Euromotors Kaarina

qweqer

Älkää ostako mitään kyseisestä liikkeestä. Sama rosvo taustalla kuin surullisenkuuluisassa Turun auto ja karavaanissa. Uusi firma veljen nimissä.

40

4831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MenesTeboilillePaskille

      Jobbari se taas kilpailijoitaan herjaa.

    • Lundmark

      Kuuleppa qweqer toi sun elämä on niin noloa, sinuna menisin navetan taa ja hukuttaisin itseni lantaan. Eikö sulla pösilöllä muuta tekemistä ole, kuin täällä nillittää ja yrittää vaikeuttaa toisten elämää kateuksissasi. Ala kuulu vaikka harrastaa pitsin nypläystä, se oiva harrastus tollaselle ämmälle.

      • Raumlaine_nyblär

        Halveksitko asiakkaiden lisäksi pitsinnyplääjiä?


    • p1985
      • Rressukka

        Voin vain olla ylpeä sinusta ja halustasi puuttua muiden asioihin. Anna kuule muiden hoitaa asioitaan ja koita sinä hoitaa omasi. Ei pitäisi edes sinun olla noin tyhmä.


      • Saatavia

        Ei oo verottaja ainoo velkoja.


      • Buutsi
        Saatavia kirjoitti:

        Ei oo verottaja ainoo velkoja.

        Sulla ainakaan mitää saatavia ole. Oot kuule sellanen runkku, et ei pahemmasta väliä. Tunnetkohan koko firmaa tai sen omistajaa muusta puhumattakaan. Hamekankaan tarviit.


      • jortsu78

        Turun auto ja karavaani oli kyllä surkea. Euromotorssissa myydään muka kova seinäisiä, hajuttomia vaunuja huh huh


      • Anonyymi

        oho, eikös tämä ole se liike josta saa niitä mustia mersuja taksikäyttöön edullisesti?


    • vironromuja

      autot on tuotu ainakin virosta. mittareita ruuvataan täälläkin mutta viron autoista ei voi päätellä yhtään mitään. en ole kuullut niistä mitään hyvää.

      • Romumies32323

        Mistä tiedät että autot on tuotu Virosta ?


    • Örri

      Hupun puppua on kaikki. Se on hyvä kauppa.

      • jasso99

        Ei ole


      • Örri
        jasso99 kirjoitti:

        Ei ole

        Kylläpäs on


      • tyytyväinenasiakas

        Höpö höpö, olen ostanut auton Euromotorsista ja erittäin tyytyväinen. Mukava ja luotettava nuori herra neuvoi minua ja oli halukas auttamaan sekä antoi minun miettiä rauhassa päätöstäni :) Myyjä on asiakasystävällinen ja olen suositellut euromotors firmaa kaikille läheisilleni <3

        Neuvoni keskusteluviestin aloittajalle: Katkeruus on kaunan kantamista ja kateutta toista kohtaan, aiheesta tai ilman. Katkeruus ei hyödytä ketään, mutta tuo itselle negatiivisen mielentilan ja turhaa negatiivista energiaa.

        Siksi katkeruus kannattaisi aina karistaa harteilta niin pian kuin suinkin mahdollista ja suunnata ajatuksensa positiivisempiin asioihin toisen kadehtimisen ja katkeroimisen sijaan.

        * Katkeruus on kuin ympäristömyrkky. Katkera ihminen epäilee, tuomitsee ja moralisoi toisia ihmisiä eikä näe omaa vastuutaan ongelmasta vaan säälii itseään.

        * Katkeruus on kateuden pikkuveli, suurimpia katkeruuden aiheita on toisten menestys ja hyvinvointi


      • aaty
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        Höpö höpö, olen ostanut auton Euromotorsista ja erittäin tyytyväinen. Mukava ja luotettava nuori herra neuvoi minua ja oli halukas auttamaan sekä antoi minun miettiä rauhassa päätöstäni :) Myyjä on asiakasystävällinen ja olen suositellut euromotors firmaa kaikille läheisilleni <3

        Neuvoni keskusteluviestin aloittajalle: Katkeruus on kaunan kantamista ja kateutta toista kohtaan, aiheesta tai ilman. Katkeruus ei hyödytä ketään, mutta tuo itselle negatiivisen mielentilan ja turhaa negatiivista energiaa.

        Siksi katkeruus kannattaisi aina karistaa harteilta niin pian kuin suinkin mahdollista ja suunnata ajatuksensa positiivisempiin asioihin toisen kadehtimisen ja katkeroimisen sijaan.

        * Katkeruus on kuin ympäristömyrkky. Katkera ihminen epäilee, tuomitsee ja moralisoi toisia ihmisiä eikä näe omaa vastuutaan ongelmasta vaan säälii itseään.

        * Katkeruus on kateuden pikkuveli, suurimpia katkeruuden aiheita on toisten menestys ja hyvinvointi

        Melko oksettava ja limainen sepustus muualta kopioituine hienoine "viisauksineen". Sopisit hyvin kunnallispolitiikoksi.


    • pekka.sa

      Ei kyllä paljon vakuuta nettikaravaanissa olevat vaunun myynti ilmotukset.
      No jatketaan vaunun etsintää.

      Autoista en tiedä mitä myy ja mikä on hinta/kunto taso.

      • ainainenulina

        Eikö sun kannattais ensin miettiä, josko menisit duuniin, saisit liksaa jolla ostaa edes jonkinlainen auto, ja sitten huomata että matalan älykkyytesi, kouluttamattomuutesi ja laiskuutesi vuoksi liksasi on liian pieni haaveilla asuntovaunusta?


    • Joukeri

      Miksi tätä henkilöö kutsutaan rosvoksi? Miksi on surkea? Itse olen tehnyt elämäni paras autokauppa euromotorsin kanssa.

      • Ruutuässät

        Minkälainen oli elämäsi paras kauppa?


      • Joukeri

        öö vastatko mun kahtee ekaan kysymykseen ekaks?


      • Copypasteäijä
        Joukeri kirjoitti:

        öö vastatko mun kahtee ekaan kysymykseen ekaks?

        En.


    • laillistako

      Hei ostin auton euromotors Kaarinasta. Kehuivat autoa ja seuraavana päivänä auto ei käynnistynyt ja se oli kuin Bandooran laatikko kun avattiin konepelti . Lupaavat mitä vaan ja antoivat takuun. He ovat taitavia kun ovat tottuneet huijaamaan ihmisiä. Auto oli kuulemma katsastettu mutta edellinen omistaja ihmetteli sitä kun autossa ei ollut jarruja mutta kuitenkin myyjät antoivat minun ajaa sillä kotiin onneksi ei tullut kolaaria.
      NO ÄLKÄÄ OSTAKO HEILTÄ MITÄÄN JA ÄLKÄÄ USKOKO HEIHIN. sääli koska kunnon automyjät saavat myös pahan maineen.

    • MitsuSmart

      Olet oikeassa sieltä ei kannata ostaa mitään.

    • onkolaillista

      Hei ostin auton heiltä 14.4 huijasivat minut täysin. Myyjä antoi takuun autolle. Myyjä jutteli mekaanikon kanssa ja sopivat että auto korjataan. Auto kun korjattiin ja lähetettiin myyjälle lasku niin hän kieltäytyy sen maksamisen.
      Olen tietysti yrittänyt soittaa myyjälle ja lähettänyt teksti viestejä mutta joka kerta hän laittaa luurin kiinni jos vastaa niin hänen mielestä minä häiritsen häntä. Hän on se uhri jota on kaltoin kohdeltu.
      Nauraa vain ja haukkuu minua idiootiksi, hulluksi, humalassa oleva ja huumeissa joka tarvitsee apua. Sanoin hänelle että sen verran hullu olen että haluan hänen maksavan velkansa jonka hän on luvannut. Viimeksi soitin hänelle ja pyysin katsastuskonttorin infoa ja katsastajan nimeä hän lupasi en antaa ja se oli WWW.ÄITISPI... Näin hienoa asiakaspalvelua en ole koskaan saanut kai tämä on sen myyjän tapa toimia. Uhkailu haukkuminen erittäin epäasiallista toimintaa. Nyt tähän painajaiseen on mennyt 5kk.
      Toivo että tänä pian loppuisi ja myyjä joutuisi maksamaan velkansa. Tulee mieleen että kuka tässä on rasisti se joka ei maksa velkaansa ja haukkuu uhkailee. Sellaista muiden maiden tuomaa kulttuuria en halua kun sanotaan että maahanmuuttajat ovat suomelle rikkaus.

      • Hshdhddhdhdhdhdhhddhdh

        Kommenttistä päätteleen taidat olla humalassa taikka aineissa ?


      • fghjklöä

        Laita kuluttajaneuvontaan viestiä tuollaisesta myyjästä. Yrittäjänä häntä pitäisi koskea samat velvoitteet kuin suomalaisiakin yrittäjiä.


    • ghfd

      Hei.

      Autosi on todennäköisesti katsastanut keltaharmaassa rakennuksessa henkilö jolla ei ole hiuksia.

      • onkolaillista

        Hei joo taisivat myyjä katsastaa siellä sen.


    • pettynytmyyjä

      Toivottavasti oli ensimmäinen ja viimeinen kaupan hieronta tämän "varman ostajan kanssa"...vedätystä vedätystä...Turun seudulla tämä firma onkin jo tuttu mutta tietämätön ja kokematon voi sortua hieromaan kauppoja näiden kanssa. Minä en enää koskaan. Ja sen opin että ostajastakin on otettava selvää...ei pidä luottaa puheisiin....varsin epäilyttävää toimintaa

    • Syntysuomalainen

      Itse olen ostanut yhden auton ja kauppa onnistui epäilyistä huolimatta sekä autossa ei ole ollut moittimista. Kannattaa olla tarkkana ja liike-takuut yms hommata kirjallisena ennen kauppaa. Ulkomaalaiset huijaa ja suomalaiset huijaa. Silti ostaisin ennemmin auton suomalaiselta

    • harmi_kokemusta_on

      en ikinä enää osta sieltä mitään.. :(

      • otan_osaa

        juu ei


    • Iloinen-ostaja

      Olen tehnyt elämäni parasta kauppaa kyseisen autoliikkeen kanssa

      • ahahaha

        Taas se myyjä tulee kirjoittamaan tänne? :D :D


    • Ei_sun_kannata

      Se kun myyjä kertoo että piileviä vikoja saattaa löytyä tarkoittaa että ne todellakin löytyvät.... autoja myydään halvalla, mutta yleissääntönä lienee kilometrien ruuvaus alas. Kävin liikkeessä katsomassa pari autoa, erittäin siitit päältä, mutta esim sävyeroista huomaa että autoja on maalattu uudelleen. Keulassa ei ollut ainuttakaan kiveniskujälkeä, vaikka auto jo 14v ikäinen. Jos katsoo kylkiä niin siinä kyllä kivinjälkiä oli. Moottori on tietysti pesty kauniiksi, lisäksi usein penkitkin on uusittu, niin että jostakin syystä kuskin penkki paremmassa kunnossa kuin pelkääjän. Toisessa autossa taas katsoin istuimensuojan alle ja penkki oli sen verran kulunut, ettei sovi millään alle 200t mittarilukemaan. En siis ostanut mitään, mutta vanhana automekaanikkona kyllä "hieman" "nauratti" liikkeen touhu.

    • juuei

      Eivät kyllä vakuuttaneet liikkeen autot

      • eijuu

        Kävit sitten kuitenkin myyjien aikaa haaskaamassa? Ja tottakai ajelit koeajoja useammallakin autolla vaikka tuulenhuuhtomalla perseelläsi tiesit, ettei sinulla ole varaa pihan halvimpaankaan ruoskaan?


      • soitaemmepäivystä

        Siellähän on tosiaan kaiken kaikkiaan 4kpl autoja myynnissä. Voitko kertoa, kun varmasti ehdit jokaiseen autoon tutustumaan, mikä niistä yksilöiden teki "ei vakuuttavan"?


    • Oriketo

      Huoltokirja on varmaan jäänyt edelliselle omistajalle :D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe