fjr3A_kfspM

Edelleen. Luomakunta todistaa luomisen ja lankeemuksen todellisuudet.

• yurki1000js kirjoitti:

Kaarne. Oletko koskaan OSANNUT ihmetellä? Vaikutat tietäväiseltä eli olet perehtynyt asioihin. Kerro siis montako kertaa P-Amerikan metsäsammakot kuolivat (jäätyivät) sukupuuttoon, ennen kuin ne asensivat itseensä käynnistyslaitteen.

Olen, paitsi osannut ihmetellä, myös pysyä ihmettelyn tilassa.

Siksi se, että evoluutiossa on joissain kohdissa minustakin gäppejä, ei aiheuta minussa evoluution hylkäämistä tai sen pakonomaista puolustamista. Kärsivälliselle riittää ihmettely.

Sinä haluaisit kovasti todistaa mulle, mutta mulla on henkinen harjanvarsi, jolla pidän sut kosketusetäisyyden päässä. Minä en ole se, joka lähtee kilpasille siitä kellä on paremmat todisteet. Joten, hus sika mettään. Tuolla on muita, jotka rakastavat, kun pääsevät todistamaan todisteitasi vastaan.

• 1417
        yurki1000js kirjoitti:

Kaarne. Oletko koskaan OSANNUT ihmetellä? Vaikutat tietäväiseltä eli olet perehtynyt asioihin. Kerro siis montako kertaa P-Amerikan metsäsammakot kuolivat (jäätyivät) sukupuuttoon, ennen kuin ne asensivat itseensä käynnistyslaitteen.

"Kerro siis montako kertaa P-Amerikan metsäsammakot kuolivat (jäätyivät) sukupuuttoon, ennen kuin ne asensivat itseensä käynnistyslaitteen."
        Todella helppoa. Ne metsäsammakot, jotka kuolivat pakkaseen, eivät saaneet jälkeläisiä. Ne metsäsammakot, jotka selvisivät pakkasesta, jatkoivat sukua ja jälkeläisillä oli se parempi pakkaskestävyys.
        Näin jatkui, kunnes tuli vielä kovempi pakkanen. Ja edellä mainittu tapahtuma toistui uudelleen.
        Tätä on luonnonvalinta.

• 1417

Jumala salli tämänkin valinnan aivan kuin wtc-iskut

• 1417 kirjoitti:

"Kerro siis montako kertaa P-Amerikan metsäsammakot kuolivat (jäätyivät) sukupuuttoon, ennen kuin ne asensivat itseensä käynnistyslaitteen."
        Todella helppoa. Ne metsäsammakot, jotka kuolivat pakkaseen, eivät saaneet jälkeläisiä. Ne metsäsammakot, jotka selvisivät pakkasesta, jatkoivat sukua ja jälkeläisillä oli se parempi pakkaskestävyys.
        Näin jatkui, kunnes tuli vielä kovempi pakkanen. Ja edellä mainittu tapahtuma toistui uudelleen.
        Tätä on luonnonvalinta.

1417. Ota ajatus. Miten jäätynyt eläin käynnisti pysähtyneen sydämensä?

https://www.youtube.com/watch?v=d6EbgrSJacg

• kaarne kirjoitti:

Olen, paitsi osannut ihmetellä, myös pysyä ihmettelyn tilassa.

Siksi se, että evoluutiossa on joissain kohdissa minustakin gäppejä, ei aiheuta minussa evoluution hylkäämistä tai sen pakonomaista puolustamista. Kärsivälliselle riittää ihmettely.

Sinä haluaisit kovasti todistaa mulle, mutta mulla on henkinen harjanvarsi, jolla pidän sut kosketusetäisyyden päässä. Minä en ole se, joka lähtee kilpasille siitä kellä on paremmat todisteet. Joten, hus sika mettään. Tuolla on muita, jotka rakastavat, kun pääsevät todistamaan todisteitasi vastaan.

Kaarne: "Tuolla on muita, jotka rakastavat, kun pääsevät todistamaan todisteitasi vastaan."

Mieti kumminski. Evoluutioon liittyvä luonnonlaki EI TOIMI.

> Ennen aikaa ei ollut mitään. EI EDES TILAA. Ennen aikaa oli OLEMATTOMUUS. Jotenkin jossain vaiheessa NUPPINEULAN PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <

• vm41

Elämän tarkoitus on elää, eikä haikailla sellaisen perään mikä ei ole elämää, vaan kuvitelmaa.
      Näitä elämänsä "hukkaanheittäjiä" näköjään syntyy aina silloin tällöin.
      Kuuluu varmaan evoluution tuottamaan hukkaprosenttiin.

• Vm41. Jos sinä tiedät elämän tarkoituksen, sinun täytyy olla Luoja. Oletko?

• 8765

Kaarneesta en tiedä. Itse olen.

• 8765 kirjoitti:

Kaarneesta en tiedä. Itse olen.

Hyvä tietää. Onko olosi raskas? Sinulla on moraalinen velvollisuus paljastaa miksi me olemme täällä ja mikä on tulevaisuutemme.

• näinseon

Jos olisin uskova, voisin kuvitella että jumala on antanut minulle elämän lahjaksi jotta eläisin sen parhaalla mahdollisella tavalla kykyjeni mukaan ja samalla tuottaisin iloa jumalalle. Mutta eihän uskovalla ole merkitystä elämälle vaan kuolemalla ja mielikuvituselämällä kuoleman jälkeen . Eli heitätte hukkaan jumalan antaman lahjan. Mutta onneksi olenkin ateisti.

• Kiinnnnostunut
        yurki1000js kirjoitti:

Hyvä tietää. Onko olosi raskas? Sinulla on moraalinen velvollisuus paljastaa miksi me olemme täällä ja mikä on tulevaisuutemme.

Kyllähän sinä yrki sen tiedät, että elämän tarkoitus on elämä, ja sitten kuollaan pois.

• Kiinnnnostunut kirjoitti:

Kyllähän sinä yrki sen tiedät, että elämän tarkoitus on elämä, ja sitten kuollaan pois.

Kyllähän hän sen tietää ja siksi hän kapinoikin elämää ja sen vääjäämätöntä loppua vastaan takertumalla ihmisten keksimiin katteettomiin lupauksiin "tuonpuoleisesta".

• Kiinnnnostunut kirjoitti:

Joo. Tollei määkin aattelin attena ollessain. Vaan nyt on toiset aatokset:)

Kaikki ei haluu muuttuu...

https://www.youtube.com/watch?v=SXS2TNBEuuo

• marathustra kirjoitti:

Kyllähän hän sen tietää ja siksi hän kapinoikin elämää ja sen vääjäämätöntä loppua vastaan takertumalla ihmisten keksimiin katteettomiin lupauksiin "tuonpuoleisesta".

ihmeellinen evoluutio

• fda
        yurki1000js kirjoitti:

Joo. Tollei määkin aattelin attena ollessain. Vaan nyt on toiset aatokset:)

Kaikki ei haluu muuttuu...

https://www.youtube.com/watch?v=SXS2TNBEuuo

Johtuiko mielesi muuttuminen Adnan Oktarista ja hänen silikonista ja muovista leikellystä kreationistiylistyskuorostaan?

• fda kirjoitti:

Johtuiko mielesi muuttuminen Adnan Oktarista ja hänen silikonista ja muovista leikellystä kreationistiylistyskuorostaan?

Fda. Oktaanit pannaan tankkiin. Siitä kuuluu pelkkää lorinaa, mutta Brooklynin kuoro on jotain vallan muuta:)

https://www.youtube.com/watch?v=C1AYKRjoFxs

• Vakavaa. Biologisessa mielessä ihminen on kone. Koneita voi korjata ja ehostaa. Ongelmaksi saattaa muodostua ihmisen määrittäminen, jahka ihmistä "ehostetaan" (liian) pitkälle.

https://www.google.fi/#q=transhumanism

Robin Williamsin roolihahmo panee miettimään. Siinä lähestytään aihetta toisesta suunnasta. Siinä inhimilliseksi tehty kone haluaa tulla määritetyksi ihmiseksi.

https://www.youtube.com/watch?v=z5YMEwX2-88

Tää on mun suosikkikone. "Hänen" nimensä on Philip. Se osaa improvisoida:)

https://www.youtube.com/watch?v=UIWWLg4wLEY

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      51
      1439
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      169
      1234
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1067
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1002
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      207
      942
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      902
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      54
      838
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      28
      809
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      802
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      775
    Aihe