Onko kenelläkään kokemuksia Ikean chatista? Itse olin laittamassa sohvaani myyntiin ja tiedustelin Ikean chatissa itseäni kiinnostavaa sohvaa ja miten pitkään kestää saada sohva.
Minä: "Tiedustelisin, että miten kauan kestää tilata/ saada Vantaan myymälästä merkki/ malli sohva valkoisena?"
Sain palveluneuvojalta tällaisen vastauksen:
" Hei! Nopeiten saat sohvan hakemalla sen tavaratalosta. Voit myös mennä tavarataloon, maksaa tuotteen ja sopia kuljetuksesta. Kolmas vaihtoehto tehdä nettitilaus jolloin toimitusaika on 1-2 viikkoa".
Miten te ymmärrätte saamani vastauksen? Olen nyt taistellut Ikean kanssa tästä asiasta, sillä tämän neuvon vuoksi ymmärsin, että sohvan saa heti myymälästä. Möin edellisen sohvamme ja olemme nyt kuusi viikkoa ilman sohvaa (tilasimme sohvan muualta) ja hankkimamme kuljetus uutta sohvaa varten Ikeasta oli täysin turha myös. Eli toimitusaika Ikean sohvalle on n. kuusi viikkoa.
He päätyivät tällaiseen lopputulokseen ja tämän jälkeen en ole saanut enää mitään vastausta esittämiini kysymyksiin: "Emme siis ole missään vaiheessa varmistaneet saatavuutta sinulle kyseisestä sohvamallista chat-palvelussamme ja toivottanut sinua tervetulleeksi hakemaan tuotetta Vantaan tavaratalosta".
Miten tämä meni niinku teidän mielestä? Kävikö saamassani vastauksessa ilmi, että sohvan toimitus on n. kuusi viikkoa (tilaustuote) vai miten te ymmärrätte vastauksen?
IKEA Asiakaspalvelu -CHAT, kokemuksia?
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529