Koska suvakit myöntää tehneensä

Tauno_Ylisuuri

korjaamattoman virheen, olen tätä kysynyt ennenkin mutta eipä kukaan ollu kiinnostunut asiasta, nyt kaikki pahoinpitelyt raiskauksineen, rosvoilut ja päällä bonuksena kulkutaudit, millä ja miten te arvon suvakit tämän selitätte. Mitä teette seuraavaksi ettei suomea tarvii totaalisesti desinfioida, eli polttaa maan tasalle.

Vastatkaa!

27

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmehän.pitkästy

No sitä saa odottaa, kyllä ne täällä kuitenkin jaksaa kurkkusuorana huutaa, rasisti, rasisti, rasisti.....

Eipä niistä sitten jälkiensä korjaajiksi olekaan.

• Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkä korjaamattoman virheen tämän palstan 'suvakit' ovat tehneet?

• Tauno_Ylisuuri

Saahan sitä kysyä, mutta jos on hiukankin tietoinen tämänpäivän tilanteesta niin eipä kyselisi, eikä tosin mainittu "tämän palstan" suvakeista mitään.

• Tauno_Ylisuuri kirjoitti:

Saahan sitä kysyä, mutta jos on hiukankin tietoinen tämänpäivän tilanteesta niin eipä kyselisi, eikä tosin mainittu "tämän palstan" suvakeista mitään.

Ei mainittu erikseen tätä palstaa, mutta kysymys oli tällä palstalla, joten tuskin se on suunnattu sellaisille, jotka eivät tätä palstaa lue. Minä en ole tietoinen siitä, mikä on se korjaamaton virhe, jonka tätä palstaa lukevat 'suvakit' ovat tehneet, joten siksi kysyn, mikä se aloittajan mielestä on.

• Tauno_Ylisuuri
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Ei mainittu erikseen tätä palstaa, mutta kysymys oli tällä palstalla, joten tuskin se on suunnattu sellaisille, jotka eivät tätä palstaa lue. Minä en ole tietoinen siitä, mikä on se korjaamaton virhe, jonka tätä palstaa lukevat 'suvakit' ovat tehneet, joten siksi kysyn, mikä se aloittajan mielestä on.

Niin että sinä oletkin se suvakki joka "lukee tätä palstaa", kuten kaikki suvakit, ainakin suurin osa, vai mitä sinä sönkötät, ja eihän suvakit näköjään tiedä tehneensä korjaamatonta virhettä, olet oiva esimerkki siitä, siitähän juuri onkin kysymys,

Niin että sinä oletkin se suvakki joka "lukee tätä palstaa", kuten kaikki suvakit, ainakin suurin osa, vai mitä sinä sönkötät, ja eihän suvakit näköjään tiedä tehneensä korjaamatonta virhettä, olet oiva esimerkki siitä, siitähän juuri onkin kysymys,

Kysymykseen vastaaminen on ilmeisesti kohtuuton vaiva. Sen verran kuitenkin teit selväksi, että kaikki - tai suurin osa - suvakeiksi laskemistasi lukee tätä palstaa. Askelhan sekin on.

Aloituksessasi mainitset "kaikki pahoinpitelyt raiskauksineen, rosvoilut ja päällä bonuksena kulkutaudit", jotka ilmeisesti ovat tämän palstan 'suvakkien' tekosia. Millä tavalla? Ovatko he kenties tehneet "kaikki pahoinpitelyt raiskauksineen, rosvoilut ja kulkutaudit", aiheuttaneet ne toimillaan esimerkiksi lainlaadintatyössä, vai millä tavalla?

Mistä minä olen oiva esimerkki? Minäkö olen tässä myös tehnyt korjaamattoman virheen? Liittyykö virheeni aloituksen asioihin ja millä toimillani olen mahdollisesti nämä aiheuttanut, jos liittyy?

• Tauno_Ylisuuri

Kysymykseen vastaaminen on ilmeisesti kohtuuton vaiva. Sen verran kuitenkin teit selväksi, että kaikki - tai suurin osa - suvakeiksi laskemistasi lukee tätä palstaa. Askelhan sekin on.

Aloituksessasi mainitset "kaikki pahoinpitelyt raiskauksineen, rosvoilut ja päällä bonuksena kulkutaudit", jotka ilmeisesti ovat tämän palstan 'suvakkien' tekosia. Millä tavalla? Ovatko he kenties tehneet "kaikki pahoinpitelyt raiskauksineen, rosvoilut ja kulkutaudit", aiheuttaneet ne toimillaan esimerkiksi lainlaadintatyössä, vai millä tavalla?

Mistä minä olen oiva esimerkki? Minäkö olen tässä myös tehnyt korjaamattoman virheen? Liittyykö virheeni aloituksen asioihin ja millä toimillani olen mahdollisesti nämä aiheuttanut, jos liittyy?

On tahoja kun ei ymmärrä vallitsevaa tilannetta, sinä olet yksi niistä kun ei ymmärrä/halua ymmärtää, korjaamattomasta tilanteesta saa täyden selvyyden kun seuraa tlannetta.
        Normaalit ihmiset ymmärtää asian.

Oliko muta epäselvää.

On tahoja kun ei ymmärrä vallitsevaa tilannetta, sinä olet yksi niistä kun ei ymmärrä/halua ymmärtää, korjaamattomasta tilanteesta saa täyden selvyyden kun seuraa tlannetta.
        Normaalit ihmiset ymmärtää asian.

Oliko muta epäselvää.

Kysyin, että mikä on se palstan 'suvakkien' tekemä korjaamaton virhe. Et vastannut siihen vieläkään. Minäkin olen mielestäsi tämän korjaamattoman virheen tehnyt, joten tahtoisin kyllä kuulla, mikä se virhe on. Kysehän ei ole siitä, mikä tilanne on, vaan siitä, että minä ja palstan 'suvakit' olemme tehneet virheen. Sinä viisaampana voit varmaan kertoa minulle tietämättömälle.

• Tauno_Ylisuuri

Kysyin, että mikä on se palstan 'suvakkien' tekemä korjaamaton virhe. Et vastannut siihen vieläkään. Minäkin olen mielestäsi tämän korjaamattoman virheen tehnyt, joten tahtoisin kyllä kuulla, mikä se virhe on. Kysehän ei ole siitä, mikä tilanne on, vaan siitä, että minä ja palstan 'suvakit' olemme tehneet virheen. Sinä viisaampana voit varmaan kertoa minulle tietämättömälle.

Asia lienee niin ettei asia kuulu sinulle.

Oliko muuta epäselvää?

Asia lienee niin ettei asia kuulu sinulle.

Oliko muuta epäselvää?

Kyllähän se kuuluu minulle mitä suurimmassa määrin, kun kerran väitteesi mukaan juuri minä olen oiva esimerkki korjaamattoman virheen tehneistä. Minä siis henkilökohtaisesti olen mielestäsi tehnyt tämän virheen, jota et nyt pystykään kertomaan.

Kerroit jo aiemminkin asiasta kyselleesi, mutta kukaan ei ollut kiinnostunut. Minä olen nyt kiinnostunut.

• Tauno_Ylisuuri

Kyllähän se kuuluu minulle mitä suurimmassa määrin, kun kerran väitteesi mukaan juuri minä olen oiva esimerkki korjaamattoman virheen tehneistä. Minä siis henkilökohtaisesti olen mielestäsi tehnyt tämän virheen, jota et nyt pystykään kertomaan.

Kerroit jo aiemminkin asiasta kyselleesi, mutta kukaan ei ollut kiinnostunut. Minä olen nyt kiinnostunut.

Tämän kyselyn ja saamieni kommenttien perusteella totean ettei asia kuulu sinulle nyttenkään.

Oliko muuta epäselvää?

Tämän kyselyn ja saamieni kommenttien perusteella totean ettei asia kuulu sinulle nyttenkään.

Oliko muuta epäselvää?

Ilmeisesti minä ja palstan 'suvakit' emme sitten tätä korjaamatonta virhettä tehneetkään. Jos olisimme, niin mikäänhän ei estäisi sitä kertomasta. Syyttelit siis vain ns. lämpimiksesi sekä 'suvakkeja' yleisesti, että minua erikseen.

• Tauno_Ylisuuri

Ilmeisesti minä ja palstan 'suvakit' emme sitten tätä korjaamatonta virhettä tehneetkään. Jos olisimme, niin mikäänhän ei estäisi sitä kertomasta. Syyttelit siis vain ns. lämpimiksesi sekä 'suvakkeja' yleisesti, että minua erikseen.

Tuo onkin juuri mistään mitään tietämättömän ongelma, varsinkin kun ei ymmärrä "etsiä" itse tilannetietoa, mutta sehän ei ole minun ongelma.

Oliko muuta epäselvää?

Tuo onkin juuri mistään mitään tietämättömän ongelma, varsinkin kun ei ymmärrä "etsiä" itse tilannetietoa, mutta sehän ei ole minun ongelma.

Oliko muuta epäselvää?

Kun kyse ei edelleenkään ollut tilanteesta. Kyse oli siitä korjaamattomasta virheestä. Laitoit siis meidät vastuuseen tilanteesta, mutta et osaa kertoa millään tavalla, että minkä virheen me teimme, mikä aiheutti tilanteen.

• Tauno_Ylisuuri

Kun kyse ei edelleenkään ollut tilanteesta. Kyse oli siitä korjaamattomasta virheestä. Laitoit siis meidät vastuuseen tilanteesta, mutta et osaa kertoa millään tavalla, että minkä virheen me teimme, mikä aiheutti tilanteen.

Osaltasi keskustelu on loppu, autuaita ovat puupäät koska ne eivät huku, tuo pitää kohdallasi paikkansa.

Ei enää epäselvää, loppu. Joten voit palata hoitoyksikköösi.

Osaltasi keskustelu on loppu, autuaita ovat puupäät koska ne eivät huku, tuo pitää kohdallasi paikkansa.

Ei enää epäselvää, loppu. Joten voit palata hoitoyksikköösi.

No voi minua puupäätä ja hoitoyksikööni palaajaa. Sieltä hoitoyksiköstäniköhän käsin minä sen kauhean virheen tein, joka on aiheuttanut raiskaukset, pahoinpitelyt, rosvoukset ja kulkutaudit. On pojat hoidokilla kyllä valtaa!

• mikäonhyvää

Eikö hyvä ja paha/ haitallinen seuraus ole suvakin ja "rasistin" mielestä samat asiat?

Otetaan esimerkiksi
      - yleinen turvattomuudentunteen lisääntyminen
      - työttömien ja kielitaidottomien rahtaaminen suomeen
      - rikollisen kulttuurin lisääntyminen
      - joukkoahdistelut/ ryhmänylkytykset
      - ruotsin tilanne
      - norjan tilanne
      - uusivuosi Kölnissä
      - turvasuihkeiden räjähdysmäiset myyntiluvut
      -Suomen vanhusten hylkääminen hoitolaitoksiin (hoitajapula/ ei palkata) vs samaan aikaan samat hoitajat palkataan VOKkeihin ja muihin matukeskuksiin
      - turvisten tarvitsemat mielenterveyspaleluiden tarve ja toteutettu anto

Kaikki maan sisäiset jo olemassa olevat ongelmat olisivat olleet ratkaistavissa, mutta niitä ei haluttu korjata. Kun matut tulivat ovelle: KAIKKI IRTOAVA sijoitettiin niihin.
      Asunnot, hätäapu, ruoka-apu, terveydenhoito....KAIKKI
      Viranomaisten aika...

ym ym ym

• montanaistanähty

Koska nainen (suvakeistahan naisia on suurinosa ja on siellä lapatossumiehiäkin pillua saadakseen...) ajattelee tunteellä eikä järjellä päätöksiään tehdessään ja harvoin nainen myöntää edes itselleenkään että virhearvioiti tuli tehtyä.
      Nainen ei osaa perustella päätöksiään vaan ennemmikin hyökkää asiasta epäoleellisilla asioilla ja ala-arvoisillakin toisen henkilökohtaisilla jo ihan ulkomuotoa haukkuakseen.
      Miehet ajattelee ja toimii rationaalisemmin ja järkeen ja faktoihinkin perustuen ja se tässä sukupuolierot onkin.
      Jos eläisimme vaikka kivikautta niin tuolla naisenlogiikalla ihmiskunta olisi tuhoon tuomittu.

• Tauno_Ylisuuri

Juuri näin, mutta se etteivät ota vastuuta tekemisistään niin meneekö se liian vaativaksi, hankaluuksia on helppo saada, mutta irtipääsy ei enää olekaan, eli hetken hurmio on elämän turmio.

• ihankansaneduslähtien

Näinhän se on kun ne päätökset tehdään tämän päiväntunteella mutta kun siihen vaikuttaa kuukautiskierto ja vaihdevuodet yms.
        Tämä on nähty työpaikoillakin kuin arkisessakin elämässä että ei ajatella pidemmän päälle tulevaisuuteen.
        Tästähän tämä käytävä keskustelu parisuhdeongelmistakin johtuu kun naiset on ns. päättäjiäkin siinäkin suhteessa ja miehet lapatossuja...naisetkin haluaa itseasiassa miehenkin olevan se päättäjä...mutta naiset on olleet perheasioissa eli pienissä asioissa päättäjiä iät ja ajat ja hyvä niin mutta kun suuremmista asioista päättävät niin perusteluita ei löydy ja metsään mennään...

• valitsenrasismin

Suvaitsevaisen ja rasistin ero kulkee siinä että rasistin mielestä kuka tahansa saa olla mitä tahansa kunhan käyttäytyy vieraana vieraan tavoin isäntää, emäntää ja varsinkin niiden jälkikasvua kunnioittavalla tavalla.

Suvaitsevainen taas julistaa valkoisesta norsunluutornista vieraalle hyväksyvänsä ja suvaitsevansa tätä, ja sen jälkeen laittaa silmät kiinni, tukkii korvat ja aloittaa huutamaan kuin mielipuoli ettei vieraalle saa sanoa poikkipuolista sanaa koska mitä ne muuten ajattelee meistä ulkomailla ja entäs jos ne vieraat näkee ettei valkoisella suvakkikeisarilla olekaan vaatteita tai etteivät ne ole nätimpiä kuin naapurilla.

• viimeistään_silloin

kun hyysärinainen menee kihloihin kahden tai useamman jo naimisissa olevan perheellisen pakoloismiehen kanssa.

• Tauno_Ylisuuri

Eikös nuo vapaaehtoiset raiskaukset johda tuotapikaa alttarille.

• näkitilaisuuden

"kahden tai useamman"
        eikö sitä kutsuta haaremiksi

• niin.se.taitaa.olla
        Tauno_Ylisuuri kirjoitti:

Eikös nuo vapaaehtoiset raiskaukset johda tuotapikaa alttarille.

Niin että unelmat vie väkisin alttarille.

• sananlasku

Wanhaa sananlaskua muotoillen: Ennen maa repee kun suvakki häpee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6184
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3063
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50