Älä heitä pelkää

sunilainenko

Olen jo kauan aikaa ajatellut hankkivani kirjan: Älä heitä pelkää. Nyt kun olen tätä palstaa lukenut niin olen alkanut epäröimään. Mutta siltikin... onko hyvä kirja?

55

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän keskustelun aloittaja kyllä tietää, etten minä ole tätä kirjoittanut.

Suurimman osan minä 1 painoksen kirjoista olen lahjoittanut, eikä minulla enää ole niitä lahjoitettavaksi.

Sen sinulle sanon, että jos sinulla ei enää ole sydämessä edes sinapinsiemen verran rakkautta totuuteen - mikä paljastuu jo nimimerkistäsi - niin älä pahoita mieltäsi tuota kirjaa lukemalla.

Käy ensin lukemassa tämän palstan galleriasivultani kaikki ne yli 37000 kirjoitustani. Jos ne siedät lukea, niin etsi sitten vaikka jostakin kirjastosta tuo kirja, jotta tietäisit miten totuutta herjattiin silloin, kun Pyhä Henki minulle tämän tehtävän antoi.

• TaasTeuvoValehtelee

TaasTeuvoValehtelee. Muista nyt kiittää puskanikillä itseäsi antamastasi tiedosta.

• TaasTeuvoValehtelee kirjoitti:

TaasTeuvoValehtelee. Muista nyt kiittää puskanikillä itseäsi antamastasi tiedosta.

Eikö pääsi kovalevyllä ole enää edes sen verran tilaa totuudelle, että saisit sinne tallennettua tämän totuuden herrastasi, jolla yksikin sana totuutta on suurta valhetta.

Puhumattakaan kahdesta lauseesta:

"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!

Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

• JukkaMoisio

Lueskelin tuota kirjaa paljonkin joskus, ja tunnistin kyllä Totuuden Hengen siitä.

• Mutta mikä on henkesi tila tänään?

Etkö tunnista Totuuden Henkeä enää tänään kirjoituksistani?

• JukkaMoisio

Vastaan rehellisesti: en tiedä.

Tuolloin n.10v sitten kun kirjaasi kunnolla luin ja näitä keskusteluja aktiivisemmin seurasin, vaelsin tilassa jossa tunnistin vieraassa ja samassa Hengessäni kanssani vaeltavien ihmisten kirjoituksista, mikä oli tila kussakin tapauksessa. Silloin tunnistin vahvasti että kirjasi on Totuuden Hengessä kirjoitettu, ja tottahan se on. Sen sanoma on Raamatun Totuuden mukaista.

Asiasi seurakuntien tilasta on kyllä tänäkin päivänä oikea, mutta en osaa tässä ja nyt sanoa mikä on Henki. Minulla ei ensinnäkään ole henkien erottamisen lahjaa edes

• Henkien erottaminen ei sellainen lahja, josta Paavali Saatanan hengessä julisti.

Ja jota samassa valheen hengessä julisti edesmennyt Voitto Ramu:

"Henkilössä vaikuttavan hengen tunnistaminen tapahtuu myöskin henkien erottamisen armolahjalla. Mutta sitähän lahjaa ei kaikilla ole, eikä se aina ole toiminnassa, niin rankka lahja se on kantaa.

Tuo lahja toimii niin kuin parantamisenkin lahja. Aina ei parane."

Vaan se liittyy automaattisesti Kristukselta saatuun Henkeen:

"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

"Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä. "

Toistan vielä: Saatanan pettämien tulkinnan mukaan Totuuden Henki joskus tietää ja tunnistaa valheen hengen ja jos taas ei sitä tunnista.

Nyt voisit kyllä miettiä omaa elämääsi, sillä jos joskus olet saanut kokea uudestisyntymän ja Totuuden Hengen, niin missä ja milloin olet sen elämästäsi kadottanut?

Tätä kyllä aavistelin jo siitä, kun et ole vastannut lähettämääni sähköpostiin.

• JukkaMoisio

Kaikki on ollut hirveätä myrskyä elämässäni siitä asti kun sain ensimmäiset mielenterveysongelmaiset diagnoosini n.8 v sitten. Kyllä tässä omaa elämää on tullut tutkailtua monelta eri kantilta, mutta sen tiedän varmasti; olen lähtenyt Jumalaa etsimään Jeesuksen kehoituksen mukaisesti, (enkä ole jumiutunut minkään maanpäällisen seurakunnan oppeihin) ja huolimatta siitä missä vaiheessa olen tällä tiellä, olen oikealla tiellä!

• Toivon, että vastaisit lähettämääni sähköpostiin.

• JukkaMoisio

Lisään vielä; Meillä oli alkuperäisesti hyvä jengi Totuuden tunnistavia ihmisiä n. 10v sitten tälläkin foorumilla, mutta kaikki riitaantuivat keskenään aika pääpiirteittäin (ihmisiähän mekin vain olemme) niin olen päättänyt että luotan ensisijaisesti vain Jeesukseen ja Hänen opetuksiinsa Taivastiestä

• Kuule Jukka, älä suutu, kun sanon sinulle totuuden viestistäsi, sillä tämä on Saatanan tulkinta Kristuksen totuudesta:

"mutta kaikki riitaantuivat keskenään aika pääpiirteittäin (ihmisiähän mekin vain olemme)"

• onnea.matkalle.jukka

Vahvistan sen, mitä nimimerkki "OikeinJukka" kirjoitti yllä.

Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle.

Ole uskollinen Herrallesi Jeesukselle!

Kierrä kaukaa kaikki ihmisten vedätykset.

• onnea.matkalle.jukka kirjoitti:

Vahvistan sen, mitä nimimerkki "OikeinJukka" kirjoitti yllä.

Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle.

Ole uskollinen Herrallesi Jeesukselle!

Kierrä kaukaa kaikki ihmisten vedätykset.

Tämä on Saatanan ilosanomaa Jukalle:

"Kierrä kaukaa kaikki ihmisten vedätykset."

Tälläkin herjataan Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä. Sillä Jeesus ei tuollaista sanonut, vaan:

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

"Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."

• TeuvoOnTodellaristiriita
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kuule Jukka, älä suutu, kun sanon sinulle totuuden viestistäsi, sillä tämä on Saatanan tulkinta Kristuksen totuudesta:

"mutta kaikki riitaantuivat keskenään aika pääpiirteittäin (ihmisiähän mekin vain olemme)"

Teuvo rehentelee riitaisuudellaan ja kehuu kuinka Jeesuskin tuli tuomaan vain riitaa. Kuitenkin Teuvo näki omassa piskuisessa lahkossa mitä riita saa aikaan, se hajottaa. Sunilaisuuden tapauksessa se olikin onni. Kun Jukka mainitsi riidan seuraukset, se onkin Teuvon mielestä nyt saatanasta, otapa hänestä selvää. Teuvo on niin epälooginen että vetääköhän hän sukkansakin aamulla päähänsä jalkojen sijaan?

• TeuvoOnTodellaristiriita kirjoitti:

Teuvo rehentelee riitaisuudellaan ja kehuu kuinka Jeesuskin tuli tuomaan vain riitaa. Kuitenkin Teuvo näki omassa piskuisessa lahkossa mitä riita saa aikaan, se hajottaa. Sunilaisuuden tapauksessa se olikin onni. Kun Jukka mainitsi riidan seuraukset, se onkin Teuvon mielestä nyt saatanasta, otapa hänestä selvää. Teuvo on niin epälooginen että vetääköhän hän sukkansakin aamulla päähänsä jalkojen sijaan?

Saamasi hengen mukaan sinä Saatanan ilosanomaa julistat, kaikille kaltaisillesi muka pelastukseksi.

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

• KöyhäksiOnMennyt

Köyhäksi on mennyt ilmaisusi Teuvo. Ilmaisusi on tyyliä hyvää päivää - kirvesvartta.
        "keskusteletko" normaalielämässäkin noin?

• JukkaMoisio
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kuule Jukka, älä suutu, kun sanon sinulle totuuden viestistäsi, sillä tämä on Saatanan tulkinta Kristuksen totuudesta:

en minä suutu. Mutta tottahan se on, että ihmiset joille Jumala oli saanut Totuuden näyttää, riitaantuivat jostain kumman syystä.

Teuvo kuule. Sinä tuot aivan oikeaa sanomaa, mutta sanon suoraan, että muutamat juttusi hämmentävät. Kirjasi oli kyllä (luin sitä kunnes se takavarikoitiin minulta vähän aika sitten) aivan oikeassa Hengessä kirjoitettu, ja se aikanaan vahvisti minua Totuuden tiellä kulkiessa.

Ja oikealla tiellä tiedän olevani, kun seuraan vain Jeesusta ja Hänen oppejaan enkä mene yhdenkään seurakunnan tai porttopapin meininkeihin. Muuta ei tarvita

• Juuri tätä minä yritin sinulta selväksi saada, sillä tuo ystävyys sinut on vetänyt pois totuudesta.

Etkö muista hänen todistustansa minusta:

"Teuvon Henkeen ei henkeni ole koskaan yhtynyt."

Eikä Saatanan henki voi sitä koskaan tehdä, että yhtyisi Totuuden Hengen kanssa.

Tässä on myös se syy, miksi et vastannut sähköpostiini.

• JukkaMoisio

Lisään vielä; Teuvon jutut seurakuntien tilasta on aivan oikea. Jumala on minulle näyttänyt asian myös.

• Ihanhyvälläkysyn

Raamatun totuus on että Kristuksen sovitusvereen turvaamalla saamme sovituksen Jumalan kanssa, eikä se maksu suinkaan mennyt saatanalle -voitetulle, murskatulle viholliselle. Teuvo herjaa estoitta sovitusta ja sovitusverta ja sitä sinä Jukka pidät totuutena. Anteeksi vain Jukka mutta mielisairausdiagnoosisi on tuon perusteella aivan oikeaan osunut sinun kohdalla. Samoin kuin Teuvonkin kohdalla.

• JukkaMoisio

Minähän sanoin, että jotkut Teuvon jutut hämmentävät minua. Totuus eksytyksestä ja luopuneiden seurakuntien tilasta on eräs niistä mitkä pitävät kyllä paikkansa.

Jeesus puhuu paljon kuuliasuudesta Häntä kohtaan. "sovintovereen turvaaminen" ei ole kuuliaisuutta Häntä kohtaan, vaan ihmisen keksimä oppi. Ihmisen keksimät tikkaat taivaaseen. Ihmisen pitää ensisijaisesti löytää Jeesus, ja se tapahtuu vain etsimällä. Sanotaanhan raamatussa, että ensin täytyy uskoa, että Herra on, ja että Hän palkitsee ne jotka Häntä etsivät

• Tottaseon
        JukkaMoisio kirjoitti:

Minähän sanoin, että jotkut Teuvon jutut hämmentävät minua. Totuus eksytyksestä ja luopuneiden seurakuntien tilasta on eräs niistä mitkä pitävät kyllä paikkansa.

Jeesus puhuu paljon kuuliasuudesta Häntä kohtaan. "sovintovereen turvaaminen" ei ole kuuliaisuutta Häntä kohtaan, vaan ihmisen keksimä oppi. Ihmisen keksimät tikkaat taivaaseen. Ihmisen pitää ensisijaisesti löytää Jeesus, ja se tapahtuu vain etsimällä. Sanotaanhan raamatussa, että ensin täytyy uskoa, että Herra on, ja että Hän palkitsee ne jotka Häntä etsivät

Oikeassa olet. Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin sitten teille annetaan kaikki muukin. Ei käsketä ensin "turvaamaan sovintovereen" ja sitten saamaan kaikki muukin. Kyllä Teuvo on oikeassa tässä asiassa.

• JukkaMoisio kirjoitti:

Jukka Moisiolle.

Tästä rajusta lopun ajan eksytyksestä johtuen ihmisten omat etsinnät päättyvät lähes poikkeuksetta jonkun porttoseurakunnan helmaan, Saatanan synnin orjuuteen:

"Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

Ainoastaan hän itse etsii omansa, kuten etsi ja löysi minutkin luterilaisen porton penkistä:

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

"Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

Valittujen ainut tehtävä alkaa tästä, ja se johdattaa Kristuksen ilmestymiseen:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Juuri tästä, ja vain tästä, alkaa valittujen taivastie.

• JukkaMoisio
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jukka Moisiolle.

Tästä rajusta lopun ajan eksytyksestä johtuen ihmisten omat etsinnät päättyvät lähes poikkeuksetta jonkun porttoseurakunnan helmaan, Saatanan synnin orjuuteen:

"Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

Ainoastaan hän itse etsii omansa, kuten etsi ja löysi minutkin luterilaisen porton penkistä:

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

"Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

Valittujen ainut tehtävä alkaa tästä, ja se johdattaa Kristuksen ilmestymiseen:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Juuri tästä, ja vain tästä, alkaa valittujen taivastie.

"Tästä rajusta lopun ajan eksytyksestä johtuen ihmisten omat etsinnät päättyvät lähes poikkeuksetta jonkun porttoseurakunnan helmaan, Saatanan synnin orjuuteen"

Ei minun kohdallani

• ihanhyvälläsanon
        JukkaMoisio kirjoitti:

Näyttää siltä ettet lue ja tunne Raamattua ollenkaan kun sanot sen keskeisintä totuutta ihmiskeksinnöksi

• läpinäkyvää
        Tottaseon kirjoitti:

Oikeassa olet. Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin sitten teille annetaan kaikki muukin. Ei käsketä ensin "turvaamaan sovintovereen" ja sitten saamaan kaikki muukin. Kyllä Teuvo on oikeassa tässä asiassa.

Kaikki huomaavat kyllä Teuvon itsensä tuon viestin takana

• läpinäkyvää kirjoitti:

Kaikki huomaavat kyllä Teuvon itsensä tuon viestin takana

Uskosi mukaan olet oikeassa, sillä Saatanan silmälaseilla huomaa paljon sellaista, mikä ei ole totta.

Naurettavaa näissä Saatanan palvelijoiden viesteissä on tuo: KAIKKI huomaat, KAIKKI tietävät...

Ja tottahan se on, vaikka eivät itse sitä tajua:

"KAIKKI maan asukkaat kumartavat sitä -- KAIKKI ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.

KAIKKI minunkirjoitukset tunnistat tämänkin viestin nimimerkistä.

• Tottaseon
        Tottaseon kirjoitti:

Lisäyksenä vielä tuohon kehotukseen "etsiä ensin" voisi sanoa,että se tarkoittaa "odottakaa ensin", älkää nimenomaa lähtekö etsimään itse Jeesusta yhtään mistään, sillä Jeesus ottaa yhteyttä teihin ja antaa teille oman Henkensä, kunhan pysytte paikallanne (älkää lähtekö Jerusalemissa=etsikää ensin=odottakaa ensin).

Jeesuksen perrään ei siis pidä mennä, ei haudalle, joka on tyhjä, ei Golgatalle, joka on tyhjä, ei Isrelin matkoille, ei hän siellä ole. Ei synagoogassa, ei lahkoissa, ei missään ihmisen rakentamissa rakennuksissa. Jeesuksella ei ole paikkaa maan päällä, johon päänsä kallistaisi.

Pysy siis paikallasi ja odota Jeesusta, hän ottaa yhteyttä sinuun ja pukee sinut voimalla korkeudesta, kun se aika on oikea.

• Tottaseon kirjoitti:

Lisäyksenä vielä tuohon kehotukseen "etsiä ensin" voisi sanoa,että se tarkoittaa "odottakaa ensin", älkää nimenomaa lähtekö etsimään itse Jeesusta yhtään mistään, sillä Jeesus ottaa yhteyttä teihin ja antaa teille oman Henkensä, kunhan pysytte paikallanne (älkää lähtekö Jerusalemissa=etsikää ensin=odottakaa ensin).

Jeesuksen perrään ei siis pidä mennä, ei haudalle, joka on tyhjä, ei Golgatalle, joka on tyhjä, ei Isrelin matkoille, ei hän siellä ole. Ei synagoogassa, ei lahkoissa, ei missään ihmisen rakentamissa rakennuksissa. Jeesuksella ei ole paikkaa maan päällä, johon päänsä kallistaisi.

Pysy siis paikallasi ja odota Jeesusta, hän ottaa yhteyttä sinuun ja pukee sinut voimalla korkeudesta, kun se aika on oikea.

Jos ihminen on Jumalan valittu, vaikka ei itse sitä ennen Jeesuksen ilmestymistä uskoisikaan. Niin valittuna oleminen merkitsee sitä, että hänet varjellaan - tavalla tai toisella - ajautumista minkään porton helmaan ja syyllistymästä Totuuden Hengen herjaukseen, mikä tällä palstalla on väärämielisten tärkein tehtävä.

Tulkoon vielä mainituksi, että minä olin täyttänyt jo 48 vuotta, kun Kristus ilmestyi, ja hetkellä, jota en todellakaan osannut odottaa, kun en Raamattua ollut lukenut:

"Valvokaa siis, sillä te ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee."

• poisorjuudesta
        JukkaMoisio kirjoitti:

Niin, Teuvon kirjoitukset seurakuntien luopumuksesta ja lihallistumisesta ovat totta, senhän varmaankin jokainen näkee.
        Paavalin ja Pietarin leimaaminen saatanan hengen seuraajiksi taasen on aivan järkyttävää eikä missään nimessä Jumalan Sanan mukaista.

Jätä ihmisopit ja etsi vastauksia ainoastaan Jumalalta, peilaa kaikki "totuuden" tuojien puheet Raamatulla. Se, mikä on ristiriidassa Raamatun kanssa ei ole Jumalasta.

• poisorjuudesta kirjoitti:

Niin, Teuvon kirjoitukset seurakuntien luopumuksesta ja lihallistumisesta ovat totta, senhän varmaankin jokainen näkee.
        Paavalin ja Pietarin leimaaminen saatanan hengen seuraajiksi taasen on aivan järkyttävää eikä missään nimessä Jumalan Sanan mukaista.

Jätä ihmisopit ja etsi vastauksia ainoastaan Jumalalta, peilaa kaikki "totuuden" tuojien puheet Raamatulla. Se, mikä on ristiriidassa Raamatun kanssa ei ole Jumalasta.

Saatanan orja olet edelleen:

Onko Jumala todella sanonut: "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

"Ei suinkaan, mutta jos tuon uroteot teet niin saata lahjaksi suuren temppelin itsellesi Roomasta, jonne kaikkien tiet käyvät."

Oletko huomannut, minkälaisen vahingonlaukauksen eräs synnin orja äskettäin palstalle laukaisi:

"Eikö Teuvo vieläkään ymmärrä?

2005astiseurannut
        23.1.2016 10:49

Kun Paavali sanoo olevansa valehtelija ja vääryydentekijä ja tekevänsä sitä pahaa mitä ei tahdo, niin eihän se ole Raamatussa valhetta vaan totta!"

• poisorjuudesta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanan orja olet edelleen:

Onko Jumala todella sanonut: "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

"Ei suinkaan, mutta jos tuon uroteot teet niin saata lahjaksi suuren temppelin itsellesi Roomasta, jonne kaikkien tiet käyvät."

Oletko huomannut, minkälaisen vahingonlaukauksen eräs synnin orja äskettäin palstalle laukaisi:

"Eikö Teuvo vieläkään ymmärrä?

2005astiseurannut
        23.1.2016 10:49

Kun Paavali sanoo olevansa valehtelija ja vääryydentekijä ja tekevänsä sitä pahaa mitä ei tahdo, niin eihän se ole Raamatussa valhetta vaan totta!"

Sinä itse olit aikoinasi sitä mieltä, että Pietarin ahdas portti oli se kun hän tajusi pelkonsa takia kieltäneensä tuntevansa Jeesuksen. Nytkö sitten Pietarinkin ahdas portti on muuttunut vääräksi portiksi ?

Jeesus itse sanoi Paavalista, että Paavali on Hänelle valittu. Jos et tunnusta Paavalia Jeesuksen omaksi asetut itse Jeesuksen sanoja vastaan.

• Tottaseon
        poisorjuudesta kirjoitti:

Sinä itse olit aikoinasi sitä mieltä, että Pietarin ahdas portti oli se kun hän tajusi pelkonsa takia kieltäneensä tuntevansa Jeesuksen. Nytkö sitten Pietarinkin ahdas portti on muuttunut vääräksi portiksi ?

Jeesus itse sanoi Paavalista, että Paavali on Hänelle valittu. Jos et tunnusta Paavalia Jeesuksen omaksi asetut itse Jeesuksen sanoja vastaan.

Valittu ase. Olihan Herodeskin Jumalalle valittu ase. Surmasi kaikki alle 2-vuotiaat poikalapset. Murhautti Jeesuksen jne. pahojen tekojen tekijä. Valittu ase, kuten Paavalikin, entinen murhamies oli valittu ase. Yhdelläkään murhaajalla ei valitettavasti ole osaa iankaikkiseen elämään.

• poisorjuudesta
        Tottaseon kirjoitti:

Valittu ase. Olihan Herodeskin Jumalalle valittu ase. Surmasi kaikki alle 2-vuotiaat poikalapset. Murhautti Jeesuksen jne. pahojen tekojen tekijä. Valittu ase, kuten Paavalikin, entinen murhamies oli valittu ase. Yhdelläkään murhaajalla ei valitettavasti ole osaa iankaikkiseen elämään.

Ei ole Herodes sama asia kuin Paavali. Paavali oli Jeesukselle valittu ase viemään Jeesuksen nimeä esim. pakanain keskuuteen. Paavali sai Pyhän Hengen tätä tehtävää varten, senkin voimme Raamatusta lukea.

Jokainen meistä on murhamies, jokainen joka on vihastunut läheiseensä on murhaaja.

Paavali oli Jeesuksen oma Pyhällä Hengellä täytetty, samoin Pietari.

Lue kirjoituksistani kaikki, mitä olen Paavalista ja Pietarista kirjoittanut.

Ei ole tarpeen joka päivä heittää samoja totuuden helmiä sikojen tallattavaksi.

Ei ollut Paavali vielä 23 vuoden kuluttuakaan saanut Pyhää Henkeä, vaikka sitä odotti, että Saatana tekee hänet tällä konstilla niin heikoksi, että vasta sitten Pyhä Henki tulee.

Eikä kuitenkaan tullut.

Ei ole Herodes sama asia kuin Paavali. Paavali oli Jeesukselle valittu ase viemään Jeesuksen nimeä esim. pakanain keskuuteen. Paavali sai Pyhän Hengen tätä tehtävää varten, senkin voimme Raamatusta lukea.

Jokainen meistä on murhamies, jokainen joka on vihastunut läheiseensä on murhaaja.

Paavali oli Jeesuksen oma Pyhällä Hengellä täytetty, samoin Pietari.

Oletko jo yhtä kauan kuin Paavali pyrkinyt poisorjuudesta, mutta turhaan?

Pimeydessä edelleen vaellat, Saatanan nimimerkki alastomuutesi suojana:

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

Saatanan teot ja halut tulevat kyllä julki herjauksistasi, mutta se, mikä teko vei sinut Saatanan ikuiseen orjuuteen, sitä et paljasta.

• Tällaiset unelmat ovat tämän palstan porttopojille toiseksi tärkein synti.

Lähes 50 vuotta sitten minä kerran hairahduin hän syntiin, kun ei tällaista keskustelupalstaa ollut olemassakaan.

Tämä oli minun onnekseni lopulta, kaikkien sen aiheuttamien tuskien jälkeen kuitenkin sen luokan synti, jolloin Jeesus Kristus katsoi aiheelliseksi tulla minut pelastamaan:

"En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä, jotta he kääntyisivät."

Kun monet muuta pahanteot ja synnit eivät siihen vielä hänellekään aihetta antaneet:

• Vielä kysymys Jukka Moisiolle: Kuka sen kirjan sinulta takavarikoi?

Voisitko ilmoittaa sen sähköpostiini?

• totisestipoisorjuudesta

Älä Jukka ole missään yhteydessä Teuvo Suniin jos terveytesi ja iänkaikkinen elämä on sinulle tärkeä!

• Sivustasanon
        totisestipoisorjuudesta kirjoitti:

Älä Jukka ole missään yhteydessä Teuvo Suniin jos terveytesi ja iänkaikkinen elämä on sinulle tärkeä!

Minä olen keskustellut T.S:n kanssa eikä terveyteni ole siitä mitenkään heikentynyt. Iänkaikkisesta elämästä en tiedä sen enempää, kuin sinäkään.

• Ymmärränymmärrän
        Sivustasanon kirjoitti:

Minä olen keskustellut T.S:n kanssa eikä terveyteni ole siitä mitenkään heikentynyt. Iänkaikkisesta elämästä en tiedä sen enempää, kuin sinäkään.

Onko se enää mahdollistakaan?

• Vielä Jukalle:

Etkö vieläkään huomaa, kuka sinut veti pois totuuden tieltä.

Kuka kirjoitti:

"Totuus on ja pysyy siinä kun olen sanonut, sanoma jota Teuvo on tuonut
      on ollut oikeaa (mutta paljon myös sellaista mitä olen ihmetellyt, hätkähtänyt mihin en ole voinut yhtyä, ja paljon on tapahtunut järkyttävi asioita joita en ole voinut ymmärtää) mutta Teuvon hengeen ei hengeni ole koskaan voinut yhtyä."

Kuka toisti samaa:

"Sinä tuot aivan oikeaa sanomaa, mutta sanon suoraan, että muutamat juttusi hämmentävät."

Kehotan sinua olemaan noteeraamatta yhdenkään sellaisen kirjoittajan sanomaa. joka Saatanaa peläten ei uskalla kirjoitta omalla nimellään, kuten sinä ja minä.

Jos haluat jatkaa keskustelua täällä, etkä kanssasi sähköpostissa, niin voisitko kertoa, mitkä juttuni sinua hämmentävä?

• poisorjuudesta

Paavali oli Jeesuksen oma, Pyhällä Hengellä täytetty, niin kuin Raamattu kertoo.
      En tiedä, mikä sinut on saanut niin paljon erhtymään että väität Paavalia valehtelijaksi ja Jumalan Sanaa valheeksi. Samaa mieltä et ollut vielä muutama vuosi sitten. Jos silloin aikoinaan olisit moisia juttuja kirjoitellut, kukaan ei olisi ottanut sinua todesta.
      Älä siis ihmettele jos sinulla ei ole nyt ketään joka oppiisi uskoisi, sinun oppisi on järkyttävää eikä todellakaan Jumalasta.

• En minä sitä ihmettele vaan tiedän, että lähettäjäni Jeesus Kristus puhui totta, kun ennusti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he oivat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

Ja nämä kaikki ovat samaa joukkoa kuin sinäkin:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

• Tottaseon
        TeuvoSuni kirjoitti:

En minä sitä ihmettele vaan tiedän, että lähettäjäni Jeesus Kristus puhui totta, kun ennusti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he oivat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

Ja nämä kaikki ovat samaa joukkoa kuin sinäkin:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Kirjoitan kirjasi sanoin "Älä heitä pelkää". Jumala on kanssasi. Korkeimman olet Teuvo ottanut suojaksesi. Jatka voittosaatossa eteenpäin.

• HienoaTeuvo

Kirjoitit niin hyvin että meille se meni aivan täydestä.

• HienoaTeuvo kirjoitti:

Kirjoitit niin hyvin että meille se meni aivan täydestä.

Suuresti olisikin ihmetellyt, jos tämä ei olisi mennyt sinuun täydestä, kun juuri tätä varten on Saatana sinut työhönsä palkannut:

• Paavalin valehtelun mukaan hän oli täytetty Pyhällä Hengellä, vaikka todellisuudessa vielä 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulin kutsui, Paavali yhtä odotti Pyhää Henkeä.

Melkoista ironiaa on siinä, että hän uskoi Saatanan enkelin johdatuksessa kulkiessaan vielä tuon Hengen saavan, mutta ei saanut. Vaan jäi ikuisiksi ajoiksi Saatanan synnin siteisiin:

Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
        Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti:

Jatkuu...

• TeuvoSuni kirjoitti:

Paavalin valehtelun mukaan hän oli täytetty Pyhällä Hengellä, vaikka todellisuudessa vielä 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulin kutsui, Paavali yhtä odotti Pyhää Henkeä.

Melkoista ironiaa on siinä, että hän uskoi Saatanan enkelin johdatuksessa kulkiessaan vielä tuon Hengen saavan, mutta ei saanut. Vaan jäi ikuisiksi ajoiksi Saatanan synnin siteisiin:

Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
        Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti:

Jatkuu...

Jatkuu...

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.

Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.

Mutta tästä miehestä, Saulista, hän kerskui:

"Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.

Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.

Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani."

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe