Naamiksessa sanotaan

nimimerkitönj

että kansikuvasi voi esimerkiksi olla äskettäiseltä matkalta tai jostain, joka saa sinut tuntemaan ylpeyttä.

Millaisia voisivat olla eri palstalaisten kansikuvat?

33

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen jossa oikein kunnolla irvistetään!

      Kuka tylsimys haluaa katsella vuodesta toiseen sellaisia kuvia, jossa kehyksen sisältö täyttää sopivaisuuden rajat ja on muutenkin niinnoinkuin odotusta vastaava? Miksi kukaan haluaa olla itsensätoteuttava ennuste? Ei mitään mielikuvitusta, ei mitään odotettavaa (muuta kuin ne samat kuvat eri kulmista ja eri paikoista vain)... ja sisältötekstikin jää aina samalle linjalle... kävin salilla...paistoin pullaa... katsokaa kun roopesta (jostain piskistä) on kasvanut iso ja komea kaveri... blääh.

      Mitä se Buddy sanoikaan siitä kuvattavasta hääpärista? Pienen hetken ikuistus, ajallisesti vain sekuntteja. Haa, joo, rosvohuivit. Juuri tuollainen jää mieleen. Ei mikään tasapaksu-imelä-mitäänsanomaton-tyhjä katse-sinne jonnekin- jää mieleen. Samanlaisia on tuhansia muutaman joukossa.

      Muistakaa irvistellä. Yllättäkää. Laittakaa itsenne likoon.

      • ole_rehellinen_vastaukse

        Onko sinulla siis sellainen?


      • ole_rehellinen_vastaukse kirjoitti:

        Onko sinulla siis sellainen?

        Ei tietenkään. Sehän oli vain teesi tai paremminkin lähtökohta uudelle ajattelulle. Olen samanlainen tylsimys kuin lukemattomat kaltaiseni enkä juuri näe syytä poiketa joukosta. Tai poikkean siinä mielessä, etten viitsi laittaa edes niitä matkakuvia, puhumattakaan että jakaisin jotain sellaista, mistä todella olen ylpeä.


      • täti_on_setä

        Niin Dazu aivan niin Dazu.


    • Luolamadonna

      Tällaiset sopisivat kansikuviksi!

      yksinkertainen.blondi - netistä poimittu kuva vaaleasta naisesta aurinkorannalla
      nimimerkitönj - poseeraus läppärillä näkyvän miehen kera
      monte - arjalainen rotupuhdas mies seisomassa ylväästi
      hullu_ukko - kuva miehestä hiippailemassa hämärässä lastenhuoneeseen pimpinkosketteluun
      elisakettu - narukätinen poju
      tosi..typy - suuri mies poseeraa rakennustyömaalla
      buddy-love - kuvassa epämääräinen iso klöntti vaaleaa, taikinamaista ihmislihaa, klöntillä irstas ilme
      lääkelehtinen - kuvassa miestä vedetään köysissä venäjän rajan yli
      määmy - lihava pieni nainen soittaa casion syntikkaa

      (Reps)

      • Luolamadonnan trolli - "I love Luolamadonna" -signeeraus peilissä, josta rölli ihailee itseänsä.


      • määmy

        Vielkää e löydy Casioo ku laskimena, kyl silki pystyy skulaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Luolamadonnan trolli - "I love Luolamadonna" -signeeraus peilissä, josta rölli ihailee itseänsä.

        Kansikuvaröllikkätyttö? :D


      • sxth kirjoitti:

        Kansikuvaröllikkätyttö? :D

        Sain vision kansikuvasta, että siinä poseeraa tyttö :)


      • :-D Juh. Ja josta käyttäjä voi tuntea... miten se nyt menikään... ylpeyttä?


      • elisakettu kirjoitti:

        :-D Juh. Ja josta käyttäjä voi tuntea... miten se nyt menikään... ylpeyttä?

        Nii-in.. Ilmeisesti :D


      • ei.jumalauta

        Nauroin tolle buddy-loven kuvaukselle :)


      • Hah! Joku trolli on ladannut väärän kuvan mun profiiliin... ai niin, eihän mulla ole edes naamakirjaprofiilia. :))


      • tätä.kysyn.nyt
        tosi..typy kirjoitti:

        Hah! Joku trolli on ladannut väärän kuvan mun profiiliin... ai niin, eihän mulla ole edes naamakirjaprofiilia. :))

        Pelkäisitkö ettet saisi riittävästi kavereita?


      • tätä.kysyn.nyt kirjoitti:

        Pelkäisitkö ettet saisi riittävästi kavereita?

        Saako sieltä oikeita kavereita, siis ihan ikiomaksi?? Mitä ne maksaa? :)


      • tosi..fiksu
        tosi..typy kirjoitti:

        Saako sieltä oikeita kavereita, siis ihan ikiomaksi?? Mitä ne maksaa? :)

        Huoh, taidat olla vähän kuutamolla näistä jutuista...


      • tosi..fiksu kirjoitti:

        Huoh, taidat olla vähän kuutamolla näistä jutuista...

        Ai, miten niin "vähän"? - Ainahan minä! Normi meininki. :)


    • Minun kansikuvana on, kun rummutan avokämmenillä päälakeani ja soitan nokkahuilua

      • Ei hassumpi, kun sen tietää käsittämättömän vaikeaksi ilman harjoitusta.


      • sxth kirjoitti:

        Ei hassumpi, kun sen tietää käsittämättömän vaikeaksi ilman harjoitusta.

        Harjoittelu tekee mestarin tai tunarin


    • Minusta aloituksesi oli mielenkiintoinen. Minun kansikuvassa voisi olla vaikka "lalalalallalaa - en kuule mittää, käet korvilla" :)
      Ei se sai minut tuntemaan hilpettä, kun jonkun lukemani jälkeen vilkaisin profiilikuvaani.

    • Mulla ei ole kansi eikä profiilikuvaa...oon tylsä.

    • Sellane, mi juoruu pyrkimyksist
      https://www.rmiguides.com/international/_images/slideshows/everest/5.jpg

      • ja.hankkia.elämä

        Sun kannattaisi pyrkiä ainoastaan tuosta omakehustasi eroon.


      • ja.hankkia.elämä kirjoitti:

        Sun kannattaisi pyrkiä ainoastaan tuosta omakehustasi eroon.

        Häntä dogii heijaa ei.


      • sian.saksa
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Häntä dogii heijaa ei.

        Ja sanomattakin ymmärtänet että myös tuosta typerästä kirjoitustyylistäsi?


      • sian.saksa kirjoitti:

        Ja sanomattakin ymmärtänet että myös tuosta typerästä kirjoitustyylistäsi?

        Ooks testannu kofeenitont sumppii?


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Ooks testannu kofeenitont sumppii?

        Kofeiiniton kahvi ja alkoholiton kalja.

        Kaksi maailman turhinta asiaa.


      • kiljupänikkä----

        .

        *hörps*

        har!1

        .


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Kofeiiniton kahvi ja alkoholiton kalja.

        Kaksi maailman turhinta asiaa.

        Mieltä samaa oon


      • lopeta.kirjoittelu
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Mieltä samaa oon

        "Mieltä samaa oon"

        Onko ihan pakko kirjottaa noin ärsyttävällä tyylillä?


      • lopeta.kirjoittelu kirjoitti:

        "Mieltä samaa oon"

        Onko ihan pakko kirjottaa noin ärsyttävällä tyylillä?

        Stikkaa voin slangii stadin myös. Hassuu, soittaja bamlaa enkkuu, vastaaja soittoon bamlaa sveduu & Vares suomee.

        Risteilyl oltiin. Halus kapu päytäänsä istumaan mut. Kapu uhoo alkoi, mikäli pidä hänel seuraa yli yön, paattinsa hän upottaa. Paatist vene sukelluksen tuli.


      • kummallista---
        lopeta.kirjoittelu kirjoitti:

        "Mieltä samaa oon"

        Onko ihan pakko kirjottaa noin ärsyttävällä tyylillä?

        .

        "Kummallista kun meikää ei häiritte yhtään vaikka en kaikkee edes tajuu :)"

        har-har-har

        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe