Muutan kantaani

Näinhän

Olen aikaisemmin ollut sitä mieltä että jokaisen suomalaisen miehen pitää käydä armeija sitten sitä mieltä että käy siviilipalveluskin. Nytten olen sitä mieltä että miehiltä pitäisi poistaa pakollinen asevelvollisuus. Olen itse ollut 6kk armeijassa vuonna 99. Sodanaikainen tehtäväni olisi lähin kranaattien ja ammusten kantamista.

Olen tullut tähän tulokseen koska tasa-arvoasiat tässä maassa tulkitaan niin että naisten, etnisten vähemmistöjen ja homoseksuaalien toiveet ihmisoikeus ja tasaarvo asioita mutta valkoihoisen kantaväestöön heteroseksuaalimiehen toiveet ja vaateet asioita jotka toteutuu tai ei. Eli kaikkien muiden eduksi tasa-arvoa sovelletaan paremmin. Joten on kohtuutonta että valkoihoiset suomalaiset heteromiehet joita suomalaisista suuri osa menevät 1/2 tai vuodeksi inttiin samalla kun natottaja kokoomus haalii halpatyövoimaa ulkomailta. Joten on kohtuutonta että vhm ottaa näin suuren vastuun.

Se on aivan sama vaikka olisit sivarissa niin samalla nyt kun maahan tunkeutuu porukkaa niin armeijassa ollaan puolijoukkueteltassa jätkät kylki kylkeä vasten.

14

157

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_väriä_laitetaan

Pitäisiköhän sinun hankkia hamekangasta?

• Näinhän

Hanki ite kankaat päälles.

• pinkkiäkö_pistetään
        Näinhän kirjoitti:

Hanki ite kankaat päälles.

Ai sinulla on jo hame. Mutta jos laittaisit sitten vaan uudet värit.

• Näinhän
        pinkkiäkö_pistetään kirjoitti:

Ai sinulla on jo hame. Mutta jos laittaisit sitten vaan uudet värit.

Oletko niin vajaa homopelle ettet itse osaa pukea päällesi kysy josko äitisi auttaisi sua pukeutumisessa

• hirmeijanantti

Armeija on täynnä homoja. Nussivat toisiaan tuvassa ja tykit laulaa metsässä, kun persemiinat paukkuu. Oi miten ihanaa onkaan olla homosoldaten!

• pösilöt_ei_pääse

Sivarin katkeraa vaikerrusta. Haluaisit olla intissä mutta et kelvannut.

• pösilöt_ei_pääse kirjoitti:

Sivarin katkeraa vaikerrusta. Haluaisit olla intissä mutta et kelvannut.

vai oisko toisin päin ettei sivarille kelvannut intti!

• pösilöt_ei_tosiaan_pääse
        ateisti1982 kirjoitti:

vai oisko toisin päin ettei sivarille kelvannut intti!

Hehhehheheeeeheeeeeee... Etpäs vaan kelvannut intille vaikka kelpasit hintille. Vai mitä pösilö hinttisivari?

• Ateisti1982EiKirj
        pösilöt_ei_tosiaan_pääse kirjoitti:

Hehhehheheeeeheeeeeee... Etpäs vaan kelvannut intille vaikka kelpasit hintille. Vai mitä pösilö hinttisivari?

en ole kelvannut millekään hinteille vaan naiselle, jonka kanssa olen elänyt parisuhteessa n. 15 vuotta eli olen seksuaalisesti suuntautunut hetero. Oletko kateellinen vai!?
        Mitä tulee inttiin niin tulin siellä järkeeni varusmiespalveluksessani ja lähdin sieltä itse pois! Siis tarkemmin sanottuna, minä olisin kelvannut inttiin tai ainakin reservin aliupseeriksi, koska kävinhän AUK:takin eli "aukkia".

Siis pese sä vaan suusi saippualla ja hankaa sen jälkeen iso suusi käytetyllä vessaharjalla kurkkuasi myöden! Muuten ei taida sulla rajoittua se mitä suustasi päästelet!

Missä syntyy teitä muille ihmisille raivoovia ihmisvihaajia!? Ei niitä vaan koskaan intissä ollut!

• sivarihintit_inttiin
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

en ole kelvannut millekään hinteille vaan naiselle, jonka kanssa olen elänyt parisuhteessa n. 15 vuotta eli olen seksuaalisesti suuntautunut hetero. Oletko kateellinen vai!?
        Mitä tulee inttiin niin tulin siellä järkeeni varusmiespalveluksessani ja lähdin sieltä itse pois! Siis tarkemmin sanottuna, minä olisin kelvannut inttiin tai ainakin reservin aliupseeriksi, koska kävinhän AUK:takin eli "aukkia".

Siis pese sä vaan suusi saippualla ja hankaa sen jälkeen iso suusi käytetyllä vessaharjalla kurkkuasi myöden! Muuten ei taida sulla rajoittua se mitä suustasi päästelet!

Missä syntyy teitä muille ihmisille raivoovia ihmisvihaajia!? Ei niitä vaan koskaan intissä ollut!

Eli et kelvannut lopulta inttiin ja siitä katkeruus intin käyneitä kohtaan. Tyydy osaasi, voit olla jollain muulla osa-alueella parempi kuin armeijankäyneet vaikka se ei todennäköistä olekaan. Armeijan käyneet ovat vain yksinkertaisesti sinua parempia niin fyysisesti kuin henkisestikin.

• meidänlapset

ihmettelen miksei miehet mene inttiin, kun naisetkin sen kestävät, miksei vankkarakenteiset miehet.?????
      Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan.

Näyttääkin siltä että, kun sanotaan: Miesten kielellä, niin Naisillakin on enemmän, sisua ja munaa (silmämunaa : )

Yksi Äitee toimitti näin: Ei meillä ole kakaroita, vain lapsia.
      Olisikohan tässäkin samasta asiasta kyse: Ei meidän lapset mene armeijaan , vain naapurin kakarat.Se on se KASVATUS : /

• Ateisti1982EiKirj

"ihmettelen miksei miehet mene inttiin, kun naisetkin sen kestävät"

Menevätkö sinne inttiin KAIKKI naiset? Mitä ottavat tilalle ne NAISET, jollei mene inttiin...ei tietääkseni edes käy sivaria tai hanki lasta vaan valitsevat jonkun työuransa tai lapsettomuuden! Työura ei korvaa kansalaisvelvollisuutta, joka koskee naistakin! Mies ei korvaa yhdenkään naisen kansalaisvelvollisuutta, koska kansalaisvelvollisuus on "yksilöpakko" suorittaa sukupuolielimestä tinkimättä ja sellainen se tulisi olla rauhankin aikana!

"Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan."

Ei naiset miehelle kuittaile, minkäs värinen mekko laitetaan koska se on naiselle täysin oma valinta, miten he minnekin tilaisuuteen pukeutuvat.

"Ei meidän lapset mene armeijaan , vain naapurin kakarat."

Lapset saavat itse päättää menevätkö he armeijaan vai ei, eikä sen tulisi olla mikään maailmanlopun asia inttiä tuputtamille vanhemmillekaan, mitä tulisi lapsen juuri tehdä koska sen ei pitäisi kuulua niille vanhemmille. Se ei ole mitään vapaakasvatusta, jos pitää lapselleen muuta kuria mutta antaa lapsen päättää intin käymisestä itse.

Onhan se järjetöntä että jotkut vanhemmat leuhkivat, että kyllä se poika jne. armeijassa oppii viimeistään kurin ja järjestyksen eli tavallaan vanhemmat työntävät vastuunsa lapsen kasvatuksesta yhteiskunnalle.

Jos olisin käynyt intin loppuun niin tuskin olisin alkanut leuhkailemaan siitä asiasta muille ja olisin todennäköisesti kieltäytynyt reservistäkin! Olen käynyt n. 15 vuotta sitten AUK:ta, vaikka todennäköisesti se ei olisi enää sama mieleen silloisen kollegani kanssa tai peräti ylemmän Reservinupseerinkoulun eli RUK:n suorittaneen kanssa! Kuitenkin olen saanut AUK:ssa kuulemma saman koulutusarvoisen tason, mitä hoetaan jatkuvasti Haminassakin, joten ei se paska miksikään muutu eri paketissa.

• sivaripaska_on_paskaa

Menevätkö sinne inttiin KAIKKI naiset? Mitä ottavat tilalle ne NAISET, jollei mene inttiin...ei tietääkseni edes käy sivaria tai hanki lasta vaan valitsevat jonkun työuransa tai lapsettomuuden! Työura ei korvaa kansalaisvelvollisuutta, joka koskee naistakin! Mies ei korvaa yhdenkään naisen kansalaisvelvollisuutta, koska kansalaisvelvollisuus on "yksilöpakko" suorittaa sukupuolielimestä tinkimättä ja sellainen se tulisi olla rauhankin aikana!

"Onhan se tietenkin KAUHEETA kun nainen tulee kuittailemaan: Minkäs värinen mekko laitetaan."

Ei naiset miehelle kuittaile, minkäs värinen mekko laitetaan koska se on naiselle täysin oma valinta, miten he minnekin tilaisuuteen pukeutuvat.

Lapset saavat itse päättää menevätkö he armeijaan vai ei, eikä sen tulisi olla mikään maailmanlopun asia inttiä tuputtamille vanhemmillekaan, mitä tulisi lapsen juuri tehdä koska sen ei pitäisi kuulua niille vanhemmille. Se ei ole mitään vapaakasvatusta, jos pitää lapselleen muuta kuria mutta antaa lapsen päättää intin käymisestä itse.

Onhan se järjetöntä että jotkut vanhemmat leuhkivat, että kyllä se poika jne. armeijassa oppii viimeistään kurin ja järjestyksen eli tavallaan vanhemmat työntävät vastuunsa lapsen kasvatuksesta yhteiskunnalle.

Jos olisin käynyt intin loppuun niin tuskin olisin alkanut leuhkailemaan siitä asiasta muille ja olisin todennäköisesti kieltäytynyt reservistäkin! Olen käynyt n. 15 vuotta sitten AUK:ta, vaikka todennäköisesti se ei olisi enää sama mieleen silloisen kollegani kanssa tai peräti ylemmän Reservinupseerinkoulun eli RUK:n suorittaneen kanssa! Kuitenkin olen saanut AUK:ssa kuulemma saman koulutusarvoisen tason, mitä hoetaan jatkuvasti Haminassakin, joten ei se paska miksikään muutu eri paketissa.

Epäkelpo pakkaus josta ei intin palvelukseen ole. Se sinä olet, epäkelpo pakkaus.

• Näinhän

Kysy homolesbomamu armeijaa apuun kun tulee hätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      326
      1300
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      74
      909
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      672
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      670
    7. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      53
      633
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      628
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. 32
      521
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    14. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      496
    15. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      22
      480
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      30
      455
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      421
    Aihe