Muutan kantaani

Näinhän

Olen aikaisemmin ollut sitä mieltä että jokaisen suomalaisen miehen pitää käydä armeija sitten sitä mieltä että käy siviilipalveluskin. Nytten olen sitä mieltä että miehiltä pitäisi poistaa pakollinen asevelvollisuus. Olen itse ollut 6kk armeijassa vuonna 99. Sodanaikainen tehtäväni olisi lähin kranaattien ja ammusten kantamista.

Olen tullut tähän tulokseen koska tasa-arvoasiat tässä maassa tulkitaan niin että naisten, etnisten vähemmistöjen ja homoseksuaalien toiveet ihmisoikeus ja tasaarvo asioita mutta valkoihoisen kantaväestöön heteroseksuaalimiehen toiveet ja vaateet asioita jotka toteutuu tai ei. Eli kaikkien muiden eduksi tasa-arvoa sovelletaan paremmin. Joten on kohtuutonta että valkoihoiset suomalaiset heteromiehet joita suomalaisista suuri osa menevät 1/2 tai vuodeksi inttiin samalla kun natottaja kokoomus haalii halpatyövoimaa ulkomailta. Joten on kohtuutonta että vhm ottaa näin suuren vastuun.

Se on aivan sama vaikka olisit sivarissa niin samalla nyt kun maahan tunkeutuu porukkaa niin armeijassa ollaan puolijoukkueteltassa jätkät kylki kylkeä vasten.

14

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_väriä_laitetaan

      Pitäisiköhän sinun hankkia hamekangasta?

      • Näinhän

        Hanki ite kankaat päälles.


      • pinkkiäkö_pistetään
        Näinhän kirjoitti:

        Hanki ite kankaat päälles.

        Ai sinulla on jo hame. Mutta jos laittaisit sitten vaan uudet värit.


      • Näinhän
        pinkkiäkö_pistetään kirjoitti:

        Ai sinulla on jo hame. Mutta jos laittaisit sitten vaan uudet värit.

        Oletko niin vajaa homopelle ettet itse osaa pukea päällesi kysy josko äitisi auttaisi sua pukeutumisessa


    • hirmeijanantti

      Armeija on täynnä homoja. Nussivat toisiaan tuvassa ja tykit laulaa metsässä, kun persemiinat paukkuu. Oi miten ihanaa onkaan olla homosoldaten!

      • pösilöt_ei_pääse

        Sivarin katkeraa vaikerrusta. Haluaisit olla intissä mutta et kelvannut.


      • pösilöt_ei_pääse kirjoitti:

        Sivarin katkeraa vaikerrusta. Haluaisit olla intissä mutta et kelvannut.

        vai oisko toisin päin ettei sivarille kelvannut intti!


      • pösilöt_ei_tosiaan_pääse
        ateisti1982 kirjoitti:

        vai oisko toisin päin ettei sivarille kelvannut intti!

        Hehhehheheeeeheeeeeee... Etpäs vaan kelvannut intille vaikka kelpasit hintille. Vai mitä pösilö hinttisivari?


      • Ateisti1982EiKirj
        pösilöt_ei_tosiaan_pääse kirjoitti:

        Hehhehheheeeeheeeeeee... Etpäs vaan kelvannut intille vaikka kelpasit hintille. Vai mitä pösilö hinttisivari?

        en ole kelvannut millekään hinteille vaan naiselle, jonka kanssa olen elänyt parisuhteessa n. 15 vuotta eli olen seksuaalisesti suuntautunut hetero. Oletko kateellinen vai!?
        Mitä tulee inttiin niin tulin siellä järkeeni varusmiespalveluksessani ja lähdin sieltä itse pois! Siis tarkemmin sanottuna, minä olisin kelvannut inttiin tai ainakin reservin aliupseeriksi, koska kävinhän AUK:takin eli "aukkia".

        Siis pese sä vaan suusi saippualla ja hankaa sen jälkeen iso suusi käytetyllä vessaharjalla kurkkuasi myöden! Muuten ei taida sulla rajoittua se mitä suustasi päästelet!

        Missä syntyy teitä muille ihmisille raivoovia ihmisvihaajia!? Ei niitä vaan koskaan intissä ollut!


      • sivarihintit_inttiin
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

        en ole kelvannut millekään hinteille vaan naiselle, jonka kanssa olen elänyt parisuhteessa n. 15 vuotta eli olen seksuaalisesti suuntautunut hetero. Oletko kateellinen vai!?
        Mitä tulee inttiin niin tulin siellä järkeeni varusmiespalveluksessani ja lähdin sieltä itse pois! Siis tarkemmin sanottuna, minä olisin kelvannut inttiin tai ainakin reservin aliupseeriksi, koska kävinhän AUK:takin eli "aukkia".

        Siis pese sä vaan suusi saippualla ja hankaa sen jälkeen iso suusi käytetyllä vessaharjalla kurkkuasi myöden! Muuten ei taida sulla rajoittua se mitä suustasi päästelet!

        Missä syntyy teitä muille ihmisille raivoovia ihmisvihaajia!? Ei niitä vaan koskaan intissä ollut!

        Eli et kelvannut lopulta inttiin ja siitä katkeruus intin käyneitä kohtaan. Tyydy osaasi, voit olla jollain muulla osa-alueella parempi kuin armeijankäyneet vaikka se ei todennäköistä olekaan. Armeijan käyneet ovat vain yksinkertaisesti sinua parempia niin fyysisesti kuin henkisestikin.


    • meidänlapset

      ihmettelen miksei miehet mene inttiin, kun naisetkin sen kestävät, miksei vankkarakenteiset miehet.?????
      Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan.

      Näyttääkin siltä että, kun sanotaan: Miesten kielellä, niin Naisillakin on enemmän, sisua ja munaa (silmämunaa : )

      Yksi Äitee toimitti näin: Ei meillä ole kakaroita, vain lapsia.
      Olisikohan tässäkin samasta asiasta kyse: Ei meidän lapset mene armeijaan , vain naapurin kakarat.Se on se KASVATUS : /

      • Ateisti1982EiKirj

        "ihmettelen miksei miehet mene inttiin, kun naisetkin sen kestävät"

        Menevätkö sinne inttiin KAIKKI naiset? Mitä ottavat tilalle ne NAISET, jollei mene inttiin...ei tietääkseni edes käy sivaria tai hanki lasta vaan valitsevat jonkun työuransa tai lapsettomuuden! Työura ei korvaa kansalaisvelvollisuutta, joka koskee naistakin! Mies ei korvaa yhdenkään naisen kansalaisvelvollisuutta, koska kansalaisvelvollisuus on "yksilöpakko" suorittaa sukupuolielimestä tinkimättä ja sellainen se tulisi olla rauhankin aikana!

        "Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan."

        Ei naiset miehelle kuittaile, minkäs värinen mekko laitetaan koska se on naiselle täysin oma valinta, miten he minnekin tilaisuuteen pukeutuvat.

        "Ei meidän lapset mene armeijaan , vain naapurin kakarat."

        Lapset saavat itse päättää menevätkö he armeijaan vai ei, eikä sen tulisi olla mikään maailmanlopun asia inttiä tuputtamille vanhemmillekaan, mitä tulisi lapsen juuri tehdä koska sen ei pitäisi kuulua niille vanhemmille. Se ei ole mitään vapaakasvatusta, jos pitää lapselleen muuta kuria mutta antaa lapsen päättää intin käymisestä itse.

        Onhan se järjetöntä että jotkut vanhemmat leuhkivat, että kyllä se poika jne. armeijassa oppii viimeistään kurin ja järjestyksen eli tavallaan vanhemmat työntävät vastuunsa lapsen kasvatuksesta yhteiskunnalle.

        Jos olisin käynyt intin loppuun niin tuskin olisin alkanut leuhkailemaan siitä asiasta muille ja olisin todennäköisesti kieltäytynyt reservistäkin! Olen käynyt n. 15 vuotta sitten AUK:ta, vaikka todennäköisesti se ei olisi enää sama mieleen silloisen kollegani kanssa tai peräti ylemmän Reservinupseerinkoulun eli RUK:n suorittaneen kanssa! Kuitenkin olen saanut AUK:ssa kuulemma saman koulutusarvoisen tason, mitä hoetaan jatkuvasti Haminassakin, joten ei se paska miksikään muutu eri paketissa.


      • sivaripaska_on_paskaa
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

        "ihmettelen miksei miehet mene inttiin, kun naisetkin sen kestävät"

        Menevätkö sinne inttiin KAIKKI naiset? Mitä ottavat tilalle ne NAISET, jollei mene inttiin...ei tietääkseni edes käy sivaria tai hanki lasta vaan valitsevat jonkun työuransa tai lapsettomuuden! Työura ei korvaa kansalaisvelvollisuutta, joka koskee naistakin! Mies ei korvaa yhdenkään naisen kansalaisvelvollisuutta, koska kansalaisvelvollisuus on "yksilöpakko" suorittaa sukupuolielimestä tinkimättä ja sellainen se tulisi olla rauhankin aikana!

        "Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan."

        Ei naiset miehelle kuittaile, minkäs värinen mekko laitetaan koska se on naiselle täysin oma valinta, miten he minnekin tilaisuuteen pukeutuvat.

        "Ei meidän lapset mene armeijaan , vain naapurin kakarat."

        Lapset saavat itse päättää menevätkö he armeijaan vai ei, eikä sen tulisi olla mikään maailmanlopun asia inttiä tuputtamille vanhemmillekaan, mitä tulisi lapsen juuri tehdä koska sen ei pitäisi kuulua niille vanhemmille. Se ei ole mitään vapaakasvatusta, jos pitää lapselleen muuta kuria mutta antaa lapsen päättää intin käymisestä itse.

        Onhan se järjetöntä että jotkut vanhemmat leuhkivat, että kyllä se poika jne. armeijassa oppii viimeistään kurin ja järjestyksen eli tavallaan vanhemmat työntävät vastuunsa lapsen kasvatuksesta yhteiskunnalle.

        Jos olisin käynyt intin loppuun niin tuskin olisin alkanut leuhkailemaan siitä asiasta muille ja olisin todennäköisesti kieltäytynyt reservistäkin! Olen käynyt n. 15 vuotta sitten AUK:ta, vaikka todennäköisesti se ei olisi enää sama mieleen silloisen kollegani kanssa tai peräti ylemmän Reservinupseerinkoulun eli RUK:n suorittaneen kanssa! Kuitenkin olen saanut AUK:ssa kuulemma saman koulutusarvoisen tason, mitä hoetaan jatkuvasti Haminassakin, joten ei se paska miksikään muutu eri paketissa.

        Epäkelpo pakkaus josta ei intin palvelukseen ole. Se sinä olet, epäkelpo pakkaus.


      • Näinhän
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

        "ihmettelen miksei miehet mene inttiin, kun naisetkin sen kestävät"

        Menevätkö sinne inttiin KAIKKI naiset? Mitä ottavat tilalle ne NAISET, jollei mene inttiin...ei tietääkseni edes käy sivaria tai hanki lasta vaan valitsevat jonkun työuransa tai lapsettomuuden! Työura ei korvaa kansalaisvelvollisuutta, joka koskee naistakin! Mies ei korvaa yhdenkään naisen kansalaisvelvollisuutta, koska kansalaisvelvollisuus on "yksilöpakko" suorittaa sukupuolielimestä tinkimättä ja sellainen se tulisi olla rauhankin aikana!

        "Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan."

        Ei naiset miehelle kuittaile, minkäs värinen mekko laitetaan koska se on naiselle täysin oma valinta, miten he minnekin tilaisuuteen pukeutuvat.

        "Ei meidän lapset mene armeijaan , vain naapurin kakarat."

        Lapset saavat itse päättää menevätkö he armeijaan vai ei, eikä sen tulisi olla mikään maailmanlopun asia inttiä tuputtamille vanhemmillekaan, mitä tulisi lapsen juuri tehdä koska sen ei pitäisi kuulua niille vanhemmille. Se ei ole mitään vapaakasvatusta, jos pitää lapselleen muuta kuria mutta antaa lapsen päättää intin käymisestä itse.

        Onhan se järjetöntä että jotkut vanhemmat leuhkivat, että kyllä se poika jne. armeijassa oppii viimeistään kurin ja järjestyksen eli tavallaan vanhemmat työntävät vastuunsa lapsen kasvatuksesta yhteiskunnalle.

        Jos olisin käynyt intin loppuun niin tuskin olisin alkanut leuhkailemaan siitä asiasta muille ja olisin todennäköisesti kieltäytynyt reservistäkin! Olen käynyt n. 15 vuotta sitten AUK:ta, vaikka todennäköisesti se ei olisi enää sama mieleen silloisen kollegani kanssa tai peräti ylemmän Reservinupseerinkoulun eli RUK:n suorittaneen kanssa! Kuitenkin olen saanut AUK:ssa kuulemma saman koulutusarvoisen tason, mitä hoetaan jatkuvasti Haminassakin, joten ei se paska miksikään muutu eri paketissa.

        Kysy homolesbomamu armeijaa apuun kun tulee hätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe